< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » toekomstige mama's in Bassevelde

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
toekomstige mama's in Bassevelde
06/06/2006 @ 09:01
Patje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gmorgeu,

goed dat je schoonvader terug helemaal beter is... je zit er toch mee in hé
mijn schoonma is nu vollop bezig met bestralings-kuur (kwaadaardig gezwelletje in nek weggehaald maar niks uitgezaaid) en mn ventje is er ook niet goed van hoor

en beebje al zo'n dikkerdje hoeveel dat bijkomt hé op zo'n korte tijd!
ik ben vrijdag geweest en alles was ook super! lag wel in stuit en met rugje naar voren dus niet echt mooie echo's maar alles kon wel nagezien worden... weet niet of ik al gezegd had wat t ging worden maar misschien lazen jullie t wel op n ander forum
HIJ woog dus al 640gram en was zelfs beetje vooruit op schema, jouw kleintje is dus al dubbele met 8 weken verschil

ons phebe heeft al twee dagen enorme diarree maar geen last van misschien tandjes voor de zoveelste keer?
gisteren eens gaan fietsen naar de lembeekse bossen, amai mijn poep doet er nog pijn van phebe onderweg in slaap gevallen en we hebben haar dan maar vastgebonden omdat ze altijd maar voorover viel mensen die passeerden keken nogal maarja anders zou haar nekje toch wel enorm pijn gedaan hebben, al die schokken enzo???

voor de rest niet veel nieuws...

nathalie lang geleden, hoe is t met arne?

Link naar deze reactie
24/06/2006 @ 20:52
Valérie

Hey,

sorry voor de late reactie, maar alles is hier nog steeds ok hoor.
Het is te zeggen, de zwangerschap gaat goed, voel de baby veel bewegen, maar ik heb sinds zo'n 14 dagen verschrikkelijk rugpijn, echt niet aangenaam meer. Ik vind het echt vervelend.
Ik begin echt wel af te tellen.
3 juli terug naar de gynaecoloog, kijk er alweer naar uit.

En met Liorah ook alles ok. Ze begint nu echt wel veel te zeggen en begrijpen en schuift nu het hele huis rond, op zoek naar alles waar ze eigenlijk moet afblijven .
Maar van zelf rechtstaan of alleen stappen nog niks te merken.
En ze begint ook echt kuren te krijgen en zo neuten om te neuten.

Vele groetjes,

Valérie

Link naar deze reactie
25/06/2006 @ 20:13

Hallo,
Kwam efkes vlug piepen hoe het met jullie en de beebjes gaat. Alles ok lees ik. Gelukkig.

Valerie, ja die rug, heb ik gelukkig niet veel last van gehad, maar een zwangere vriendin heeft het ook verschrikkelijk. Moet wel lastig zijn zeker met een kleine spruit in huis.

Patje een jongen. Proficiat. De koningswens is vervuld.

Hier is alles in orde. Met Arne gaat het heel goed. Hij kan nu al goed zitten en begint zich voort te bewegen. Kruipen kan je het nog niet echt noemen, want hij schuift steeds achteruit.

Patje, kruipt Febe al? Zij is een kleine maand ouder dan Arne en ik vergelijk graag. Weet het, is niet zo goed, maar ik kan het niet laten. Arne was een maand te vroeg geboren, dus zou het kunnen dat zijn ontwikkeling een maand achterblijft. Al heb ik de indruk dat dit niet echt het geval is.

Ik kom als ik een minuutje tijd heb nog wel even piepen. Want de bevallingsdata komen steeds dichter. Vooral voor Valerie dan.

Groetjes,
Nathalie

Link naar deze reactie
25/06/2006 @ 22:58
Valérie

Hey,

Nathalie, van kruipen gesproken, onze Liorah is nu al 15,5maand en sinds een week of 2 schuift ze gretig overal naar toe. Dus Arne doet het echt wel goed dan.
Stappen doet Liorah nog helemaal niet.

Valérie

Link naar deze reactie
19/07/2006 @ 14:21
Valérie

Hey,

hoe gaat het met jullie?

Lekker puffen hé!!!

Ben nu echt wel al aan het aftellen. Maar ja, toch nog 4 weekjes te gaan. En mijn rug is het nu echt aan het opgeven. Tis echt tanden bijten.
Maar ja, het hoort erbij natuurlijk.

Groetjes,

valérie

Link naar deze reactie
23/07/2006 @ 20:22

Hoe gaat het met de toekomstige mama's? Het is waarschijnlijk geen lachtertje om met dit weer zwanger te zijn.

Valerie, het komt nu echt dichtbij he. Maar ge weet wat ze zeggen he? De laatste loodjes wegen het zwaarst.

Patje, alles ok met jouw en met de kindjes???

Hier ook alles ok. Arne heeft waarschijnlijk gehoord dat mama ongerust was over dat kruipen, met als gevolg dat hij nu vlijtig rondschuift. Hij wil ook steeds rechtstaan, maar het lukt nog niet echt. Met een boze bui als gevolg. Hij begint echt trucken te gebruiken, steeds aandacht zoeken, ...
Soms wel lastig, maar het hoort erbij zeker?

Vele groetjes en houd de moed erin!!!!!

Link naar deze reactie
28/07/2006 @ 15:03
Valérie

Hey,

Nathalie, zeg wel, dat de laatste loodjes het zwaarst wegen, en nog letterlijk ok. Ben nu zo'n 10kilo bijgekomen, maar soms voel ik mij een olifant .

Neen, valt wel mee hoor, tis vooral m'n rug die het me lastig blijft maken en met die warmte erbij.
Maar ja, we zijn er bijna hé.

Patje, alles ok?

Valérie

Link naar deze reactie
11/08/2006 @ 20:08
Ketty

dag meiskes,

ik kwam even piepen of ons Valérie nog niet bevallen was ondertussen, maar nog geen nieuws dus. Ik houd het hier wel in de gaten de komende dagen.

Hier verder alles zijn gangetje, druk natuurlijk, vakantie en twee actieve prutsen in huis!! Maar kan bijna niet geloven dat Ruben binnen drie weken al naar het eerste leerjaar gaat, en dat Luna in november ook al haar eerste pasjes op school zal zetten. Zal wel raar aanvoelen, maar ze begint er wel klaar voor te zijn. Sinds een kleine twee weken is ze proper, en ze is verzot op schilderen, boekjes kijken, en tussen andere kindjes spelen, dus dat komt wel goed denk ik.

Nathalie, geniet er van nu hij nog zo klein is, voor je het weet moet je achter hem hollen, echt waar. Ik snap niet hoe alles hier zo vlug kunnen gaan is, maar de baby-tijd is hier wel heel definitief achter de rug hoor. Geen papflesjes meer, bijna zelfs geen pampers meer....

Zo meiskes, nog een fijn weekend en wellicht spring ik later nog wel eens binnen.

Groetjes,
Ketty

Link naar deze reactie
14/08/2006 @ 12:19
Valérie

Hey,

Ketty, lang geleden...
En neen, nog steeds niet bevallen. Het ziet er dus naar uit dat ik overtijd zal gaan. Het is nog heel rustig in de buik, alhoewel het natuurlijk plots heel vlug kan gaan.

Groetjes,

Valérie

Link naar deze reactie
15/08/2006 @ 13:18
Patje

foei foei, lang geleden dat ik hier nog eens kwam kijken...

hier alles ook nog prima hoor! Valerie, voel met je mee (vandaag net 40 weken spannend!)
t begint hier enorm lastig te worden
ik ben nu al zo'n 12kg bijgekomen en voel mij soms ook een olifant hoor, pascal lacht dat ik waggel zoals n eend!

Phebe is superbraaf hoor, ze begint nu overal op te kruipen en wil constant aan de hand stappen (maar nog veel te wankel natuurlijk) je kan ze nu geen twee seconden uit t oog verliezen of ze steekt iets uit pfff
Nathalie hier ook eentje die haar keel openzet als je iets verbied ofzo hoor, soms moeilijk om niet toe te geven hé

voor de rest niet veel nieuws hoor, morgen moet ik terug gaan werken voor n maandje en dan ga ik in bevallingsverlof, dus mag zeker niet klagen!
zaterdag gaan we de geboortekaartjes gaan bekijken...
t kleintje zou al mogen komen hoor, maar beter nog effe geduld oefenen...

grtz,
Patje en Phebe (diep in dromeland)

Link naar deze reactie
22/08/2006 @ 14:44
Valérie

Hey,

vandaag nog eens aan de monitor en bij de gynaecoloog geweest. Tja, tis nog steeds heel kalm en heb nu toch 'al' 2cm opening.
Als het vandaag of morgen niet meer spontaan in gang komt, moet ik donderdag binnen en gaan ze inleiden.
Vind het wel een rare gedachte, krijg er zelfs de kriebels van als ik er aan denk, dat donderdag nu echt de uiterste dag is. Maar ja, het mag wel. Wil dat kleintje nu wel in mijn armen in plaats van in mijn buik. Het heeft nu lang genoeg geduurd. Alhoewel ik nu dus nog vlug wat ga proberen genieten van de spruit in mijn buik.

Groetjes,

Valérie

Link naar deze reactie
24/08/2006 @ 13:28
Ketty

ik geloof mijn ogen niet!!!! Ben jij nog niet bevallen Valérie????

Oh ja, vandaag dus... dus misschien is je prutsje er nu net of zo... Oooooh ik denk aan jou hoor en geniet van je kleine babietje... ik kom zeker gauw terug om het nieuws te lezen.

groetjes,
Ketty

Link naar deze reactie
24/08/2006 @ 18:11
jolien

jeej, ze is bevallen heb ik net gehoord :-)

proficiat Valerie en Lieven !

Jolien

Link naar deze reactie
25/08/2006 @ 09:21
Patje

DIKKE PROFICIAT!!!

hopelijk alles goed met beebje... wij wachten vol ongeduld op wat meer nieuws hoor!

groetjes,

Link naar deze reactie
31/08/2006 @ 22:06
Ketty

Kwam juist eens kijken of er al meer nieuws was, nee dus... Ons Valérie heeft nu waarschijnlijk wel de handen vol met twee kleintjes.
Maar alvast proficiat Valérie met je zoon of dochter, ben heel benieuwd.

Link naar deze reactie
01/09/2006 @ 15:33
Valérie

Hallo,

sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten, maar hier ben ik dan eindelijk.

Donderdag 24 augustus om 13u12 is onze 2de dochter geboren, Ianthé is haar naam, 3kg630 en 51cm.
De bevalling is vrij vlot verlopen, alhoewel ik toch wel meer afgezien heb dan bij de bevalling van Liorah. De weeën waren veel heviger, kwamen veel vluggen na elkaar en ik had ook veel rugweeën. En zelfs tussen de weeën door bleef die rug maar pijn doen. En voor die laatste cm, had ik nog een uurtje nodig omdat haar hoofdje wat dwars lag en ik enkel op mijn zij goede weeën kreeg. Maar eenmaal haar hoofdje goed zat, ging het wel vlug hoor. Eenmaal op de verlostafel heb ik enkele keren moeten persen en toen was ze er.

En zeg wel, de handjes vol met 2 kleintjes. De eerste dag thuis, zo zonder m'n ventje, verliep heel hectisch. Het is te zeggen, ikzelf voelde me verschrikkelijk belabberd (en dat na 5 dagen ziekenhuis), en Liorah deed ook verschrikkelijk lastig.
In de namiddag is mijn moeder wat komen helpen omdat ik het echt niet trok. Ik kreeg soms ook verschrikkelijke buikpijn, en dan kon ik gewoon niks doen.
Gelukkig hebben we nu wel al 2 goede nachten achter de rug en heb ik al wat kunnen recupereren.

Ik denk dat ze dan bijna wakker zal worden, dus ik ga jullie hier laten.

Groetjes,

en tot gauw,

Valérie

[Laatst gewijzigd door Valérie - 01/09/2006 @ 16:23] - Link naar deze reactie
11/09/2006 @ 12:49
Patje

hey valerie, dikke dikke proficiat!!!
ja zal wel hé dat je je handen vol hebt... kan liorah nu al zelf stappen?
tzal hier binnenkort ook net zo hectisch zijn!
vorige week bij de gyne: 2cm opening, baarmoederhals al 2cm ingekort en al mooi ingedaald - de gyne gokt dat ik deze week beval maar ik hoop dat t toch nog ietsje langer duurt hoor (of toch niet?)
dubbele gevoelens hé, ik weet dat t de laatste keer is dat ik zwanger ben dus ... maar langs de andere kant hij kan zo veneinige stampen geven en rugpijn amai !!!

voor de rest alles hier prima.
ben vandaag in bevallingsverlof gegaan dus tis ietsje rustiger voor ons phebe en ze vindt t natuurlijk super dat ik nu zoveel met haar kan spelen

nathalie, hoe is t nog bij jullie??? denk dat ik jullie zondag zien fietsen heb, kan dat?

groetjes,
P, P en

Link naar deze reactie
16/09/2006 @ 11:45

Hey,

Valerie een super dikke welgemeende proficiat. Ik ben een beetje laat (schaam, schaam), maar het was hier ongelofelijk druk.

We zijn op reis geweest naar Spanje en vroeger moeten terugkeren omdat Arne erg hoge koorts had en erge diarree. Het bleek om salmonella te gaan. Gelukkig is hij er al terug bovenop.
Mijn schoonvader is opgenomen in het ziekenhuis. Mijn schoonmoeder rijdt niet met de auto, dus het is nogal een over en weer gerij.

Valerie, ben je het al een beetje gewoon met twee kleintjes? Zal wel weer een aanpassing zijn he?

Patje, hoe gaat het met jou, alles nog steeds in orde? Ook aan het aftellen zeker?

Nog vele groetjes
Nathalie

Link naar deze reactie
16/09/2006 @ 11:48

Patje, had jouw berichtje nog niet goed gelezen.
Ja wij zijn zondag inderdaad gaan fietsen, dus het zou kunnen dat je ons gezien hebt.

En misschien al voor deze week schrijf je, dus misschien ben je nu al bevallen of ben je aan het zware werk bezig.
Veel succes in ieder geval.

Groetjes Nathalie

Link naar deze reactie
18/09/2006 @ 20:40
Ketty

Valérie proficiat met je tweede dochter, je ventje gaat zich moeten weren met al die vrouwen in huis .

En Patje, hoe gaat het bij jou? Nog niet bevallen ondertussen?

Hier alles vrij goed, Luna heeft vandaag voor het eerst een uurtje op school doorgebracht, na de herfstvakantie mag ze echt starten. ben heel trots op haar, ze heeft geen traantje gelaten. Ze was alleen een beetje verontwaardigd omdat de juf "haar boekentas had afgepakt" (ze moeten die in de gang laten staan) Maar voor de rest heeft ze zich goed geamuseerd.

Groetjes,
ketty

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >