< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD 2e helft september - wie doet mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD 2e helft september - wie doet mee?
22/01/2008 @ 22:39
Barbara

Online Status Bekijk profiel
Sofie, is dat dan zo anders? Zwemlessen? Ik heb er ook even aangedacht, maar ik heb vroeger altijd gezwommen, als kind zat ik altijd in de zwemclub, hem zowat m'n halve jeugd in een zwembad doorgebracht, en al m'n vriendinnetjes leren zwemmen EN duiken
Natuurlijk met een baby is het nog anders hé...
K'zag mezelf al flink als juf gedragen
Blue is ook al kopje ondergegaan ff verschoten ... .nadien alles direct terug in orde .... ik moest dat toch meteen testen

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 13:12
Babs

Hoi,

Tuur is vrijdag de 1ste maal naar de tandarts geweest, alles was OK en hij heeft een cadeautje gekregen omdat hij zo flink is geweest.

Vorige week ben ik met hem naar het ziekenhuis geweest met zijn voetjes. Hij heeft serieuze platvoetjes en X-beentjes. De beentjes zouden moeten beteren met ouder worden, de voetjes kunnen geholpen worden met steunzooltjes. Daarom vroeg ik het van die maatjes van de schoenen. De dokter zei dat de pijn aan zijn voetjes van de groei komt en dat hij heel grote voeten heeft voor zijn leeftijd.

En de dokters zijn geliefd geweest in ons gezin vorige week.
Ik moet geopereerd worden aan de ogen (17 jaar geleden ook al eens) wegens een lui oog. En... ik moet blokjes dragen aan mijn tanden.

Ik zal al maar beginnen sparen zeker om al die dokterskosten te kunnen betalen .

Groetjes,
Babs

[Laatst gewijzigd door Babs - 24/01/2008 @ 13:13] - Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 14:32
Elle

Online Status Stuur bericht
Duimen jullie nog effe extra hard?

Elle
Dag 28 van 28...

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 15:03
Barbara

OOOooohhhh spannend Elle en enige sympies?
Wat denk je zelf?
Wanneer zou je testen?

Amai Babs, das zijn geen leuke kosten. Ik had hier een maandje terug ook zoiets voor, mijn achtertand (lang verhaal) als ik dit in orde wil krijgen zou het me +/-1.500 euro kosten MMMmmm verloopig nog even een vulling dus
Ik heb als kind ook altijd steunzooltjes gedragen, hebben ze geen last van hoor. Komt wel snor

En duimen jullie voor mij ook? Grapje Aloewel I don't know ...

[Laatst gewijzigd door Barbara - 24/01/2008 @ 15:04] - Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 16:19
Elle

Vanaf maandag voelde ik me eigenlijk best zwanger. Gisteren heb ik 's ochtends een testje gedaan. Ik had een licht tweede streepje erop. Ik wilde wachten tot mijn NOD (morgen) en dan nog eens testen om zekerder te zijn, want ik had er geen goed gevoel over. Hield het net niet vol en heb nog eens getest: negatief. Een soort van minimiskraampje dus.... Even afwachten wanneer ik ongi word (zal morgen dan wel zijn) en dan proberen weer moed te verzamelen. Ben wel verdrietig, maar liever dat het nu meteen misgaat dan later... Het is gewoon niet anders.

Zal ik nog een zwangerschap uit kunnen dragen????

Liefs,
Elle

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 16:51
Barbara

Oei Elle, wat is me dat allemaal ...
Misschien even een dagje (als je kan) laten overgaan...
Was het van hetzelfde merk, de tester?

Oei m'n meisje is wakker geworden....

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 16:58
Elle

Ja, geen hoop dus. Voel nu ook echt dat ik ongi ga worden. Het is K, maar ja. Gauw vergeten en op naar de volgende ronde...

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 18:16
Sofie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Elle toch, wat is dat nu weer?! Ik heb het ook eens gehad toen ik voor Kato aan't oefenen was. Ik ging zelfs enkele dagen overtijd, wat bij mij nooit gebeurd, en teste licht positief. Toch werd ik ongi. Niet te veel bij stilgestaan wat er mogelijk misschien al dan niet was. Volgende ronde was terug gewoon en keer daarna was het prijs. En dat werd dan ons Kato. Wie weet was je er fysiek nu niet 100% klaar voor en was het gewoon een voorsmaakje. Zo van, je kan nog zeker bevrucht worden, maar we nestelen ons pas in als we zeker zijn dat we blijven!
Hou moed he!

Barbara, de les die we volgen is in een klein groepje (10 kids) en dat zijn allemaal leuke spelletjes. AL spelend leren ze zich gedragen in water, kopje onder gaan, van een muurtje "afspringen" enz. We vinden het heel leuk, ontspannend en wat voor ons ook een drijfveer is, je betaalt voor 10 lessen en gaat dus minder gauw een keertje overslaan.

