Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/05/2007 @ 22:32 ![]() | Hey Wendy, Van waar ben jij ergens in Merksem. Ikzelf woon in de Wulpstraat, vlakbij de Lambrechtshoekenlaan. Ga je in Jan Palfijn bevallen? groetjes, Sabine |
30/05/2007 @ 16:09 ![]() | Hey Heidi, Ik geef les op de ringlaan. Ben kleuterleidster in het Atheneum. |
| 30/05/2007 @ 20:52 yoda ![]() | Ja sorry, Is het misschien Bianca Van Looy ??? Anders ken ik ze niet. Veel geluk met het zoeken naar een huis. Groetjes Wendy |
| 31/05/2007 @ 17:41 heidi ![]() | Hallo Ik woon niet zo ver van het atheneum. Nee, Bianca van Looy heet ze niet. Het had gekunt hé! Hoe verloopt de zwangerschap? Weet je al wat het is? Grtz |
| 09/06/2007 @ 19:30 yoda ![]() | Hallo De verkoop is bijna rond dus minder druk ! Welke afdeling werk je dan in Sint-Augustinus ? Groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Mama's omgeving Antwerpen

! Bij mij is het nu bijna een jaar geleden dat ik bevallen ben en het lijkt alsof het gisteren was. Ik kreeg altijd die goede raad van geniet ervan want voor je het weet gaat ze naart school
! Maar eigenlijk hebben ze voor 100% gelijk. Soms heb ik het gevoel of ze er altijd al geweest is
. Ik had ook in het begin last van misselijkheid en tegen het einde last vant zuur. Zo erg zelfs dat ik er niet van kon slapen of er wakker van werd. Ik dronk dan altijd een tas met babeur(gesuikerde botermelk) en dat hielp wel een beetje. Ach, nog 12 weken en je hebt je baby'tje in je armen. Heb je trouwens al een naam gevonden? En waar ga je bevallen?