< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » zwanger?? tijdens pil???

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
zwanger?? tijdens pil???
24/05/2004 @ 16:16
petatje

Online Status
hallo
ik ben een 18 jarig meisje. ik neem wel al een tijdje de pil maar ik ben die onlangs twee dagen vergeten innemen. Ik en mijn vriend hadden gemeenschap die dagen. Nu die 1ste dag was een donderdag , juist twee weken nadat ik mijn regels heb gekregen. Nu vroeg ik me af, zou ik zwanger kunnen zijn? na die twee dagen heb ik mijnpil zoals gewoonte weer genomen maar toch heb ik nog wat schrik.en aangezien ik pas volgende week mijn regels krijg vroeg ik het me nu al af? Geeft iemand een antwoord op mijn vraag?
dank u

Link naar deze reactie
24/05/2004 @ 16:32
Bianka 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Petatje

je kan alleen nog maar wachten, totdat je je regels krijgt, maar let wel op dat je gewoon bloed verliest als je zwanger bent, dat doet de pil namelijk, je verliest gewoon je bloed die je normaal ook krijgt (kan iets minder zijn dan normaal, en bruiner van kleur) maar dan nog, zal ik 4 dagen later een test doen, en als het negatief is, dan over drie dagen weer, is het nog negatief, dan hoef je je geen zorgen te maken dat je zwanger bent. Je kan gewoon tot die tijd je pil blijven in nemen (is niet schadelijk voor je kindje, mocht je zwanger zijn).

maar ik denk niet dat je zwanger bent hoor, je kan je beter zorgen maken als je elke week een pil of twee vergeet, dan is de kans groter dat je zwanger bent, aangezien jij er maar twee hebt vergeten is de kans dan nog heel klein. maar de volgende keer niet vergeten ze in te nemen dan.

heel veel SUCCES, en laat het weten wat het geworden is, ben wel benieuwt er naar eigenlijk.

groetjes Bianka

Link naar deze reactie
25/05/2004 @ 10:29

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey!

het kan altijd dat je zwanger bent. Ik ben een meisje van 21 en ook zwanger geworden tijdens de pil. alleen ben ik ze helemaal niet vergeten. Ik ben gewoon door de pil door zwanger geworden. Maar ik zou je in alle geval toch niet te ongerust maken hoor! Ik denk niet dat er veel kans is dat je zwanger bent. Maar zoals Bianka zei zou ik toch een zwangerschapstest (die doe je beter als je meer dan een week overtijd bent) doen ofwel naar de dokter gaan voor een bloedtest (dan weet je het eerder dan bij een zwangerschapstest).
groetjes! succes he meid! en laat iets weten hé!
Marij

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]