Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/03/2008 @ 16:31 Anneke | dag meisjes Wat leuk Brenda, weer eens wat feedback van jou. Wat een voorbeeldig prinsesje heb jij zeg! Geniet er van! Wat goed dat je je job leuk vindt, en slechts 2 dagen in de week, dat is echt ideaal. Jij droomt dus ook al van vakantie. Kreta, zaaalig!!!!!!!!!! Wij gaan naar Zuid-Frankrijk en huren een sta-caravan op een grote camping met zwembaden etc én vlak aan zee. Dat is wel pas eind juni hoor. Nog even volhouden! Maar er zijn nog leuke vooruitzichten. Binnenkort ga ik met Elena naar Plopsaland en ... op 12 mei gaan we naar de show van K3! Ik ben dus wel SUPER fan van die 3 meiden. Nog meer als m'n dochters zelf. Bovendien, zit Nanou (dochtertje van Kristel)in de klas van Elena en zal Lily (jongste dochtertje van Kristel) bij Olivia in de klas zitten. Ik sta dus geregeld met Kristel te kletsen aan de schoolpoort en dat vind ik, eerlijk gezegd, super leuk. Zijn jullie ook een beetje K3 fan of is dat te Belgisch voor jullie? Ik stuur jullie allen een dikke knuffel! |
| 12/03/2008 @ 20:41 yvonne | Hallo allemaal! Brenda, leuk dat je ook weer eens geschreven hebt. En wat heerlijk dat Lindsey al vanaf het begin doorslaapt: wat een luxe!!! Fijn dat je nieuwe baan bevalt en dat de combinatie zo goed gaat. Dus Damian gaat vanaf het nieuwe schooljaar ook naar groep 1? Mila ook en ook ik geniet er uiteraard heel erg van nu ze nog thuis is. En ik las dat jullie een vakantie naar Kreta hebben geboekt. Heerlijk hoor! Anneke, jij hebt ook allemaal leuke dingen in het verschiet. Naar Plopsaland, op vakantie, naar K3. Uiteraard kennen wij K3 ook. Mila en Merel (en ik ook hoor!!!) vinden ze geweldig. Wat leuk dat de dochters van Kristel bij die van jou op school zitten. Kristel is trouwens echt mijn favoriet! Dat lijkt me zo'n lieve meid. Tamara, hoe gaat het met jou? Ik ben net op de site geweest, maar hij was helaas nog niet bijgewerkt. Hier gaat het ook allemaal prima. Met Merel gaat het sinds de ingreep heel goed. Wat een verschil!!! Ze snurkt niet meer en slaapt veel rustiger. Ik heb er echt aan moeten wennen om haar niet meer te horen, checkte elke keer of ze nog wel ademde. Ik ben vandaag begonnen met potjestraining voor Merel. Plassen op het potje gaat prima. Ze gaat zitten, plast binnen een minuut en zegt dat ze klaar is. Klinkt natuurlijk super, maar ze plast ook net zoveel in haar onderbroekjes. Ik heb er wel 5 nodig in een klein half uurtje!! Hahaha.... dus nog even goed oefenen, want ophouden is nog een probleempje. Met Mila gaat het ook heel goed. Ze heeft gelukkig geen aanvallen meer gehad. Op de peuterspeelzaal gaat het super en ze gaat met praten ontzettend goed vooruit. Het gesprek in het epileptisch centrum is goed verlopen. De neuroloog heeft alles uitgelegd en een uitgebreid verslag over Mila's geschiedenis gemaakt. Deze maand krijgt ze een 24-uurs EEG, een maand later de uitslag (hebben ze de uitslag eerder, dan nemen ze eerder contact op). We zijn heel benieuwd!! Wij hebben inmiddels ook een vakantie geboekt. Wij gaan begin juni twee weken naar Spanje. We gaan samen met een bevriende familie, wat betekent dat we met 4 volwassenen en 5 kinderen onder de 5 jaar zijn!! We hebben 2 huisjes op een hele grote camping met veel speeltuintjes en zwembaden. Ook ik verheug me er heel erg op!! En nog iets heel leuks: volgende week ga ik samen met Mila, Merel en mijn moeder naar een park van Landal. Heerlijk met 4 meiden een midweekje genieten! Meisjes, ik ga weer stoppen. Heel veel groetjes en tot de volgende keer!! |
| 14/03/2008 @ 11:04 Anneke | babietjes blijven me bekoren Hallo Meisjes, Gisteren is een vriendin bevallen van een 2de zoontje, Andres heet hij. Ik ben al onmiddellijk gaan kijken. Wat lief toch zo'n pasgeboren babietje. Dan begint het weeral te kriebelen. Mijn hart zegt dat ik er nog eentje wil en mijn verstand zegt dat dat echt niet zo'n goed idee is. Ik hoop dat mijn vriendinnen nu stoppen met kindjes kopen, dan zal mijn verlangen ook wel weer minderen. ![]() Gaat het al wat beter met Merels potjetraining? Wanneer moet Mila ook weer die EEG test doen? Gelukkig dat ze geen aanvallen meer gehad heeft he. Groetjes aan iedereen! |
