Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/09/2004 @ 12:11 Phie | Juut, Als je normale cyclus tussen de 30 en 42 ligt, zou ik toch nog even wachten met testen vermits je nu pas op dag 28 zit. Ik zou proberen te wachten tot minstens dag 35. Ja, nog lang hé, nóg een week geduld oefenen ...Als je zwanger bent, is de kans ook groter dat je HCG na nog een weekje al op een deftig peil zit (lees: meetbaar voor de zwangerschaptest). Als je cyclus zo lang duurt is de kans er dat je eisprong ook later zit dan de "normale" 14de dag, en als je eitje bevrucht is moet je nog ongeveer twee weken tellen voor je HCG te hoogte in schiet. Je kan eventueel nu al een test doen, maar de kans dat deze negatief uitslaat is te groot, ook als je al zwanger zou zijn... Niet echt betrouwbaar dus... Succes met het geduld oefenen, ik duim voor je! Groetjes, Phie |
| 13/09/2004 @ 12:47 jenna | Hoi Sofie, ik vind het wel fijn dat ik niet de enige ben die niet constant op een roze wolk zit. Volgens mijn vriendinnetje moet ik er meer van gaan genieten, maar voor mijn gevoel kan ik dat pas wanneer ik zeker weet dat alles goed ik. Ik word trouwens misselijk van het idee dat het mis kan gaan. Vooral omdat een ander meisje op een ander forum net een miskraam heeft gehad. Maar ik volg Joke’s tip op en zal gaan mediteren. Doe je ook mee Sofie??? Joke, ik hoop dat nog steeds ver bij je weg is, nog 5 dagen!!!!. Ik vind het echt HEEEEEEEEEEEEL spannend hoor!!!Juut, ik ben het met Phie eens, nog een weekje wachten, misschien zondag a.s testen als nog niet langs is geweest. Ik heb na 4 dagen overtijd getest en toen had ik een positief resultaat.Ik blijf voor iedereen Groetjes Jenna |
| 13/09/2004 @ 19:09 Nathje | Hallo iedereen, En Els, hoe zit het ermee? Goed nieuws? Joke, ik hoop ook voor u dat de wegblijven. Juut morgen jouw NOD. Voor jou Voor de andere NOD-ers, nog even wachten maar ik hoop dat jullie ook goed nieuws gaan brengen een van deze dagen. JOEPIE ZWANGER: Jenna: 26/08, 1e kindje, bevalling 06/05/05 Sifffiiie: 31/08, 4de kindje, bevalling 11/05/05 Bajamo: 04/09 , 1ste kindje, bevalling 15/05/05 Sofie: 09/09, 1ste kindje, bevalling op 19/05/05 september: Els: 02/09 , Joke nod: 07/9 - 15/9, 1e kindje, test 18/9 Juut: 14/09, 2de kindje, Tania: 18/09, Judith: 21-22/09 , 1ste kindje , Nathje: 23/09 , 1ste kindje Silke: 25-26-27/09 , 1ste kindje Edithe: 29/09 , Claudia: ???/09 ,3de kindje oktober: Phie: 01/10, 1ste kindje, Ineke : 4/10, 1ste kindje (na mk) Groetjes Nathje |
| 16/09/2004 @ 11:13 Nathje | En Sofie, Was alles inorde bij de gyn? Heb je al iets kunnen zien? Wat heeft ze allemaal gedaan? Ik ben wel een beetje nieuwsgierig. Aan alle NOD-ers, ik wegblijven. En aan alle klussers, veel klusgenot. Groetjes Nathje |
| 19/09/2004 @ 13:27 Judith ![]() | Tania, hoe is het met jou, gister je NOD???? ik |
| 01/10/2004 @ 20:51 mamalinda ![]() | hoi meiden mijn NOD was 22 september ik ben nog steeds niet ongi en de test zei van de week negatief dus het is nog even afwachten groetjes linda |
| 01/10/2004 @ 20:55 Phie | Dames, Het is 1 oktober en ik heb nog geen duiveltjes op bezoek! Ook al is er maar een waterkansje dat ik zwanger zou zijn, momenteel ben ik echt wel aan het hopen hoor! Deze maand begint mijn zus er ook weer aan, en eerlijk gezegd wil ik haar voor zijn... Beetje egoïstisch hé, maar ik denk dat ik het heel moeilijk zou hebben als het omgekeerd is... Ik ga nog enkele dagen héél hard hopen dat er geen duiveltjes langskomen en zondag test ik. Ik heb tijdens de week niet de kans (moet zó vroeg op!) en een week langer wachten kan ik niet... Groetjes, Superzenuwachtige Phie! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

NOD-lijstje, hoeveelst kindje?

...
nog steeds ver bij je weg is, nog 5 dagen!!!!. Ik vind het echt HEEEEEEEEEEEEL spannend hoor!!!