< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » September.. Wie ook??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/06/2007 @ 22:22
Romy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi meiden hoe is het met jullie allemaal???

Sannie je bent volgens mij al even niet meer geweest je banner staat erg ver overtijd, Hoe gaat het verder?? Ben je al onder behandeling nu?

Net hoe gaat het bij jou? Flink aan de klus geweest??

Hier nog steeds druk.. als het goed is word ons huisje a.s. donderdag opgeleverd. We moeten dat nog wel het een en ander schilderen en de badkamer doen maar er zit weer vooruitgang in. Jeetje wat kost dat veel stress zeg! Iedere keer alles fout. Ze hebben ook verkeerd getegelt in de keuken en w.c. dus dat kan er morgen weer af (een deel dan) en kunnen ze weer overnieuw beginnen... Erg fijn dus (niet)!!

Verder heb ik nog wel leuk nieuws... Mijn mannetje en ik hebben besloten om in 2008 voor een derde kindje te gaan. Ik weet het het duurt nog wel een paar maandjes maar heb er al super veel zin in!

Ik heb er wel een tijd over getwijfeld maar mijn drang naar een derde word steeds groter, we hebben straks ook de ruimte (4 ruime slaapkamers dus voor ieder 1) en een nieuwe auto waar er 3 achter in kunnen dus alles valt op z'n plekje.

Ik wil wel wachten tot volgend jaar zodat er 3,5 - 4 jaar tussen zit want dat ik me de vorige keer ook goed bevallen!

Groetjes Romy

Link naar deze reactie
14/06/2007 @ 20:11
Net

hoi hoi,

Romy dat is nog eens leuk nieuws zeg.

Jammer dat het met het huis zoveel verkeerd gaat maar als het af is denk je daar niet meer aan.

ja hier geklust hopelijk op de juiste momente maar je weet nooit nou ja over 2 weken weten we het.

Hier alles oke voor de rest alles gaat zijn gang vandaag weer naar het bureau geweest en demi is 89cm lang en 12,4kilo. Met praten vervoor maar dat wist ik al want de laatste weken zegt ze drie woorden achter elkaar dus korte zinnen.

Voor de rest nog weinig nieuws we duimen voor over 2 weken.

groetjes net

Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 08:46
Romy

Heerlijk dat ze nou zo lekker gaan kletsen hè? Isa kletst ons ook al de oren van ons hoofd af! Ik ben ook blij dat ze nu steeds meer begrijpt, dat verschil merk je al erg goed.

Ik vind het erg spannend dat we straks ook voor een derde gaan zou het liefste nu al beginnen maar m'n verstand houd het nu gelukkig nog tegen. Eerst zorgen dat we lekker in ons huisje zitten en dat het allemaal wat rustiger word. Misschien dat we wel wat eerder gaan beginnen hoor zou een zomerkindje toch ook wel erg leuk vinden (als het meezit natuurlijk) dat kun je meteen lekker naar buiten toe. ach we zullen zien en ik houd jullie natruulijk wel op de hoogte!

Nou Net ik zal voor je dat de duiveltjes weg blijven aankomende week...

Het is trouwens wel heel erg stil geworden volgens mij zijn we nog maar met z'n 2e over.

Groetjes Romy

Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 13:08
Net

hoi hoi ,

het is zeker stil, nou ja houden we elkaar toch op de hoogte.

Ben gisteren avond weer ongi geworden dus gaan we op naar de volgende maand.18 juli is dan mijn nod.

Ben nu druk aan het inpakken want we gaan op kamp met de korfbal en demi gaat ook mee dus ben benieuwd hoe het zal gaan verlopen met slapen enz.
Ga nu nog ff wat strijken, spreek je snel weer

groetjes Net

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 20:34
Net

hoi hoi,

Hier druk in de verjaardags voorbereidingen voor vrijdag want dan wordt ons meisje alweer 2 jaar wat gaat het toch snel, minder snel gaat het zwanger worden ben benieuwd binnen enkeledagen weet ik het. Heb nergens last van maar dat had ik bij demi ook niet.

Hoe gaat het met jullie alles klaar in het huis?

Groetjes Net

Link naar deze reactie
27/08/2007 @ 21:34
Net

joehoe

Ben ik hier nu echt nog alleen over???

Jammer hoor.

x net

Link naar deze reactie
28/10/2007 @ 19:14
Romy

Heey NEt ik weet het het is lang geleden maar ben er weer. We hebben erg veel problemen met het huis gehad maar nu is alles weer opgelost gelukkig! Hoe is het met je meissie??

Groetjes Romy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina