< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » we gaan ervoor in 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
27/12/2007 @ 15:36
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

ik kom snel nog even afscheid nemen, morgen vertrekken we naar het vakantiehuisje om nieuwjaar te vieren dus ik zal hier niet meer geraken dan.
t was vandaag dus ferm druk, snel nog de was doen, poetsen, ons gerief klaarleggen en ondertussen ook bezig zijn met ons meisje
gelukkig is ze al gans de dag heel braaf, net of ze t weet dat mama veel te doen heeft
ik ben gisteren ook nog van dat hepar water gaan kopen, hopelijk helpt het wat ze heeft er echt serieus last van
je zou ze moeten zien om kaka te doen, ze heeft wel pijn en weent dan heel hard en is achteraf bekaf. nuja, ik hoop dat al de kleine middeltjes die ik nu gebruik helpen en ik zal ook nog eens bellen naar K&G of zij nog iets weten.
zo, ik ga jullie alvast een gelukkig nieuwjaar toewensen en zal jullie dan terug horen in 2008

oja Marina, ik denk dat het dat idd het koperspiraaltje is bij mij
ik wou liefst geen hormomen meer en dit is dan wel de ideale oplossing

ga jullie laten, is wakker

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 17:32
marina

laura je weet toch dat je met een koper spiraal nog buitenbaarmoederlijke zwangerschappen kunt hebben

hopelijk helpen je middeltjes bij laurine
nog veel pak plezier
en een goede vakantie
en een heel gelukkig 2008

xxx marina

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 19:30
marina

pff nu heb ik weeral bloedverlies
heb 13 dagen mijn gehad een week niks en nu ist weer van dat

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 21:26

Hoi meidjes

Ik kom jullie allen een supertof oudjaar toewensen!! Vier ze, maar vooral GENIET ze!! En een geweldig, plezant, gezond 2008!!

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 15:45
M.

hallooooo,

een heel gelukkig nieuwjaar en een 2008 vol vreugde, mooie momenten en een goede gezondheid
hier zijn we ook meer dan uitgefeest, ik ben eerlijk gezegd blij dat we terug thuis zijn hoor.
t vakantiehuisje is niet zo goed meegevallen als verwacht
we zaten met veel te veel op een te kleine ruimte en ja dat is dan niet altijd even makkelijk. zal de details maar achterwege laten gelukkig heeft Laurine het wel goed gedaan, ze heeft telkens door het lawaai geslapen en was anders ook heel vrolijk. alleen op oudejaarnacht was t een heel stuk minder
ze is gaan slapen om 21u30, is niet wakker gekomen van t vuurwerk maar dan wel plots rond een uur of 2 wakker geworden en niet meer willen slapen
ze weende niet of zo maar wou spelen en vertellen
we hebben ze toen wat bij ons in bed genomen maar amaai tegen dat ze sliep!
de dag erna was ze dus doodmoe en redelijk lastig
gelukkig deze nacht goed geslapen en vandaag ook alles

hoe is bij jullie de overgang van oud naar nieuw gegaan?

Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 16:00
marina

onze jason heeft een mooi concert gegeven oud op nieuw en niet stil te krijgen he
shania was niet wakker geworden van t vuurwerk
we hebben het gewoon thuis onder ons 4tjes gevierd

ai laura toch geen ruzie geweest
spijtig dat het wat tegenviel

ik heb van mijn ventje en superde luxe weekendje gekregen 1 overnachting en in de slaapkamer is een jacuzie
das voor volgende week

groetjes marina

nieuwe foto s in profiel

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 08:22
Heidi

Hoi dames,

voor iedereen een supergoed 2008 gewenst met een goede gezondheid en veel liefde. Geniet van jullie kleine ukjes en voor Caro van de rest van je zwangerschap.

Voor mezelf hoop ik op een vruchtbaar jaar. Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, is er bij ons nog steeds geen kleintje op komst. We hebben in november onze eerste icsi-pgd poging gehad maar die is helaas mislukt. 15 eicellen, uiteindelijk 1 gezond embryootje maar geen zwangerschap. We tellen nu af naar de volgende poging en hopen het jaar met een ukje in onze armen te kunnen afsluiten.

Groetjes
Heidi

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 10:18
M.

marina, wat leuk zeg die verassing van je ventje
je zal er wel van genieten zeker?
jammer dat Jason geen zo'n goede oudejaarsnacht heeft gehad
was het door het vuurwerk dat hij wakker was?
echt grote ruzie is er niet geweest maarja wat wrijvingen, wij waren de enige met een kleine en had soms wat t gevoel dat ze er niet echt rekening mee hielden

heidi,ik ga mee dat 2008 jullie jaar zal worden hoor!
wanneer moet je terug voor een nieuwe poging?

groetjes

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 12:30
marina

laura hij was al van voor het vuurwerk aan het wenen

ja das niet leuk als ze geen rekening houden met je kleine meid

heidi ik ook voor een vruchtbaar jaar

caro t begint af te korten he

marina

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 22:47

Hoi meidjes

Een heel fijn 2008 gewenst met veel babyplezier!! Geniet van elkaar en je schatje(s).

Heidi, ook voor jou! Eindelijk is het zover en ben je in de babymolen geraakt! Spannend zeg. Ik vind het wel al goed dat je toch al een embryootje had he. Nu nog de innesteling he. Waarschijnlijk hebben vrouwen dat ook al gehad die geen behandeling ondergaan: wel een bevruchting maar geen innesteling en dus geen zwschap. 2008 wordt jullie jaar!!!

Marina en Laura, zo jammer dat jullie kindjes zo slecht geslapen hebben die nacht zeg. Da's pakke minder natuurlijk. En ja, wat doe je dan he.
Gudrun heeft ook wel eens zo'n ambetante periode gehad, net na onze ziekte. Hadden niet de tijd om echt op ons effen te komen toen ze weer thuis was. Drinken wou ze ineens snachts toen maar ja, dat verhaal ken je wel, denk dat het wat te maken had met haar meter en peter (teveel verwend).
Natuurlijk moet je zien wat het probleem is he, als ze gewoon een vervelende dag had, megadruk, ja, dan kan je slecht slapen wel verwachten. (hier is dat ook wel zo)

Bij ons was van oud naar nieuw heel kalmkes, relaxed. Ook gewoon thuis. Gudrun is rond 19u gaan slapen, en ze is pas rond 8u wakker geworden. Fijn hoor. Ze is wel rond 23u30 ff wakker geworden maar blijkbaar snel weer ingedommeld want we hebben haar nadien niet meer gehoord.

Gudrun heeft van haar tante een pop met een buggy gekregen. Man man man, wat een plezier!! Tis echt tof om haar daarmee bezig te zien. Ze kan "pop" al meteen zeggen. Ongelofelijk hoe snel die woorden leert.

Nog een paar weekjes hier voor ons he. Ben totaal nog niet aan het aftellen. Van het we missschien gaan shoppen voor mij en uk en dan de laatste hand leggen aan geboortesuiker en de kaartjes. Niet zoveel werk meer maar wil het wel onderhand af gaan hebben.
Buikje begint wat te spannen precies. Wat harde buiken, kindje dat serieus duwt daar beneden, shotten tot en met. De laatste loodjes beginnen te gaan komen. Geraak moeilijker recht uit zetel of bukken is ook al opletten. Typische dingen he. Maar wel grappig soms. Me buik zie je echt enorm goe bulten in komen.
Moet eigenlijk deze week naar ha. Misschien nog vanavond als ik zie te bellen morgenvroeg.

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 15:16
M.

hoi,

ben hier ook nog eens, gans de week geen internet gehad ik kreeg het zowaar.
we zaten met een adsl verbinding en die viel af en toe eens weg en dinsdag was t plots helemaal gedaan!
mijn man dacht dat we dan maar beter keken voor draadloos te gaan maar dat wou ik niet ( is weer een pak geld weg en zeker als je al niet weet waar het probleem aan ligt) maar bon, hij was niet te stoppen! draadloos gehaald en jaja t lukte ook niet
deze morgen is er dan iemand geweest van de technische dienst en t probleem leek bij de centrale te liggen dusja al dat geld voor niet er aan gehangen grrrr
we hadden nochtans direct gebeld naar de technische dienst en die zeiden dat ze daar niets zagen
enfin, we kunnen weer surfen hé.
zit hier nu ook met een kanjer van een verkoudheid en die van Laurine is precies ook nog niet helemaal over. vaak moeilijk eten en slecht slapen overdag, nuja ze slaapt s nachts nog goed dusja...
oja nog nieuws, ben een tijdje geleden gaan solliciteren en t was redelijk beloftevol en nu heb ik nieuws gekregen dat ik maandag mag langsgaan voor een 2e gesprek en een paar testen dus jullie mee?

hoe is t hier met de dames?
nog nieuws? jullie zijn ook stil geweest blijkbaar

groetjes

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 19:58
marina

hallo

jason is ziek en ze sturen mij weer van hier naar ginder maar geen kinderarts waar ik op consultatie kon hij eet slecht heeft diaree en geeft over en hoest dan ook nog is
vandaag bij een ka in genk geweest die heeft vrije spreekuren
hij moet airosollen andere verdikking in zijn melk in plaats van gaviscon motilium en hij zei als jason genezen was met groentenpap te beginnen
jason is 63cm en weegt 5kg800 das 150 afgevallen door ziek te zijn de dr zegt dat hij 6 tot 700gr meer mag wegen voor zijn lengte t is ne grote

caro hoe was het bij de ha? lukt het nog zo een beetje

laura wat een gesukkel met internet
wij hebben telenet en ik surf ook draadloos
ik met je mee

groetjes marina

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 10:52
M.

hoikes,

ik ben gisteren dus testen moeten gaan doen voor die job waar ik ben voor gaan solliciteren een tijdje geleden.
Ik dacht dat er nadien nog een gesprek ging volgen maar t waren enkel de testen. T viel redelijk goed mee, nu maar dat ze t daar ook goed vonden.
Ze gingen de resultaten doorspelen aan de verantwoordelijken die gingen alles bekijken en me tegen eind deze week iets laten weten.
Wel vervelend al dat wachten hoor, ben nu al bijna 3 weken bezig voor die ene job!
Denk dat ik misschien beter nog op een paar andere jobs reageer ook, je weet tenslotte maar nooit hé.
Oja, dit weekend ook nog ferm op solden gaan jagen geweest! ik had reclame gezien in de krant van een plaats met keukens tegen ferme korting en we gingen eens gaan kijken (gewoon uit nieuwsgierigheid) en ja we hebben er 1 gekocht!
We hadden vroeger al eens gekeken voor keukenrenovatie maar dat kwam al even duur uit als die nieuwe keuken nu in de solden dus de keuze was snel gemaakt hé.
In maart komen ze hem al plaatsen

Marina, hoe is t nu met Jason?

Caro, alles ok?

groetjes

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 12:25
marina

laura wat voor job is het juist ? ik voor je
leuk een nieuwe keuken wat voor één is het ?

jason is beter aan het worden ik ga tegen het einde van de week met groentjes beginnen

shania is ook ziek keelontsteking pff wat een gejank allemaal en ze wil haar antibiotica niet goed pakken
haar koorts is nu toch al iets lager 37.8 inplaats van 39.5

groetjes marina

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 13:45
M.

ooh wat erg dat Shania nu ook ziek is! Gelukkis dat Jason al aan de betere hand is! En binnenkort groentenpap, is wel vroeg niet?
Of is het voor de reflux?
De job is in een interimkantoor, zie het wel zitten, t is net wat ik zoek, 20u per week, niet te ver van huis, t zagen er ook leuke collega's uit dus maar
Ik hoop dat ze zeker deze week nog iets laten weten.
T was eigenlijk niet de bedoeling om een nieuwe keuken te kopen, we hadden al een prijsofferte gemaakt voor keukenrenovatie en toen zag een advertentie staan van keukens in solden en zijn we gaan kijken en echt niet te doen, de nieuwe keuken kost maar evenveel, t was 50% korting enkel dat weekend.
Ik zal er dan eens een foto van doorsturen als hij af is
Alles zal nieuw zijn, bleke gestreepte kastjes met grote handvaten, nieuw werkblad, kraan, afwasbak,...
kijk er wel naar uit!

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 14:23
marina

dat zal wel dat ge er naar uitkijkt wanneer wordt hem geleverd ?

t is voor zijn reflux dat we zo vroeg met groenten moeten beginnen
hij krijgt nu 5 medicaties enkel voor zijn refluxen de krampen

ooh 20u das intresant

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 15:23
M.

Goed nieuws, ze hebben de testen al bekeken en veronderstel dat ik geslaagd ben want mag vrijdag terug gaan voor een gesprek
jullie mee?
Ik weet nu ondertussen ook voor welk kantoor het zou zijn en t is ook daar waar ik heen moet vrijdag.
Ze zouden me graag eens zien en de job nog wat verder uitleggen enzo
Ik zou wel liever thuisblijven bij Laurinetje maarja dat gaat niet en van al de jobs die ik al ben tegengekomen lijkt deze mij de interessantse en leukste. enja ik zou ze niet zolang moeten missen
t is voor de namiddag te werken en dan slaapt ze toch een paar uur en dan fruitpap eten en even spelen en ik ben al terug, ja toch?

Donderdag komen ze nog eens opmeten voor de keuken en midden maart komen ze hem al plaatsen.

Hopelijk betert het dan snel met Jason zijn reflux hé want al die medicatie dat is ook iets!

groetjes

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 14:04
M.

hoi,

we zijn gisteren terug naar K&G gemoeten met Laurine en ze meet ondertussen 67.5 cm en weegt 6.880 kg, weer netjes in t midden van de curve.
Ook voor de rest was ze 'goedgekeurd'
ons begint nu eindelijk ook weer beter te eten en te slapen overdag, oef, haar sprongetje zal over zijn zeker?
Zondag moeten we naar een familiefeest en mijn man zijn nicht zal er ook zijn met hun
hij is op dezelfde dag als Laurine geboren (weet niet of jullie dat nog herinneren), ben benieuwd hoe ze t gaan doen die 2 samen

hoe is t hier? zoooo stil de laatste tijd zeg

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 11:27
marina

laura hoe is uw gesprek geweest vandaag ik voor u

ik ga denk ik een nieuwe zetel kopen
ik heb nu een stoffe staan en das zo lastig om proper te houden
heb nu op kapaza ene gevonden waar ge zetels aan min 50 procent kunt kopen nep leren ideaal dus

heeft laurine nog spuitjes gekregen ?
ik moet dinsdag gaan voor jason zijn erste spuitjes ben benieuwd hoe groot hij is

amuseerd u zondag

ik moet morgen naar een verj feest van de dochter van jason zijn meter ze wordt 1 jaar

ja vind het hier ook maar stilletjes de laatste tijd

groetjes marina

Link naar deze reactie
20/01/2008 @ 00:53
marina

vandaag heeft jason voor het eerst groentenpap gegeten direct een half potje dat ging dus vlot
ik moet er zo vroeg mee beginnen door zijn reflux

vandaag naar een verj feestje geweest en iedereen daar dacht dat mijn mannetje 5a6 maanden was ikke fier op mijn grote jongen

alles goed met jullie ?

groetjes marina

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina