Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/06/2004 @ 05:33 Tania | Maris, Dat heb ik ook al gehad maar dan kom ik op de hoofdpagina van deze Site en dan kun je vandaar naar de laatste posts gaan. Vind ik ook wel vreemd hoor maar ja,mijne lap top heeft wel meer van die loeten! Ze zijn daar idd al lekker aan ’t tetteren op de Anti devils club Juli hoor!! Tot daar!? Kusjes Tania ![]() |
| 27/06/2004 @ 17:56 judith | Hai ladies, Ben jullie niet vergeten hoor!!!! Iedereen is zo langzamerhand verhuisd naar de anti devil juli. Els, Mira, ook hier Ikzelf ben niet zo op en top, sinds een paar dagen misselijk en heb enorm de behoefte om steeds te eten (doe ik niet, maar toch....), normaal zijn het bij mij muizenhapjes (bij wijze van) Zou het een griepje zijn of....... Denk dat mijn NOD eerder is dan 10/7, omdat ik eerder mijn ei heb gehad deze maand, dus verwacht rond 8/7 mijn ongi, zo niet dan wacht ik t/m de 11e juli. Gelukkig is het ondanks de breuk nog wel welkom, dus we zullen zien. Zeg die Verity, die ken ik helemaal niet, komt die uit België???? Hier zie je alleen maar clearblue en zo liggen in de winkels. Vliegje, wat je verteld over die collega heb ik ook vier jaar geleden gehad, testen gaven negatief aan, maar bleek naderhand (had op bijna 10 weken mk), toch zwanger geweest te zijn. Sommige vrouwen maken te weinig hcg aan om dat te kunnen meten met de gewone testen, raar hoor. Ladies, kom straks nog ff spieken en anders zekers morgen. Liefs, Juutje |
| 27/06/2004 @ 18:55 judith | Hai Gemma, Ik weet het niet hoor, enerzijds denk ik inderdaad de spanningen, anderzijds, mijn ei was nou eenmaal vroeger dan normaal (en ben nu 5 dagen verder), dus..... je weet het niet. blijf er ook gewoon vanuit gaan dat ik straks ongi wordt en dan misschien ooit met iemand anders wel kids kan krijgen. We hebben trouwens nog wel dagelijks contact, die wil hij absoluut niet kwijt (en ik ook eigenlijk niet). Als het allemaal anders was gegaan bij hem thuis, hadden we nu zeker nog wel bijelkaar geweest. Ga lekker kopje thee drinken. Tot later! Liefs, Juutje |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Anti devils club juni

bij wijze van spreken.