Babs, bekijk het positief, jullie betalen dan wel veel voor de dokter maar niet omdat jullie ziek zijn. En het zijn ook allemaal dingen die van voorbijgaande aard zijn. Steunzolen, blokskes, effe doorbijten, jullie gaan er alleen maar op vooruit!

Groetjes,
Sofie

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 18:49
Elle

Ik hoop dat je gelijk hebt Sofie. Ik vind het wel verdrietig nu, maar we proberen moed te houden. Het zou ook wel erg "gemakkelijk" geweest zijn als het weer in de eerste rond raak was...

Link naar deze reactie
25/01/2008 @ 11:22
Babs

Elle, de moed erin houden, hé. Wij denken aan je.

Sofie, ha,ha, kan ik misschien nog eens meedoen aan Miss België. Oogjes recht, tandjes recht. Mijn ventje was ook al aan het lachen met mij (hij ging eindelijk een deftige partner hebben!!!.
En inderdaad, het is maar tijdelijk.

Barbara, moeten we ? Kan geen kwaad hé... Tja, mooi worden kost geld.

Groetjes,
Babs

Link naar deze reactie
25/01/2008 @ 11:29
Babs

Elle, de moed erin houden, hé. Wij denken aan je.

Sofie, ha,ha, kan ik misschien nog eens meedoen aan Miss België«. Oogjes recht, tandjes recht. Mijn ventje was ook al aan het lachen met mij (hij ging eindelijk een deftige partner hebben!!!.
En inderdaad, het is maar tijdelijk.
Oei, denk dat ik de versheidsdatum (maximumleeftijd) voor Miss België al overschreden ben.

Barbara, moeten we ? Kan geen kwaad hé... Tja, mooi worden kost geld.

Groetjes,
Babs

Link naar deze reactie
26/01/2008 @ 11:37
Barbara

En Elle? En ook van hier, houw de moed erin meid

Babs, miljoooeeeenenen kosten Miss'en

Sofie, misschien wel eens kijken of het in ons (zwem)bad kan die lessen.

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 08:58
Barbara

Elle, cava meid?

Soffie, zou het verstandig zijn B de dag voor ze naar de onthaalmoeder 'moet' (direct een hele dag) 2 uurtjes te brengen. Haar 1e volledige dag is een dinsdag, k'zou zo dadelijk willen vragen of ze maandag niet 2 uurtjes mag komen.
Gisteren waren we bij m'n ouders (ziet ze 1 à 2x in de wk) en had het gevoel dat ze deze mensen toch een beetje als vreemden beschauwd. Wat zal het dan bij de onthaalmoeder zijn.

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 19:13
Barbara

Ik heb zonet getest, omdat ik nog steeds niet ongi ben geworden, maar ik denk dat het negatief is helemaal ni zeker, precies een heeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeel vaag streepje, denk het ni hoor , het zal eerder men gedachten zijn die het hopen...
Sebiet eens aan men ventje laten zien, hoe langer ik ernaar kijk hoemeer ik zie da thet negatief is

[Laatst gewijzigd door Barbara - 29/01/2008 @ 19:19] - Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 22:24
Sofie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Barbara, ik raad het altijd aan om de kleine eens op voorhand te laten "proberen". Maakt het voor jou ook iets gemakkelijker om ze af te zetten. Zorg er dan wel voor dat de oppas haar een voeding moet geven en haar eens te slapen moet leggen. Als dat goed lukt ben je zeker gerustgesteld!
En vraag haar ook eens wanneer je de eerste dag best eens kan bellen om te horen hoe het gaat, stelt ook altijd gerust.
Maar niet vergeten, het is een grote aanpassing voor Blue, maar ook voor de oppas want ieder kind is anders en je moet steeds weer de kinderen leren kennen en dat vraagt een beetje tijd.
Probeer haar op voorhand zo veel mogelijk in te lichten over de gewoontes van Blue. Zoals, hoe eet ze, hoe vaak eet ze, wat eet ze graag en wat niet, zijn er dingen die ze niet mag hebben, hoe slaapt ze, welke houding, knuffel, donkere kamer,... En probeer de eerste dagen een knuffel, dekentje of zo mee te geven om bij haar te leggen. Gewoon een vertrouwde geur kan helpen bij het troosten en slapen.
Veel succes en hou me op de hoogte he!

En ook wat je duivels betreft veel succes! Misschien komt er een van de komende dagen wel een dikke vette streep...

Groetjes,
Sofie

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 15:14
Barbara

Sofie, afgesproken dat ze de dag voor haar komst, 2 uurtjes bij haar zal blijven. Is wel net na het eten en voor het slapen gaan. Beetje gedaan de tijden dat ze echt met onthaalmoeder 'alleen' is.
Het begint te korten nog een dik weekje en ik 'mag' terug aan de slag.

[Laatst gewijzigd door Barbara - 01/02/2008 @ 15:14] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina