< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » buikgriep en pil

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
buikgriep en pil
25/03/2007 @ 14:00
Sterre

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik heb drie weken geleden flinke buikgriep gehad. Ik zat toen in de 3e week van de pil.
Woensdagavond pil ingenomen. 's Nachts flink overgegeven (binnen 4 uur na innemen van de pil). Donderdag eind van de ochtend een extra pil genomen, maar die hele dag last van waterdunne diarree. Donderdagavond pil ingenomen. Vrijdag ook nog last van waterdunne diarree.
Ik heb voor de zekerheid de stopweek overgeslagen, maar nu las ik gisteren dat als je waterdunne diarree hebt, je dan 7 dagen condooms moet gebruiken omdat de pil dan niet meer betrouwbaar is. En dąt wist ik niet en heb ik dus niet gedaan.

Heeft iemand dit ook gehad of weet iemand of er kans is op een zwangerschap??

Sterre

Link naar deze reactie
25/03/2007 @ 22:24
Sterre

Niemand...??

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 11:21
loodje

ik heb dit nooit mee gemaakt, maar de kans bestaat natuurlijk, je had beter niet de stopweek door kunnen gaan, want dan had je het nu zeker geweten.
alhoewel de tweede week van de pilstrip is het meest kwestbaar he, in de 3de week is de eisprong al geweest.
succes

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 11:26
vis

de eerste en derde week zijn juist het kwetsbaarst bij de pil, bij de tweede week slik je al een week. Met de pil krijg je namelijk geen eisprong.

Volgens mij is het wel goed wat je gedaan hebt, voor de zekerheid kan je 7 dagen een condoom gebruiken, als je de pil 7 dagen achter elkaar geslikt hebt is ie weer betrouwbaar

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 22:11
Sterre

bedankt voor jullie reacties.
Ik weet het echt niet meer. Ik kom heel veel verschillende informatie tegen op internet. De ene apotheek zegt dat als je langer dan 1 dag waterdunne diarree hebt, de pil niet meer betrouwbaar is, de ander zegt dat als je daarna de stopweek overslaat er niets aan de hand is.

Ik wacht het maar af.

Sterre

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 09:11
Ellen'tje

sterre hoe zit het nou met je?

groetjes
ellen

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 12:39
Jen

Wil je niet bang maken of zo, maar mijn oudste zus is zwanger geraakt door buikgriep en overgeven....

Hoop dat je snel wat meer weet.

Groetjes van Jen

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 17:54
Sterre

@E21 Nou ik weet het niet zo goed. Heb vandaag wel wat bloed verloren, maar heel minimaal. Ik weet niet of dit betekent dat ik dan niet zwanger ben, want ze zeggen dat als je de pil slikt, je gewoon bloed kan verliezen ook al ben je zwanger. Maar ik weet niet of dit waar is. Als ik morgen en overmorgen gewoon bloed verlies, dan ga ik ervan uit dat ik niet zwanger ben. Maar nu weet ik het gewoon nog niet zeker...

@Jen Heeft je zus toen wel een extra pil ingenomen na het overgeven of niet? Dat heb ik dus wel gedaan, maar ja ik weet niet of de pil wel gepakt heeft ivm de diarree...

Laat het wel weten nog van het weekend..

Sterre

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]