< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » 2004 wie start er dan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
26/12/2007 @ 11:04
El.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi iedereen,

Marijke, een hele dikke proficiat van ons gezinnetje!!!! Ik ben blij dat Wiebe het ook goed doet en dat jij eindelijk van de dikke buik af bent!! Met Wiebe alles goed?
Geniet van die eerste weken... ze vliegen (zeker bij een tweede) zo snel voorbij!! Ook nog hele fijne Kerstdagen voor jullie vier... Is ze nu de maandagavond geboren? Sorry, nogal een onsamenhangend bericht... I know!! Haha

Griet, met Vic weer alles in orde? Hopelijk wel!!
Wat dat stretchen betreft... ik weet het maar doe het zelden. Haha
Ik moet me nu dringend gaan klaarmaken om te gaan eten bij mijn schoonmoeder...
Gisteren en eergisteren waren mijn drie zussen naar Nederland afgezakt om Kerst hier te komen vieren. Het was heerlijk gezellig! Haha. De kindertjes kregen heel wat kleedjes onder de boom en ze hebben ze nu alweer aan. Ready to go!!

Ik kwam even kijken naar nioeuws over Marijke dus ik kan me nu full speed gaan klaar maken...
Nogmaals gefeliciteerd en tot binnenkort!!!
El., Skye en Quinn

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 22:19

Was ook al een paar keer komen piepen naar nieuws van Marijke.

Marijke, dikke proficiat!! Super, een dochter . Geniet ervan met jullie 4en.
Gaat het al wat beter met Nienke?

Groetjes,
Griet

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 18:03
El.

Hoi hoi dames,

Aan iedereen een ongelooflijk fantastisch jaar gewenst!!!
Wat blijft het hier rustig zeg!!

Marijke, alles goed met beide kindjes, de man en jezelf? Herstel je goed na het zware werk? Haha.
Hopelijk kom je snel nog eens wat vertellen...

Griet, ook alles goed met jullie? Het nieuwe jaar goed ingeluid?

Wij alleszins wel. In het nieuwe jaar zijn we al op weekend geweest naar de ardennen, een midweek mee op de vrachtwagen met Loek naar Zwitserland en nog eens een weekendje richting Leuven, bij mijn zussen.
Vanmiddag is Erik de kids komen halen. Loek en ik gaan dan vanavond nog eens naar de bioscoop. Dat is al een hele tijd geleden en daar gaan we van genieten.
An de hele namiddag ben ik aan 't strijken geweest. Even naar de markt een nieuwe tafeldoek en een nieuwe overtrek voor de strijkplank gaan kopen. Lekker bezig geweest. Ik heb de strijkberg weer wat te hoog laten komen, want ik vrees dat ik nog een half uurtje nodig heb om erdoor te geraken. Pff...

Allez, hopelijk weer wat te lezen binnenkort... Haha
Heel veel lieve groetjes,
El., momenteel zonder mijn twee lievekes

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 14:37
marijke

Hoi

Hier zijn wij nog eens.

Ik had dus hetzelfde als bij Nienke. Ik was echt weg van de wereld voor een aantal dagen. Ik zweefde echt.
Ik voel me nu terug beter al een geluk dus dat is maar goed ook.

Wiebe doet het goed op mama melk en ik moet zeggen ik sta maar 1 keer op 's nachts rond 3u en dan is de volgende keer meestal 7 of soms zelfs 8u. dus dat valt allemaal goed mee.

Nienke doethet ook goed op school. Ze gaat graag en ze is heel leergierig volgens de juf. Ook is ze 's morgens altijd droog dus dat is al een hele stap vooruit.

Ze is ook zeer lief voor Wiebe alleen wat bruut maar ja dat is ook normaal ze is nog zo klein he.

alle ik ga hier ook verder doen

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 21:44

Hallo,

Marijke, leuk dat Nienke zo goed reageert en dat ze het zo goed doet op school. En Wiebe is ook al een flinke he, dat je maar één keer 's nachts eruit moet. Die eerste weken heb je dus nog niet echt ervan kunnen genieten als ik het goed begrijp. Maar dan kan je vanaf nu destemeer genieten he !

El, hier het jaar goed ingeluid. Heel druk op het werk en dat zal niet beteren, want vanaf 1 februari werk ik 4/5de, dus concreet moet het werk dan op 4 dagen gedaan worden ipv 5 , maar ik heb dan toch een dag extra om te recupereren. Had voorbije week ook al vrijdag verlof en volgende week donderdag, en ik voel dat ik dat echt kan gebruiken. Ik voel me soms zo op . Ik geef ook nog steeds borstvoeding, dus daar zal het ook wel aan liggen. Maar nu dus weer weekend en dan doen we het altijd rustig aan.

Chapeau voor jullie hoor zo met twee kindjes!!

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 15:58

Online Status Bekijk profiel
Hoi

Hier zijn wij nog eens.
Wiebe doet het goed op dit moment alleen geen borstvoeding meer maar flessen. Ze kreste na iedere voeding en heeft ook reflux in erge maten.
Dus nu zit ze op fles en echt het is vele beter voor haar. Ze doet het super is meer tevreden veel minder krampen en echt je ziet haar groeien en bloeien.

Nienke doet het ook goed alleen is ze weer thuis met dit maal streptokokken, goede snotvalling, begin valse kroep en waarschijnlijk ook nog de griep. Op 11 maart gaan haar amandelen eruit en hopelijk is het daarna wel beter want op deze manier kan het neit verder gaan.

Met mij is het iets minder ik heb een depressie. Ik ga naar een psychiater maar het zou niet te maken hebben met de zwangerschap en dergelijke ik moet er blijkbaar al langer mee lopen.
Zullen wel zien wanneer en hoe dit opgelost geraakt.

Ik gah ier Wiebe eens troosten want die is een beetje van haar oren aan het maken.

Tot later en hopelijk is het dan wat sneller bij mij

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 12:18

Online Status Bekijk profiel
Hoi

Hier ben ik al terug.
En ja inderdaad Nienke heeft ook nog de griep erbij.
Ook de operatie voor haar amandelen is vervroegd en dit gaat door nu dinsdag. Dus dat is nog even alles hier regelen.

Zelf ben ik dan vanmorgen opgestaan met ferme keelpijn. Even langs de dokter van wacht want dat kunnen we missen dezer dagen en verdict ik heb een keelontsteking. Dus nu ieder uur druppels nemen en ze zijn vies amai zeg maar hopelijk werken ze snel he.

Alle ik ga hier nog wat opzoekingen doen

Groetjes

Marijke en de kindjes

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 20:34

Hey Marijke,

Veel beterschap! En ook wat je depressie betreft. Ik hoop dat je het snel te boven komt.
Hoe is de operatie van Nienke verlopen? Alls vlot gegaan?
Kan je nog zo een beetje genieten tussen al die drukte door?
Verzorg je goed he!

De borstvoeding zit er hier bijna op. Ik dacht op negen maand te stoppen, dat is komende zondag. Vic kreeg wel enkel nog 's morgens de borst. Dus af en toe geef ik hem 's morgens al een fles. Heb het er niet gemakkelijk mee. Het is telkens weer wat loslaten he.

Verder alles prima. Vic heeft al de hele winter een snotneus, zoals de meeste kindjes. Af en toe wat valling, maar niets ernstig. Gelukkig heeft hij er niet te veel last van. Af en toe 's nachts wel, en dat is ook minder leuk vor ons, want dan krijg ik hem amper getroost. Maar de voorbije nachten waren weer iets beter.

Voor de rest druk druk! ik voel me soms angstig omdat de tijd zo snel gaat. Zit ook nog steeds in mijn hoofd met mijn zwangerschap vorig jaar. ik kan dat maar niet loslaten. Is dat normaal?

Hoe is het met de rest? Laat nog eens van jullie horen!!

Groetjes,
Griet & Vic

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina