< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Gestopt met de pil februari 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Gestopt met de pil februari 2007
30/03/2008 @ 18:18
Evy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ben er nog es opgeraakt.

Eerst en vooral Emma, proficiat. Fijn dat alles goed gaat. Ben echt blij dat vrijdag alles goed was. Nu stillekes genieten. Voor je het weet ben je de kritieke periode voorbij. Wanneer moet je opnieuw op controle? Nog een 3tal weken en je eerste 3 maanden zitten erop. Zal volgende week wel even dubbel zijn, als je verder bent dan bij jullie eerste zwangerschap. Ik denk eraan hoor

Tess, een bezige bij amai... Fijn dat jullie het allemaal zelf doen dat opknapwerk.
Het is dan extra lonend achteraf. Dan kan je tenminste zeggen'dat hebben we weer mooi gedaan' Succes er nog mee. Ben je beter?

Petra, ben idd van Diest. Tja, onze lijst het is me al het een en ander geweest. Eerst dacht ik bij babybaby in Tessenderlo. Maar ik hoorde op den duur alleen nog maar slechte dingen over die winkel dat ik een toppic gestart had op het forum voor wat reacties over de winkel en het was toch merendeels negatief. Toen kameraden van ons ook nog eens een raar verhaal deden over de winkel hebben we gepast en gekozen voor het kadulleke in Diest. De kinderplaneet was ook een optie maar al onze familie is van deze kant en uiteindelijk is het dus uit de richting. De spullen zijn er iets goodkoper weliswaar maar als je tot daar moet rijden, ben je die enkele euro's toch kwijt aan benzine en de ouderen (bomma's en bompa's en sommige tantes) zie ik niet tot in Baal rijden.
Dus nu ging ik een 2tal weken geleden naar Kadulleke om een slangenkussen te halen (want slapen was een ramp, nu ik het kussen heb, slaap ik weer ) Ik stond dus in de winkel en ik dacht laat ik maar direct info vragen en een datum vastleggen voor de lijst. Zegt die man toch niet dat ze vanaf eind juni stoppen met geboortelijsten Ze deden wel superkortingen vanaf witte donderdag op vb koetsen en kamertjes, parken (volledig uitgerust) enz. Dus de koets hebben we daar maar snel besteld aan -20% dus voor een bugaboo was dat wel mooi meegenomen. Dus opnieuw zonder winkel voor de lijst te leggen.
Op ons lijstje stond ook ukkepuk in Scherpenheuvel waar mijn schoonzus haar lijstjes van de 2 eerste had liggen. Dus wij naar die winkel en nu bestaan die dit jaar 20 jaar en geven die op hun hele lijst 15%. En die vrouw is wel supervriendelijk. Zelfs kleertjes zijn we niet verplicht om te nemen wat in veel winkels dus wel is. Dus nu is het Ukkepuk in Scherpenheuvel geworden. Een heel verhaal he

Anne, alles goed? Nog 2 weken!!!! spannend!!!

Morgen vertrekken we naar Amsterdam voor 3 dagen. Er nog even tussenuit nu we nog kunnen. En ik kijk er wel naar uit. Ben de voorbije dagen op het net de beste dingen aan het bekijken geweest wat we zeker gaan doen
Dus ben donderdag terug op post om jullie berichtjes te lezen.
Amuseer jullie allemaal goed en tot dan.
Knuffel
Evy en

oja, tof dat jullie onze doosjes leuk vinden, we gaan ze wel in een kastje presenteren en dus niet zoals het op die foto weergegeven staat die ik eerder meestuurde.

doei!!

[Laatst gewijzigd door Evy - 30/03/2008 @ 18:21] - Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 19:46
Tess

Hey iedereen,

Slecht nieuws denk ik, gisteren heb ik een beetje bloed afgeveegd vandaag was het niks meer maarja zo is het al vele maanden hiervoor ook zo gegaan dus ik denk dat ronde 12 in zicht is.
Laat ons hopen dat het vals alarm is maar ik betwijfel het dat ik ben.

