Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/04/2007 @ 20:05 Freya | Hy Ik ben maandag bij de dokter geweest en ik heb er is achter gevraagd. Maar volgens haar moet ik mij nog niet ongerust maken.Bloed trekken vond ze niet nodig. Ik moet nog even wachten op een uitslag van een test.Maar dat duurt nog 2 weken,en dan ging ze verder kijken, en dan kan ik m'n afspraak maken bij gyn. |
| 01/05/2007 @ 22:28 Freya | De zijn er dan toch eindelijk is doorgekomen, na een cyclus van 70 dagen.Hopelijk is de volgende cyclus niet meer zo lang.Groetjes, |
| 03/05/2007 @ 12:47 Mieke ![]() | tjonge tjonge 70 dagen wat verschrikkelijk lang.... ok en vanaf nu een goei cyclus hè!!! |
| 11/05/2007 @ 19:32 Freya | Eindelijk na 70 dagen dan toch . Hopelijk duurt het deze keer niet zo lang, of misschien blijven ze wel helemaal weg. We zien wel wat ervan komt.We zijn er ni zo echt met bezig.We zien wel wat de natuur ons brengt. Nog mensen die in 2de ronde zitte ? groetjes freye |
| 11/06/2007 @ 08:40 Sabrina | hey ik ben eind april ook gestopt met de pil (ook meliane), wij gaan voor een derde kindje. ik heb nog steeds mijn regels niet, 'k heb zaterdag eens getest en het was negatief. vandaag zit ik op dag 43 van mijn cyclus en 'k weet ook niet wat ik ervan moet denken. 'k heb regelmatig last in mijn buik enzo maar dat kan zijn van met de pil te stoppen. volgende week nog eens een testje doen en als het terug negatief is ga ik ook eens contact opnemen met mijn huisarts. bij mijn twee andere zwangerschappen was dit niet het geval als ik mij goed herinner. ik was niet echt regelmatig. Nu eventjes geduld hebben zeker ... |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

meliane gestopt wanneer ongesteld ?
zijn er dan toch eindelijk is doorgekomen, na een cyclus van 70 dagen.Hopelijk is de volgende cyclus niet meer zo lang.