Ben er nog es opgeraakt.
Eerst en vooral Emma, proficiat. Fijn dat alles goed gaat. Ben echt blij dat vrijdag alles goed was. Nu stillekes genieten. Voor je het weet ben je de kritieke periode voorbij. Wanneer moet je opnieuw op controle? Nog een 3tal weken en je eerste 3 maanden zitten erop. Zal volgende week wel even dubbel zijn, als je verder bent dan bij jullie eerste zwangerschap. Ik denk eraan hoor
Tess, een bezige bij amai... Fijn dat jullie het allemaal zelf doen dat opknapwerk.
Het is dan extra lonend achteraf. Dan kan je tenminste zeggen'dat hebben we weer mooi gedaan'

Succes er nog mee. Ben je beter?
Petra, ben idd van Diest. Tja, onze lijst het is me al het een en ander geweest.

Eerst dacht ik bij babybaby in Tessenderlo. Maar ik hoorde op den duur alleen nog maar slechte dingen over die winkel dat ik een toppic gestart had op het forum voor wat reacties over de winkel en het was toch merendeels negatief. Toen kameraden van ons ook nog eens een raar verhaal deden over de winkel hebben we gepast en gekozen voor het kadulleke in Diest. De kinderplaneet was ook een optie maar al onze familie is van deze kant en uiteindelijk is het dus uit de richting. De spullen zijn er iets goodkoper weliswaar maar als je tot daar moet rijden, ben je die enkele euro's toch kwijt aan benzine en de ouderen (bomma's en bompa's en sommige tantes) zie ik niet tot in Baal rijden.
Dus nu ging ik een 2tal weken geleden naar Kadulleke om een slangenkussen te halen (want slapen was een ramp, nu ik het kussen heb, slaap ik weer

) Ik stond dus in de winkel en ik dacht laat ik maar direct info vragen en een datum vastleggen voor de lijst. Zegt die man toch niet dat ze vanaf eind juni stoppen met geboortelijsten

Ze deden wel superkortingen vanaf witte donderdag op vb koetsen en kamertjes, parken (volledig uitgerust) enz. Dus de koets hebben we daar maar snel besteld aan -20% dus voor een bugaboo was dat wel mooi meegenomen. Dus opnieuw zonder winkel voor de lijst te leggen.
Op ons lijstje stond ook ukkepuk in Scherpenheuvel waar mijn schoonzus haar lijstjes van de 2 eerste had liggen. Dus wij naar die winkel en nu bestaan die dit jaar 20 jaar en geven die op hun hele lijst 15%. En die vrouw is wel supervriendelijk. Zelfs kleertjes zijn we niet verplicht om te nemen wat in veel winkels dus wel is. Dus nu is het Ukkepuk in Scherpenheuvel geworden. Een heel verhaal he
Anne, alles goed? Nog 2 weken!!!! spannend!!!
Morgen vertrekken we naar Amsterdam voor 3 dagen. Er nog even tussenuit nu we nog kunnen. En ik kijk er wel naar uit. Ben de voorbije dagen op het net de beste dingen aan het bekijken geweest wat we zeker gaan doen

Dus ben donderdag terug op post om jullie berichtjes te lezen.
Amuseer jullie allemaal goed en tot dan.
Knuffel
Evy en
oja, tof dat jullie onze doosjes leuk vinden, we gaan ze wel in een kastje presenteren en dus niet zoals het op die foto weergegeven staat die ik eerder meestuurde.
doei!!