< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » ons forumpje

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
29/05/2008 @ 21:12
T

Online Status
Snikje,
speciaal voor jou! Niet te snel opgeven he! Stan zit nu in een hongerspurt en gaat jouw melkproductie zelf opdrijven. Vandaar dat hij zoveel wil drinken en jij het gevoelhebt dat je minder melk hebt. Als je echt wil verder bv wil geven, geef dan niet te snel een flesje bij, tenzij het afgekolfde melk is. Anders doe jij nu zelf je productie afnemen en zal het heel snel minderen.
Begrijp me niet verkeerd,he, ik wil je gewoon maar wat raad geven en je wat moed te geven om verder te doen.Je doet het nu al zolang goed...

Bo,
ook voor jou: ik stuur veel positieve gedachten naar je toe! En waarom zouden ze nu van slechte kwaliteit zijn? er is er maar 1tje nodig om het te doen lukken,he! Wanneer heb je nieuws van de tp?

Hier alles echt zeer goed met onze kindjes. Kas kan al een tijdje zitten, en begint zich al recht te trekken. Hij heeft 2 tandjes onderaan.Zo'n zalige baby dat dat is!
En met de 2 oudsten ook alles goed,hoor. Soms wat druk als ze samen spelen, maar het lukt wel.
Volgende week begin ik opnieuw fulltime te werken. Ik ben benieuwd hoe het mij gaat lukken om iedereen hier op tijd uit de deur te krijgen met mij erbij. We zullen wel zien, is een beetje wennen in het begin, meer niet. En na 4 weken heb ik al terug vakantie!

Greetje,
veel plezier met het feestje! en hopelijk begint Y eindelijk eens door te slapen!

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 21:00
Greetje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Boke,

Heel veel succes met de TP he. Ik had altijd zo weinig bevruchte embytjes, maar ze waren wel altijd goed van kwaliteit. Dus 't zal wel goed zitten he;

In het weekend probeer ik langs te komen. Volop bezig met Yanni zijn verjaardagsfeestje. Alles al wat voorbereiden.

Lieve groetjes aan iedereen.

Greetje

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 17:25
ann

Online Status Stuur bericht
hallo girls,

hoe gaat het hier?
eerst ne keer mijn vertelling doen,ze
we zijn dus naar centerparcs geweest,het was keitof maar het begon eigenlijk niet zo goed.
we hebben maar kunnen vertrekken om 17u aan jaimy zijn school in waregem,onderweg zijn we nog een halfuur moeten wachten op onze vrienden en daarna heel lang in de file gestaan
het was alsteblieft 21.30 toen we in centerparcs aankwamen,dan gaan inchekken en die mevrouw zei" je moet de weg rechts nemen tot aan de andere kant aan jullie huisje" ze bedoelde vaneigens naar links ,alzo weer een halfuur verloren
toen we eindelijk op ons plaats waren,stelden we vast dat er een donsdeken tekort was,en wij( mijn vriendin en ik ) stoer zoals we zijn in den donker wij gingen erachter gaan,wat denkt ge?? jaja,weer verloren gelopen
de volgende dag gingen we ne keer naar hasselt gaan,hmm...
tegen dat iedereen ne keer de badkamer gebruikt had ( we waren met 8 )was het al een stuk tegen de middag.dan mijn ventje zijn nieuwe gps ingesteld..amaai,mijne wrak,hij heeft ons dwars door alle dorpkes en platteland laten rijden,was middag tegen dat we er waren;zeg
daar wat rondgelopen en dan maar teruggekeerd naar ons huisje,de kids wilden het zwembad in.
rond 18 u verlieten we het zwembad en gingen naar discovery bay,we mochten niet binnen,was afgehuurd door argenta
de zondag hebben we dan wel optimaal kunnen genieten,maar rond 17030 moesten we alweer naar huis.jammer dat het zo snel gedaan was
maar we hebben ons in onze miserie wel kostelijk geamuseerd,hoor,hebben eigenlijk niets aan ons hart laten komen.

anders hier alles oké,
janice heeft gisteren moeten optreden met haar dansgroep en ze heeft dat heeeel goed gedaan,ik was gewoon supertrots op haar
de kids zitten allebei in hun herhalingsperiode in school,janice moet op 9 juni en jaimy op 11 juni beginnen met de proeven.

en nu e keer naar de berichtjes,

bo,
jij bent ook een schatje,hoor
het is inderdaad een beetje verschietachtig dat er maar zoveel embiekes overblijven,maar je hebt maar 1 goedje nodig,hé
ik duimmee voor de tp morgen en dat er een goede innesteling mag gebeuren.en dan afwachten,hé
maar we gaan u er hier doorhelpen,meid!!
zelfs al schrijven we soms niet veel,iedereen denkt hier wel aan elkaar!

emmy,
oei,in het land?
hopelijk niet teveel ontgoocheld?
het gaat jullie wel lukken,ge weet wat ik tegen u gezegd heb op het feestje van ons bo'ke,hé?
en slaapt liam moeilijk in? is het plots gekomen of is het al een tijdje?

snikje,
alles ok met jullie?
amaai,jullie mannetje maakt al schone nachten ,zeg!
dat is echt een luxe
het is ook een keischattig manneke,hé

aan de anderen,alles oké met julie?

ik heb aan emmy en bo foto's doorgestuurd van ons gezinnetje,ik heb het emailadres van jen en erika niet meer.
mocht er nog iemand ze willen zien,laat het maar weten,hé

ga nog wat verder boven kuisen,
tot laters
groetjes ann

[Laatst gewijzigd door ann - 29/05/2008 @ 19:58] - Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 15:44
Snik

Online Status
Hey Bo'ke,

positief blijven meiske!!!
Er kan er misschien een minder goede tussen zitten, maar voor 't zelfde geld zijn ze allemaal van supergoeie kwaliteit!!
Ik zal heeeeel hard duimen voor jou hoor meiske!!