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 09:59
Petra

Hallo,

Evy, wat een verhaal ivm je geboortelijst, maar alles is dan toch in orde gekomen en 15% is niet slecht, de meeste geven maar 5%.
Geniet van je uitstapje en waarschijnlijk was dit de laatste keer, volgende keer zal er misschien al een baby bij zijn.

Tess, ik hoop toch voor je dat het een innesteling is, zijn ze nu al doorgekomen?

Anne, van jou hebben we al enkele dagen niets meer gehoord, is het misschien al zover?

Wendy en Emma, alles goed met jullie?

Maandag dus met Siska naar de kinderarts geweest en we zitten nu al aan het vierde merk van melkvoeding en ik heb toch niet echt de indruk dat ze met deze melk beter is. Nog even afwachten wat het geeft.

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 16:00
Evy

Hallo allemaal...

Terug van weggeweest. Amsterdam was heel leuk, veel gezien en wonderwel geen last gehad. HAd wat schrik voor dikke voeten van al dat rondwandelen maar nee hoor, niks.
Petra, wel we hebben over 4 weken nog een citytrip op het programma staan dus das dan de laatste keer onder ons 2en waarschijnlijk. We hebben wel voor een busreis gekozen voor de laatste met gids. Gewoon om het wat makkelijker te hebben want dan zal het wel vermoeiend zijn denk ik. Ben dan bijna 30 weken. We gaan naar Londen dan. Ben er al een keertje geweest maar mijn echtgenoot nog niet. We hadden zoiets beter van nu enkele citytrips te doen want eens kleine kinderen is dat toch een stuk moeilijker om in die grootsteden rond te lopen en alles te bezichtigen en worden het waarschijnlijk strandvakanties en centerparcs voor de komenede jaren. Dus in December was het Keulen, in April Amsterdam en in mei Londen.

Tess, hopelijk was het toch wat van de innesteling. ik

Emma, Anne en Wendy, alles goed?

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 15:51
Tess

hey,

Ik had maandag en dinsdag niks bloed verlies maar vanaf woensdag is het wel weer begonnen zenne dus morgen zullen ze wel doorbreken, spijtig mar het heeft niet mogen zijn deze maand.

xx

Link naar deze reactie
05/04/2008 @ 11:41
Anne

Hoi allemaal,

Hoe gaat het met jullie?

Hier is alles nog goed. Het rommelt al een paar dagen ontzettend in mijn buik en vagina, maar er gebeurt verder nog weinig. Ik merk nu echt dat als ik rustig zit dat die kleine het ervan neemt, want als ik bezig ben voel ik haar heel weinig.
Woensdag ben ik weer naar de gynaecoloog geweest voor controle en alles zag er goed uit. Volgens haar heb ik een mooi maatje gemaakt, wat fijn is voor de bevalling. Ik ben dus erg benieuwd!! Wij zijn beide ook niet erg groot, dus het zal wel kloppen.

Petra, ik ben inderdaad van Nederland. In principe is een thuisbevalling hier inderdaad gebruikelijk. Echter bij complicaties bevalt men hier in het ziekenhuis. Of op verzoek natuurlijk, maar dan is vaak een eigen bijdrage verplicht door ziektekostenverzekeraars. Ik ga overigens ook in het ziekenhuis bevallen. Ik ben enkel bij de gynaecoloog op controle geweest ivm medicijngebruik. Bij thuisbevalling begeleid de verloskundige de bevalling.
Dank je voor je compliment over mijn buik en de pretecho. Dat was echt super leuk en mooi! Ik ben nu in totaal 13 kilo aangekomen, ben daar wel blij mee. Maar ben toch naar mijn idee wel aardig wat aangekomen hoor. Ik zie zelf echt enorm verschil. Maar dat gaat er wel weer af!
Hoe was het bij de kinderarts? Het schiet niet op met de voeding he? Ik hoop dat het snel beter gaat!

Tess, hoe gaat het met het klussen in huis? Schiet het al op? Ik vind het echt knap dat je zo veel zelf doet. Ik ben niet zo handig, hihi...
Balen dat je ongi weer is gekomen. Ik vind het echt zo rot voor je. Ik blijf duimen meis!

