< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » moeders van 8 kinderen of meer

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Grote gezinnen
moeders van 8 kinderen of meer
21/09/2004 @ 09:25

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
efkes testen of ik nu ook zoveel balkjes heb hoor ...

shit niks man ...

[Laatst gewijzigd door Annemie - 21/09/2004 @ 09:26] - Link naar deze reactie
21/09/2004 @ 15:41
anita van den broek

Hoi Annemie
Balkjes krijg je alleen voor kinderen tot 5 jaar staat er geschreven.hahahahah

Link naar deze reactie
22/09/2004 @ 19:52
Loreline

Online Status
Toeme, echt maar tot 5 jaar? lijkt alsof ik nu nog maar 4 kinderen ga hebben terwijl ik er binnenkort 6ga hebben in totaal :d
Groetjes Loreline xxx komen mijn balkjes tevoorschijn???
Mijn kindjes komen er niet op??? ik heb er idd 4, maar toch geen streepjes, ze hebben namen hoor :’(

[Laatst gewijzigd door Loreline - 22/09/2004 @ 19:55] - Link naar deze reactie
22/09/2004 @ 19:59
Loreline

Online Status
jajajajajajaja, normaal heb ik het nu , wiiie heb het gevonden, wel maar die tot 5jaar, maar jah, tis al iets eh ;)

Link naar deze reactie
01/10/2004 @ 09:09
Maddi

Mag ik met jullie meekletsen?
Mijn naam is Maddi, ik ben 39 jaar, uit een eerste huwelijk heb ik 3 kindjes, Vicky, Gino en Diego. Sinds maart 2003 ben ik gehuwd met Gunter en samen heben we een zoontje Marco. We hopen snel terug zwanger te zijn. Ik ben op zoek naar dames met meerdere kinderen, gewoon om ervaringen uit te wisselen. Hoe zijn de reakties bij jullie eigenlijk elke keer als jullie zwanger zijn???? Ik krijg elke keer (behalve bij de twee oudsten) negatieve reakties. Blijkbaar is in de huidige maatschappij twee kinderen genoeg en als je er meer wilt dan ben je: gek, onverantwoord, zelf nog een kind, ziek... Voorlopig weet dus niemand (behalve de mensen op het forum) dat we terug proberen zwanger te graken. Ik wacht gewoon af en dan zullen ze het wel zien als het zover is. Zelfs de twee oudste kids reageerden heel negatief op Marco. Grotendeels omdat mijn ex hun had beïnvloed. Gelukkig hebben ze ondertussen ingezien dat Marco niks veranderd aan hun relatie met mij... alleen vinden ze het verveelend als hij begint te huilen juist als ze ijverig aan het studeren zijn.... want dan "moeten" ze stoppen met leren om hem te pakken elk excuus is goed om even te kunnen stoppen met leren hé.

Ik ga nog een beetje strijken en kom straks nog even kijken
Groetjes,
Maddi en kids

Link naar deze reactie
01/10/2004 @ 13:48
anita van den broek

Hoi Maddi
Ik heb nu 8 kinderen waarvan de oudste 3 zijn van een andere vader.ik heb de problemen niet dat de oudste het niet leuk vinden om nog kleine kindjes erbij te hebben.de jongste van ons word morgen 6 maanden en ook wij zijn bezig om er nog 1 bij te krijgen. hoop dus dat het snel lukt.ik hoor jou graag nog zodat we verder kunnen kletsen over onze kids.
gr. anita