Morgen kaarsje branden en hopen dat morgen jouw toekomstig kindje zich in je buikje mag nestelen.

Hier alles goed... ik heb precies wel wat minder moedermelk 's avonds, dus ik geef nu een flesje bij. Gisteren heeft Stan zowaar om zeven, acht, negen en tien uur gegeten. En om negen uur en tien uur was het een flesje... in totaal 170 cc heeft hij toen gedronken.

Hij heeft ook doorgeslapen tot kwart voor zes deze morgen... wat een luxe!!

Ik was ook nog vergeten te zeggen dat we met Stan een fotoreportage hebben laten doen. Foto's van hem alleen en foto's van ons voltallig gezinnetje.
Zoooo mooi!
We gaan 1 foto van met ons drietjes laten uitvergroten en omhoog hangen in de living.
Ik heb 1 luxeprobleem... ik kan niet kieze welke foto.

Vandaag ben ik ook EINDELIJK uitbetaald... ik zat al sinds half maart thuis, maar ik had nog steeds van CM geen geld ontvangen. Moest het redden met 750 euro die ik nog van het werk had ontvangen... dat is wel gelukt, maar ben toch blij dat ik nu eindelijk ook terug wat geld op de rekening heb. Op den duur durfde ik bijna niet meer buiten komen omdat ik bang was dat ik geld zou moeten uitgeven...

Zo... dat was het weer voor vandaag.

Hopelijk kan ik snel nog eens langskomen.

Groetjes
xxx

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 12:04
Bo

Hier ben ik al terug....
Ben even geschrokken ad tel, maar er is maar 1 nodig hé.
Van de 13 eicellen waren er 9 rijp en 4 bevrucht. Ze hadden zelf ook meer verwacht. Nu ben ik wel wat bang dat er geen goeie zal tussen zitten, met dat er al zoveel afgevallen zijn....
Wat denken jullie?
Heeft een embietje van mindere kwaliteit minder slaagkansen of hoe zit dat juist? Ik besef dat ik de vorige 2 icsi's teveel verwend geweest ben....
Maar we blijven positief!
Morgen om 11u15 tp.

xx

Is hier nog iemand eigenlijk?

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 15:54
Bo

Hey,

ff kort, ben nog moe, beetje suf, slaap heel veel en de pijn is ook niet mals....
Alles is goed verlopen, we hebben 13 eicellen! Ben echt blij! Aantal follikels viel mee, waren redelijk wat kleintjes tussen ook.
Bij Jelenatje hadden we er 14 en massas follikels. Dus is goed hé!
Morgen mag ik bellen tus 11 en 12u voor resultaat bevruchting. Kga weer zenuwachtig zijn! Vrijdag TP, er zal wel 1 goeie tussen zitten toch hé?
Lig paar dagen in zetel nu, tegen die overstimulatie hé.
Denk dan tegen de 13de voor bn gaan, zien wel, zou wel mooi zijn, weer een 13 hihi. Ah en tgaat de vrijdag zijn als ik me niet vergis!
Vanavond komt mijn meisje terug! Zij was in mijn gedachten als ik in slaap viel en als ik wakker werd dacht ik "oh, ik leef nog, ik ga mijn meisje nog zien!"
Vele groetjes en waarsch tot morgen!

Ann, superbedankt voor je smsje, je bent een schatje!!!

xx

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 14:10
emmy

hey meiden,

alles goed?

hier lukt het wel, maar de duivels zijn in 't land, inslaapproblemen met ons liam en de kine is de eerste keer goed meegevallen.
vrijdag terug naar kine

is vluggertje want moet nog gaan werken , heb de laten.

bo,
heel veel succes morgen !!!
tegen vaderkesdag kan je ons dan komen melden dat je terug zwanger bent !!!
schoon cadeautje voor je ventje hé !!!

erika,
behalve fenistil weet ik ook niks hoor, nu ja liam was wel wat jeuk gewoon van zijn eczeem hé
hij heeft er wel paar littekens aan overgehouden, gelukkig niet in zijn gezichtje !

ann,
veel succes voor janice en de dansschool!
is stress hé zo'n dingen voor die kindjes !!!

snik,
lukt het beetje?
je kan niet veel meer doen met een kleintje in huis hé !
en schoonma nog even lastig ?
ik mag niet klagen op dat gebied !

zo ga me klaarmaken voor 't werk

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 20:01
Snik

Online Status
Hehe geraak er ook nog eens... Stanneke neemt al mijn tijd in beslag.. en daarna nog het huishouden enzo.. Maar ik geniet er wel van hoor! Ik klaag niet.

Ga snel reageren want ons bengeltje is wakker en heeft ook aandacht nodig.

Erika,
waar woon jij dan?? Jij ook zo'n schoonma hé! Tja, niet altijd even simpel hé! Maar ik probeer op mijn strepen te staan, en ze begint het nu toch beetje door te hebben.
Ze stelt zich nu wel aan, omdat ze hem niet veel meer ziet.. gelukkig maar!
In begin stond ze alle dagen hier... nu is het al geleden van de babyborrel dat we haar nog gezien hebben. Ik vind het niet erg hoor!
Maar ze doet nu heel flauw hoor! Last van haar bloeddruk omdat er niemand op bezoek kwam zaterdag. ja duh!!! Belachelijk hé!
Ze heeft aandacht nodig.. net als een baby of een puppy... maar van ons krijgt ze die dus niet!
Foert!
En Sky haar optreden was geslaagd? Hoe kan dat ook anders hé!
Zooo schattig hé, die kleinste kindjes die hun optreden doen...

Greetje,
Wordt noah nu nog steeds zo vaak wakker... Ocharme...
Moet bijzonder zwaar zijn voor jullie hoor!!
En ziekenhuisopname gehad?? Aiai... ik hoop dat dat bij ons nooit zal moeten gebeuren hoor... maar ja, beter ziekenhuis waar ze opgevolgd worden, dan thuis en zieker worden hé!
Maar moet toch niet makkelijk zijn als mama. ik moet er niet aan denken!!
Ik hoop dat jouw nachten toch heel snel terug wat langer mogen worden hoor!!

Emmy,
Ik geniet inderdaad met volle teugen, al is het soms wel vermoeiend. Maar ik ben zooooo verliefd op ons manneke hé!
Hij is zo mooi en schattig en lief... Natuurlijk de beste baby van de hele wereld... maar ja, dat zeggen alle mama's hé!
Ik ben écht blij te lezen dat jullie terug gestart zijn!!! Ik had altijd wel gedacht dat je het niet bij eentje zou houden, maar ik begrijp dat je toch getwijfeld hebt hoor.
Ik hoop dat er snel een broertje of zusje voor Liam mag bijkomen!!
En Liam ingeschreven op school?? Goh, ze worden toch snel groot hé!
Bij ons is er 1 schooltje waar Stan zeker zal gaan als peutertje... het schooltje waar mijn ventje vroeger ook ging. Alhoewel ik nog beetje twijfel, want die school is recht tegenover waar mijn schoonma woont... maar tegen dan is hij ouder, en dan is het nieuwe er af hé!
Alé, als zij er nog woont dan, want ze is nu wel minder goed te been (zegt ze)...

Jen,
Stan begint nu ook te lachen... om te smelten hé!!! Zoooo schattig.
Dat gezichtje ziet er dan helemaal anders uit hé!
Jij ook zwaar aan het werk geweest thuis??? Zo'n taken die je eens in het jaar moet doen, die vergen toch altijd veel werk hé!
Ik denk dat een dieet sowieso nooit écht een langdurig effect heeft.. een verandering van levenswijze wel natuurlijk... gezond eten, wat beweging en dan kom je al een heel eind... de meeste dieeten hebben toch maar een jo-jo-effect.
Dus ik denk dat dat bij jou wel snor zal zitten... anders gaan eten en dan ben je de kilo's zo weer kwijt!

Bo'ke,
Jij veel last van stimulatie enzo?
Ik ben blij dat het bij ons nooit zover is gekomen hoor... Al bij al heb je als vrouw toch wel last van al die hormonen hé. Dat zag mijn ventje redelijk snel in... en hij was er, zoals je nog wel weet, heel fel tegen gekant...
Ik las jouw berichtje al rond 16u, maar toen begon Stanneke te wenen, en moest ik dus mijn bericht hier staken...
Ik hoop dat je ondertussen al wat steun hebt gevonden??? Vind het rot dat ik niet eerder terug kon reageren.. Sorry daarvoor!
Alles zal wel goed verlopen meiske!! Ik duim heel hard voor jou hoor!!!
Hopelijk mag Jelena heel snel, net als bij Emmy, een broertje of zusje (of twee of drie ;-) verwelkomen!!

Bij ons is de babyborrel redelijk goed verlopen.
Ik had Stan aan de keuken gezet (een doorgeefluik), en ik kon die plaats afsluiten. De mensen konden hem wel zien, maar ze konden hem niet aanraken... Er zat een afgesloten toog tussen.
Dat viel natuurlijk niet bij iedereen in goede aarde. Vooral die oude tantes van mijn ventje waren lastig omdat ze Stan niet konden zien. Ze konden hem dus wél zien, maar ze konden hem niet storen als hij sliep... en dat was natuurlijk wel hun bedoeling. Wat is dat toch met die oude tangen??? Zelf hebben ze kinderen grootgebracht, dus ze moeten toch weten dat je een slapende baby NIET wakker maakt? Maar neen, zij vonden dat ze waren gekomen voor Stan, en dat ze dus ook het récht hadden om hem lastig te vallen in zijn slaap. En ik was nog maar net naar de andere kant van de zaal, of het luik was door hun zelf open gemaakt en ze stonden al met z'n vijven rond ons kindje. Stanneke dus direct wakker... ik terug naar daar en er tussen gaan staan... vanaf dan heeft mijn beste vriendin de wacht gehouden bij hem.... en het luik is NIET meer open gegaan, tot hij goed wakker was.
Mijn schoonma, slecht te been wegens lage en dan weer hoge bloeddruk, kwam hem halen toen hij wakker was. En ze ging hem overal showen... begrijp dat wel, want ze is een trotse oma... maar ze liep heel erg wankel en ik was er écht niet gerust in. Ze heeft al appelflauwtes gehad... en dan nog heeft ze meer dan 10 minuten de hele zaal met hem afgelopen... net alsof het haar kleine was... Zelfs bij mijn baas is ze langs geweest, en ze kent hem niet eens... ECHT, mijn bloed kookte toen.. dat ze niet eens de verantwoordelijkheid kent om te gaan zitten als ze weet dat ze zo slecht te been is. Ze komt al klagend de zaal binnen, maar als ze Stan vast heeft, dan vergeet ze haar probleem... och ja, ik overdrijf misschien wel omdat ze op mijn hart heeft getrapt met haar opmerking in het ziekenhuis en omdat ze hem steeds wakker maakt... maar ik kan het niet helpen... ik zie haar liever niet rond ons kindje hangen.
Verder begint Stan nu wel door te slapen.
Dat is écht wel een zegen dat hij dat nu al doet... vannacht pas op half zes moeten opstaan en hij sliep rond 22u al. Dus dat is écht wel goed. Vandaag is hij ook gewogen door iemand van K&G, en hij weegt al 4,5 kg. En dat allemaal met alleen borstvoeding.. ik ben supertrots!!!!

