< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » laatste kans 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
27/04/2007 @ 08:45
Eritia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Anouk, hoe voel je je nu?

Tja, hier ben ik weer, na een tijdje niet op het forum te zijn geweest. Heb het erg druk met mijn werk.
Ik ben samen met mijn mannetje dus afgelopen dinsdag naar de gyn. gegaan.
Deze meneer (wel vriendelijke oude man), begon eerst vragen te stellen, zoals mijn historie sinds ik gestopt ben met de pil, of ik ziektes heb, medicijnen slik, etc.

Daarna vroeg hij wat voor werk ik en mijn mannetje doen, want als je erg gestresst werk hebt, kan het ook daar aan liggen, maar dat was dus niet zo het geval.
Mijn mannetje moet aankomende maandag sperma afleveren in het ziekenhuis, gaan ze onderzoeken. De oorzaak ligt bijna voor 100% bij mij, maar om alles uit te sluiten willen ze toch zijn kwakje onderzoeken.

Daarna moest ik met hem meelopen, me uitkleden en in zo'n stoel gaan liggen met van die beugels voor je benen.
Ik voelde me wel wat opgelaten, zo met je benen wijd voor een andere man.

Hij legde uit dat hij eerst met eendenklem naar binnen ging (deed niet zeer, was alleen erg koud) en hij bekeek me van binnen en ging met zijn 2 vingers mijn baarmoeder voelen. Was allemaal prima.
Daarna pakte hij een soort dildo (ja sorry) met aan de voorkant een ronde grote bol. Daar zat een camera. Met wat glijmiddel kwam hij in me (klinkt allemaal wat raar, sorry hoor), en op een tv naast me kon ik mezelf van binnen zien.
Heeeeel apart!

Al met al, even in het kort, mijn baarmoeder zag er prima uit, mijn 2 eierstokken ook. aan de ene eierstok was een eitje, die vandaag of morgen kon gaan knappen zei hij. Dus voor het zekere, hebben mijn mannetje en ik natuurlijk die dag en gister even geklust,

Nadat ik me weer mocht aankleden en bij hem aan tafel ging zitten zei hij dat het onwaarschijnlijk is dat mijn eitje gaat knappen. Hij legde een heel ingewikkeld verhaal uit (wat ik jullie bespaar), maar waar het opneer komt is dat ik me moest realiseren dat ik nu in een zware molen zit, waarbij ik elke week terug zou moeten komen in het ziekenhuis. Erg arbeidsintensief.
Hij vroeg of we ook zomervakantieplannen hadden, want zo ja, dan moeten we het maar afzeggen, want ik zal elke weer dus terug moeten naar deze meneer.

Er is bloed van me afgenomen, en 14 mei (WEEEEEEER over 3 weken pas) moet ik terugkomen en is de uitslag van mijn bloed en zijn sperma bekend. Waarschijnlijk is de oorzaak makkelijk te verhelepen zei de gyn (pf, gelukkig),
en zal ik aan eerst medicijnen krijgen om ongesteldheid op te wekken, daarna aan de clomit moeten (die zorgen ervoor dat ik WEL optijd eitjes krijg EN nog belangriker, dat ze ook knappen!) en dan moet ik elke cyclus voor mijn eisprong en na mijn eispring langskomen omdat hij zo kan kijken of er inderdaad eitjes zijn en of ze gaan knappen.

Dat wordt dus op commanda vrijen, want hij kan precies vertellen wanneer we het moeten doen, haha... Dat wordt nog wat.

Zo, wat een lang verhaal, sorry. Kan begrijpen als je geen zin het dit allemaal te lezen hoor!!

Al met al, ik weet 14 mei meer..

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 08:53
Lisette

Poeh Eritia wat een verhaal zeg. Het is wel lastig hoor elke week langs komen. Maar wel goed nieuws dus dat het te verhelpen is. Wees maar blij nu zit je eenmaal in die molen en is de oplossing nabij. En tja het is veel werk, maar weet waar je het voor doet hè . Ik ben blij dat er nu eindelijk iets voor je zal gaan gebeuren meid. Wie weet ben je dan binnenkort eindelijk toch zwanger.

Groetjes
Lisette

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 16:51

hoi eritia,
ik ben blij voor je dat er nu wat meer duidelijk is, en dat jullie weten waar jullie aan toe zijn. op een andere topic waar ik zit is een meisje die in haar 2e ronde met clomid zwanger is geraakt, dus met jou komt ook alles goed! dat weet is zeker!
ik voel me goed, maar voel me niet zwanger... word nog steeds vroeg wakker, kan snel moe worden en heb meer hoger dan normaal. ik kan dus niet klagen, ik mis allee wel het gevoel van zwanger zijn. ik kan het nog steeds niet geloven dat het zo is. maandag ga ik het mijn moeder en oma vertellen. daar verheug ik me op! ik ben erg benieuwd wat mijn moeder zegt, van mijn oma weet ik dat ze het helemaal geweldig vind!

lisette, druk aan het klussen? toi toi toi hè, dat er eentje de weg vind naar je mooie eitje!

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 22:58
Lisette

Anouk wat spannend om het aan je moeder en oma te gaan vertellen. Ik vond het zo super het te mogen vertellen toen. Alleen mijn schoonfamilie wist het niet. We zouden het de week na ons MK gaan vertellen. Nu hebben we maar niets gezegd dan is het volgende keer nog een surprise. Geniet van het moment meid. Het is echt een super gevoel. Dank je hoor ik doe me best met klussen. Ik hoop me snel bij je aan te mogen sluiten .

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 08:37
Mariëlla

Eritia, wat een heftig verhaal zeg. Ben wel blij voor je dat er eindelijk iets gaat gebeuren en dat je gewoon een goede kans hebt om zwanger te raken.

Ik ben zelf met Persona begonnen. Door middel van verschillende urinetestjes berekent het apparaat je cyclus, zodat je een beter inzicht kunt krijgen wanneer je ei is. Met die onregelmatige cyclus van mij is dat wel zo handig.

Anouk, leuk dat je het aan je moeder en oma gaat vertellen. Ik heb er ook wel samen met mn vriend over gefantaseerd hoe het te gaan vertellen en wat de reacties zouden zijn. Zijn ouders hebben al 5 kleinkinderen dus die zitten te wachten op nummer 6. Voor mijn ouders zou het de eerste keer zijn, dus heb echt geen idee wat hun reactie zal zijn. Helaas blijft het nog bij fantaseren, maar wie weet binnenkort...

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 09:59
veer

Online Status
Hoi Eritia,

Ik denk aan je meid. Moet niet gemakkelijk zijn , zo steeds moeten wachten. En daarom zend ik je veel (telepathische) steun. En gelukkig heb je je mannetje nog. Ik heb de indruk dat je veel aan hem hebt, houden zo.

Houd de moed erin,

groetjes,

Veer

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 10:54
Eritia

Goedemorgen dames,

Ik had een weekje meivakantie (wat een leven he, het onderwijs), vandaar dat ik zo lang niks van me heb laten horen.

Bedankt voor jullie steun, erg lief van jullie. Doet me ook goed.

Ik moet aankomende maandag naar de gyn, uitdlag van mijn bloed en sperma van mijn mannetje. Ook zal ik dan eindelijk te horen krijgen hoe we nu verder moeten. Zit vandaag op dag 78 en nog altijd geen bloed...

Ik wil nu echt wel eens weten wat er nu precies aan de hand is en hoe we nu verder moeten, want klussen heeft qua zwanger worden nu echt geen zin voor ons.

EN IK WIL JUIST ZO GRAAG... (sorry, wij willen graag)...

Link naar deze reactie
11/05/2007 @ 20:34
ABke

Hoi Eritia,
Ik hoop voor je dat het allemaal goed zal aflopen, duim echt voo je meid.
Maar over dat klussen en geen zin meer hebben...
Mijn neef en zijn vriendin zijn 1,5jaar bezig geweest om zwanger te geraken, allemaal zonder resultaat. Ze zijn dan ook beginnen onderzoeken en de oorzaak zou ook bij haar liggen.
Net voor ze met hun medische kuur gingen beginnen is ze toch spontaan zwanger geraakt!
Volgens haar gyne ook een duizendste luk... maar ze hebben dan toch intussen een flinke dochter!
Het is dikwijls op momenten dat je denkt dat het niet spontaan zal lukken dat het toch gebeurt... dus je mag zeker de moed niet opgeven!
Ik wens je alvast heel veel succes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina