< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's omgeving Antwerpen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's omgeving Antwerpen
23/05/2007 @ 22:32

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Wendy,

Van waar ben jij ergens in Merksem. Ikzelf woon in de Wulpstraat, vlakbij de Lambrechtshoekenlaan.
Ga je in Jan Palfijn bevallen?

groetjes,

Sabine

Link naar deze reactie
25/05/2007 @ 21:58
yoda

Hallo Bientje

Ben van de Houthulststraat, bijna achter je hoek.
Ik blijf hier tot in september en dan verhuizen we naar ons nieuwe huisje in Ekeren, wonen nu ook op een appartement, maar gaan het verkopen.
Ik ga dit berichtje kort houden want ben zo moe en ga slapen, had een zware dag op het werk en dan deze hitte erbij.
Groetjes wendy

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 22:47
heidi

Hallo, ik ben ook van Merksem. Ik woon op de ringlaan op een appartement met mijn vriend en dochter. We zijn volop naar een huis aan het zoeken want de behoefte aan een huis met tuin wordt nu wel groot. Een goede vriendin van mij woont ook in de Houthulststraat maar weet de nummer niet direct. Misschien ken je haar of hem wel? Het zijn jurgen en bianca. Grtz

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 16:09

Hey Heidi,

Ik geef les op de ringlaan. Ben kleuterleidster in het Atheneum.

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 20:50
yoda

Hallo

Mijn tandarts zit op de ringlaan over die kleuterschool en als ik daar dan passeer en ik zie de kindjes spelen dan begin ik al te dromen over later, een leuk gevoel !
Wij gaan nu wel verhuizen naar Ekeren vanaf oktober, maar heb nu 3.5 jaar hier gewoond en twas hier leuk.
Groetjes Wendy

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 20:52
yoda

Ja sorry,
Is het misschien Bianca Van Looy ???
Anders ken ik ze niet.
Veel geluk met het zoeken naar een huis.
Groetjes Wendy

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 17:41
heidi

Hallo
Ik woon niet zo ver van het atheneum. Nee, Bianca van Looy heet ze niet. Het had gekunt hé! Hoe verloopt de zwangerschap? Weet je al wat het is? Grtz

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 22:12
yoda

Hallo Heidi

Is er een Atheneum op de Ringlaan ? Ik kom zelden aan die kant. Leuke foto's van je dochtertje.
Heb je een voorkeur in welke gemeente dat je een huisje wil zoeken ?
Ja de zwangerschap is een hele ervaring op zich. Mijn hormonen waren al aan het kriebelen op men 24ste en tegen dat we gingen beginnen was het na 5 maanden al gelukt. Toen leek dat lang proberen, nu niet natuurlijk.
Ondertussen ben ik bijna 28 en o zo blij zwanger te zijn en dacht dat dit een 9 maanden rit ging worden op een roze wolk. Ja de eerste 4 maanden elke morgend zo misselijk en last van heel mijn hormonaal stelsel dat overoop lag. Weg met die roze wolk
Nadien begon alles wat te vlotten, minder moe, minder misselijk en begon de baby te voelen. Dus elke beweging dat ik voel is voor mij een geruststelling dat alles vlot verloopt.
Nu is het nog een kleine 3 maanden en begin terug wat last te krijgen van ander kwaaltjes gelijk het zuur, terug wat weer moe en pijnen in de rug en vochtophouding. Maar ja het is nu fijn om zwanger te zijn en kan al ni wachten om mijn kleine pruts te ontmoeten. Het geslacht weten we maar is nog ons geheimpje.
Groetjes Wendy

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 17:05
heidi

Hallo, Yoda.
Ja, er is een atheneum op de Ringlaan. Als je van de bredabaan komt en je draait de Ringlaan in is het niet zo ver meer. Die hele grote school aan je rechterkant. We zoeken een huis in de omgeving Merksem, Schoten en Ekeren. In Ekeren hadden we trouwens een heel mooi huis gezien, maar de tuin komt uit op het spoor. Momenteel rijd er enkel een goederentrein, maar we hebben schrik dat dat misschien binnen een paar jaar kan veranderen en dat risico wilde we niet nemen. Ja, zwanger zijn, het doet wat met nen mens hé! Bij mij is het nu bijna een jaar geleden dat ik bevallen ben en het lijkt alsof het gisteren was. Ik kreeg altijd die goede raad van geniet ervan want voor je het weet gaat ze naart school! Maar eigenlijk hebben ze voor 100% gelijk. Soms heb ik het gevoel of ze er altijd al geweest is. Ik had ook in het begin last van misselijkheid en tegen het einde last vant zuur. Zo erg zelfs dat ik er niet van kon slapen of er wakker van werd. Ik dronk dan altijd een tas met babeur(gesuikerde botermelk) en dat hielp wel een beetje. Ach, nog 12 weken en je hebt je baby'tje in je armen. Heb je trouwens al een naam gevonden? En waar ga je bevallen?
grtz Heidi

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 19:31
yoda

Hoi

Ons huisje hebben we gekocht in Ekeren nu, dicht bij dat spoor maar toch nog ver genoeg van !
Idd, alles gaat zeer snel dus moeten we zeker ook genieten.
Ik ben niet echt een melkmens dus hou het af en toe bij een lepel Gaviscon.
Ik ga in het Sint-Augustinus te Wilrijk bevallen, en ben gisteren voor het eerst naar de prenatale gym geweest. Het was zeer relaxed.
Groetjes

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 16:51
heidi

Hallo
In Augustinus is mijn zus ook bevallen. Ze was er heel tevreden van. Ik vond die prenatale lessen wel interessant. Ik had enorm veel schrik voor de bevalling en deze lessen stelde me een beetje gerust.
Hoe komt het dat je pas in september kan verhuizen? Ben je aan het bouwen?
Grtz

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 18:08
yoda

Hoi

Wij zitten ook nog met ons appartement dat moet verkocht worden en dan dacht ik beter verhuizen na de bevalling want anders is het allemaal te veel ineens. Dus we kunnen de akte van het nieuwe huis pas in september tekenen.
Groetjes

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 13:07
heidi

Hallo,
We hebben sinds deze week ons appartement ook te koop gezet. De meeste huizen zijn direct beschikbaar en we zouden dan natuurlijk tegen dan ons appartement verkocht zien hé. Ik heb hier al een appartement bij ons in de bouw verkocht gezien en dat duurde wel enkele maanden voor het weg was. Hopelijk komt het bij ons mooi uit. Huisje gevonden en app.verkocht.
Geniet nog van de mooie zondag!
Grtz

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 23:15
yoda

Hoi

Ik wens je veel sterkte met de verkoop want we zijn nu een maand bezig en elke avond kwamen er wel mensen over de vloer. Een zeer zware periode voor ons en ik hoop dat er nu rap einde in zicht is want ben vermoeid aan het geraken.
Groetjes Wendy

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 21:18
heidi

Oei,das minder hé! Ben je nog aan het werken? Zoja, kan je niet eventueel wat vroeger stoppen? Ik moest stoppen op 6 maanden.Ik werk in een psychiatrisch ziekenhuis en daar is het verplicht om zo vroeg te stoppen. Misschien dat jij dat ook kan? Ik zal voor je duimen dat het snel verkocht wordt. Probeer ook zoveel mogelijk te rusten en naar je lichaam te luisteren. Gtz

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 12:57
Erika

hallo meisjes

ik ben 25j en woon in Putte-Stabroek
mijn kleine meid is bijna 10maanden en is echt een schatje!

ik ben bevallen in jan palfijn (merksem) en werk zelf in st augustinus in wilrijk.

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 19:30
yoda

Hallo

De verkoop is bijna rond dus minder druk !
Welke afdeling werk je dan in Sint-Augustinus ?
Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina