Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/01/2008 @ 14:37 marijke | Hoi Hier zijn wij nog eens. Ik had dus hetzelfde als bij Nienke. Ik was echt weg van de wereld voor een aantal dagen. Ik zweefde echt. Ik voel me nu terug beter al een geluk dus dat is maar goed ook. Wiebe doet het goed op mama melk en ik moet zeggen ik sta maar 1 keer op 's nachts rond 3u en dan is de volgende keer meestal 7 of soms zelfs 8u. dus dat valt allemaal goed mee. Nienke doethet ook goed op school. Ze gaat graag en ze is heel leergierig volgens de juf. Ook is ze 's morgens altijd droog dus dat is al een hele stap vooruit. Ze is ook zeer lief voor Wiebe alleen wat bruut maar ja dat is ook normaal ze is nog zo klein he. alle ik ga hier ook verder doen Groetjes Marijke |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

2004 wie start er dan?

Ook nog hele fijne Kerstdagen voor jullie vier... Is ze nu de maandagavond geboren? Sorry, nogal een onsamenhangend bericht... I know!! Haha
. Geniet ervan met jullie 4en. 

, maar ik heb dan toch een dag extra om te recupereren. Had voorbije week ook al vrijdag verlof en volgende week donderdag, en ik voel dat ik dat echt kan gebruiken. Ik voel me soms zo op
. Ik geef ook nog steeds borstvoeding, dus daar zal het ook wel aan liggen. Maar nu dus weer weekend en dan doen we het altijd rustig aan.