Link naar deze reactie
02/10/2004 @ 07:02
Maddi

Goeiemorgen,
Ik heb niet altijd evenveel tijd om lang te komen, de meeste tijd heb ik ’s ochtends. Marco is meestal om 6u wakker voor een flesje. Dan kruip ik meestal met een tas koffie en een boterhammeke een uureke voor de pc... Marco ligt dan meestal rustig te spelen in zijn park, Gunter is naar zijn werk, Gino maakt zich klaar voor school en Diego slaapt nog tot 7u30 (dan moet ik hem wakker maken om hem klaar te maken voor school). In het weekend blijft alles hetzelfde alleen heb ik dan nog meer tijd voor mezelf... Gunter gaat op zaterdag ochtend werken (hij heeft in ruil in de week een vrije dag), Diego is nooit voor 8u wakker en Gino.... die komt voor 10u zijn bed niet uit. Of het zou moeten zijn dat er een kleine wervelwind met de naam Diego landt op zijn bed. Rond 8u30 valt Marco terug in slaap en dan begin ik hier in huis. In het weekend doe ik alleen het hoogstnoodzakelijke zoals koken en afwassen en zit ik dus langer voor de pc maar in de week is de ochtend meestal om te strijken en te kuisen.
En dan heb je natuurlijk dagen dat je hele schema overhoop gehaald wordt. Vandaag is dus zo’n dag. Gunter zet zijn wekker af, draait zich nog ff op zijn andere zijde... en valt terug in slaap... gelukkig niet lang maar hij moest zich wel haasten waardoor hij meer lawaai gemaakt heeft dan anders... Gevolg: Marco een half uur vroeger wakker, Diego die om half zes kwam zeggen dat hij niet moe meer was Mannen hé... Diego heb ik snel terug in zijn bed gekregen. Marco heeft een flesje gekregen maar wil dus niet zoals anders in zijn parkje spelen. Hij zit al de hele tijd op mijn schoot. Binnen een half uurtje zet ik me met hem in de zetel en hopelijk valt hij dan terug in slaap. Ok, hij is hier ook niet meer tevreden, ik ga eens proberen om hem in slaap te krijgen.

Groetjes en misschien tot straks,
Maddi en Kids

Link naar deze reactie
02/10/2004 @ 07:04
Maddi

oh ja, hoe oud zijn jouw kids en hoe noemen ze?

Link naar deze reactie
02/10/2004 @ 16:01
anita van den broek

Hoi Maddi
mijn kids heten
Roy 20jaar 20 mei
Dave 19 jaar 15 november
Tom 17 jaar 1 juni
Peter 11 jaar 21 januarie
Rene 7 jaar 30 maart
Evi 5 jaar 23 oktober
Lynn 2 jaar 5 november
Guus 6 maanden 2 april
als ik van hun een geboorteinfo maak dan zijn de pagina s snel vol daarom doe ik het zo.

gr. en tot horen.

Link naar deze reactie
03/10/2004 @ 10:43
Maddi

Anita, ik vind het juist tof al die balkjes onder mijn berichtjes.
Mag ik je een paar vraagjes stellen? Je moet niet antwoorden als je dat liever niet doet hé. Hoe doen jullie dat als jullie samen op uitstap gaan? Kunnen jullie met z’n allen in één auto? En hoe zijn de slaapkamers verdeeld? Wij hebben het financieel niet breed en rijden met een ford (stationwagen) maar dat houdt wel in dat de kids niet allemaal meekunnen (voor de verzekering) als we weggaan want mijn dochter haar vriendje moet dan ook mee. Wat de slaapkamers betreft zitten we hier heel krap, Gino en Diego liggen op één kamer en Marco ligt op een klein kamertje waar alleen zo’n babybedje kan staan. We zijn nu op zoek naar een andere woning. We moeten wel huren, kopen gaat niet (hoewel we dat liever zouden doen) omdat we allebei op de zwarte lijst staan.... Maar vind maar eens een woning met vier slaapkamers voor een goeie 400 à 500 euro!!! Nu hebben we drie slaapkamers maar als we verhuizen willen we er toch liefst vier omdat we hopen dat ik snel zwanger zal zijn. Als we dan hier nog wonen zal Marco bij de twee anderen op de kamer moeten ... en dan wordt het wringen en meten om de bedden te kunnen zetten

Ik ben er weer eens mee weg, Ik ben een site voor Marco aan het maken.
Groetjes,
Maddi en kids

Link naar deze reactie
03/10/2004 @ 11:02
anita van den broek

Hoi Maddi
we wonen in een huis met 4 slaapkamers. de oudste woont op zichzelf.die van 19 is bezig om op zijn eigen te gaan wonen.Rene en Peter slapen op 1 kamer.Evi en Lynn slapen op 1 kamer. Guus slaapt nog bij mij op de kamer.Tom van 17 heeft een kamer voor zich alleen. ik heb ook nog wel een zolder waar ze op kunnen slapen als het moet.mocht ik nu snel weer zwanger worden dan komt Guus bij de jongens te liggen, denk ik.mijn zoon van 19 heeft zelf zijn rijbewijs en neemt er dan een paar in zijn auto mee. en als het niet ver rijden is dan rijd mijn man 2 keer.
gr. anita

ps waar staat de site van Marco?

Link naar deze reactie
03/10/2004 @ 14:27
Maddi

De site van Marco is juist af. Je vind ze door op de volgende link te klikken:
www.marcoceulemans.50megs.com
Hoe reageren jouw kinderen er eigenlijk op dat jullie er nog eentje bij willen?
Ben er weer eens mee weg, Marco ligt juist in bed, ik ga soep eten,
Groetjes, Maddi en kids

Link naar deze reactie
03/10/2004 @ 19:18
anita van den broek

Maddi
je hebt er een leuke site van gemaakt zeg.heb er dus een kijkje genomen.
mijn kinderen weten nog niet dat we weer aan het proberen zijn voor een volgende.alleen die van 17 vroeg laatst of we er nog 1 bij kregen. heb tegen hem toen gezegt dat ik het nog niet wist.
gr. anita en kids

Link naar deze reactie
10/02/2005 @ 19:26
Sophie

Tof jullie reakties ik ben zwanger van mijn achtste mijn man ging weg als ik hem vertelde dat ik zwanger was ik ben nu 12 weken. Met man of zonder maakt niet zoveel verschil uit hij is een hardwerkende iemand die vroeg vertrok en laat thuiskwam. Hij ziet de kinderen en mij nog regelmatig komt 3 tot 4 maal per week eten of de kindren in bed leggen na wat over en weer gesprekken hebbben we besloten om voor een lat-relatie te gaan we voelen ons daar allebij goed bij. Onze kinderen zijn Lies bijna 14 (07/03/91), Jana(24/05/92), Merel(11/01/94), Sibert(18/05/95), Amber(23/10/97), Winter(26/09/00) en Camille(23/07/03) ikzelf ben 36 en laat geen prenatale test doen veel succes met jullie kinderen allemaal.

Link naar deze reactie
27/04/2005 @ 16:19

Online Status
Hallo,
Een kennis van mij (65j) heeft 10 kinderen.
-Anneke 35 ,2 dochtertjes Fien en Sadia
-Liesbeth 32 1 zoontje Ax'l
-Wouter 30 1 dochtertje Linn
-Pieter-Jan 28 2 zoontjes Lowie en Dario
-Willem 25 pasgeboren dochtertje Lizzy
-Nina 24
-Virginie en Wim 22
-Peggy 20
-Joke 19
Een vriendin komt uit een gezin van 11 maar ik weet de leeftijden en de namen niet allemaal dus zet ik de meeste namen!
Liesbeth,Maren,Senne(meisje),Anke,Yentl,....
Groetjes,

Link naar deze reactie
10/05/2005 @ 13:14

Hallo,

Mag ik ook meedoen???
Ik ben de mama van
Micha 21
Moses* 18
Yoram 15
Sifra 14
Jered 12
Naara 11
Terah 8
Anani 6
Chaya 4
Kenan 2
En 10 weken zwanger

Ik woon in d eomgeving van Turnhout

Alice

Link naar deze reactie
11/05/2005 @ 16:54
Mieke

Hoi allemaal,

Ik ben een mama van 3 kindjes. 3 op 3 jaar.
Ik zie een vierde nog wel zitten maar m'n man niet direct.
Maar hoe doen julie dat wanneer jullie eens een dagje weg willen of op vakantie? De meeste auto's hebben maar plaats voor 3 personen achteraan ? Zeker wanneer je een auto wil met nen ruime koffer voor de buggy's?
We rijden met een jeep en hebben dus een grote koffer nodig voor 2 buggy's (nen dubbelen en een enkele)

Help me met tips zodat ik m'n ventje kan overtuigen.

Mieke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina