< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » terug pil of niet

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
terug pil of niet
28/03/2007 @ 12:18
Nwe

Hallo iedereen,

binnenkort moet ik bevallen van mijn 1e kindje. we willen dan graag binnen een 2 tal jaren voor een volgende kindje gaan. maar soms twijfel ik of ik dan wel terug zou beginnen met de pil of niet. ja lichaam meot als je stopt met de pil toch ook weer even aanpassen he. we gebruikten voor ik zwanger was al wel vaak pil + condoom dus zijn het wel gewent van met een condoom te vrijen dat zou dus geen probleem zijn.
wat ik wel zou zeggen moest ik vroeger terug zwanger worden zou het zeker geen ramp zijn, maar toch liever pas binnen een 2 tal jaren.
graag had ik julile meningen gehoord.
bedankt Nwe

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 12:36
Jen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
In principe weet je dus eigenlijk niet hoe lang je lichaam nodig had om te herstellen van de pil.

Ik was zelf al een jaar gestopt met de pil (vanwege steeds kortere bloedingsperiodes) en had ook al een jaar gevreeen met een condoom.
Ik denk dat als je ongeveer weet vanaf wanneer je weer zwanger wil worden je daar een half jaar van terug moet tellen en dat zou ongeveer wel moeten uitkomen qua herstel.Maar bij de een kan het langer duren dan bij de ander.

Ikzelf ga wel weer aan de pil. Gemakzucht denk ik. Zo'n condoom is toch wel een gedoe vind ik. Haalt de spontaniteit weg uit het geheel.
Maar een tweede zouden we ook heel leuk vinden, alleen niet binnen nu en 3 jaar denk ik.

Groetjes van Jen

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 21:17
Gummiebeertje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

ik zit met dezelfde vraag. Ik ben iets meer dan 2 weken geleden bevallen en ben nu ook aan het twijfelen of ik binnenkort terug met de pil moet beginnen of niet.
Wij weten dat we ongeveer binnen een 9 maanden tot een jaar willen proberen voor een 2de kindje, dus weet niet goed wat doen.
Vorige keer heeft het 4 maanden geduurd nadat ik gestopt was met de pil voor ik zwanger was.

Groetjes
Martine

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 19:44
Armannie

Online Status
Misschien is een spiraaltje een optie. Ideaal en heeft niet zoveel hormonen als de pil. Ik werd trouwens na jaren pil slikken heel snel zwanger, bij het spiraaltje net zo.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]