Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/01/2004 @ 12:30 Karen ![]() | Ilse: s goe, kan ik ook zwanger worden dan?? ![]() Wie weet ben je wel een vieze ouwe vent... ![]() ![]() ![]() |
| 28/01/2004 @ 12:31 Karen ![]() | Grapje heh, ik weet hoe je eruitziet hoor!! |
| 28/01/2004 @ 12:32 Karen ![]() | Chrisje: ![]() |
| 28/01/2004 @ 12:37 sarah | Eeuwige trouw??? hmmm...I can pass that one? :p Mijn duistere kantjes...heb je een dag of 2? Intelligentie Quotient: 142 (voldoende?) Humor? Ben saaie teut met Prinses Lea coupe en ex Premier Maertens montuurke... 27 lentes, 3 jaar getrouwd, bruin haar/blauwe ogen, machtig figuur ...Burps |
| 28/01/2004 @ 12:37 Ilse ![]() | rip ![]() |
28/01/2004 @ 12:41![]() | Hoi, Omdat deze topic "2003 gestart... zonder pil (Deel II)" te groot geworden is (12208 berichtjes) en daardoor het inladen ervan te lang duurt, zijn we met een derde deel gestart. short:///forum/reactions.php?id=5001 We hebben wel even ingegrepen in verband met jullie "forumpolicy". Om dit te lezen, klik hier Hopelijk begrijpen jullie ons standpunt hierin en kletsen jullie nog heel wat af! Het zal in elk geval terug een stuk sneller gaan. Groetjes en veel succes met het zwanger worden, Eva eva@9maand.com |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

2003 gestart ... zonder pil (deel II)

. Zij weet niet beter...

...