Ik ga eens afsluiten.. mijn eten staat in de oven en ik moet er van profiteren, want Stanneke slaapt nu eventjes (maar aan zijn kreuntjes te horen zal dat niet lang meer duren.)

Tot later meiskes,

xxxx

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 18:01
ann

Online Status Stuur bericht
hallo,

is een vluggertje maar zie dat ons bo'ke wat steun kan gebruiken
bo'ke,
ik wens je het allerbeste voor morgen, dat de pick up vlotjes mag verlopen,dat je een goede oogst hebt met schone eitjes (maar da zal wel met zoveel eitjes)
en dat je natuurlijk schone embiekes krijgt vrijdag,hé,meid!

het is normaal dat je nerveus bent,meisje,het zal wel allemaal vlot lopen en voor je het weet heb je de tp al gehad en mag je al beginnen aftellen.
van hier uit alleszinds een dikke knuffel
laat je weten hoe je het hebt gesteld?

we duimen mee,hé,meid

aan de anderen,
sorry heb nu echt geen tijd,is weer druk druk druk!!
maar ga een dezer dagen zeker ne keer uitgebreid langs komen,oké
het is wat stressen voor de dochter,morgen moet ze optreden voor haar dansschool
ohja,toch ne keer zeggen dat ik nog geen tijd heb gehad om de foto's door te sturen naar diegenen waarvan ik het adres heb,sorry
ik moet aan mijn ventje vragen om ze op de pc nog te zetten.

tot laters
groetjes ann

[Laatst gewijzigd door ann - 27/05/2008 @ 18:01] - Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 16:03
Bo

Hey!

Zo kalm dat het hier is...jammer... Ben best wel zenuwachtig voor morgen en heb nood aan wat steun, ben nu alleen thuis ook dus heb teveel tijd om te piekeren.....

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 19:41
Bo

Hoi!!

Erika, ai, de windpokken!! Hopelijk is ze er snel vanaf!! Doe je ook mentholtalkpoeder aan? Is ook goed tegen d ejeuk, kun je kopen in de apo. Of doe je iets anders aan? Veel beterschap hoor!

Hier ok, echo was vanmorgen. Is dus zeker hyperstimulatie, tis officieel, hihi.... Neen serieus, er zijn er nog bijgekomen, nu een 35 tal of meer. Maar mijn bloed was gelukkig wel goed! Dus straks Pregnyl, een halve ampulle ipv een ganse omdat ik anders nog meer last ga hebben na de PU. Dus woensdag dan PU en vrijdag TP!! Spannend hé!

Jelena is koortsvrij, ook urine was ok, raar hé. Misschien van oververmoeidheid?

Groetjes!!

xx

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 12:22

Middag,

Bo,
Ik weet niet dat het toeval is of niet Vind het wel erg jammer natuurlijk.
Nee, hier nog geen plannen voor de vakantie. We weten nooit of we een paar dagen achter elkaar gaan hebben of niet. Wel jammer. Maar das het leven van een zelfstandige.
Whaauw. Das niet niks he? 30!!!
Zal wel zijn dat je er last van hebt. Vandaag weet je dus wanneer de pu zal zijn?
Spannend. Ik zou het idd wel zeggen dat je er last van hebt. is ook beter voor jezelf EN je lichaam dat je voldoende kunt rusten he?
Jelena koorts? Ow, veel beterschap voor je meisje.

Emmy,
Wat klinkt dat schooltje super leuk zeg?
Liam zal er dolle pret aan hebben.
Ook al heel wat dat je er zelf een goed gevoel bij hebt. Doet toch veel.
Jullie ook nog wat werk in het huis? Ach, is ook plezant om te doen he?
Hahaha die Liam. Moest lachen met je verhaal over pipi doen in de struiken.
Is toch geweldig he die verhalen waar ze mee afkomen.
Jou rug ook weer minder? Is toch altijd wat he? Ik krijg het maar niet geleerd.
Ben een ezel denk hahahaha.
Werkt de kine?

Hier gaat het redelijk.
We weten ondertussen vanwaar Sky zo ziek was. Sinds vrijdag heeft ze de windpokken.
De nachten zijn wel minder. Ze is heel veel wakker. En dan ligt ze met haar beentjes op het matras te stampen. Denk dat het van de jeuk is dat ze dat doet? Die Fenistil lijkt dan ook niet erg zijn werk te doen. Hmmm.
Weten jullie iets dat de jeuk wat verminderd?
Verder zie je elke dag wel de nieuwe pokken verschijnen. Haar buik en rug is echt niet te doen. Ventje zei gisteren nog dat we al beter een spons kunnen nemen ipv 1 voor 1 met een oorstaafje aan te deppen. Maar dat kan ook niet he? Hahaha. Ze zou er nogal uit zien denk.
Verder gaat alles zijn gangetje. Veel werk vandaag en morgen. Dus, maar gauw aan de slag.

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 20:31
Bo

Hallo allemaal!

Prettig weekend gehad?

Emmy, zo grappig zeg, ja is wel een logische beredenering hé van Liam, haha, mama ook in de struiken!! Super zeg dat het op school zo goed was, geeft toch een gerustgesteld gevoel hé die eerste goeie indruk! En zoveel speelgoed op de speelplaats, dat wordt leuk voor hem! Nog veel werk in huis dus? Zoals je zegt, je hebt tijd hé.
Ik denk wel dat je 'zo' zwanger zal geraken hoor nu, van een tweede. Ik duim alvast! Sjiek dat je er niet zoveel mee bezig bent, chapeau! Is leuker en beter als het zonder stress kan hé en ongedwongen.

Met mij alles ok, hetzelfde al is de pijn toch iets minder, of niet verergerd allesinds. Morgen om 7u40 bij de gyn, dan weet ik wanneer pick up is.
Ik ga zien wat ze zeggen, heb es nagekeken hier in het archief en bij Jelenatje moest ik blijkbaar ook een week platte rust houden voor de pick up en een stuk erna. Ga toch wel melden dat de pijn hevig is en zeker vanaf ik iets doe.
Wat zouden jullie doen?

Jelena heeft koorts vandaag, raar. Geen snot of fluimen of hoesten, enkel koorts. Haar urine is wel redelijk donkeer en er drijft zo iets olie achtigs op, ik denk kristallen. Ga morgen bij de apo eens een urinestick halen, misschien een blaasontsteking.

Groetjes!!

xx

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 22:01
emmy

hey meiden

alles goed?

hier alles oké.

was vanavond opendeurdag in liam zijn toekomstig schooltje, we hebben hem gelijk ingeschreven, hij was er direct op zijn gemak, direct op de glijbaan, met de blokken spelen , met de auto's .
hij vond het super.

wij vonden het ook een heel toffe school, echt heel modern!
ook leuke speelplaats, met ballenbad ,driewielers, trein, glijbanen , klimmuur, echt heel erg mooi !

de juffrouwen, directeur en directie was ook heel erg vriendelijk.

had het wel wat lastig hoor, heb mij moeten inhouden of de eerste traantjes waren er al .

nog maar eens groot mond, klein hartje hé !

jen,
druk aan 't werk in de tuin lees ik !
ja de werken moeten hier ook nog beginnen .
gaan eerst de zolder opdoen.
dak moet volledig herlegd worden, geïsoleerd worden, 3 veluxen in , verduisteringsgordijnen en bekleden met gyproc en dan ja , dan is het voor mijn ventje hé .
man hebben wij nog werk, maar we hebben tijd ook zenne !
maar de zolder moet wel af hé, stel dat ik vlug zwanger wordt !
blij te lezen dat alles oké is met de kids

bo,
aie weer zoveel follikels ?
da's erg hé bij je !
maarre ... dikke kans dat jij heel binnenkort mag zeggen dat je terug zwanger bent hé !
weet niet wanneer mijn NOD is , hou die niet bij en wil geen banner omdat ik hem dan dagelijks zie en er teveel op focus ;
eitje is wel weg, dat merk ik aan mijn slijm dat normaal is en boobies zijn pijnlijk nu.
maar verder voel ik niks, dus denk niet dat ik zwanger ben, nu ja zou wel straf zijn zo vlug.
hoeft ook niet hoor, is het binnen een jaar ben ik ook content, heb echt geen haast deze keer!
en komt er geen meer ,tja dan is het maar zo hé , kunnen we achteraf onszelf niks verwijten hé, hebben het tenminste geprobeerd, maar behandelingen zie ik voor de moment niet zitten .
speelplein was heel leuk, liam moest pipi doen en heb dan zijn broekje afgedaan en hem al rechtstaan laten plassen , was beetje moeiljk mikken met zijn plassertje, tja als vrouw moet je dat niet doen hé
maar is toch gelukt.
we zijn na dik 2 uur naar huis gegaan, ik moest toen dringend plassen.
liam zei dat ik ook maar in de struikjes moest plassen ;
"daa pipi doen mama" en hij wees naar de struiken.
de andere mama's konden niet meer bij van het lachen;
ja liam dacht zeker "als ik daar pipi moet doen, dan kan mama dat daar ook doen "

erika,
heb het je al gezegd hé, je moet je huishouden opsplitsen, ik doe dat nu ook hoor en hou me er ook aan !
nu mijn rug is ook weer hel hoor, moet nu weer naar de kine en spierontspanners nemen , als het na 9 kinebeurten niet helpt moet ik naar de rugschool.
zien wel hé !
ga dan mijn mail checken, nog geen tijd gehad, ben benieuwd naar de foto's !

zo ik ben er mee weg

fijn weekend allemaal

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 13:12
Bo

Hey Erika,

Oh das ind wel jammer van die foto's hé. Is misschien toevallig dat hun klasje geen foto's heeft?
Bijna vakantie ook hé, hebben jullie leuke plannen?

Hier ca va, vandaag terug echo gehad, tzijn er nu al 30!!! De prof begon te tellen en amai hoor, ik had graag gehad dat hij stopte maar die bleef mar tellen. Ik zei zo "alez zeg, da's toch wel wat overdreven hé". Maar we doen voort hé zei hij. Tuurlijk doen we voort! Maandag terug en dan woensdag of donderdag pick up. De pijn is normaal, heb dan ook massas follikels hé. En het zal nog erger worden elke dag, dat belooft...

Alez, tot gauw!!

xx

[Laatst gewijzigd door Bo - 23/05/2008 @ 13:13] - Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 10:14

Morgen meiden,

Het is hier idd stilletjes. Iedereen aan het genieten?

Emmy,
Jij lekker aan het genieten van de vrije tijd met je ventje. Zal wel zijn. Ze zijn momenteel wel op een plezante leeftijd vind ik. Je kunt er ook al een gesprek enzo mee voeren. Super.
Ben blij dat je je bij de nieuwe dok beter voelt meid. ZO hoort het ook he? Je zou op je gemak moeten zijn bij je dokter. Hahaha idd een goed excuus.
Vind je ingesteldheid ook super meid. Komt het, dan komt het. Anders klussen we lustig verder. Ik hoop dat je gauw goed nieuws mag komen melden.
Zal zo in een mailtje Sky haar site doorgeven. Kan ik er gelijk het wachtwoord bijzetten. . Yep, hier ook eentje die graag knutselt. We zijn nu alles aan het verzamelen, lege rolletjes van’t toiletpapier, doosjes van de smeerkaas… En ze vind het geweldig. Knippen, plakken, schilderen. Hahaha. Zoveel te beter.
Hahaha ja idd. Jullie zijn 180° gedraaid. Goed toch? En wie weet krijgt je man gelijk he? Is het nu een meisje… Een koningswens. Al is de onze dat het gezond mag zijn he meid.

Jen,
Hey meid. Ja das waar. Kids hebben voor alles een geldige (in hun ogen toch) uitleg. Geweldig. We liggen regelmatig in een deuk.
Het is idd makkelijker nu ze naar school gaat. Er is nu een soort van ritme ingekomen. Gaat ongeveer elke dag rond hetzelfde uur slapen, opstaan… Wel leuk. Kun je iets meer plannen.
Jullie nu zaterdag schoolfeest? Eurosong? Hahaha ik ben benieuwd. Zal wel mooi worden.
Met het webwinkeltje gaat het rustig. Maar we klagen niet.
Mooie keuze van kleur meid. Zal mooi zijn.
En ik hoop dat jullie vandaag idd gedaan gekregen hebben in de tuin.

Bo,
Het school dus goed meegevallen. Ik hoop dat het zo mag blijven.
Slaapt Jelena ook nog niet door? Lijkt me toch vermoeiend als je zovaak op moet staan s’nachts. Bedankt voor het compliment van me spook. Hahaha Ja dat vond ze super zo met die blaadjes gooien. De doos was snel leeg hahaha. Er zitten idd stemmen van mij en mijn pa tussen. Hahaha. maar ook van de mensen voor en achter ons.
Oei meid, toch weer zoveel last van de stimulatie? Ik hoop dat de PU gaat meevallen en natuurlijk de TP super goed nieuws mag meebrengen.

Voila, mijn huiske is weer proper. Heb gisteren wel een beetje overdreven.
En dat moet ik nu dus bekopen. Heb gisteren mijn boven en onder gelijk gepoetst. Alle kamers. En dat is wel ff pfffff nu. Gisteren was ik natuurlijk dol tevreden dat ik klaar was. Maar vandaag denk ik daar anders over. Nu ja. We zijn rond. Das ook al iets.
Voor de rest ben ik ff pissed. Net naar de site van Sky haar school gaan kijken. Ze hebben van alle thema’s en kleuren een foto (of zelfs meerdere) staan. Behalve van Sky haar klasje.. Ben ik wel teleurgesteld in. Ze hadden ALLE klasjes maar moeten trekken. Nu is het net of zun horen er niet bij. Denk dat ik daar maandag toch iets van ga zeggen.
Verder is ons mieke nog steeds verkouden. En ik heb een vraagje.
S’ avonds heeft ze op haar bovenlip blaasjes staan. Die vertrekken van in haar mond tot halverwege haar bovenlip. Maar overdag ziet het alleen een beetje rood. Ze lijkt er geen last van te hebben. Maar ik vind het maar raar. Hebben jullie raad?

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 20:38
Bo

Hey!!

Emmy, was tleuk op de speeltuin? Wanneer is je NOD? Of zeg je het liever niet? Op twerk alles goed? En met je ventjes?

Jen, oei, bijna weer werken! Zie je het zitten? Ga je voltijds terug gaan of deeltijds? Zal mooi zijn de kleuren die je gekozen hebt! Met de kindjes alles goed? Amai zeg, Jade die slaapt nogal goed hé amai! Moet je geen enkele keer opstaan? Sjiek!! Op school is het goed verlopen hoor, Jelena zette haar direkt aan een tafeltje en ging er spelen. Was een opluchting en de eerste indruk was super!

Greetje, ja tkan zwaar zijn hé meisje, sommige kindjes slapen niet zo vast hé. Ik wil je geen moeilijke vooruitzichten geven hoor maar wij moeten ook nog elke nacht ongeveer 3x opstaan voor Jelena, is wel maar heel eventjes, ze roept dan dat haar lakentje niet goed ligt. Eigenlijk wel grappig hoor, denk dat het gewoon is om te checken of we er nog zijn. Vannacht zijn we denk ik 6x opgestaan. Uitzonderlijk eens niet. En in slechte periodes zitten we snel aan 10x. Het went wel vind ik maar in de moeilijkere periodes is het toch echt zwaar hé soms. Veel sterkte hoor! Slaapt Yanni ook slecht of niet?

Erika, alles ok? Amai, zo'n leuk filmpje! Sky is echt schattig hé met die blaadjes!! En als er iemand een foto trekt, zie je haar gezichtje wel goed hé. Leuk! Je hoort zo ganse tijd mensen fluisteren, zijn jullie dat? Is wel grappig. Heel mooi je meisje!!

Met de anderen alles ok?

Hier ca va, kan beter. Alez ja, kbedoel, kheb erg veel last van de stimulatie...... Ik hou voor ogen dat het voor het goede doel is maar het doet echt wel pijn hoor. Gisteren gebeld en kmoest direkt gaan. Er zitten er al ongeveer 20 foll klaar, maar kan meer zijn ook, maar wil niet zeggen dat er ook zoveel eicellen gaan zijn natuurlijk. Daardoor die pijn, dat drukt id buik en ja. Word er zelfs wakker van snachts! En opgezwollen, santé!!
Kga moeten goed opletten voor overstimulatie, kan zijn dat ik platte rust moet houden gedurende minstens een week, dat hangt af vd bloedresultaten. PU misschien maandag, maar morgenochtend vroeg moet ik terug en misschien weet ik dan meer hé.
Tis weer de moeite... Ik moet nu veel rusten, ga wel werken maar thuis proberen veel te rusten.
Raar hé die pijn....
Straf hoor, na amper 4 dagen spuiten met de laagste dosis toch zoveel en zo snel stimuleren....

Alez, morgen meer!!

xx

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 21:26
jen

Hallo iedereen,

Ja het is al lang geleden weeral, ik lees wel iedere dag mee maar het schrijven wacht ik ermee tot dat ik toch iets te vertellen heb.

Emmy
Ik vind het supertof dat jullie toch nog voor een tweede gaan. Hopelijk mag je ons vlug het goede nieuws brengen dat je zwanger bent. En leuke dag gehad met Liam? Meegevallen in het speelplein?
En euh van die arts is idd een goei ecxuus hé! Dat is nu wel het nadeel van dat medisch dossier hé! Maar ja eenmaal dat je verhuist bent gaat dat allemaal veel moeilijker hé om nog naar diezelfde arts te gaan.

Erika
Ik ga sebiet naar dat filmpje kijken! Ja het is het moment van de schoolfeesten hé! Bij ons wordt het nu zaterdag, thema is 'eurosong' Ik vond het wel leuk wat je zei van Sky en haar fiets. Kinderen hebben altijd wel een uitleg hé! En het is nu ook aangenamer zeker nu ze graag naar school gaat? Hoe is het verder met je webwinkel? EN euh ik denk dat we er uit zijn van het kleur die we willen. Het zal waarschijnlijk zo'n caramelkleur zijn. Dus niet te donker maar ook niet te licht.En indien het geen caramelkleur wordt dan is het chocoladebruin. Nu we zijn er zeker uit dat het een bruine tint wordt.

Greetje
Blij je nog eens te horen. Maar ivm Noah en dat opstaan! Heb je al eens geprobeerd om hem 's avonds een badje te geven en eventueel met Baby bedtime van Johnson? Is moeilijk hé! ZOu je zo willen kunnen helpen. Heb je al geprobeerd om zijn melk op te dikken met zo'n rijstmeel of vanillevlokjes?

Bo
En ben je nu al wat gerustgesteld? Wanneer gaat de pu door? EN hoe was het op school met Jelena? ALles goed verlopen? Overtuigd? En met ventje alles ok?

Snik
HOe was de babyborrel? En met de schoonma? Nog altijd zo'n moeial? En met Stanneke? Jade heeft rond de 4 a5 weken bewust gelachen! Maar nu stopt ze niet meer. Mijn hartje smelt dan gewoon. Ze is zo lief.

Hier alles goed. De werken zijn weer hervat. Vandaag heb ik nog een laatste laag gegeven aan onze bangkirai terras. En al een laagje verf gegeven aan de ene kant van de muur met een primer. We hebben ook al een afsluiting kunnnen vervangen. Nog 3 te doen. Morgenochtend geef ik de andere muur ook al een laag met de primer. En als 't ventje wakker is kunnen we verder doen met de afsluiting. Onze deadline is volgende week vrijdag. Zo te zien gaan we het zeker halen. We hebben ook zo'n balen gekocht waar water uitkomt. Dus dat moet ook nog in de grond.
Ivm mijn dieet, dat woord zal uit mijn woordenboek moeten schrappen hé! Ik zal gewoon op mijn voeding letten, meer fruit eten, meer vezels, meer verse groenten en minder vlees. Maar ja binnen 2,5 weken moet ik terug gaan werken en dan zal het me wel lukken.

Zo zal jullie laten. Jade moet haar laatst flesje hebben en dan gaan we slapen tot morgen 7u00.

Doei
Jen

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 13:21
emmy

hey meiden,

alles goed?

hier alles oké, wel lekker druk maar ja zo vliegt de tijd dan ook hé
ben fijn thuis vandaag met ons liam, hebben al een leuke ochtend gehad, als hij straks wakker is gaan we naar het speelplein met de buggy en dan nog samen in bad .
zal weer leuke namiddag worden

verder weinig nieuws , wel last van de rug, morgen nog maar eens naar de dokter , ik ga nu naar mijn man zijn huisarts, voel me daar wel beter begrepen dan bij mijn eigen huisarts, ook met ons liam gaan we nu naar 't ventje zijn arts .
moet enkel nog eens onze medische dossiers ophalen bij de vorige arts, maar ik stel dat maar uit, is zo raar om te zeggen dat je niet meer zal gaan hé, temeer daar het een nicht van mijn vader is .
maar ja nu we verhuisd zijn is het wel een goed excuus .
maar toch ... groot mond , klein hartje hé

snik,
jij geniet met volle teugen hé, zo geweldig dat ook jij nu eindelijk die verhalen kan schrijven !
ik wist wel dat die dag ging komen !!!
jaja aan het oefenen hihi, allé ja nu efkes niet meer want eitje is normaal gepasseerd, maar ben er nu wel wat minder mee bezig hoor, komt het dit jaar nog , zoveel te beter, is het pas eind volgend jaar is het ook goed.
zien wel ...

bo,
vele eitjes op komst zo te lezen;
doet raar zeker weer zo herbeginnen?
ik kan het me niet voorstellen dat ik terug menpur en pregnyl zou spuiten, denk niet dat wij nog behandelingen gaan doen, maar ja bij ons hebben ze ook niks gevonden hé .
niet te bang zijn voor de pu hé meid, loopt wel los !
succes alleszinds !!!

erika,
't schoolfeest was dus heel geslaagd las ik !
wel leuk hé als ze zo genieten, dan ben je echt trots als ouder hé !
geef je sky haar website nog eens door?
ben die ook kwijt !
en lekker veel spullen gekocht las ik!
is sky ook gek van knutselen?
ons liam ook, die is er als de eersten bij !
jaja we dromen al van ons tweede hoor, liam zegt nog steeds dat hij een zusje wilt, hij moet van geen broertje weten hihi
mij maakt het niks uit, grote vent denkt dat ons een tweede een meisje zal worden, zelf heb ik deze keer geen voorkeur, maakt me allemaal niks uit, als dat tweede er maar komt !
ik ben echt helemaal gedraaid, wie had er dat nog kunnen denken hé ???

greetje,
nog steeds lastige nachten bij je?
tja meid, moet super zwaar voor je zijn !
en ik vind je zeker niet te veel klagen hoor !
zeker niet, ik zou het er ook lastig mee hebben.
't probleem is dat je niet weet waarom ze wakker worden hé
slaapt hij overdag nog veel?
drinkt hij nog 's nachts?
en yanni al bijna 2 jaar, amai wat gaat dat vlug zeg !!!
groot feest in 't vooruitzicht?
en dat spreken dat komt wel en kan plots heel vlug gaan .
liam zei van de ene op de andere dag alles achter , ik stond dikwijls versteld en nu nog veel hoor !!!

allé ik ben er mee weg nu

tot later meiden

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 13:09

Greetje,
Hey meid. Leuk je nog eens te lezen.
Super dat Yanni begint te praten meid. ZO heerlijk he?
En iedereen ook alweer genezen. Gelukkig. Een beginnende lonontsteking is niet niks. Maar hij is er weer doorheen. Idd vervelend denk als je elke keer zovaak op moet staan.
Hopelijk vinden jullie snel de oorzaak zodat hij gaat doorslapen meid.
En nee hoor. Je klaagt toch helemaal niet? Moe zijn is iets verschrikkelijks. Knuffel hoor.

Hier is het uploaden van het filmpje eindelijk gelukt. Het probleem was dat de meeste providers maar tot 100MB aannemen. Dus het was ff zoeken. maar is eindelijk gelukt.
Het thema was dus kleuren. Het heete ‘De magische stenen’ en het verhaal ging over een tovenaar die 4 magische stenen geeft aan 4 kinderen. Die kinderen gaan met die stenen vanalles beleven. (De 4 stenen waren dus de 4 kleuren en dus ook de belevenissen) Was erg mooi.
De link om het filmpje te bekijken is http://video.google.nl/...id=-4198345544445399432
het is erg donker (jammer genoeg, ik hoop dat iemand anders van de school betere resultaten heeft).
Het kindje dat met haar rug naar het publiek zit, is Sky. Je ziet het wel want de Juf zegt na een paar seconden dat ze zich moet omdraaien. Haar taak is niet zwaar (hahaha) maar ze vind het wel leuk.
De kindjes achteraan beelden een boom uit, en het meisje (Maja) dat met de gieter rondloopt, geeft alle planten water. Sky en Merlijn zijn de blaadjes en bloemetjes. Zo beelden zij het eerste thema uit (groen, planten en bomen). De volgende waren de gele (dat waren bijtjes), dan rode (dat waren bloemen) en dan de blauwe, dat was de lucht en het water. Was echt héél mooi gedaan. Ik hoop dat ze het geheel ook gefilmd hebben en ze het op de website van de school plaatsen. Dan kunnen jullie het gehele verhaal ook bekijken (indien gewenst natuurlijk).
Hier nog steeds een verkouden Sky. Deze morgen heb ik ze ook maar thuis gehouden want deze nacht veel moeten hoesten en toch ook weer koorts. Verder alle strijk gedaan gekregen. Was blij dat ik gisteren het laatste stuk vasthad zeg. Pfff. Vandaag een rustig dagje.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >