< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » gestopt met de pil in juli 2004

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
gestopt met de pil in juli 2004
31/03/2008 @ 12:40

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo allemaal
Hoi hoi allemaal,

Terug in het land na een leuke en gezellige skireis. Nyah heeft zich weer reuzegeamusseerd in de sneeuw, in de speeltuin en op een schoteltje om naar beneden te glijden, af en toe eens mee op de latjes glijden, al zei ze dat haar voetjes pijn deden, de skischoenen worden beetje te klein op zoek naar andere dus. Als er iemand geÏnteresseerd is voor een skischoen maat 26 let me know he hahahahaha. De heenreis ging redelijk moeizaam, slecht weer onderweg en heel druk, de terugreis ging vlot qua verkeer maar Nyah wou dan weer niet slapen zucht alleen op mijn schoot wat niet echt veilig is maar ja. Het is echt weer voorbijgevlogen niet te doen maar nu kunnen we alweer uitkijken naar het volgende he.

Jenny oei buikgriepje niet echt handig als je niks kan nemen he en dat kan zo een ellendig gevoel zijn dat gebroebel in je buik van de darmen. Hopelijk ben je snel weer beter.
Pasen was ook wel leuk zo te lezen alleen jammer dat ze niet kon zoeken, ze vinden het wel fijn he.
En al klaar voor de grote dag aanstaande maandag? Ach het zal allemaal wel meevallen hoor, er zullen mss wel wat traantjes vloeien maar dat is normaal, uiteindelijk vinden ze het best leuk in het klasje en is het goed voor de sociale vaardigheden en zoveel andere dingen he.

Karin, jullie zijn echt gedoemd he wat de ziektekiemen betreft jeetje zech, nu weer haar oortjes pfffff ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie voor de rest van jullie leventje ziektekiemenvrij mogen zijn. En heb je nu al een nieuwe afspraak met de peuterspeelzaal? Ze zal het waarschijnlijk wel super vinden daar. Toen ik nog in de lerarenopleiding zat hebben we een weekje in nederlnad de verschillende scholen bezocht en hebben we er enkele lesjes gegeven, daar beginnen ze inderdaad later aan de gewone school, hier al vnaf 2.5 jaar, soms lukt dat soms ook niet hangt af van kind tot kind.

Sorry als ik niet kan reageren op iedereen, ik ben een wasserette momenteel jeetje dus ik ga nog wat verder wassen !!

dikke knuffel allemaal,
Nyah en greetje

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 15:29

foto's van de skivakantie kan je vinden op nyah's site.
groetjes

http://www.babynyahwauters.peutersite.be

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 09:59
Jenny

Hallo iedereen,

We hebben hier weer effe een spannende tijd gehad. Zondagavond weer een bloeding gekregen en maandagvoormiddag was die nog bezig. ben wel gaan werken maar voelde meer weer zo superongerust dat ik de gyn gebeld heb en mocht meteen weer gaan 's avonds. Blijkt nu dat het randje van mijn baarmoederhals naar buiten zit ipv naar binnen (had ik niet bij de van Teaghan). Kan absoluut geen kwaad maar van 't minste dat ik iets forceer of te zwaar hef begint dat dus te bloeden. Ik weet nu wel voor de toekomst dat ik niet meteen moet panikeren maar 't is toch altijd schrikken. Hoop dat het niet te vaak meer gebeurt. Maar alles zat nog goed dicht en de kleine stelt het goed. Enne... dankzij die extra echo weten we nu 100% zeker wat het wordt, het vermoeden van vorige keer werd bevestigd.

Verder hebben we al een nieuwe poetsvrouw, onze andere had opgezegd. 't is te zeggen,... een poetsman!! hij begint begin mei, ben eens benieuwd wat het gaat geven.

Teaghan haar laatste dagen bij de onthaalmoeder zijn geteld, morgen haar afscheidsfeestje, snif snif,... en maandag naar school!!!

Greetje, wat een toffe foto's weer op jullie site. 't zag er echt heel leuk en gezellig uit. Tof dat jullie je zo goed geamuseerd hebben zeg.

Karin, hoe is het met Anouk ondertussen?

Net, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! en hoe was de echo?

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 19:59
Net

hoi hoi,

Jenny dat was weer schrikken zeg, maar nu weet je inderdaad dat je de volgende keer niet gelijk in de stress hoefd te raken.

Hier maandag de 12 weken echo gehad en was helemaal geweldig, alles zat erop en eraan en Demi beseft het nu beter nu ze erbij was en het gezien heeft.
De misselijkheid is nu over en met de vermoeidheid gaat het ook goed.

Gisteren naar de musical Dirty Dancing geweest en hij was geweldig!! Alleen laat thuis en weer vroeg op dus vannavond vroeg naar bed.

Groetjes

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 14:23
romy

hier alles o.k.

moeilijke weken gehad
nu cira ingebakerd slaapt slaapt ze gelukkig weer steeds beter overdag ('s nachts deed ze het al heel goed)

pffff gelukkig jenny dat alles o.k. was

hee net fijn dat je je 12 weken echo al habt gehad!

karin hoe is het bij jou met de zieken?

sorry meer tijd helaas niet

tot snel

groetjes yvonne

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 21:49
karin

yvonne... oei... loopt nog niet van een leiendakje dus bij jou? je hebt daar ook niet echt 'geluk' mee wat dat btreft in het hele begin he. Met luna had je toen ook zoveel zorgen en drukte! pfff...
sterkte!

Greetje jij weer lekker op vakantie geweest. Zalig hoor!!

jenny jou zwnagerschap gaat ook snel. Hoe vind Teaghan het?

Hier ff een moeilijke periode voor mijzelf.
Was vorige week vrijdag met Anouk naar de kinderarts geweest, daar kwamen we niet veel verder. Alle onderzoeken die nog liepe nwaren allemaal goed, wat natuurlijk fijn is. Maar ja... waarom is ze dan telkens ziek... tjah... kinderarts zag ook dat Anouk alleen maar verder afvalt, ze weegt nog 11.8 kg nu. Ze woog paar maand terug al weer halve kilo meer. Ze is 92,5 cm... die verhouding is niet echt wat haha... maar goed... door haar ziekzijn vreet het telkens zoveel energie dat ze gewoon nauwelijks groeit.
Heb nu voor 2 maand onderhoudsdosering AB kuur gekregen in deh oop dat dat haar lichaam rust geeft.

Toen ze terug kwamen had ik het ff helemaal gehad. En heb veel gehuild, voelde me moe moe moe en gejaagt... zoo gejaagt... dat laatste voel ik de laatste tijd toch wel vaker.
Al et al knapte vrijdag de 'bom'. tjah... gevolg:stempel overspannen.
Huisarts gaf maatschappelijk werk als advies, daar zal ik komende week wel meer van horen.

dus k neem even wat gas terug.

Verder gaat alles goed. Anouk is weer opgeknapt van een oorontsteking en heeft dus nu tot eind mei anti biotica... hopelijk helpt het wat. Joep is vandaag al weer een half jaar oud. Hij eet en eet en eet, en zolang hij op tijd eet is het goed!

Fijn weekend!!

Link naar deze reactie
05/04/2008 @ 16:26
natasja

Hey Meiden

Even een vlugge up date van mij, sorry dat ik niet reageer op jullie !

Maandag start officieel mijn ouderschapsverlof van drie maanden. Nu al 2 weekjes paasvakantie achter de rug, het leven is mooi is, samen genieten met Manya. Maandag start Manya haar eerste dag in het eerste kleuterklasje, zenuwen zijn bij mij begonnen ! Ik zal haar telkens enkel de voormiddagen laten gaan, om in de namiddag zelf nog van haar te kunnen genieten.

In ons nieuwe huis zijn we beginnen werken in de tuin, is enorm leuk, waarschijnlijk verhuizen we 1 juni, dat gaat er vlug zijn.

Volgende week heb ik ook, na 2 lange maanden, mijn laatste week PUVA therapie. Wat hopelijk wil zeggen dat we meteen terug mogen zwanger worden... Want ik sta echt op "ontploffen" van verlangen naar een babietje.

Ik probeer binnenkort nog eens langs te komen om op jullie te reageren.

Groetjes

Natasja

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 12:27
Jenny

Ik heb WEER thuis gezeten met buikgriep. Kon niets binnenhouden. Nu is 't iet of wat beter maar helemaal is 't precies toch nog niet over. Ben ondertussen 5 kilo kwijt sinds 't begin van mijn zwangerschap. Moet ge kunnen hé? Een dikke buik krijgen en toch afvallen? Mijn horloge valt van mijn pols.

Deze morgen was 't de grote dag voor Teaghan en het is wonderwel supergoed verlopen. Teaghan was heel vrolijk en bleef maar roepen: joepie, naar 't scholeke. Ze heeft dan gecontroleerd of ik wel haar fruit en koek in haar tas had gestoken, rugzakje aan en ze was weg ;-) Davy is meegeweest deze morgen (om mij op te vangen) maar 't was niet nodig. We mochten meteen naar 't klasje en ze was haar eerste daar, liep direct binnen bij de juf, begon direct te spelen en rond te neuzen. Heb dan gezegd dat we weg waren, ze kwam vlug een kus geven, zwaaide eens en ging verder spelen. Wat een opluchting zeg! Ben zo benieuwd hoe ze deze avond gaat zijn, en morgen,... 't was heel gemakkelijk, heb geen traantje moeten laten ;-)))) kan nu wel niet wachten tot het 15.45 uur is om ze te gaan halen zenne.

Ineke, Natasja,... bij jullie ook een emotionele dag hé? laat iets weten hoor!

Natasja, fijn dat jullie er weer snel kunnen voor gaan. en al bijna in het nieuwe huis ook. je klinkt alweer veel positiever!

Karin, hou je sterk hé! meiske toch, je zit echt wel in een dipje, een beetje normaal als alles zo tegenslaat hé. echt wel raar dat Anouk nog niet verder geholpen kan worden. Hopelijk herstelt ze toch snel hé. Oh ja, Teaghan weegt 11.3 en is 90 cm dus ook zo'n pannelatje als de jouwe en zij is niet ziek, dus maak je daar maar geen zorgen in. maar kan me inbeelden dat je ongerust bent als ze blijft afvallen hé.

Romy, gaat het bij jullie al beter ondertussen?

Net, fijn dat alles zo goed is!

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 15:08

Hallo,

Hier ook de eerste schooldag achter de rug, zo raar. Kristof en ik waren vanmorgen zenuwachtiger dan Margot, die was zo blij dat ze eindelijk haar boekentas van mega mindy kon gebruiken. Samen haar bokes gesmeerd vanmorgen en haar fruitslaatje gemaakt. Dan naar het schooltje met mama en papa. Daar ging ze dadelijk gezwind de klas in (ze herkende het nog van in februari). Eerst nog een kapstokje kiezen (met het paardje) en een dikke kus voor mama en papa en ze was al weg om te spelen. Deed wel raar om haar daar zo achter te laten. Thuis heb ik me dan maar beziggehouden met wat kuis en was, want de tijd ging zo langzaam voorbij. En dan ben ik haar rond 13u gaan halen, ze liep aan de hand van een oppaster op de speelplaats en zei me dat er een stout kindje haar geduwd had, maar ze huilde niet. Dan naar huis en nu ligt ze sinds 14u te knorren in haar bed, doodmoe. Ben benieuwd of ze morgen ook nog graag gaat gaan.

Jenny, de babykamer is dus ook al geverfd, leuk zeg. Heb je er foto's van ? En jullie weten het geslacht al, klopte het met je voorgevoel of had je dat niet? En ook weer een bloeding gehad, is toch altijd weer schrikken he, gelukkig ben je gerustgesteld. Nog veel beterschap met de buikgriep, mag je geen enterol nemen als je zwanger bent (ben niet zeker hoor). En binnenkort een poetsman, waarom niet he. Fijn ook dat Teaghan zo flink naar school geweest is. Nog even en je mag haar gaan afhalen, spannend.

Greetje, wat een leuke foto's van je skivakantie zeg. Nyah ziet er echt schattig uit met haar skipak, helm en skibril, zoals de groten. Is zij vandaag ook al naar school geweest met jou ?

Karin, wat vervelend van die oorontstekingen zeg. Gelukkig heb je nog een leuk weekend gehad in cp, kan al eens deugd doen. Ik was ook een heel mollige peuter en toen ik een jaar of 2,5 was, viel ik ook heel erg af, mijn mama durfde zelfs niet meer met mij naar K&G, maar met mij is alles OK, dus ik ben er zeker van dat ook Anouk in orde is. Maar ik kan wel begrijpen dat je je afvraagt waar altijd die oorontstekingen van komen, hebben ze nog geen buisjes overwogen ?

Yvonne, wat vervelend van die krampjes, hopelijk zal het snel beteren. Meestal na 3 of 4 maand, als ze vaste voeding krijgen, maar dat lijkt altijd eeuwen te duren he.

Net, nog een gelukkige verjaardag gewenst. Jij dus ook een mooie echo gehad, ik krijg hier echt heimwee, snifsnif.

Natasja, blij nog eens iets van je te horen. Manya is vandaag dus ook naar school. Hoe is het verlopen? Fijn dat jullie binnenkort zullen verhuizen en dat je weer zwanger mag worden, ik duim hier heel hard dat het heel snel raak mag zijn.

Hier voor de rest ook alles goed. Op de website http://www.margotennnina.babysite.be staan nog wat foto's van Pasen, Margot vond het rapen heel leuk, maar Nina begreep er nog helemaal niets van. Hier is Nina ook weer verkouden, snottebellen en hoesten, maar nog geen koorts. Ze probeert nog steeds recht te staan en het gaat al beter, kruipen doet ze als de besten. Het gaat allemaal zo snel, veel te snel.

Groetjes,

Ineke

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 21:45
natasja

Hey hey

Hier nieuws van een wel erg emotionele mama van een kleutertje ! Jongens, was te denken dat ik niet gemaakt ben voor zo'n dagen als vandaag hé!? Ik was al aan het janken toen we toen we nog thuis waren deze ochtend, ganse nacht amper geslapen en dat allemaal om die eerste schooldag van Manya. Echt stom, maar ik kon me niet inhouden. Manya daarentegen liet geen traan, net als jullie meisjes, waarvoor proficiat ! Ze was wel wat overdonderd door al die drukte, liet toch niet mijn hand los, maar sleurde me naar de klasjes, de toiletjes, ... om me fier alles te laten zien. De juf was erg lief en liet ons even doen. Dan een dikke zoen en ben ik met krop in de keel vetrokken. De speelplaats niet afgeraakt zonder tranen en in de auto was het helemaal niet te doen. Jongens toch, wat een raar gevoel had ik. Dan ben ik in ons nieuw huis gaan werken in de tuin en de uren maar zien voorbij tikken tot 12.20u, dan kon ik haar afhalen. Ik heb haar afgezet als "kleintje", maar teruggekregen als "grote", was mijn gevoel toen ik haar zag. Ze kwam op me toegelopen met boekentas op de rug en een ballon in de hand, met haar naam op en de tekst " joepie, ik ga naar school". Super fier, want enkel zij en nog 1 kindje hadden een ballon van de juf gekregen. Veel heeft ze me niet verteld vandaag, enkel dat ze met poppen heeft gespeeld. ( 3u lang, lijkt me straf, maar kom ... ). Juf zei dat ze erg flink is geweest, geen problemen. Oef, die eerste dag dus goed overleefd. Deze middag zalig buiten gespeeld samen, de auto gewassen ook. ' s Avonds dacht ik dat ze wel kapot zou zijn en vroeg ging slapen, maar ik heb haar pas tegen 21u in haar bed gekregen. Als dat maar goed komt morgenvroeg. Ah ja, deze ochtend moest ik om 9u15 naar de PUVA, om 16u ' pas ) besef ik plots dat ik helemaal niet geweest ben. Zo in de ban van dat schoolgebueren...

Jenny en Ineke : fijn dat jullie meisjes het ook zo flink hebben gedaan in het klasje !!! En flink dat jullie zich wat beter onder controle hadden dan ik wat de traantjes betreft !

Karin : kan begrijpen dat je in een dip zit. Heb ook net in een diep dal gezeten, maar ben er weer uitgekropen. Ik duim dat ook jij en je kroost vlug terug op het juiste spoor zitten.

Groetjes

Natasja

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 16:01
romy

hee hee

hoe ist hier??

super zeg al drie meiden op school en allemaal zo flink geweest!
hier mag een kindje vanaf 2 jaar en drie mnd naar peuterspeelzaal maar dat is alleen een ochtend en een middag en vanaf drie jaar nog een ochtend erbij totdat ze met 4 naar de echte school gaan.
luna heb ik al ingeschreven maar moet nog bellen van de week, er schijnt al plek te zijn maar ik heb nog niets gehoord.

karin, kan me voorstellen dat je in een dip zit, je wil gewoon weten wat je kindje heeft he!! had ik met luna heel eerg toen ze zo klein was.
wat gewicht en lengte betreft een lange smalle meid dus. Ook luna is nu 13kg en al ruim 98cm dus qua verhoudingen lijkt ze op anouk alleen ze een wel erg goed en is natuurlijk niet zo vaak ziek.

ik moet nu helaas weer kappen luna is wakker en cira ligt nog te slapen dus hoop dat die even slaapt, was na de voeding zo moe dat ik er meteen heb teruggelegd, had ook alleen maar weer 45min geslapen vandaag nog.... zal dus zo ook wel weer wakker zijn van d'r 2e 45min slaaptje helaas....

kom hopelijk snel nog verder vertellen hoe t hier is, zit er wel n beetje doorheen door alles van de laatste tijd

groetjes yvonne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina