< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » augustus gestopt

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/09/2004 @ 13:20
Ester

Ben in augustus gestopt met de pil na 16 jaar slikken. Ben benieuwd hoe lang je cyclus ongeveer van slag is. Je hoort van alle kanten dat als je de pil geslikt hebt het dan nog wel even duurt.

Ik heb het meteen serieus aangepakt en mijn temperatuur bijgehouden. Dacht al meteen m’n vruchtbare dagen er in te kunnen zien. Rond die dagen ook gemeenschap gehad. Stiekem hopen dat je meteen al zwanger bent. Lekker naļef dus!

Natuurlijk ben ik nog niet zwanger. Ook met foliumzuur begonnen. Want als je stopt met de pil, moet je beginnen met foliumzuur. Houden jullie ook al meteen rekening met bepaalde zaken die je niet mag eten of drinken als je zwanger bent. Want stel je bent zwanger en je weet het nog niet.

Ik vind het fijn om even mijn verhaal kwijt te kunnen, ik wil er namelijk nog niet in mijn omgeving over praten. Dit is nog even iets tussen m’n vriend en ik. Maar ja sommige dingen wil je toch met je eigen geslacht bespreken met de zelfde ervaringen.

Link naar deze reactie
21/09/2004 @ 13:28
eefke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo

Veel succes ester. Of je nog lang onder invloed van die pil zal zijn verschilt van persoon tot persoon. Ik ken mensen jaren de pil namen en direct zwanger werden en ken er ook die even moeten wachten.
Zolang je nog niet zwanger bent kan je volgens mij alles eten. Je hoeft je niet zo onzeker te voelen hoor ... geniet er maar van en probeer niet te streng te zijn voor je zelf ... hoe relaxter je bent des te gemakkelijk je zwanger wordt.
In ieder geval veeeeeeeeeeeeel succes.

eefke

Link naar deze reactie
21/09/2004 @ 13:30
eefke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
testje of ik ook zo’n bannerke kan krijgen?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]