| 21/03/2008 @ 16:29 Anneke | Vrolijk Pasen! Dag meisjes en lieve kindjes, Ik wens jullie een vrolijk Pasen met véél paaseitjes. Smakelijk, Anneke |
| 23/03/2008 @ 17:10 | Hallo! hier ben ik eindelijk weer.... ik heb eerst heel wat gelezen over jullie allemaal! Jeetje wat een veranderingen!!!!Er is ontzettend veel gebeurd, lees ik, leuke en heel wat minder leuke ervaringen. Ik moet zeggen sorry dat ik zo erg lang niks een computer thuis! Heerlijk! Werk nog steeds in de supermarkt, 40 uur per week van maandag tot en met zaterdag, ene week s'middags en ene week s'morgens. Emma is ondertussen alweer de 3 1/2 gepasseerd, op weg naar 4 jaar! Het gaat heel goed op school, klets de oren van je hoofd, zingt en danst graag. Eet heel goed en van alles en gaat perfekt naar de toilet...moet wel even opletten dat ze goed de billen schoonmaakt! Hahahaha, soms als ze uit school komt heeft ze remsporen in de broekje... arm kind! Hahaha. verder gaat alles zijn gangetje,nog geen tweede op komst, maar goed. Heb er wel heel erg veel zin in hoor! Maar dan moeten we toch echt iets groter gaan wonen. ohhhhhhhhhhhhhh heerlijk om iemand tehebben die mee helpt in het huishouden!!! Ik heb ook sinds 4 weken een mevrouw die me iedere 15 dagen even komt helpen met de grotere dingen, zoals ramen zemen, keuken boenen, stopkontacten (vergeet ik vaak) lampen... hahahah nouja de dingen die ik vergeet of waar ik echt niet meer aan toe kom.Lekker, eh? ik zou wel heel graag foto's willen zien van allemaal!Ik kom zeker weer terug... heb nou eindelijk een computer dus nu hoef ik niet meer persé naar een internet-cafe en met Emma naast me.... dat was echt niet tedoen... Hoop dat jullie het goed vinden! Groetjes en tot gauw maar weer |
| 23/03/2008 @ 17:13 Tamara spanje | he...ik mis een zin sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen! Ik schaam me enorm ! Het was ook zo'n gedoe om in een internet café tegaan zitten, met emma naast me, die al die knopjes wel interesant vond, of gewoon gezellig bij de buurman op het scherm ging kijken, of zich begon tevervelen, enz... maar nu heb ik dan eindelijk een computer thuis..... ik geloof dat ik dit even miste in de vorige text. Enne,meiden, vrolijk pasen!!!! ![]() ![]() ![]() |
| 26/03/2008 @ 21:46 Tamara spanje | Hallo! hier ben ik weer. Nog een paar dagen werken en dan begin ik met me vakantie. Maar tien dagen maar dat is beter als niks! En mijn beste vriendin uit nederland komt een paar dagen over. Heerlijk, lekker aan de thee en kletsen van hier tot ginder... ze neemt ook nog eens heerlijke appeltaart mee.. dat word smullen volgende week woensdag. meiden ik hoop dat alles goed gaat. Hier staat me huis op zijn kop, maar goed. Emma heeft lekker nog paasvakantie tot en met 2 april.Vandaag moest ze echt even naar de kapper. Ik had gezegt de puntjes...... eenmaal bij de kapper met mijn moeder (ik had ochtend dienst)ging ze zitten en de kapster zei voor de grap: wat wenst mevrouw? Emma zei: de puntjes en me pony,..... Daar was de kapster niet meer zo zeker over.. wat had mama nou gezegt???? Emmma zei dat ik had gezegt haar pony.... zodat ze het zelfde haar zou krijgen als mama.. Het is haar gelukt! Hahahaha een echte vreselijke eideltuit! maar het staat wel leuk hoor!!! ![]() verder heb ik een niet zo leuke dag gehad op het werk. Probeer je altijd iedereen het werk iets makkelijker temaken door altijd klaar testaan, iedereen tehelpen, je diensten veranderen om een ander tehelpen, etc.. nooit is iets teveel en dan krijg je nog een snauw omdat iemand nou eenmaal zo is...chagarijnig en dan mag hij of zij doen en laten wat hij wil en iedereen moet dat dan maar normaal vinden omdat hij of zij nou eenmaal zo is??????? Ben ik het niet mee eens.... ![]() ik ga lekker een yogurtje pakken en even op de bank zitten voordat ik in slaap val ![]() trusten! |
