< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Vandaag ongesteld worden? Hier verder!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Vandaag ongesteld worden? Hier verder!
31/03/2008 @ 11:58
Edith

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Juut, welnee, het is echt niet raak bij mij hoor. Ik ga er gewoon vanuit dat ik ongi wordt. Ook ik heb ongipijnen en verder geen enkele tekenen. Zou ook wel heeeel raar zijn.

Woensdag op controle en dan gaan we er weer voor hoor....ik hoop dat ik vandaag of morgen snel ongi wordt, misschien ga ik ook wel weer tempen...

Effin, see you wednesday.

Edith

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 14:17
Judith

Maarre, vandaag is je dag en er is nog nix??? Of je hebt een langere cyclus na je MK, kan natuurlijk ook.

Ik heb mijn een na langste cyclus aangehouden en dat klopt wel redelijk, volgens mij komt het bij mij vanavond cq morgenochtend. De langste had ik 2 maanden geleden (30 dagen), maar dat had ik daarvoor nog nooit gehad.

Vandaag bij Aron op school als mama geweest, is altijd leuk en het klasje waar hij in zit is redelijk rustig (groot verschil met het klasje waar ik tijdelijk heb gezeten). Ben echt wel blij dat hij in deze klas zit.

Meneertje wil niet slapen vandaag, maar vind ik helemaal niet erg, C. is aan het werk en als hij dan thuiskomt en Aron lekker rond 19.00 uur in bed ligt (ok 19.30 uur meestal), dan hebben wij tenminste lekker een avondje samen.

Seeu tomorrow!!!

Liefs,
Juutje

[Laatst gewijzigd door Judith - 01/04/2008 @ 14:18] - Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 20:58
Judith

Ha die Edith,

Vond het wederom fijn je weer even te zien, alleen jammer dat we geen tijd meer hadden voor een kopje koffie.

Hoop dat we elkaar weer snel met de mannen zien.

Liefs,
Juutje

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 10:52
Edith

Hi Judith,

Tja, ik was natuurlijk ook gewoon aan het werk woensdagochtend en kan het dan niet maken om koffie met vriendinnen te gaan drinken....hahaha. Ik was op tijd in Den Haag, had nog wel file maar dat was niet zo lang...
Ik ben geslaagd voor mijn examen Prince2, nu nog EHBO examen volgende week en dan is het even afgelopen met de examens...ppffff

Ben vandaag ook ongi geworden, dus dat zit ook weer goed. We kunnen nu weer vooruit kijken en we gaan er weer voor....

Dit weekend gaan we een weekend weg met nog 2 stellen naar Breda en zonder kids, ook wel eens leuk....!! Ga nu nog even werken en dan inpakken.

Ik spreek je snel weer om data af te spreken voor een etentje bij ons thuis.

Groetjes,

Edith

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 15:47
Judith

hai meissie,

Gaan we weer saampies op.

Wil je een heel prettig weekend wensen en geniet ervan zonder de kinderen (neem aan dat je vrienden die ook hebben).

Ben blij dat je geslaagd bent voor je examen!!!!!

Veel liefs,
Juutje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina