< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Overtijd

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/03/2007 @ 14:05
@xelle

Online Status Stuur bericht
Ik ben vandaag mijn 15de dag overtijd. Ik ben in januari gestopt met mijn pil dus kan het best zijn dat ik nog aan het ontpillen ben. Op het einde van de cylcus was ik op een nacht wakker geworden van hevige buikpijn (onderbuik) maar dit is gelukkig over. Toen ik twee dagen overtijd was had ik een bloedonderzoek laten uitvoeren wat negatief was. Op 10/03 had ik thuis een test afgenomen (negatief) en ook op 15/03 (ook negatief).

Mijn lichaam is in tussentijd toch ook hier en daar veranderd. Mijn borsten zijn precies zwaarder geworden. Het tepelhof groter, alsook de tepel. Ik kan bijna niet meer onder de douche staan met mijn gezicht naar de sproeier want dat doet toch best pijn aan mijn borsten. Ik ben ook ontzettend moe. Ik heb de afgelopen dagen zeker voldoende geslapen, meer dan anders.

Wat zou jij doen?
Zal ik deze week nog eens testen?
Wanneer zou jij het doen?
Vanavond ga ik met mijn gynaecoloog bellen maar ik luister ook graag naar jullie raad.

Link naar deze reactie
19/03/2007 @ 14:11
engeltje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik zou nog eens naar de winkel gaan achter een testje en het nog eens proberen voor ik naar de gyn zou gaan. laar ja dit moet je zelf beslissen e mss heb je ook geen eisprong gehad deze keer dan komen de maandstonden er ook niet door in ieder geval hou ons op de hoogte vele groetjes en ik zou een test nemen van het kruidvat aan het horen zijn dit de beste

Link naar deze reactie
19/03/2007 @ 14:21
sarah

Ik zou mij ook nog eens testen, tenslotte voel je je lichaam zelf aan he. Wachten tot vanavond zou ik ook niet kunnen.
Succes verder, hopen op goed nieuws
Laat zeker iets weten ben benieuwd

Link naar deze reactie
19/03/2007 @ 14:29
@xelle

Hey Sara en engeltje,

zowieso zou ik mijn test nu 's morgens uitvoeren. Ik heb dat een paar keer 's avonds gedaan en toch las ik op verschillende sites dat het beter was om dat 's morgens uit te voeren (ookal staat er op de voorschriften dat het 's avonds mag). Maar jullie zeggen toch ook "testen".

Bedankt!

Link naar deze reactie
19/03/2007 @ 14:43
engeltje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik zou ook niet wachten hoor tot s'morgens ik denk dat dit weinig verschil maakt omdat het niet specifiek hoeft zoals staat op de test. laat toch iets weten e als je een testje hebt gedaan kben nieuwsgierig

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 09:42
@xelle

Hey engeltje,

ik heb gisterenavond een testje gedaan en negatief hoor.
Verder heb ik met de gynaecoloog gebeld. Het is een normale reactie, niets om me zorgen te maken.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]