| 28/03/2008 @ 16:10 Anneke | Welkom terug Tamara (Ezra)!! Wat leuk dat je terug met ons kan meekletsen! Volgende week vakantie dus. Heerlijk. Is het al mooi weer bij jullie? Hier 13 graden en veel regenbuien. Ik kijk enorm uit naar de lente/zomer. We hebben hier al zo lang geen zon meer gezien. Hoe is het met Emma? Spreekt zij ook Nederlands of alleen Spaans? Gaat ze graag naar school? Ik ben razend benieuwd hoe ze er nu uit ziet. Hier alles +/- OK, Olivia is weeral ziek geweest, maar dat schijnt nu weer over te zijn. Deze winter is het vreselijk geweest met zieken thuis. Sinds oktober heb ik maar 1 week geen zieken gehad in huis. Vreselijk! Leve de zomer, dan zijn ze (hopelijk) minder ziek! We wilden dinsdag met Elena naar Plopsaland gaan, maar Oli was ziek, dus weeral thuis gebleven. Gelukkig was Elena vergeten dat we haar dat beloofd hadden, dus heeft ze er niet over gezeurd. Hebben de paasklokken bij jullie ook zo veel chocolade gebracht? Ik kan er echt niet afblijven, ik denk dat ik verslaafd ben. Ik ben sinds vorige week een kilo bij! Tjonge jonge, wat kan ik toch zagen zeg. Volgende keer schrijf ik iets leukers hoor. Benieuwd hoe het met de andere mamaatjes en kindjes gaat! Laten jullie gauw iets weten? Kusjes Anneke |
| 30/03/2008 @ 16:19 Tamara spanje | Hallo! Chocolade? Heeeeeeerlijk! Als ik eenmaal aan een ei, reep of doosje begint kan ik niet meer stoppen en buitendat, zo erg is het niet chocolade is toch reiningend? Hahahaha Emma vind school heel leuk. Gaat met plezier en leert heel veel. Ze verstaat alles als ik in het nederlands met haar praat,maar ze antwoord veel in het spaans. Een gerusttelling dat ze me wel verstaat want ik blijf maar in het nederlands tegen haar praten! Soms zeg ik Emma ik versta je niet praat eens in het nederlands en dan krijgt ze de slapp lach.. en zegt: Mam hoe zeg je dat nou ookal weer in het nederlands? Is kijken of ik een foto van haar kan sturen, ik weet niet precies hoe dat moet met dit. Ze heeft nu maar 110/116, zwemt iedere vrijdag, en dat gaat redelijk goed. Tja, wat kan ik nog meer over haar zeggen? Het is een fantastisch leuk lief en sociaal kind..... ben haar moeder, eh???? Hahahaha Ik zou ook graag foto's willen zien van alle kids! Heerlijk ja even vakantie, was er wel aan toe, ik kon niet meer.Normaal was een zondag genoeg om mijn baterijen op teladen en dan haalde ik nog net de vrijdag... daarna begon ik me moe tevoelen,maar de laatste tijd haalde ik bij wijze van spreken de maandag al niet meer, dus de repen chocolade bleven maar gaan enkomen... en de kilo lachte me in de spiegel uit! Helaas.... Meiden,ben blij weer aanwezig tezijn! Een grote knuffel en tot mails maar weer! ![]() ![]() |
| 30/03/2008 @ 16:24 Tamara spanje | Het is inderdaad lekker weer! Afentoe een koude wind maar zolang de zon schijnt is het erg lekker om buiten tezijn! He, wat vervelend nou, gelukkig is de lente begonnen en ik hoop dat het ziek zijn over zal zijn! Komen jullie toch lekker hier aan de kust wonen? Bijna altijd lekker weer!Soms wel erg vochtig maar voor de rest heerlijk! Vandaag zijn we op de fiets naar het strand gegaan, Emma achterop. Er stond veel koude wind maar de zon scheen, dus het was tedoen. Alhoewel: hijg, hijg, hijg wat een conditie!!!!! Ik moest echt moeite doen om vooruit tekomen! En Emma maar kletsen betsen! ik wens iedereen veel gezondheid toe en geen snotneusjes of griepjes meer! Een dikke knuffel voor alle kleintjes en natuurlijk ook groten! (Was vergeten teantwoorden op de vragen) |
| 01/04/2008 @ 11:51 Anneke | waar zijn die andere mamaatjes? Hallo iedereen! Waar zijn die andere mamaatjes gebleven? Een te drukke paasvakantie misschien? Tamara (spanje) is jouw e-mailadres nog hetzelfde gebleven (mare...)? Indien ja, stuur ik je wel enkele foto's van mijn prinsesjes via e-mail door en dan kan jij er zo van Emma terugsturen. Hier in België niet veel belangrijke dingen te melden. Olivia (nu 19m) heeft lang gewacht met praten, maar nu gaat het plots héél goed en is ze goed verstaanbaar. Leuk, nu beginnen er conversaties (maar ook discussies) tussen mijn 2 meisjes. Wel handig is dat ze elkaar nu in de auto kunnen entertainen. Ze maken het soms wel heel bont, maar liever lawaai van plezier dan gehuil of gezeur "zijn we er nog niet". Verder geen nieuws. Knuffels aan iedereen! |
| 02/04/2008 @ 20:04 yvonne | Hallo meisjes, Tamara Spanje, leuk dat je weer meeschrijft! Het is inderdaad veel fijner om zelf thuis een computer te hebben dan in een internetcafe. Ik vind het leuk om weer alles over Emma te lezen!! Hier gaat het ook prima. Mila heeft vorige week een 24uurs EEG gehad. Het aanbrengen van alle elektroden op haar hoofdje duurde ruim een uur! Na een half uur had ze het wel gehad. We moesten alles uit de kast halen om haar af te leiden. Stilzitten is niet bepaald aan Mila besteed.... Het kastje waar alles op werd opgeslagen, was erg zwaar. Ze kreeg een mooi rugzakje (met het kastje erin), een flink verband om haar hele hoofd en we noemden haar al snel Mega Mila. Dat vond ze prachtig en ze bleef maar in de spiegel kijken. Het viel me 100% mee, ik had verwacht dat de rugzak al snel te zwaar voor haar zou zijn, maar ze bleef maar spelen en had er zelf niet veel last van. Slapen ging ook best goed. We lieten haar bij ons op de kamer in het ledikantje slapen, zodat ze niet haar bed uit kon. Ze is maar 2x wakker geworden van in de war geraakte draden. De volgende ochtend mocht alles er weer af en het heeft me een aantal dagen gekost voordat alle lijm uit haar haar was..... Over een maand krijgen we de uitslag! Onze midweek was heel gezellig. We hadden best goed weer en konden veel wandelen tussen de buien door. We hebben heerlijk gezwommen, heel veel gespeeld, gewandeld en ook fijn gerelaxed. Kortom: voor herhaling vatbaar! Gisteren zijn we naar een kleine dierentuin geweest. Het was super! Er was bijna niemand en de kinderen hadden de speeltuin voor zich alleen. Nou, dat was echt genieten voor ze!! Ze konden er geen genoeg van krijgen en tegenwoordig is een springkussen of trampoline absoluut favoriet! Verder gaat het heel goed met Mila en Merel. Merel is tegenwoordig erg bang in het donker. Ze slaapt momenteel altijd met haar bedlampje aan. De hele nacht mag het absoluut niet uit, anders wordt ze panisch. Mila heeft dit helemaal niet gehad, die slaapt het liefst in het pikdonker. Hoe zit dat met jullie kindjes??? Tussen Mila en Merel gaat het ook super. Ze kunnen echt niet zonder elkaar! Ook al vechten ze elkaar soms de tent uit.... Stoeien is hun favoriete spelletje samen. En dat gaat er soms echt hard aan toe, hoor. Tamara en Brenda, hoe gaat het met jullie kindjes? Ik ga weer stoppen.... Groetjes, Yvonne |
| 07/04/2008 @ 15:52 Anneke | hallookes Wat is Mila flink geweest zeg, zo een ganse dag met die dingen op haar hoofd en dat zware rugzakje rondsleuren. Toch lang hé, een maand wachten op de uitslag! Geduld Yvonne! En Merel wil dus een nachtlampje. Mijn meisjes slapen allebei in de volledige donker en daar ben ik wel blij voor. Tamara, jij gaat gewoon al naar het strand! Wat moet ik me daar bij voorstellen? Lekker warm ingepakt of reeds in bikini? Ach neen, niet antwoorden, je zou ons toch maar jaloers maken. Volgend weekend (19 & 20 april) heeft Wouter een weekendje Ardennen voor ons 2 geboekt. Even uitblazen en even man en vrouw zijn i.p.v. fulltime mama & papa. Ik kijk er echt naar uit. We gaan helemaal geen spectaculaire dingen doen, gewoon wat wandelen in de bossen en lekker eten. Duimen jullie voor droog weer? Knuffel aan alle mamaatjes en kindjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Wij beginnen in oktober! Jullie?

! Het was ook zo'n gedoe om in een internet café tegaan zitten, met emma naast me, die al die knopjes wel interesant vond, of gewoon gezellig bij de buurman op het scherm ging kijken, of zich begon tevervelen, enz... maar nu heb ik dan eindelijk een computer thuis.....