Home »
Forumoverzicht »
Archief »
Gezocht: streek/lotgenoten » mama's en papa's uit tilburg
Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken][
Sortering: Het recentste bericht staat als laatste -
sortering omdraaien]
05/10/2007 @ 13:50
laura1979
 | Hallo weer,
Kom weer ff kijken, jammer genoeg heb ik vanaf de vakantie al niet meer baby gezwommen er komt iedere keer weer wat tussen. Wordt er nu onderhand gek van, aangezien ikzelf een waterrat ben en Aron ook. Heeft ie toch iets van zijn moeder. Wat werk betreft ga ik zelf nu enorm zitten twijfelen of ik niet gewoon thuis kan blijven. Als het voor 11 december niet lukt (dan stopt de ww), dan zal ik wel kijken want al die afwijzingen zijn ook niet goed voor je ego. Maar gelukkig heb ik dinsdag weer een sollicitatiegesprek dus aan mijn brieven zal het niet liggen. Ook heb ik weer eens lekker gek gedaan, ben maandag naar Pepita gegaan en weer eens 2 leuke truitjes gekocht voor Aron. Ik kan het ook niet laten, heb dus echt een kledingtik te pakken. En een kledingkast die uitpuilt van de spullen, maar toch draagt hij gelukkig alles. Zondag hebben we weer een verjaardagsfeestje van ons oudste neefje (eigenlijk had ik het vermoeden dat de ouders niet waren uitgenodigd, aangezien deze alleen aan de kinderen gericht was). Heb hier dus erg om kunnen lachen dat ik aan mike heb gevraagd of zijn broer Aron op kwam halen. Maar ja ik ben benieuwd of Aron ook op het springkussen zou kunnen, met al die kinderen die allemaal minimaal 9 mnd ouder zijn.
Van de rest heb ik niet veel te vertellen en ben benieuwd hoe het met de anderen gaat.
Groeten,
Laura
|
25/11/2007 @ 10:03
Katleen
 | Dag Wilma,
Hier ben ik weer. We zijn een tijdje internet-loos geweest met de verhuis van zuid-frankrijk, naar zuid-holland. :-)
Ik ben nu echt heel rond. Vandaag 37 weken zwanger. Ik heb in Tilburg in Heyhoef een spreekuur gevonden van De Vlinder met lieve verloskundigen. Waar ik ga bevallen is nog ni helemaal beslist. Ik bereid zowel België als Nederland voor.
Onze eerste weken in Tilburg vallen goed mee. Leuk om in een nieuw huisje te wonen. Minder leuk dat onze straat nog niet af is en we dus telkens een hele zandbak zand mee binnen brengen met onze schoenen.
We wonen in die nieuwe wijk, Koolhoven, ja idd dus deel van Reeshof zeker. Oeps Elite wijk? :-)
Ik begin zo stillekes aan mijn weg te vinden. Ook onze jongen gaat nu al een paar weken naar school in De Leybeemd. Hij gaat graag, maar is wel een beetje rebels geworden tov de juffen. Dat is helemaal zijn aard niet, maar ik denk dat het door de vele veranderingen op korte tijd komt.
Vorige maandag een echo laten maken in België en het gewicht wordt nu geschat op 3kg 800 en we hebben nog drie weken te gaan! Dat belooft dus een flinke baby te worden!
Veel groetjes... nog een vijftal dagen en dan zouden we internet aansluiting moeten hebben in Tilburg. Want ik zit nu even in België bij mijn ouders op de pc. Euh ni letterlijk, want met mijn olifantegewicht zou die laptop het ni lang volhouden!
Laat es horen hoe t met jou gaat!
Nog een prettig weekend,
Katleen
|
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]< vorige pagina