[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/03/2007 @ 17:36 | Hallo, Ik ben 20 jaar en zwanger!(7 weken) Het is onverwachts, maar ik ben er heel blij mee !!Ik hou het kinde je ook zeker! ![]() Maarre ik woon nog bij mijn ouders. Hier kan ik niet blijven, ook kan ik natuurlijk niet blijven werken na de bevalling. Hoe moet al deze praktische zaken gaan oplossen? ![]() Ik wil mijn kindje niet om deze redenen laten weg halen, want ik weet zeker dat ik hier spijt van krijg ![]() HEEFT ER IEMAND ERVARINGEN EN/OF TIPS VOOR MIJ?? ![]() Ik hoop het... Want ondanks alles ben ik heel gelukkig ![]() En ik weet zeker dat ik wil vechten voor mijn kindje!! groetjees J |
| 18/03/2007 @ 20:42 Marleen | Ik snap ook niet helemaal waarom je niet kan blijven werken als de baby er is. Dat doe ik ookal 2 jaar. De kinderopvang is helemaal niet zo duur als iedereen roep en zeker neit na de verandering van 1 januari 2007 (in nederland tenminste) Begin nu alvast spulletjes te sparen zodat je straks niet voor al te grote onkosten sta. Volgende week (24 maart) zijn er in nederland heel veel 2de handsbeursen georganiseerd door spe(e)l-o-theken. Ik weet er zeker 3 verspreid door heel nederland en rommelmarkten kan je ook een heleboel vinden. Als je geen goede opleiding hebt en je kan bij deze baas niet blijven werken ga dan nu een cursus volgen. Zodat je straks van neimand afhankelijk bent En de vader heeft rechten maar ook zeker plichten (wil je geen kind, had je maar geen seks moeten hebben. Dat is 1 van de risico's die je loopt. En gezien het feit dat het onbeschermde seks is geweest nog 1 van de minst erge risico's) |
| 18/03/2007 @ 22:17 | Beste Jela, Allereerst... Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik las je forum op 9maand forum. Ik was 19 toen ik ontdekte dat ik zwanger was. Het was niet gepland en ik woonde nog thuis. Ik werkte wel al en had net 2 maanden een vast contract gekregen. "je bent nog zo jong" krijg ik steeds van mn familie te horen, maar ik was vastberaden om mn kindje te houden. En tot de dag van vandaag heb ik er geen spijt van. Ik kan niet zeggen dat ik het niet zwaar heb gehad! En nog steeds! Want ik ben nooit gestopt met werken en studeren. Inmiddels woon ik vier jaar op mezelf en gaat het hartstikke goed. Mijn dochter is nu 5 en wordt in juli 6. Ik wordt volgende maand 26. Wat ik je wil meegeven is dat je ouderschap niet moet onderschatten. Er zullen dagen zijn dat je geniet van je kindje, maar je zult af en toe ook rot dagen krijgen. Maar wanneer je je rot voelt onthoudt dan één ding: Jij bent ook een mens en iedereen maakt fouten en zolang je in je zelf blijft geloven dan kom je er wel! Heel veel succes en geluk toegewenst! Pamela |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

TIPS nodig! Alleen, 20 jaar en zwanger!
!!