Evy, wat fijn dat het gelukt is met de geboortelijst. Wat een gedoe zeg om het in orde te krijgen!
Leuk dat jullie nog een aantal stedentrips doen met z'n tweeen. Dat is er bij ons niet meer van gekomen. In december getrouwd, dus financieel zat er reisje er niet meer in. Bovendien kon ik het lichamelijk niet zo goed meer. Hoe vond je Amsterdam? Was je er wel eens geweest? En wat hebben jullie zoal gedaan?

Emma, hoe gaat het met jou? Ben je nu lekker aan het genieten van je wondertje?

Wendy, met jou ook alles goed?

Liefs en tot de volgende keer,
Anne en

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 13:26
Evy

Hey Anne,

Nu kort het echt af he... Nog even doorbijten dus...
Amsterdam was echt super. Wat hebben we zoal gedaan? Tja, het gebruikelijke denk ik Rondvaart op de grachten, natuurlijk het Anne Frank Huis, Mme Tussaud's, Het rijksmuseaum, Van Gogh museum, shoppen natuurlijk en nog een aantal kerken zoals de westerkerk en de nieuwe kerk... Kortom een echte stedentrip dus.
Deed echt deugd om zo er eens tussenuit te zijn. Ik kijk al helemaal uit naar Londen.
Ik ben gisteren naar de drukker geweest met de geboortekaartjes, mss wat vroeg, maar heb geen idee hoelang het duurt voor zo'n proefdruk af is en dan is het weer gedaan he. Weer iets minder om rekening mee te houden.
Volgende week zondag gaan we eindelijk dan onze lijst leggen. Heb eens even een vraagje. Ik heb het hier al eens gestart onder een ander toppic maar ga het hier toch ook even vragen:
Als je BV gaat geven, heb je dan enkele flesjes nodig voor thuis? Of bekijk ik het en koop ik er alleen als ik er echt nodig zou hebben? En op zo'n borstkolf van Avent, kan je daar ook andere flesjes op aansluiten? Of is Avent alleen voor aventflesjes?

Verder hier weinig nieuws.
Groetjes
Evy

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 20:40
Tess

Hey Anne,

Bij ons is voor de gang het voorbereidend werk bijna gedaan ik moet mijn derulijsten een 2de laag geven en de vloerplinten eraf doen en dan moet er nog een beetje bijbezet worden en kunnen we aan de muren en het plafont beginnen.

Hier weer slecht nieuws mijn maandstonden zijn een dag te laat doorgekomen vorige maand was dit ook al zo dus dat wil zeggen dat mijn cyclus weer een dag langer wordt. In het begin kon ik er mijn klok op zetten dat ik op 28 dagen mijn maandstonden had nu zijn het er al 30!!

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 22:48
Evy

Aaaa Tess, wat jammer
Het zal wel weer een slag geweest zijn om weerdie gekregen te hebben...
De moed niet opgeven, ookal is dat snel gezegd van mij.
Dikke knuffel
Evy

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 14:25
Emma

Hey meiden,

Super nieuws hier, vandaag echo gehad. Ons kleine wonder is nu 3,5cm groot, het hartje klopt stevig en het was heel hevig aan het bewegen en heeft naar ons gezwaaid, was gewoon geweldig om te zien!!!

Volgens de gyne hebben we deze keer echt een gezonde zwangerschap en komt het helemaal goed! Dus we zullen hem maar geloven en beginnen genieten nu hé!

Hoe gaat het met de rest.

Petra, hoe gaat het met Siska ondertussen?

Anne, hoe voel jij je? Nog geen nieuws van het babyfront? Hopelijk duurt het niet te lang meer, we worden nieuwsgierig

Tess, wat vreselijk jammer dat het deze ronde weer niets was meid! O
Ook al heb ik niet zo lang moeten wachten, ik weet hoe teleurstellend het iedere keer is, je verlangt ernaar hé. Hopelijk komt er toch ook gauw een wonder in jullie leven! Het is jullie gegund en wij duimen alvast mee!

Wendy, hoe gaat het ondertussen met jou meid? Voor jou geldt hetzelfde als ik schreef voor Tess, ook voor jou blijven onze duimen overuren maken!

Bedankt allemaal voor jullie steun!

Liefs, Emma

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 16:34
Evy

Supernieuws Emma!!!!
Geniet ervan

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina