Anouk, hoe voel je je nu?
Tja, hier ben ik weer, na een tijdje niet op het forum te zijn geweest. Heb het erg druk met mijn werk.
Ik ben samen met mijn mannetje dus afgelopen dinsdag naar de gyn. gegaan.
Deze meneer (wel vriendelijke oude man), begon eerst vragen te stellen, zoals mijn historie sinds ik gestopt ben met de pil, of ik ziektes heb, medicijnen slik, etc.
Daarna vroeg hij wat voor werk ik en mijn mannetje doen, want als je erg gestresst werk hebt, kan het ook daar aan liggen, maar dat was dus niet zo het geval.
Mijn mannetje moet aankomende maandag sperma afleveren in het ziekenhuis, gaan ze onderzoeken. De oorzaak ligt bijna voor 100% bij mij, maar om alles uit te sluiten willen ze toch zijn kwakje onderzoeken.
Daarna moest ik met hem meelopen, me uitkleden en in zo'n stoel gaan liggen met van die beugels voor je benen.
Ik voelde me wel wat opgelaten, zo met je benen wijd voor een andere man.
Hij legde uit dat hij eerst met eendenklem naar binnen ging (deed niet zeer, was alleen erg koud) en hij bekeek me van binnen en ging met zijn 2 vingers mijn baarmoeder voelen. Was allemaal prima.
Daarna pakte hij een soort dildo (ja sorry) met aan de voorkant een ronde grote bol. Daar zat een camera. Met wat glijmiddel kwam hij in me (klinkt allemaal wat raar, sorry hoor), en op een tv naast me kon ik mezelf van binnen zien.
Heeeeel apart!
Al met al, even in het kort, mijn baarmoeder zag er prima uit, mijn 2 eierstokken ook. aan de ene eierstok was een eitje, die vandaag of morgen kon gaan knappen zei hij. Dus voor het zekere, hebben mijn mannetje en ik natuurlijk die dag en gister even geklust,
Nadat ik me weer mocht aankleden en bij hem aan tafel ging zitten zei hij dat het onwaarschijnlijk is dat mijn eitje gaat knappen. Hij legde een heel ingewikkeld verhaal uit (wat ik jullie bespaar), maar waar het opneer komt is dat ik me moest realiseren dat ik nu in een zware molen zit, waarbij ik elke week terug zou moeten komen in het ziekenhuis. Erg arbeidsintensief.
Hij vroeg of we ook zomervakantieplannen hadden, want zo ja, dan moeten we het maar afzeggen, want ik zal elke weer dus terug moeten naar deze meneer.
Er is bloed van me afgenomen, en 14 mei (WEEEEEEER over 3 weken pas) moet ik terugkomen en is de uitslag van mijn bloed en zijn sperma bekend. Waarschijnlijk is de oorzaak makkelijk te verhelepen zei de gyn (pf, gelukkig),
en zal ik aan eerst medicijnen krijgen om ongesteldheid op te wekken, daarna aan de clomit moeten (die zorgen ervoor dat ik WEL optijd eitjes krijg EN nog belangriker, dat ze ook knappen!) en dan moet ik elke cyclus voor mijn eisprong en na mijn eispring langskomen omdat hij zo kan kijken of er inderdaad eitjes zijn en of ze gaan knappen.
Dat wordt dus op commanda vrijen, want hij kan precies vertellen wanneer we het moeten doen, haha... Dat wordt nog wat.
Zo, wat een lang verhaal, sorry. Kan begrijpen als je geen zin het dit allemaal te lezen hoor!!
Al met al, ik weet 14 mei meer..