[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/03/2007 @ 18:45 Lem | Hoi Dames, Ik zal me even voorstellen, ik ben Lem 25 jaar oud, kom uit NL en afgelopen augustus getrouwd. We zijn ook gelijk op onze trouwdag gestopt met de pil. Wij zitten inmiddels in de 8ste maand en helaas ook nog niet zwanger. Ik heb ook een onregelmatige cyclus (tussen de 31 en 39 dagen). Ik had er ook geen vertrouwen in om met ovulatietesten aan de slag te gaan, maar heb het deze maand wel gedaan. Dit op aanraden van de HA. Omdat ik een onrechtmatige cyclus heb is het moeilijk uitrekenen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. En wat denk je, tot mijn verbazing had ik gisteren een positieve test (ovulatietest). Wij zijn dan ook gelijk gaan klussen(hi,hi,hi) Dat gaf toch weer hoop. We wachten het weer af. Sabje, heb je er niet aangedacht om naar de HA te gaan? Gr. Lem |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

gestopt met pil in mei 06

) maar helaas heeft dit nog niet mogen helpen.....En als we straks een jaar bezig zijn ga ik weer terug. Heb dus nu wel ovulatietesten klaar liggen maar ja als k zo onregelmatig ben denk k dat dat een dure bezigheid gaat worden!
zijn er nog niet. Ook zijn de testjes negatief. Ovu-testje werken niet bij mij. Ik heb nooit een positieve test gehad. Echt om gek van te worden. Als de