< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in april?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/03/2007 @ 15:21
Lisette

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Fieke78,

Poeh wat een verhaal zeg. Maar wat mooi dat je nu echt de ware voor je gevonden hebt. Oh je hebt er een van 3 dat vind ik zo'n leuke leeftijd. Ik hoop echt dat je met je mannetje nog een mooi wondertje op de wereld mag zetten. Tja inderdaad zit het nou in ons hoofd of niet. Dat is elke maand weer dezelfde vraag. Ik ben zelf ook niet de geduldigste hoor. Het liefst ga ik nu al testen ookal weet ik dat het helemaal geen zin heeft . Heb inmiddels nog meer dingen gekregen die ik tijdens vorige mijn zwangerschap ook had. Mijn lenzen irriteren, mijn neus is verstopt. Mijn borsten doen nu wat minder pijn, maar voelen nog wel stevig aan. Wat een spanning toch. Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is trouwens hoor. Ik had eerst een paar maanden een cyclus van 28 en toen in januari was het 32 dagen. Die keer daarna was ik zwanger. Dus nu weet ik niet wanneer ik nu ongi moet gaan worden. Of volgende week zaterdag of die donderdag daarop volgens mij. Zoiets in ieder geval. Maar ja hoe dat na een MK gaat weet ik niet precies. Ik moet dus afwachten. Als ik een cyclus van 28 heb zitten we bijna tegelijk. We maar een eind weg.

FCBgirltje zat er een eitje klaar voor deze maand???

Groetjes
Lisette

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 19:41

hey lisette,

het is zeker niet gemakkelijk als je je cyclus niet kent. ik twijfel ook een beetje ook , ik heb 28 genomen maar het kan even goed 25 zijn als 32 , dus hebben we besloten van zeker om de 2 dagen te klussen.
ja mijn ventje vindt dat niet zo erg maar ik moet eerlijk toegeven dat ik liever is een beurt over sla.
Ma ja eigenlijk zijn weten wij niet echt wat we willen hé.

laat het me zeker weten hé...
doei

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 20:02
FCBgirltje

@Lisette,
Ja er zat een eitje klaar maar een nog veel te klein om te springen
Daarom heeft de gyn aangeraden om bij te spuiten met pregnyl 3spuitjes in totaal dus 15000IE;dit heb ik nu ook al achter de rug.
En denk gisteren mijn eisprong gehad te hebben,kheb toch de hele namiddag met veneinige steken rondgelopen beneden in mijn buik vooral aan linkerkant
En deze steken zijn nu volledig over
Op gebied van klussen zitten we goed 2dagen geklust voor pregnyl,dag van 1ste pregnyl geklust,dag van de laatste inspuiting geklust
Dus nu zal het denk ik wat afwachten zijn en hopen op een klein wondertje

groetjes

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 20:21
nefertiti

Spannend FCBgirl, ik duim voor je hoor!

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 12:46
Lisette

Hoi allemaal,

Het is stil hier. Iemand nog spannende tijden op dit moment?

Groetjes
Lisette

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 09:57
Lisette

Hoi meiden,

Allereerst vrolijk pasen . In plaats van een kreeg ik . Ik ga jullie dus verlaten. In 2007 ga ik geen mama meer worden. Na een beetje hoop vorige maand is nu echt gedaan met 2007. Wat gaat een jaar dan snel hè. Nog 3 maanden en dan zijn we al weer een jaar bezig. Wat gaat de tijd snel. Ik hoop van harte dat er nog vele zwangeren zullen zijn in dit forum. Er zijn er nog veel te weinig. Ik wens jullie allen succes met klussen of afwachten.

Liefs
Lisette

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 11:19
Nicole

Online Status
wat is het rustig hier... is niet zo verwonderlijk met zulk zomers weer !!!

Meiden in de wachtkamer (tussen ei- NOD) Zullen we even ons symptonen benoemen?
- na het klussen had ik pijn in mijn buik, t.o.v. mijn
navel iets hoger links
- beroerd gevoel, vooral 's avonds
- opgezette buik
- af en toe ongi krampen in mijn buik
- veel buikborrelen
- gevoelige en grote tepels
- witverlies
- GEEN grote temp. STIJGING ????

en jullie?

gr Nicole en nog een hele fijne en zonnige zondag!!!

[Laatst gewijzigd door Nicole - 16/04/2007 @ 07:50] - Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 19:22
Nicole

Online Status

hoi hoi,

Wat is het rustig hier..! Het zonnetje is hier wat afgezwakt, maar ze beloven weer mooier weer!

FCBgirl je bent zwanger zie ik aan je banner; van Harte Gefeliciteerd, meid!!!

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 17:08
Izzie

FCBgirltje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Jullie hebben er zo lang op moeten wachten en al zo'n circus gehad wat betrefd onderzoeken enzo...

Nog leuker, je bent er achter gekomen op 7 april, da's mijn verjaardag!

Meis geniet ervan

Voor alle andere obekende en bekendere dames toi toi toi. Het is lente, laten we hopen op een vruchtbare he!!!

Izzie (voor sommige een oude bekende)

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina