Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/02/2006 @ 11:27 nimué ![]() | Natje, neeeeeen,zoveel zijn het er nu ook weer niet hé ![]() ![]() Hier zijn we tot zeven geraakt. Nummerke 8 wil denk ik niet meer lukken.Na zes jaar waarvan er vier met behandelingen(inseminatie,ivf icsi)ik vrees dat we er ons moeten bij neerleggen. Maar ja,hoe graag we het nog een keertje wilden,wat niet kan,dat kan niet hé. Wat ik hier wel geleerd heb dat het enorm moeilijk is voor mensen die niet zwanger geraken.Als het bij ons al zo een pijn deed als het weeral misging(heb vijf miskramen gehad ook in die zes jaar) wat moet dat dan wel niet zijn voor de mensen waarbij het voor een eerste niet lukt. Zeg Natje, over iets anders, de zornik heeft gisteren een presentje meegebracht voor mijn dochter,ze heeft het mooi onder haar bed gelegd,een dooie merel. Heb het al eens gezegd hé,dat is een echte killerkat.Ik denk dat ik haar in de lente maar een belletje ga aanbinden want we hebben hier al jaren enkele nesten in het dak en de bomen.Dan horen die beestjes haar komen hé,hebben ze toch nog een kans om weg te vliegen. Voor de rest is het een echte lieve flodderpoes. Allé,ga nu maar wat eten maken want seffens staan er hier een deel met grote honger ![]() |
| 12/07/2006 @ 17:21 Elisabeth | jeetje wat goed om te horen Patricia ik ben (pas) in verwachting van de 1e maar ik hoop zo dat dit mijn "droombaan" zal zijn! en dat ik dus veel kinderen wil (mocht het lukken) tja we hebben nu een koophuis maar ik probeer mij er op in te stellen dat materialisme een straf is ik heb ook mijn schoolgeld zelf betaald, kwam niets tekort hoor maar mijn ouders moesten ook gewoon oplossingen vinden! tja en die levis spijkerbroeken, ook echt niet gemist ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

groot gezin,groot inkomen?

Heb het al eens gezegd hé,dat is een echte killerkat.