< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » gestopt met pil in mei 06

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/03/2007 @ 14:42
Sabje79

Online Status Stuur bericht
Jaja, alweer bijna een jaar. Mn cyclus is nog steeds een puinhoop, heel af en toe klopt ie en wordt ik precies op de goede dag ongsteld maar een maand later wordt ik het weer een week later of een week vroeger. Heb nu grafrieken uitgeprint en ga mn temp bijhouden. Ben afgelopen donderdag ongesteld geworden en nu anderhalve week te vroeg
Ben trouwens nieuw hier en denk dat er hier nog wel meer dames zijn die al een tijdje bezig zijn en misschien wat tips hebben....

Groetjes Sabje

Link naar deze reactie
18/03/2007 @ 15:59
Kelly

Online Status Bekijk profiel
He Sabje

Wij gaan voor ons tweede kindje, bij ons eerste had ik een heel regelmatige cyclus en was ik na 4 maanden al zwanger nu zijn we ons 7de maand aan het ingaan en hier wil het ook niet lukken, ook heel onregelmatige cyclussen, weet er ook geen weg mee, mijn hormonen springen langs alle kanten, een keer ben ik supper blij en een half uur later zou ik zo beginnen wenen om zot van te worden.

Veel tips kan ik je dus spijtig genoeg niet geven.

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
18/03/2007 @ 18:45
Lem

Online Status
Hoi Dames,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Lem 25 jaar oud, kom uit NL en afgelopen augustus getrouwd. We zijn ook gelijk op onze trouwdag gestopt met de pil.

Wij zitten inmiddels in de 8ste maand en helaas ook nog niet zwanger. Ik heb ook een onregelmatige cyclus (tussen de 31 en 39 dagen).

Ik had er ook geen vertrouwen in om met ovulatietesten aan de slag te gaan, maar heb het deze maand wel gedaan. Dit op aanraden van de HA. Omdat ik een onrechtmatige cyclus heb is het moeilijk uitrekenen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. En wat denk je, tot mijn verbazing had ik gisteren een positieve test (ovulatietest). Wij zijn dan ook gelijk gaan klussen(hi,hi,hi) Dat gaf toch weer hoop. We wachten het weer af.

Sabje, heb je er niet aangedacht om naar de HA te gaan?

Gr. Lem

Link naar deze reactie
18/03/2007 @ 21:46
Lisette

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Sabje,

Wij zijn sinds juli bezig voor een wondertje. En ja vorige maand was het raak. Helaas mocht het niet zo zijn voor ons kindje. Dus nu weer bezig. Mijn cyclus is ook best vaag. Ovulatietesten zijn ook niet alles. Je moet die testen eigenlijk op meer tijdstippen op de dag doen, want als je het 1x per dag kan het al te laat zijn. Bijvoorbeeld elke ochtend testen en als je dus de middag daarvoor al je ei had dan heb je al wat tijd verspilt. En eigenlijk ben je het vruchtbaars vlak voor je ei. Dus het is niet makkelijk allemaal. Gewoon geluk hebben. Regelmatig aan de klus en maar hopen op het beste en niet op een bepaalde periode wachten. Succes ermee meid. Ik hoop dat het je gaat lukken.

Liefs
Lisette

Link naar deze reactie
18/03/2007 @ 23:08
Sabje79

Hoi allemaal!
Ff snel stiekem vanaf mn werk reageren hoor hihi
Ik ben idd al naar de huisarts geweest want ik heb een gekantelde en gedraaide baarmoeder waardoor het ook langer kan duren als anders en heb dus de tip van haar gekregen om na het klussen een kussen onder mn kont te leggen en zo een tijdje te blijven liggen (erg romantisch hoor ) maar helaas heeft dit nog niet mogen helpen.....En als we straks een jaar bezig zijn ga ik weer terug. Heb dus nu wel ovulatietesten klaar liggen maar ja als k zo onregelmatig ben denk k dat dat een dure bezigheid gaat worden!

Jullie ook allemaal veel suc6 natuurlijk he! Nu ga ik weer gauw aan het werk haha

GRoetjes Sab

Link naar deze reactie
19/03/2007 @ 19:25
Indootje

Hallo meiden,

Ik ben in juli gestopt met de pil. Mijn cyclussen zijn ontzettend onregelmatig. 1e cyclus: 35 dgn, 2e: 47 dgn, 3e: 39 dgn, 4e: 53 dagen, 5e: 28 dgn (met Orgametril). Nu zit ik al op 47 dgn en zijn er nog niet. Ook zijn de testjes negatief. Ovu-testje werken niet bij mij. Ik heb nooit een positieve test gehad. Echt om gek van te worden. Als de er volgende week nog niet zijn dan ga ik naar de HA.

Grtz Indootje

Link naar deze reactie
19/03/2007 @ 19:55
Sabje79

pfff ik lees wel vaak hier dat er erg lange cyclussen zijn zeg! bij mij is het ook onregelmatig maar de ene keer een week te vroeg en de andere een week te laat maar veel langer is het meestal niet....

suc6 bij de ha indootje

Gr Sab

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 14:00
Tielke

Mag ik me bij jullie voegen meiden?
Wij zijn sinds januari bezig voor een tweede kindje. Mijn zoontje is van oktober 2005, en ben daarachter pas in december 2006 terug ongesteld geworden. We wilden al meteen een tweede, dus ben nooit met de pil opnieuw begonnen. Vandaag is net terug mijn menstruatie begonnen, dus begin ik aan m'n 5de cyclus :-( en dat terwijl we zo graag snel een tweede willen.
Aan mijn cyclussen kan ik ook niet aan uit
1ste: 40 dagen
2de: 28 dagen
3de: 31 dagen
4de: 23 dagen

Moelijk om te bapelan wanneer te klussen dus...
Ik ben nog niet begonnen met temperatuur meten of ovulatietesten ofzo.
We hopen nu op de volgende ronde

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]