[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/03/2003 @ 22:36 Trientje | Hallo iedereen, Ik heb begin deze maand mijn spiraal (zonder hormonen) er laten uithalen, de gyn. zei van nog 2 maanden te wachten alvorens te beginnen. Nu ik vorige week naar mijn huisarts ging voor een bloedafname, zei hij dat het nergens voor nodig is om te wachten! Wie moet ik nu geloven?? Heeft er iemand hier ervaring mee?? Heeft er iemand ervaring met zwanger worden na een spiraal? Gaat het gemiddeld snellern, of juist trager dan na de pil?? groetjes, en slaapwel! ![]() |
| 21/03/2003 @ 11:48 evy | hallo, ik had ook een spiraal en die zat er al ongeveer een goede 3 jaar in, het was er wel eentje met hormonen. Hij mocht eigenlijk 5 jaar bllijven zitten maar we hebben in december besloten om hem te lanten wegnemen. IK moest van de gyne 1x mijn regels afwachten om te zien of alles vlot verliep en dan mochten we ervoor gaan!! Wel, op 8 januari had ik voor ’t eerst mijn regels ( sinds jááááren) en op 11 februari (ik was toen 2 dagen overtijd) heb ik een zwangerschapstest gedaan: POSITIEF!!! Ik ben ondertussen dus bijna 10 weken in blijde verwachting van een derde ukkie!!! Succes !!!!!!!!!!!!!!! |
| 27/03/2003 @ 18:16 Trientje | Hallo, Hier ben ik weer, en ja hoor, ondertussen ZWANGER!! Van de eerste keer raak ,ik kan het zelf bijna niet geloven, Groetjes, en veel succes iedereen!! ![]() |
| 29/07/2003 @ 21:35 Isa | Een goede avond aan spiraaldragend Vlaanderen! Ik behoor dus ook tot deze groep sinds een dik jaar. Het is een spiraaltje zonder hormonen en heb eigenlijk geen enkele klacht behalve een iets zwaardere maandelijkse cyclus.Vandaag kreeg ik echter een tussentijdse (mini)bloeding en gespannen onderbuik.Zijn er onder jullie collega’s die daar ook ervaring mee hebben?? Is dit een banaal bijverschijnsel of moet ik ook rekening houden met een eventuele zwangerschap? Ik heb vooral schrik voor ’t laatste: niet voor de zwangerschap, maar voor de complicaties die dit hoogstwaarschijnlijk met zich meebrengt. Bedankt om dit bericht te doorworstelen en nog een gezellige avond gewenst! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Over spiraaltjes enzo!