volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 01/02/2008 @ 15:46 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | Hey meiden t is hier zo stil? alles goed met jullie allemaal? Hier gaat alles weer zn normale gangetje en men werk valt ook zeer goed mee! Liefs Kim |
| 22/01/2008 @ 08:07 Geta | merci Ja ik heb gewoon wa schrik omdat ik al veel kilo's verloren ben met de ww en zou graag na me bevalling ni terug veel willen verdikken. |
| 19/01/2008 @ 19:47 Geta | hallo Hey thx voor de warme welkom. De KAV staat al op mijn lijstje. Voor ik eraan begin wil ik graag al wat georganiseerd zijn. Moet je echt vanaf je weet dat je zwanger bent al zien voor een OM? Ook wat ik mij af vroeg om een kindje te dopen hoe moet je dat doen? Bij een pastoor een afspraak maken of krijg je daar info over in het ziekenhuis zelf wanneer je bevalt? |
| 19/01/2008 @ 12:27 Geta | hallo ben je ze snel kwijt geraakt of heb je veel moeite moeten doen? |
| 18/01/2008 @ 08:11 Geta | kinderopvang en 'verdikken'? Hallo ik woon in vilvoorde ben nog niet zwanger. Pas na juni stop ik met de pil en gaan we eens proberen. Maar ik zit nog met zoveel vragen. Kinderopvang? Is dat moeilijk te vinden? Is er kinderopvang/onthaalmoeder die om 6u30 's morgens open is? En waar kan ik al eens neuzen of er rond omgeving koningslo onthaalmoeders/opvang dichtbij is? En ook is het waar dat je soms na je bevalling 20 kilo bijkomt dat je niet meer kwijt geraakt? |
| 16/01/2008 @ 09:41 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | Amai Erika, Die hebben geluk!!! T is hun gegunt zeg,zolang klussen en moeten wachten ik zou gek worden! Liefs Kim |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Mama's omgeving Vilvoorde

zullen in de minderheid zijn ...
)
en voelde me net een vod dus effe dagje tegenaan gegooid . . . 

.

en zomaar effe 40 graden . Na een nachtje s ´morgens 38 ... NOg even afgewacht maar tegen de namiddag was het net een lappe pop dat ik vast had en had ze 40,5 koorts

als ik ga werken is het rustiger