< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » 1 jan. 2004 stoppen met de pil. Wie ook?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
1 jan. 2004 stoppen met de pil. Wie ook?
10/09/2003 @ 10:43
Thea

Hallo allemaal.

Ik ben op 24 april mama geworden van een flinke zoon.
Nu kriebelt het al weer een poosje voor een tweede.
Mijn man en ik hebben besloten om op 1 januari te stoppen met de pil en te gaan voor een tweede.
Wie gaat er ook rond die tijd stoppen met de pil???
Ik hoop dat we wat ervaringen uit kunnen wisselen.

Groetjes thea. en een knuffel van Max

Link naar deze reactie
10/09/2003 @ 12:50
marijke

Hoi

Er is nog een ander forum met de naam 2004 Wie start er dan.
We zijn er met enkele op en je bent welkom

Ik stop ook rond die periode want ik trouw 15/11 en erna mogen snel kinderen komen.

Marijke

Link naar deze reactie
17/10/2003 @ 15:38
anit

hallo, ik ben anit en ik wil ook rond die datum stoppen met de pil. mijn strip is de vijfde januari op en dan zien we het allemaal wel.

Link naar deze reactie
30/11/2003 @ 20:41
Petra2

Online Status Stuur bericht
Ik stop ook met pil op 1 januari. ’t Heeft een poosje geduurd vooraleer mijn man akkoord ging met deze beslissing. Hij is nl. 40 geworden dit jaar. Ik daarentegen, ben 35 geworden. Hij denkt dat hij een oude vader gaat zijn. Maar mijn man is jong van geest en toch heeft hij het even moeilijk gehad met de beslissing. En toch... we gaan ervoor. Zou onze 3de zwangerschap zijn met telkens 5 jaar tussen...

Link naar deze reactie
01/12/2003 @ 12:37
El.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames,

Wij zijn net gestopt metde pil, maar aangezien dat ons dochtertje nog heel klein is, overhaasten we niks!
We zijn nu wat voorzichtig, zodat ik m’n cyclus wat in ’t oog kan houden,...
Vanaf januari gaan we gericht aan nummertje twee werken!!

Hopelijk lukt het bij jullie ook allemaal snel om weer zwanger te raken!!
Groetjes,
El. en Skye

Link naar deze reactie
01/12/2003 @ 13:12

Ik ben in juni al gestopt met de pil maar we gaan er deze maand voor het eerst voor.
Ik zit ook in het forum "2004, wie start er dan". Daar zitten nog meet meiden die net gestopt zijn of binnen een paar maanden gaan stoppen. Je mag er gerust bijkomen hoor!

1/8 *26 dec.

Link naar deze reactie
08/12/2003 @ 15:15

Ik ben twee weken geleden gestopt met de pil. Ik heb op deze site al veel bijgeleerd, maar heb toch nog een vraagje... Wat is die nod waar jullie het steeds over hebben?

Link naar deze reactie
08/12/2003 @ 15:25

Da’s je Niet Ongesteld Dag. De dag waarop je dus volgens je normale cyclus ongesteld moet worden. Maar aangezien we hier zwanger willen worden heet dat hier je Niet Ongesteld Dag, NOD dus

Link naar deze reactie
08/12/2003 @ 15:29
Emma

Online Status Stuur bericht
Bedankt! Tja... aangezien ik nog niet weet hoe lang mijn cyclus zal duren, weet ik niet wanneer mijn NOD zal zijn. Ik heb er immers helemaal geen idee van hoe lang mijn cyclus duurde vòòr ik met de pil begon. Ik weet zelfs niet meer of ik een regelmatige of onregelmatige cyclus had... Ik veronderstel dat die redelijk regelmatig zal geweest zijn, anders zou ik me die lastige dagen toch wel herinneren, niet?

Link naar deze reactie
21/01/2004 @ 10:43
hannie

dag iedereen,ik ben ook gestopt met de pil in januari we beginnen direckt voor ons 4de kindje.ik voel ook vanalles veranderen pijn in de borsten en in de buik.ben naar de gynecoloog geweest voor die pijnen en hij zei dat het mijn eisprong was nu maar hopen dat lukt want we hebben ons best gedaan.had ervoor 19 maanden mijn pil genomen nog niet zo lang dus.ik hoop dat het vlug zal lukken toi toi

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]