< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD-lijstje, hoeveelst kindje?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD-lijstje, hoeveelst kindje?
12/09/2004 @ 09:15
juut

Online Status Stuur bericht
hoi meiden,

ik heb als NOD 14-9 opgegeven, maar ik weet eigenlijk niet wanneer mijn NOD is.
Heb eind mei een miskraam gehad en ben daarna pas na 11 weken weer ongi geworden.
Normaal heb ik ook al een onregelmatige cyclus.
Dus eigenlijk als ik van 28 dagen uit zou gaan, dan is mijn NOD vandaag. voor mijn miskraam schommelde het een beetje tussen de 30 en 42 dagen.
Heb ook(nog) geen kwaaltjes ofzo.
Dus wanneer kan ik nu volgens jullie het beste testen?

groetjes juut

Link naar deze reactie
12/09/2004 @ 12:11
Phie

Juut,

Als je normale cyclus tussen de 30 en 42 ligt, zou ik toch nog even wachten met testen vermits je nu pas op dag 28 zit. Ik zou proberen te wachten tot minstens dag 35. Ja, nog lang hé, nóg een week geduld oefenen...

Als je zwanger bent, is de kans ook groter dat je HCG na nog een weekje al op een deftig peil zit (lees: meetbaar voor de zwangerschaptest). Als je cyclus zo lang duurt is de kans er dat je eisprong ook later zit dan de "normale" 14de dag, en als je eitje bevrucht is moet je nog ongeveer twee weken tellen voor je HCG te hoogte in schiet.

Je kan eventueel nu al een test doen, maar de kans dat deze negatief uitslaat is te groot, ook als je al zwanger zou zijn... Niet echt betrouwbaar dus...

Succes met het geduld oefenen, ik duim voor je!

Groetjes,
Phie

Link naar deze reactie
13/09/2004 @ 12:47
jenna

Hoi Sofie, ik vind het wel fijn dat ik niet de enige ben die niet constant op een roze wolk zit. Volgens mijn vriendinnetje moet ik er meer van gaan genieten, maar voor mijn gevoel kan ik dat pas wanneer ik zeker weet dat alles goed ik.

Ik word trouwens misselijk van het idee dat het mis kan gaan. Vooral omdat een ander meisje op een ander forum net een miskraam heeft gehad. Maar ik volg Joke’s tip op en zal gaan mediteren. Doe je ook mee Sofie???

Joke, ik hoop dat nog steeds ver bij je weg is, nog 5 dagen!!!!. Ik vind het echt HEEEEEEEEEEEEL spannend hoor!!!

Juut, ik ben het met Phie eens, nog een weekje wachten, misschien zondag a.s testen als nog niet langs is geweest. Ik heb na 4 dagen overtijd getest en toen had ik een positief resultaat.

Ik blijf voor iedereen dat het allemaal gaat zoals jullie hopen.

Groetjes Jenna

Link naar deze reactie
13/09/2004 @ 19:09
Nathje

Online Status
Hallo iedereen,

En Els, hoe zit het ermee? Goed nieuws?
Joke, ik hoop ook voor u dat de wegblijven.
Juut morgen jouw NOD. Voor jou ik ook hoor.
Voor de andere NOD-ers, nog even wachten maar ik hoop dat jullie ook goed nieuws gaan brengen een van deze dagen.

JOEPIE ZWANGER:
Jenna: 26/08, 1e kindje, bevalling 06/05/05
Sifffiiie: 31/08, 4de kindje, bevalling 11/05/05
Bajamo: 04/09 , 1ste kindje, bevalling 15/05/05
Sofie: 09/09, 1ste kindje, bevalling op 19/05/05

september:
Els: 02/09 ,
Joke nod: 07/9 - 15/9, 1e kindje, test 18/9
Juut: 14/09, 2de kindje,
Tania: 18/09,
Judith: 21-22/09 , 1ste kindje ,
Nathje: 23/09 , 1ste kindje
Silke: 25-26-27/09 , 1ste kindje
Edithe: 29/09 ,
Claudia: ???/09 ,3de kindje

oktober:
Phie: 01/10, 1ste kindje,
Ineke : 4/10, 1ste kindje (na mk)

Groetjes

Nathje

[Laatst gewijzigd door Nathje - 13/09/2004 @ 19:14] - Link naar deze reactie
14/09/2004 @ 13:40
Sofie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
En Jenna,

Helpt het mediteren?

Ik mag donderdag naar de gyn gaan en daar kijk ik wel naar uit. Zal nog wel te vroeg zijn voor een echo denk ik, maar dan kan ik met hem wel eens babbelen over mijn "angst" en misschien kan hij me geruststellen.

Wanneer mag jij gaan?

Groetjes,
Sofie

Link naar deze reactie
16/09/2004 @ 11:13
Nathje

Online Status
En Sofie,

Was alles inorde bij de gyn? Heb je al iets kunnen zien? Wat heeft ze allemaal gedaan? Ik ben wel een beetje nieuwsgierig.

Aan alle NOD-ers, ik voor jullie hoor dat de wegblijven.
En aan alle klussers, veel klusgenot.

Groetjes

Nathje

[Laatst gewijzigd door Nathje - 16/09/2004 @ 11:14] - Link naar deze reactie
16/09/2004 @ 12:57
Sofie

Oei Nathje,

Ik moet pas vanavond rond 20u gaan hoor. Ik ben wel een klein beetje zenuwachtig, maar we zullen wel zien. Het is alleszins de eerste keer dat ik uitkijk naar een gyn bezoek.
Ik hou je alvast op de hoogte.

Groetjes,
Sofie

Link naar deze reactie
17/09/2004 @ 12:14
joke

Dames,

ik laat jullie effe weten dat ik depri ben
Van morgen wat bruinverlies, dus mijn regels zullen ergens deze dag of nacht wel doorbreken (da was vorige maand ook zo)
Mijn zus belde dat ze zwanger is (na 1x raak) en ik kan nie oprecht blij zijn, heb nadien enorm geweend en wil nu nog

Voel me echt rot rot rot
Morgen moet ik naar een trouwfeest, als ik nie zwanger ben zal ik me nog eens goe bezatten sè

Link naar deze reactie
19/09/2004 @ 12:02
juut

ik ben dus nog steeds niet ongi.
heb inmiddels al wel een test gedaan, maar deze was helaas negatief.
kan zijn dat m,n ei heel laat is geweest, dat ik volgende week misschien posi test.

dus het is weer afwachten en ik weet nog niks.

groetjes juut(janine)

Link naar deze reactie
19/09/2004 @ 13:26
Judith

Hallo lieve dames,

Ik ben heeeeeeeeeeel lang niet geweest, maar mijn schoonmoeder ligt in het ziekenhuis en zijn de hele dag ongeveer daar mee bezig. Ze heeft longembolie, maar gelukkig slaan de medicijnen nu aan en mag ze hoogstwaarschijnlijk dinsdag of woensdag weer naar huis.

Ik kijk wel af en toe, maar kom er niet toe om te schrijven, heb weinig tijd omdat mijn mannetje hier ook veel aanwezig is nu en die geen flauw benul heeft dat ik hier op zit.

Juut, ben flink voor je aan het en!!!!!

Joke, meissie, balen zeg!!!! kan me goed indenken dat je je zo voelt. Laat ze nu dan maar helemaal doorkomen, dan kun je weer vol goede moed naar de volgende ronde.

Voor mij ook snel, maar denk ook dat ze doorkomen, krijg al een beetje buikpijn, dus zie de bui alweer hangen.

Ga nu ff snel mijn eten afmaken, want we nemen wat mee vanmiddag naar het ziekenhuis.

Ladies, tot snel en hoop dan weer wat meer tijd te hebben.

Liefs,
Juutje

Link naar deze reactie
19/09/2004 @ 13:27
Judith

Tania, hoe is het met jou, gister je NOD???? ik voor je.

Link naar deze reactie
20/09/2004 @ 08:42
joke

Jep, ongi van’t weekend en op naar de volgende ronde

NOD 25/10, och wa is da nog lang, maar 26/10 jarig dus wil ik wel een leuk cadeautje krijgen, daar mag mijn venteke voor zorgen, en ’t kost nog geen geld ook nie en tis alleen maar leuk werk, daar kan ie toch niks tegenop hebben hè.

Groetjes

Link naar deze reactie
01/10/2004 @ 20:21
Bernice

Hey Joke, wat klote zeg, maar geef de moed niet op. En ik kan me heel goed voorstellen dat je niet blij kunt zijn voor iemand die zwanger is - terwijl jij dat zelf nog niet bent. Toen mijn vriendin namelijk vertelde dat ze zwanger was (ze is nu 15 weken zwanger!) voelde ik meer een soort afgunst dan blijdschap voor haar, het was niet zo dat ik het haar niet gunde, maar ik had liever gehad dat ik degene was die het kon vertellen en niet zij! En dat gevoel blijft nog wel een tijdje - want ieder keer als ik haar zag dan wou ik het liefst wegrennen - waarom zij wel en ik niet - maar Joke, ook voor jou komt die dag waarop je helemaal gelukkig tegen iedereen kunt vertellen dat je zwanger bent - en ik hoop dat die heel snel komt - want ik weet precies wat je no voelt! Veel succes de komende tijd!

Sorry dat ik een tijdje niet ben geweest, maar ik was veel te druk met de zwangerschap en eingelijk het misgaan bezig - dat ik me heel erg rot voelde. Ik heb dan ook de kaartjes en cadeaus welke ik voor de zwangerschap heb gekregen weggelegd. Nu ik iets meer dan 9 weken ben en het bezoek aan de verloskundige in zicht is gaat het iets beter. Ik ben trouwens al iets aan het groeien. Ik heb namelijk maatje 34 en geen grammetje vet op m’n buikje! En voor mijn zwangerschap at ik alleen avondeten. Sinds ik weet dat ik zwanger ben ontbijt ik en lunch ik - verder heb ik af en toe een snoepaanval! Ik ben nu al (schrik niet!!!) bijna 3,5 kg aangekomen (en ik moet nog 7 !!! maanden) Ik wil niet weten hoe ik er dan uit kom te zien - maar misschien valt het ook wel allemaal mee. Tot nu toe is alleen nog maar de knoop van mijn broek gesprongen!!!

Groetjes Jenna

Link naar deze reactie
01/10/2004 @ 20:51
mamalinda

hoi meiden
mijn NOD was 22 september
ik ben nog steeds niet ongi en de test zei van de week negatief
dus het is nog even afwachten
groetjes linda

Link naar deze reactie
01/10/2004 @ 20:55
Phie

Dames,

Het is 1 oktober en ik heb nog geen duiveltjes op bezoek!
Ook al is er maar een waterkansje dat ik zwanger zou zijn, momenteel ben ik echt wel aan het hopen hoor!

Deze maand begint mijn zus er ook weer aan, en eerlijk gezegd wil ik haar voor zijn... Beetje egoïstisch hé, maar ik denk dat ik het heel moeilijk zou hebben als het omgekeerd is...

Ik ga nog enkele dagen héél hard hopen dat er geen duiveltjes langskomen en zondag test ik. Ik heb tijdens de week niet de kans (moet zó vroeg op!) en een week langer wachten kan ik niet...

Groetjes,
Superzenuwachtige Phie!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina