< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Anti devils club juni

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
26/06/2004 @ 10:32
vliegje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Els, ik heb getest met verity...ik ben er tevreden over, kleurde onmiddellijk positief. Maar het is wel zo dat het bij bepaalde vrouwen niet te zien is in de urine, hoeveel en hoe duur je de testen dan ook koopt, het zal steeds negatief zijn...Mijn collega ervaarde het aan de lijve. 5 negatieve tests, dan bloed gaan trekken en toch zwanger!
Groetjes,
Vliegje

Link naar deze reactie
26/06/2004 @ 21:09

Volgens mij zijn jullie al op anti devils juli?! Hellup ik kan nie op topics zwanger worden en zwanger komen!!
Hij geeft de pagina dan helemaal leeg weer! Zijn er meer mensen die daar last van hebben?

x maris,

Link naar deze reactie
27/06/2004 @ 05:33
Tania

Maris,
Dat heb ik ook al gehad maar dan kom ik op de hoofdpagina van deze Site en dan kun je vandaar naar de laatste posts gaan.
Vind ik ook wel vreemd hoor maar ja,mijne lap top heeft wel meer van die loeten!
Ze zijn daar idd al lekker aan ’t tetteren op de Anti devils club Juli hoor!!
Tot daar!?
Kusjes Tania

Link naar deze reactie
27/06/2004 @ 17:56
judith

Hai ladies,

Ben jullie niet vergeten hoor!!!! Iedereen is zo langzamerhand verhuisd naar de anti devil juli.

Els, Mira, ook hier ik met jullie mee!!!!!!

Ikzelf ben niet zo op en top, sinds een paar dagen misselijk en heb enorm de behoefte om steeds te eten (doe ik niet, maar toch....), normaal zijn het bij mij muizenhapjes (bij wijze van)

Zou het een griepje zijn of.......

Denk dat mijn NOD eerder is dan 10/7, omdat ik eerder mijn ei heb gehad deze maand, dus verwacht rond 8/7 mijn ongi, zo niet dan wacht ik t/m de 11e juli.

Gelukkig is het ondanks de breuk nog wel welkom, dus we zullen zien.

Zeg die Verity, die ken ik helemaal niet, komt die uit België???? Hier zie je alleen maar clearblue en zo liggen in de winkels.

Vliegje, wat je verteld over die collega heb ik ook vier jaar geleden gehad, testen gaven negatief aan, maar bleek naderhand (had op bijna 10 weken mk), toch zwanger geweest te zijn. Sommige vrouwen maken te weinig hcg aan om dat te kunnen meten met de gewone testen, raar hoor.

Ladies, kom straks nog ff spieken en anders zekers morgen.

Liefs,
Juutje

Link naar deze reactie
27/06/2004 @ 18:00
gemma

Online Status Stuur bericht
He Judith,

Beterschap meid, het kan misschien ook komen door de spanningen van de laatste dagen.
Je hebt het natuurlijk niet makkelijk.

Wel lekker om te lezen dat jij ook dat hebt meegemaakt. Een - test en toch zwanger zijn geweest. Natuurlijk niet lekker voor jou maar het idee dat er meer vrouwen zijn die dat hebben gehad.

Is er nog een beetje hoop dat het weer goed komt tussen jullie?
Of is het definitief over?

Misschien ben je nu gewoon toch zwanger. Helemaal omdat je er nu niet op rekent. Ik hoop voor je da the zo is.

Groetjes Gemma.

Link naar deze reactie
27/06/2004 @ 18:55
judith

Hai Gemma,

Ik weet het niet hoor, enerzijds denk ik inderdaad de spanningen, anderzijds, mijn ei was nou eenmaal vroeger dan normaal (en ben nu 5 dagen verder), dus..... je weet het niet.

blijf er ook gewoon vanuit gaan dat ik straks ongi wordt en dan misschien ooit met iemand anders wel kids kan krijgen.

We hebben trouwens nog wel dagelijks contact, die wil hij absoluut niet kwijt (en ik ook eigenlijk niet). Als het allemaal anders was gegaan bij hem thuis, hadden we nu zeker nog wel bijelkaar geweest.

Ga lekker kopje thee drinken.

Tot later!

Liefs,
Juutje

Link naar deze reactie
27/06/2004 @ 21:24

hoi Judith

Verity kunnen wij kopen in de carrefour of GB, ik woon in België dus kan zijn dat ze in Nederland niet te vinden zijn.

Ik weet niet, maar als je een griepje krijgt ga je normaal toch minder eten omdat je dan de kracht niet hebt om je vork naar je mond te brengen bij wijze van spreken.

Ik ben ook misselijk geweest enkele dagen na mijn eiersprong, maar nu 2 weken later voel ik helemaal niks meer, enkel dat ik moe moe moe ben en af en toe een steekje in borst of tepel.

Hoi gemma, wanneer ga je nog is testen?? Of naar ha??? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig.

Els
Groetjes (en waarschijnlijk tot in Anti devils club juli)

Link naar deze reactie
28/06/2004 @ 06:13
gemma

Online Status Stuur bericht
Hoi Els,

Ik heb me voorgenomen om vandaag te bellen maar ik denk dat ik het niet durf ofzo.
Ben bang voor een reactie van gewoon afwachten of een negatieve test.
Terwijl ik m’n borsten zo voel, m’n temp weer 37.0 was vanmorgen enz.

Grrr wat kan het leven van een vrouw toch ingewikkeld zijn.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina