[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/11/2002 @ 10:42 Nathascha | hallo allemaal heb waarschijnlijk een stomme vraag grinnek ik ben slecht vruchtbaar nou ja slecht heel onregelmatig dan ik gebruik geen voorbehoesmiddelen omdat ik niet tegen de pil kan spiraal en dar rubber iriteerd ooknu gaat mijn man voor het zingen de kerk uit nu heeft men tegen mij gezegt dat je daar zwanger van kan worden???? wie heeft daar ervaring mee? ik doe nog geen stelerisatie |
| 01/11/2002 @ 15:27 chantal | Je kan zwanger raken van voorvocht.. dus in principe kan je ook zwanger raken van voor het zingen de kerk uit gaan. Ik denk dat het dus wel raadzaam is om met je huisarts of zo te kijken naar alternatieven die wel kunnen als je geen gezinsuitbreiding wil groetjes chantal |
| 01/11/2002 @ 15:59 sara | Hey Natascha, Toen ik mijn man heb leren kennen nam ik de pil nog niet. In het begin hebben we dus ook moeten oppassen. Vlak na mijn menstruatie kwam hij wel klaar in mij(ongeveer 1 week), maar daarna tot aan mijn volgende maandstonden trok hij zich ook steeds op tijd terug. Ik heb ook gehoord dat door het voorvocht dat al afgescheiden wordt voor de man echt zijn hoogtepunt bereikt je ook zwanger kan worden. Ik weet dat ik toen elke maand wel bang was dat ik zwanger was, was altijd blij als mijn maandstonden doorkwamen. We hebben dit natuurlijk niet lang zo gedaan, ik kort daarna wel aan de pil gegaan. Ik zou toch maar goed opletten als ik jou was! Groetjes, Sara ![]() ![]() |
| 03/11/2002 @ 13:32 daantje | hey Natascha, Ik en mijn man doen dit al 12 jaar op deze manier en nog nooit ongewenst zwanger geworden . Wij hebben wel al 2 kindjes , maar die waren gepland . Ik was telkens meteen zwanger , dus ben ik erg vruchtbaar. Daantje |
| 04/11/2002 @ 10:28 Nathascha | hoi allemaal heel erg bedankt voor jullir bijdrage ![]() naar de huisarts of gynococloog ben ik al geweest ja ik me laten steleriseeren? ja doei dat wil ik dus niet ik ben 30 nog veel te jong en mijn kinderwens ik kan nog niet 100% nee zeggen of ja aangezien ik erg onregelmatig ben soms heel netjes en dan weer uitschieters kan ik er geen pijl op trekken en mijn man ja die wil het ook niet dus dan zit je grinnek nou dames groetjes natas ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

voor het zingen de kerk uit
ik ben slecht vruchtbaar nou ja slecht heel onregelmatig dan ik gebruik geen voorbehoesmiddelen omdat ik niet tegen de pil kan spiraal en dar rubber iriteerd ook
ik doe nog geen stelerisatie