< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » help....

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/03/2007 @ 20:17
een wondertje

Online Status Bekijk profiel
hallo allemaal ik heb een vraagje .... ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen????
ik ben vandaag 4 dagen overtijd. ik ben erg misselijk, ik spuug meer dan 2 keer per dag. ik heb last van mij onderbuik, de pijn trekt naar mij onderrug. heb opgezette borsten. af en toe jeuk en heb wat vreemde vlekken in mij gezicht. gisteravond een zwangerschapstest gedaan van de apotheek en hij was negatief.heeft iemand advies of hetzelfde meegemaakt??? bedankt alvast!!

Link naar deze reactie
25/03/2007 @ 21:59
ellen7

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
nou ik zou zeggen, test overmorgen vroeg nog een keer.. dan is je hcg(als je zwanger bent) verhoogd en s'morgens ook beter, verder kan ik je niet helpen, maar klinkt goed hoor!!
succes

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 01:16
een wondertje

bedankt elle7 .ik ga het woensdag ochtend als ik nog niet ong. bent weer een test doen. ben benieuwd.

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 11:01
een wondertje

nu verloor ik vanochtend een klein beetje bloed. ben erg geschrokken. maar weer af wachten nu of het doorzet.kan het zijn dat je toch zwanger bent????
weet iemand dit?????

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 11:18
el

het kan natuurlijk zijn dat je zwanger bent;
maar dat het niet doorzet kan net zo goed komen doordat je je nu te druk aan het maken bent om een eventuele zwangerschap.

Je bent al meer dan 4 dagen overtijd, dan zou je toch stilletjes wel reactie moeten krijgen op je predictor als je wel zwanger bent.

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 15:49
een wondertje

dank je wel el. ik ben nu net echt ong. geworden. dus volgende maand beter!!!we blijven proberen toch???maar heel erg bedankt .

[Laatst gewijzigd door een wondertje - 26/03/2007 @ 15:50] - Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 17:18
ellen7

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
idd blijven proberen!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]