[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/04/2007 @ 19:47 Armannie | Koperspiraal wordt hier helemaal niet aangeraden, wel de mirena. Die heb ik een tijdje gehad. Deed niet zo heel veel pijn hoor, alleen een beetje raar gevoel in m'n buik. Wel ideaal verder hoor, ik werd niet meer ongesteld. Jammer voor mij kon ik niet tegen de spiraal, had heel veel buikpijn, heb 'm toen weg laten halen. |
| 30/05/2007 @ 12:22 Antje | Ben gisteren langs dokter geweest omdat ik de laatste tijd bijna constant hoofdpijn heb. Nu raad hij me aan zo snel mogelijk te stoppen met mijn pil omdat ik blijkbaar niet tegen die hormonen kan. Enige alternatief voor mij dus ook het condoom of een koperspiraaltje. Mijn zoontje wordt nu in juli 1 jaar en voorlopig zijn we er nog niet uit of er nog een tweede komt. We zijn ook van plan eerst te bouwen en dan zien we wel.. Hoe is het ondertussen met jou en je koperspiraaltje zwanneke? Heb jij nu ergens last van? Ik ga me alvast een beetje informeren op internet.. groetjes |
| 21/06/2007 @ 07:40 | Ik heb eergisteren een koperspiraal laten zetten... ik heb ontzettend veel pijn, niet tijdens het plaatsen, dat viel behoorlijk mee (enkel een vervelende pijn voor eventjes maar, maar dezelfde avond kon ik bijna niet recht van de pijn in mijn buik en onderrug. ![]() Gisteren ben ik om 19u in mijn bed moeten gaan liggen, ik was uitgeput van de pijn te verbijten op het werk. Vandaag ben ik met pijn wakker geworden om 4u, het is niet te doen... ![]() Ik ben 9 maand terug bevallen dus het raadseltje dat het dan minder pijn doet gaat voor mij niet op. Ik zeg dit nu niet om anderen bang te maken, maar zou dit kunnen dat dit een teken is dat ik het spiraal niet verdraag of is dit te vroeg om zo een reactie al te kunnen weten? |
| 25/06/2007 @ 14:35 Charlotte | He, ik heb even een vraagje, ik heb vorige week vrijdag een koperspiraaltje laten plaatsen. Nu, anderhalve week later bloed het nog steeds. Ik heb wel kramp in mijn buik, maar geen pijn, is dit normaal?? groetjes Charlotte |
| 26/06/2007 @ 12:34 Charlotte | Dank je voor de reactie, ik maakte me wel een beetje zorgen, maar als dit dus normaal is hoeft dat niet meer. Dank je wel!! Groetjes Charlotte |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

koperspiraal