< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's omgeving Vilvoorde

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's omgeving Vilvoorde
14/02/2008 @ 22:46
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

Ja hoor men werk doe ik echt graag!
Voor de rest gaat het leven door he,
Yenthe heeft ook 3 weken gesukkeld tot 40° koorts denk dat het in de lucht zit zenne....Nu is hij weer beter!

Liefs Kim

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 10:58

Hey
Gégé , alé de zullen in de minderheid zijn ...
Leuk die schopjes ( alé nu toch nog )
Alé fijn dat het huisje weer helemaal opgefrist wordt . Dus toch niet op zoek naar iets anders

Ben vandaag thuis gebleven ... heb helse hoofdpijn sinds gisterenavond en voelde me net een vod dus effe dagje tegenaan gegooid . . .

KOm net uit bed

tot Zondag den 24ste hé

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 10:47

hallo iedereen
ben er eindelijk nog is geraakt.
hier hebben we ook met een ziekenboeg gezeten, noah ,dina en ik hebben een bronchit al sinds 2 dikke weken, noah is trouwens de week voor carnaval niet naar school geweest en is er pas van dinsdag terug.
en inderdaad heeft dat ventje niet mee kunnen doen met de stoet op school, hij was nog tans zo fier op zijn costum.
maar bon, het zal voor volgend jaar zijn he.

ben gisteren naar de gyne geweest en alles is dik in orde met ons ventje.
het is bevestigd het is een
hij zei dat hij heel actief is, maar dat heb ik sinds vorige week ook ondervonden.
nu ben ik weer wat geruster als ik stampjes krijg, nu zijn ze nog zachtjes he
ik was deze maand wel 3 kg bij, hij heeft niets gezegd maar ik vindt het toch veel, maar het is mijn eigen fout ik doe niets anders dan snoepen, en kan er heel moeilijk af blijven.

hier zijn we ons huis ook wat aan het opknappen.
mijn papa is komen helpen met dee keuken te behangen, en ons dina haar kamer.
er moet nu nog veel afwerkingen gebeuren.

zo dat was het zo wat over mij.

erika, margoke zo ziek geweest, ons inge had het mij in een mail verteld.
gisteren als we noah zijn gaan halen zagen we mirese en margoke wou zo schatig bij guido, hij zo blij dat hij haar kon pakken.
ze lijkt meer en meer op inake he.
binnenkort zullen we mekaar eindelijk nog is zien op ons jana haar verjaardag.

kim, hoe gaat het ermee?
en alles nog altijd ok op u werk?

vanessa, leef jij nog meid we horen u niet meer?

ale tot de volgende
gégé en haar bende

Link naar deze reactie
07/02/2008 @ 12:20

Hallo

Ja het is hier heel stilletjes ....

Met ons gaat alles heel goed nu .
Vrijdag 01/02 was het carnaval bij ina op school en wat heeft ze genoten . De foto´s staan op de site .
Vrijdagavond had Margo wel plots koorts en zomaar effe 40 graden . Na een nachtje s ´morgens 38 ... NOg even afgewacht maar tegen de namiddag was het net een lappe pop dat ik vast had en had ze 40,5 koorts
Heb den dokter van wacht gebeld ... maar pfff dat zijn toch kwieten zenne ... Diene had helamaal geen ervaring met baby´s en gaf toe dat hij niet goed een juiste diagnose kon stellen ... heeft ie antibiotica voorgeschreven . En moesten we het aankijken en desnoods naar spoed gaan . Gelukkig is dat niet nodig geweest en zondag na haar middagdutje was ze weer helemaal beter .

Ik had tot vandaag verlof en heb genoten van de kindjes ... heb ook wel wat huishoudelijke taken gedaan waar ik anders niet aan toe kom ... de keuken is helemaal afgewassen de badkamer is grondig gedaan en dan eens alles weg getrokken in huis en goed gepoetst ... een beetje grote schoonmaak

Margo stapt steeds beter en beter , het enige nadeel is dat ze niks vreest en vaak zomaar plots op stap gaat en ipv kleine afstanden te willen doen wil ze als een snelvaart achter haar zus aan en dat komt vaak niet goed ... heb al gezegd dat ik haar een helmpje ga aandoen

Gégé , en meid hoe gaat het met je ? Al effe niks gehoord . Dacht je te zien op de carnavalstoet maar Inge vertelde dat Noake ziek was . Is hij al beter ? Voor de rest geen nieuws ?

