< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » December baby's welkom

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
December baby's welkom
24/05/2007 @ 11:22

Online Status Bekijk profiel
hoi hoi

ook ik verwacht in december mijn 1ste kindje

en wel op 20.12.2007...

ik/we vinden het allemaal erg spannend..
6 juni mag ik voor de 2de echo even weer kijken naar ons kleine spruit...

xxxx en liefs presje

Link naar deze reactie
25/05/2007 @ 12:44
fie barbiez

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
welkom presje23.van mijn is het ook ons eerste kindje.groetjes

Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 16:40
sjattieke

overmorgen hebben wij de nekplooimeting, hopelijk alleen maar goed nieuws die dag

Presje proficiat!!!

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 12:41
fie barbiez

hoi sjattieke hoe was de nekplooimeting.was alles in orde.groetjes

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 19:20
sjattieke

alles was super!!!

Het verhaal en de echo kan je terugvinden op het profiel, ben echt zo content nu!!!

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 12:30
fie barbiez

hier is het al zolang stil.hoe gaat het met al die zwangere dames.moet dinsdag naar gynecoloog.hopelijk ligt ons wondertje dan goed ,dat we dan eindelijk kunnen te weten komen wat het zal worden.vorige keer lag het niet goed en kon je het niet zien.ik hou jullie op de hoogte.knuffel

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 08:49
ella

hier is alles dik in orde vorige week op controle geweest bij de huisarts. Het hartje was lustig aan het kloppen, dus wij maken ons geen zorgen.
Ik denk zelfs dat ik ons prutske heb gevoeld! Het is wel nog maar heeeeeeeeel licht, het lijkt op een vlindertje dat tegen mijn buik beweegt.
Vooral gisterenavond in de zetel, dat waren eerder kleine klopjes.

Ik hoop dat ze snel harder worden zodat mijn ventje mee kan genieten... Dan wordt het voor hem ook echter hè. Nu ziet hij alleen zijn vrouwtje dikker worden .

Hoeveel zijn jullie eigenlijk al bijgekomen?

groetjes,
Ella

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 10:54
fie barbiez

ella ik ben nog niets bijgekomen.was twee kilo vermagert en ook dat was er nog niet bij.vanavond moet ik op controle.gaan dan zien of ik al wa ben bijgekomen.zijn gisteren doopsuiker gaan bestellen.en mogen er zaterdag al achter gaan.kan dan beginnen te vullen ma ke ga eerst nog moeten wachten achter mijn dragee s want ze hebben een speciale kleur en waren niet binnen (komen maar binnen na 15 augustus).dan gaan we er kunnen invliegen we.ke verlang al.knuffel

Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 10:01
ella

amai fie, nog niks erbij na 21 weken... Ben je dan niet ongerust? Ik ben er nu 4 bij, maar als je de boeken raadpleegt zou ik er 4,5 - 6 bij moeten zijn (was wel opgelucht dat dat niet zo was, moet ik toegeven).

Mijn buikje is wel al heeeeel duidelijk zichtbaar. Voor mij toch. Want ik was vorige week nog bij een vriendin die zei dat iemand die me niet kende zou kunnen denken dat ik gewoon een buikje heb.
Daarom draag ik echt wel heel vrouwelijke zwnagerschapskledij nu. Ik wil aan iedereen tonen dat ik zwanger ben!

Voor de rest wachten wij op onze volgende echo op 22/8. Vorige week bij de huisarts hebben we het hartje wel gehoord, maar zo'n wondertje met je eigen ogen mogen zien kan niets overtreffen hè.

Ik zou ook al met de doopsuiker willen beginnen en de geboortelijst samenstellen en uitkiezen. Ik heb nu twee maanden vakantie (onderwijs hè) en nadien heb ik echt wel geen tijd meer. Maar mijn vriend vindt het nog veel te vroeg om daar nu al over na te denken. Voor hem blijft het echt nog wel heel onrealistisch. Maar ik zal hem wel kunnen overtuigen, mannen luisteren uiteindelijk toch altijd

Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 13:31
fie barbiez

hey ella,zijn gisteren naar gynecoloog geweest.en ben weer een halve kilo vermagert.de gynecoloog zegd dat het geen kwaad kan dat het kindje veel van mij neemt.het weegtondertussen al 505gram ma kan nie juist zeggen hoe groot het is.weten het geslacht nog niet kan het nie zien.ke vind het jammer we.maja niets aan te doen.mijn vriend is voor het moment ook nie zo begaan met mijn zwangerschap.hij geeft daar nog niets aan zegt hij.ma vo geboortekaartjes en doopsuiker en ons lijstje is hij erwel bij we.hij wil dat het allemaal in orde is.dus zijn wij er op tijd aan begonnen.ons lijstje staan ook al bijna op punt.juist in september voor proefdruk voor geboortekaartje.alle overtuig je vriend maar hoor.knuffel

[Laatst gewijzigd door fie barbiez - 26/08/2007 @ 18:49] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina