[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/09/2003 @ 10:43 Thea | Hallo allemaal. Ik ben op 24 april mama geworden van een flinke zoon. Nu kriebelt het al weer een poosje voor een tweede. Mijn man en ik hebben besloten om op 1 januari te stoppen met de pil en te gaan voor een tweede. Wie gaat er ook rond die tijd stoppen met de pil??? Ik hoop dat we wat ervaringen uit kunnen wisselen. Groetjes thea. en een knuffel van Max |
| 10/09/2003 @ 12:50 marijke | Hoi Er is nog een ander forum met de naam 2004 Wie start er dan. We zijn er met enkele op en je bent welkom Ik stop ook rond die periode want ik trouw 15/11 en erna mogen snel kinderen komen. Marijke |
| 17/10/2003 @ 15:38 anit | hallo, ik ben anit en ik wil ook rond die datum stoppen met de pil. mijn strip is de vijfde januari op en dan zien we het allemaal wel. |
| 08/12/2003 @ 15:15 | Ik ben twee weken geleden gestopt met de pil. Ik heb op deze site al veel bijgeleerd, maar heb toch nog een vraagje... Wat is die nod waar jullie het steeds over hebben? |
| 21/01/2004 @ 10:43 hannie | dag iedereen,ik ben ook gestopt met de pil in januari we beginnen direckt voor ons 4de kindje.ik voel ook vanalles veranderen pijn in de borsten en in de buik.ben naar de gynecoloog geweest voor die pijnen en hij zei dat het mijn eisprong was nu maar hopen dat lukt want we hebben ons best gedaan.had ervoor 19 maanden mijn pil genomen nog niet zo lang dus.ik hoop dat het vlug zal lukken toi toi ![]() ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

1 jan. 2004 stoppen met de pil. Wie ook?