Kim , En meid hoe gaat ie ? Las dat je werk je heel goed bevalt supper . Hoeveel dagen ga je en hoelang ?
Mijn ventje zei gisterenavond " hoe jij dat doet de ganse dag met Margooke " Ja die is niet vlug tevreden nu ze wil altijd maar aan u hand hangen om te stappen ... Nu moet toegeven ben s´avonds best moe als ik thuis ben als ik ga werken is het rustiger beetje forumen

Vanessa , hoe gaat het met je ? al een poos geleden dat ik nog iets hoorde ?

alé ga teug aan het werk

Erika

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 15:46
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

Hey meiden

t is hier zo stil?
alles goed met jullie allemaal?
Hier gaat alles weer zn normale gangetje
en men werk valt ook zeer goed mee!

Liefs Kim

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 22:43
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

jaja hier alles oke he
mijn werk valt reuze mee en kan ik men kop wat verzetten na de mk he
begin ongi krampen te krijgen dus hopelijk is men cyclus dan toch ni in de war!
heb dan ook iets om naar uit te kijken want na de ongi kunnen we er weer voor gaan he

met jullie ook alles oke?

Liefs Kim

Link naar deze reactie
22/01/2008 @ 08:07
Geta

merci
Ja ik heb gewoon wa schrik omdat ik al veel kilo's verloren ben met de ww en zou graag na me bevalling ni terug veel willen verdikken.

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 13:29

Hallo

Bij ons alles ok ...
Ja ina is altijd supper blij als ze naar school kan . Das ooit anders geweest
Ze mag deze avond bij omi blijven slapen ... ze zaagt er al enkele weekenden om maar ik had gezegd als mama niet moet werken en als het school is heb ik dat niet graag .
Dus zei pienter als ze is . " mama moet jij morgen werken , a ja ikke niet naar school dus dan mag ik is blijven slapen bij omi ... en ja daar stond ik

Margo die heeft haar eerste blauw oog ... ze is gisteren gevallen op haar gezichtje en er lag net een speelgoedje . Ja ze trekt haar overal aan recht en dat deurtje van heer speeltentje is te laag en boem ze duikelde er over
NU ze heeft er niet supper veel last van alleen deze nacht werd ze enkele keren wakker maar denk dat is omdat ze er op lag dan hé

gégé , Och die killo´s gaan er wel af als je drie spruiten lopene hebt Ja ik zag dit weekendat baby tje waar kizzy meter van is en heb het zelf al moeilijk te weten dat Margo ook zo klein was . Daar is het baby ook helemaal af al hoor

Kim , alles ok

Geta , ja het ging vrij goed hoor heb ww gedaan en nu zelf niks spéciaal

Alé middagpauze zit er bijna op ga weer aan het werk

dada

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 08:48

hallo,

geta, welkom, mijn kindjes blijven bij ons dus ook geen OM of kribbe.
als jij is op de site van vilvoorde gaat daar zijn de adressen van de kribben van vilvoorde.
voor OM kan jij ook is bij K&G informeren.
succes.

kim, alles ok?

erika, hoe gaat het met u ? t is weer lang geleeden he.
en met de kindjes, inake zag er deze morgend in form uit, we zijn gelijk aan t school aangekomen.
hier alles ok.
buikje wordt goed rond, ben al zo een 4kg bij.
maar had nog over gewicht van de zwangerschap van noah en dina, na deze zal ik serieus mijn best mogen doen, of mischien gaan die kilos eraf vliegen met 3 kleintjes.
ik ben vorige week een tweeling gaan bezoeken die 1 week geboren was ook van forum jette, die waren iets groter dan ons dina en gewicht bijna het zelfde, awel ik kan mij niet meer herineren dat ons dina zo piep klein was.

ale ik hoor u nog.
groetjes gégé

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 19:47
Geta

hallo
Hey thx voor de warme welkom. De KAV staat al op mijn lijstje. Voor ik eraan begin wil ik graag al wat georganiseerd zijn. Moet je echt vanaf je weet dat je zwanger bent al zien voor een OM? Ook wat ik mij af vroeg om een kindje te dopen hoe moet je dat doen? Bij een pastoor een afspraak maken of krijg je daar info over in het ziekenhuis zelf wanneer je bevalt?

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 14:34
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

Welkom Geta,

Onze Yenthe gaat ook naar een OM en die begint rond 7u dacht ik
Je kan je dan best zo snel mogelijk (vanaf je weet da je zwanger bent) daar gaan inschrijven!,is bij de dienst KAV in de toekomst straat

Veel succes met alles

liefs Kim

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 12:27
Geta

hallo
ben je ze snel kwijt geraakt of heb je veel moeite moeten doen?

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 12:52

Welkom Geta
Met opvang kan ik je niet helpen want mijn dochtertjes gaan naar de omi . Maar van die killo´s das bijzaak die gaan er daarna wel weer af hoor . IK was bij Ina 30 killo bij en voor ik zwanger werd van Margo 31 killo kwijt
Bij Margo was ik 17 bij en ben ook etrug op gewicht

veel su6 Erika

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 08:11
Geta

kinderopvang en 'verdikken'?
Hallo ik woon in vilvoorde ben nog niet zwanger. Pas na juni stop ik met de pil en gaan we eens proberen. Maar ik zit nog met zoveel vragen. Kinderopvang? Is dat moeilijk te vinden? Is er kinderopvang/onthaalmoeder die om 6u30 's morgens open is? En waar kan ik al eens neuzen of er rond omgeving koningslo onthaalmoeders/opvang dichtbij is?

En ook is het waar dat je soms na je bevalling 20 kilo bijkomt dat je niet meer kwijt geraakt?

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 12:43

helaba,

dan is Elke bijna gelijk met mij zwanger, tof zeg.
ik zie ze wel niet veel maar wie weet gaan ons kindjes later in de zelfde school en klasje.

ik ben bij vandervorst geweest en ons wonderke doet het goed, zijn hartje klopte goed en hij was van hoofdje tot zijn poepje 9cm maar de gyne heeft alleen een echo op mijn buik gedaan en hij is nog klein om hem goed te kunnen zien, binnen 4 weken moet ik terug en dan gaat hij een uitgebreide echo maken en alles goed controleren.
we hebben zelfs zijn piemeltje niet meer kunnen zien.
was wel weer 2.5kg bij
maar het zijn de feesten geweest he, goed excuus he

zeg erika, heeft elke nu al terug internet, het zou wel tof zijn dat ze mee kan komen kletsen he.

spijtig dat guido zaterdag werkt want kan dus niet naar manuela voor de tupp, anders had ik ze gezien.

deze middag moest onze noah nog een zoen van inake hebben voor ze naar huis gingen, en zij zo fier, het is toch een schatje he.

groetjes gégé

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 09:41
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

Amai Erika,
Die hebben geluk!!!
T is hun gegunt zeg,zolang klussen en moeten wachten ik zou gek worden!

Liefs Kim

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 18:32

Hey

gégé , ze is uitgerekend voor 24 juli ... en het is spontaan gekomen .
Morgen verslag komen uitbrengen hoor

Kim , ja normaal hé dat je er mee bezig bent . Hopenlijk lukt het nu ook zo snel . Nee elke schrijft niet mee is een vriendin die gégé ook kent woont bij haar in de buurt . was al vier jaar bezig met ivf enz. heeft dan een miskraam gehad en nu dan zwanger en alles gaat heel goed .

alé fijne avond Erika

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 10:05

kim, van hier uit ook voor een volgende zwangerschap.

erika, dat is super goed nieuws van Elke, voor wanneer is ze uitgerekend?
inake ziek geweest van de week end, ik heb ze gisteren en van morgend gezien ze was bij de juf.

ik mag morgen naar de gyne, dan zal ik ons klein wonder nog is zien.

groetjes gégé

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 09:50
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

Ja ben nu konstant met dat zwanger willen zijn bezig he
pfff na Tibo* heeft het ook een jaar geduurt..moet wel zeggen dat ik toen men cyclus niet kende en ook zo nog geen bannerkes had enzo

Want had dat pas met Yenthe (heb pas internet van 2004)en met Yenthe was het met behulp van zo 'n banner op 6 rondes raak...Prutske* direkt dus hoop nu ook op GOOD LUCK

Fijn dat Elke zwanger is...zit zij hier ook?

Liefs Kim

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 12:11

Hey

Fijn Kim dat je weer aan het werk gaat . En idd dan zijn de dagen goed vol .

Wij hebben niet veel gedaan dit weekend . Ina is plots beginnen koorts krijgen zaterdagnamiddag en heeft ne ganse namiddag geslapen . Ze had wel goed gegeten maar dat is er die nacht allemaal uit gekomen .Kreeg de koorts niet naar beneden natuurlijk want de junifen gaf ze mee over . En ja poepsnoepjes mag niet zegt ze dan . NU ze ijlde echt en heb dan maar haar omgekocht ik zei " Ina als ik geen mag steken dan ga je niet naar school kunnen hoor " Dan was het dadelijk goed .
Heb zelf zondag er nog mogen steken . Zondagavond was de koorts over en heeft ze terug goed kunnen eten ? ? Raar maar ja beter zo hé .
Ze is deze morgen naar school vertrokken heb wel aan Inge gezegd dat ze het tegen juf Greta moest zeggen dat ze zo ziek was ...

En ik heb geweldig nieuws ELKE IS ZWANGER
( is een vriendin kim die al vier jaar zwanger probeerde te raken ... al verchillende pogingen ivf mislukt en nu spontaan zwanger )

alé ga weer aan het werk wilde effe komen spieken

Erika

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >