Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/06/2007 @ 16:48 | hallo dames so te zien laura heb je een paar zware dagen achter de rug, das is schrikken van je vriend joh.. ik wist niet dat je om de 6weken ging bij mijn zwangerschappen was het altyd om de 4 daarna 3 en dan weer 2 enzo tot eind toe mischien om de week maarja ik zit in nl ikweeni waar jij zit mr kan verschillen mischien he? ben je ook nog nie veel aangekomen na je 20 weken? ik heb me gisteren gewogen en ik blijf maar opzelfde gewicht hangen, maarja zal wel goed zijn dan kindje groeit nu goed verders is hier beetje stil.. ben nu 21wkn, alles was tot zover te zien goed op de ehco van 20 weken placenta was op de voorwand dus darom voelde ik mijn kindje pas met 18 weken ivp van eerder(is mijn 3e zogenaamd zou je eerder dan voelen) en was gisteren na het ziekenhuis gegaan voor niks!! was boos, hun hadden gewoon verkeerde datum opgeschreven bleek dat dinsdag die gyn mij verwachtte pff geld voor niks uitgegevn voor een busritje en was ook nog beetje ziekig die dag maarja kan gebueren leuk is anders.. groetjes van mij |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

wie vindt dit leuk.....????

en ons ventje schopte er deftig op los, dat kon ze ook al voelen dus, nog meer vreugde alom !

allé,niet full-time direct, maar toch, niet enkele weekjes voor mezelf en de baby, al komt de kleine wel mee naar het werk (= familiebedrijf met voldoende privé-ruimte)...
.