Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/04/2008 @ 15:29 ![]() | foto's van de skivakantie kan je vinden op nyah's site. groetjes http://www.babynyahwauters.peutersite.be |
| 05/04/2008 @ 16:26 natasja | Hey Meiden Even een vlugge up date van mij, sorry dat ik niet reageer op jullie ! Maandag start officieel mijn ouderschapsverlof van drie maanden. Nu al 2 weekjes paasvakantie achter de rug, het leven is mooi is, samen genieten met Manya. Maandag start Manya haar eerste dag in het eerste kleuterklasje, zenuwen zijn bij mij begonnen ! Ik zal haar telkens enkel de voormiddagen laten gaan, om in de namiddag zelf nog van haar te kunnen genieten. In ons nieuwe huis zijn we beginnen werken in de tuin, is enorm leuk, waarschijnlijk verhuizen we 1 juni, dat gaat er vlug zijn. Volgende week heb ik ook, na 2 lange maanden, mijn laatste week PUVA therapie. Wat hopelijk wil zeggen dat we meteen terug mogen zwanger worden... Want ik sta echt op "ontploffen" van verlangen naar een babietje. Ik probeer binnenkort nog eens langs te komen om op jullie te reageren. Groetjes Natasja |
07/04/2008 @ 15:08 ![]() | Hallo, Hier ook de eerste schooldag achter de rug, zo raar. Kristof en ik waren vanmorgen zenuwachtiger dan Margot, die was zo blij dat ze eindelijk haar boekentas van mega mindy kon gebruiken. Samen haar bokes gesmeerd vanmorgen en haar fruitslaatje gemaakt. Dan naar het schooltje met mama en papa. Daar ging ze dadelijk gezwind de klas in (ze herkende het nog van in februari). Eerst nog een kapstokje kiezen (met het paardje) en een dikke kus voor mama en papa en ze was al weg om te spelen. Deed wel raar om haar daar zo achter te laten. Thuis heb ik me dan maar beziggehouden met wat kuis en was, want de tijd ging zo langzaam voorbij. En dan ben ik haar rond 13u gaan halen, ze liep aan de hand van een oppaster op de speelplaats en zei me dat er een stout kindje haar geduwd had, maar ze huilde niet. Dan naar huis en nu ligt ze sinds 14u te knorren in haar bed, doodmoe. Ben benieuwd of ze morgen ook nog graag gaat gaan. Jenny, de babykamer is dus ook al geverfd, leuk zeg. Heb je er foto's van ? En jullie weten het geslacht al, klopte het met je voorgevoel of had je dat niet? En ook weer een bloeding gehad, is toch altijd weer schrikken he, gelukkig ben je gerustgesteld. Nog veel beterschap met de buikgriep, mag je geen enterol nemen als je zwanger bent (ben niet zeker hoor). En binnenkort een poetsman, waarom niet he. Fijn ook dat Teaghan zo flink naar school geweest is. Nog even en je mag haar gaan afhalen, spannend. Greetje, wat een leuke foto's van je skivakantie zeg. Nyah ziet er echt schattig uit met haar skipak, helm en skibril, zoals de groten. Is zij vandaag ook al naar school geweest met jou ? Karin, wat vervelend van die oorontstekingen zeg. Gelukkig heb je nog een leuk weekend gehad in cp, kan al eens deugd doen. Ik was ook een heel mollige peuter en toen ik een jaar of 2,5 was, viel ik ook heel erg af, mijn mama durfde zelfs niet meer met mij naar K&G, maar met mij is alles OK, dus ik ben er zeker van dat ook Anouk in orde is. Maar ik kan wel begrijpen dat je je afvraagt waar altijd die oorontstekingen van komen, hebben ze nog geen buisjes overwogen ? Yvonne, wat vervelend van die krampjes, hopelijk zal het snel beteren. Meestal na 3 of 4 maand, als ze vaste voeding krijgen, maar dat lijkt altijd eeuwen te duren he. Net, nog een gelukkige verjaardag gewenst. Jij dus ook een mooie echo gehad, ik krijg hier echt heimwee, snifsnif. Natasja, blij nog eens iets van je te horen. Manya is vandaag dus ook naar school. Hoe is het verlopen? Fijn dat jullie binnenkort zullen verhuizen en dat je weer zwanger mag worden, ik duim hier heel hard dat het heel snel raak mag zijn. Hier voor de rest ook alles goed. Op de website http://www.margotennnina.babysite.be staan nog wat foto's van Pasen, Margot vond het rapen heel leuk, maar Nina begreep er nog helemaal niets van. Hier is Nina ook weer verkouden, snottebellen en hoesten, maar nog geen koorts. Ze probeert nog steeds recht te staan en het gaat al beter, kruipen doet ze als de besten. Het gaat allemaal zo snel, veel te snel. Groetjes, Ineke |
| 07/04/2008 @ 21:45 natasja | Hey hey Hier nieuws van een wel erg emotionele mama van een kleutertje ! Jongens, was te denken dat ik niet gemaakt ben voor zo'n dagen als vandaag hé!? Ik was al aan het janken toen we toen we nog thuis waren deze ochtend, ganse nacht amper geslapen en dat allemaal om die eerste schooldag van Manya. Echt stom, maar ik kon me niet inhouden. Manya daarentegen liet geen traan, net als jullie meisjes, waarvoor proficiat ! Ze was wel wat overdonderd door al die drukte, liet toch niet mijn hand los, maar sleurde me naar de klasjes, de toiletjes, ... om me fier alles te laten zien. De juf was erg lief en liet ons even doen. Dan een dikke zoen en ben ik met krop in de keel vetrokken. De speelplaats niet afgeraakt zonder tranen en in de auto was het helemaal niet te doen. Jongens toch, wat een raar gevoel had ik. Dan ben ik in ons nieuw huis gaan werken in de tuin en de uren maar zien voorbij tikken tot 12.20u, dan kon ik haar afhalen. Ik heb haar afgezet als "kleintje", maar teruggekregen als "grote", was mijn gevoel toen ik haar zag. Ze kwam op me toegelopen met boekentas op de rug en een ballon in de hand, met haar naam op en de tekst " joepie, ik ga naar school". Super fier, want enkel zij en nog 1 kindje hadden een ballon van de juf gekregen. Veel heeft ze me niet verteld vandaag, enkel dat ze met poppen heeft gespeeld. ( 3u lang, lijkt me straf, maar kom ... ). Juf zei dat ze erg flink is geweest, geen problemen. Oef, die eerste dag dus goed overleefd. Deze middag zalig buiten gespeeld samen, de auto gewassen ook. ' s Avonds dacht ik dat ze wel kapot zou zijn en vroeg ging slapen, maar ik heb haar pas tegen 21u in haar bed gekregen. Als dat maar goed komt morgenvroeg. Ah ja, deze ochtend moest ik om 9u15 naar de PUVA, om 16u ' pas ) besef ik plots dat ik helemaal niet geweest ben. Zo in de ban van dat schoolgebueren...Jenny en Ineke : fijn dat jullie meisjes het ook zo flink hebben gedaan in het klasje !!! En flink dat jullie zich wat beter onder controle hadden dan ik wat de traantjes betreft ! Karin : kan begrijpen dat je in een dip zit. Heb ook net in een diep dal gezeten, maar ben er weer uitgekropen. Ik duim dat ook jij en je kroost vlug terug op het juiste spoor zitten. Groetjes Natasja |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

gestopt met de pil in juli 2004

van Teaghan). Kan absoluut geen kwaad maar van 't minste dat ik iets forceer of te zwaar hef begint dat dus te bloeden. Ik weet nu wel voor de toekomst dat ik niet meteen moet panikeren maar 't is toch altijd schrikken. Hoop dat het niet te vaak meer gebeurt. Maar alles zat nog goed dicht en de kleine stelt het goed. Enne... dankzij die extra echo weten we nu 100% zeker wat het wordt, het vermoeden van vorige keer werd bevestigd. 

). Juf zei dat ze erg flink is geweest, geen problemen. Oef, die eerste dag dus goed overleefd. Deze middag zalig buiten gespeeld samen, de auto gewassen ook. ' s Avonds dacht ik dat ze wel kapot zou zijn en vroeg ging slapen, maar ik heb haar pas tegen 21u in haar bed gekregen. Als dat maar goed komt morgenvroeg. Ah ja, deze ochtend moest ik om 9u15 naar de PUVA, om 16u ' pas ) besef ik plots dat ik helemaal niet geweest ben. Zo in de ban van dat schoolgebueren...