< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » slijmverlies

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
21/03/2007 @ 15:58
Anoniem

hallo

heb een vraagje heeft er nog iemand heel veel last van slijmverlies tijdens pilgebruik. ik moet eigenlijk constant een inlegkruisje dragen. is dat normaal.

Link naar deze reactie
21/03/2007 @ 17:02
Fie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

Ik had daar ook veel last van. Dat hangt van vrouw tot vrouw af. Ik moest nu wel niet constant een inlegkruisje dragen maar had toch wel last van vochtige onderbroeken van het slijmverlies.
Dus niet panikeren enkel als je jeuk of pijn krijgt want dan kan slijmverlies een teken zijn van een schimmelinfectie.
Constant een inlegkruisje aandoen bevorderd wel schimmelinfecties (goede voedingsbodem) dus je kunt beter niet altijd een inlegkruisje dragen maar wat vaker van onderbroek wisselen. Veel beter.

groetjes Fie

Link naar deze reactie
21/03/2007 @ 17:15
loodje

klopt hoor wat fie daar zegt, overmatig slijnm verlies is normaal en juist beter is het om geen inlegkruisje te dragen.
Wat goed kan helpen is een vaginale douche ( koop je bij de etos en is alsware een douche vanbinnen), helpt erg goed

Link naar deze reactie
21/03/2007 @ 17:21
Fie

Loodje, is wel goed voor minder slijmverlies maar dan was je ook de goede bacterien weg en heb je ook weer meer kans op een schimmelinfectie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]