< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » oost-Vlaamse meiden verenigd

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
oost-Vlaamse meiden verenigd
29/05/2008 @ 19:53

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nathalie, laat je maar goed verzorgen en rust maar genoeg!

Vandaag naar cardio geweest, pacemaker werkt prima, maar Bart voelt zich niet goed bij de revalidatie (fietsen, werken met gewichten, stoel op en af stappen, ...), is in zijn ogen veel te zwaar voor zijn toestand, is tenslotte nog altijd aant herstellen he! Daarmee is dat een maand uitgesteld. En dan zien we nog he! Mijn tante moest da ook doen voor haar longen en vond het enorm zwaar, soms stond ze achteraf te trillen op haar benen! Of dat dan wel zo gezond is??? Verder is zijn medicatie wat aangepast om zn hartslag lager te houden want die stijgt wa te snel. En verder: wandelen he! du als het weer eens wa goed weer is zijn we weer weg naar zee! :-)

groetjes!

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 18:29

nathalie verzorg jezelf hé
inderdaad al eens iets laten staan
laat je ventje maar aan je oren trekken ze

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 18:21
Marijke

Bliep, met Aiko in slaap gevallen bedoel je zeker? Ook namen aan t verwisselen?
Nee, niet met 3, Quinten was naar school,he, en ventjes is nog thuis tot volgende woensdag! Dan gaat t wel druk worden denk ik, hoewel t wel al goed gaat alleen. Voor te koken gaat ze in de tricot slen en dan ben ik al gerust dat Evelien al niets kan overkomen.
groetjes..

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 16:51
bliep

Hey,

Nathalie (en Manu), welkom thuis! Ik hoop dat het volstaat om je aan je dieet te houden en voldoende te rusten en dat je dit nooit meer moet meemaken!

MarijkeQJE, ben je alleen met de drie kindjes gaan shoppen of is Luc nog thuis deze week? Het lijkt me hoe dan ook een hele onderneming, moet ik zeggen!

Ik ben net wakker, ben met Nyah op mijn arm in de zetel in slaap gevallen. Ze had om kwart van vier al moeten eten, maar ze slaapt gewoon door nu, toch een speciaal dagje vandaag! 'k Ga haar eens wakker maken, want na haar eten wil ik Nyah gaan halen...

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 15:48
Nathalie

Dank je wel allemaal.

Man man wat ben ik blij weer thuis te zijn met manu.
We waren beide ons draai kwijt, maar hebben dat vandaag al goed klaar gemaakt. Ben blij weer de draad te kunnen oppikken!
Ik ga me aan veel dingen moeten houden, want dit wil ik NOOIT meer hebben! Ook al kan het daarmee niet te maken hebben, maar het doet al veel me aan het dieet te houden en VOORAL stress en drukte te vermijden. Dat is vooral mezelf zene.. ale bedoel dat ik zo eenmaal ben ik wil het allemaal te perfect en het loopt niet altijd zoals ik het wil en voel me dan niet zoals het hoort... en tja van het ene komt het andere he.
Dus meer tijd voormezelf dan eens een strijk of dergelijke dingen te doen die 2dagen later ook kunnen gebeuren!
Steven gaat regelmatig aan mijn oor trekken heeft hij gezegt, want wil zijn vrouw niet terug in het ziekhuis en laat staan in de ambulance terecht zien komen!

Zo tot later meiden

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 14:29
Marijke

Nathalie is sinds gisterenavond weer thuis, ik denk dat ze vandaag wel 'ns zal langskomen.
Hier is 't weer 'n heel gedoe om mijn zwangerschapsverlof uitbetaald te krijgen, hoor. M'n werkgever maakt allerlei fouten, waardoor de ziekenkas natuurlijk niet de juiste info krijgt en ik nu maar halftijds ben uitbetaald.. eer ik dat allemaal in orde ga krijgen.. zucht..
Deze morgen gaan winkelen.. amai, was 'ns nodig.. alleen kleertjes voor de kindjes gekocht en zoveel geld kwijt.. tja, er is er nu nog eentje meer bij,hé. Evelien hebben we heel de tijd niet gehoord, zo rustig!
groetjes,
Marijke

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 13:56
bliep

Hey,

MarijkeQJE, heb je Nathalie al gehoord intussen?

Kristina, leuk zeg, gaan voorlezen bij Cato op school! Was ze wat fier op haar mama?

Fie, blij te horen dat het goed gaat bij jullie!! Ben je intussen al een beetje bekomen van de moeilijke weken met Emma? Jammer dat ze nog steeds medicatie moet nemen, maar als ze zo geholpen is...

Els, amai, dat is wel supersnel dat Sander zich al kan draaien zeg! Aiko is maar een luie trien op dat vlak, als ik haar op haar buik leg, heeft ze al bijzonder weinig zin om nog maar haar hoofdje op te heffen dus draaien is zeker nog niet voor nu!

Voor de rest gaat het hier prima. Ik ben druk bezig om alles klaar te leggen voor onze vakantie maandag, 't is nogal een verhuis hoor! En dat wat heen en weer crossen om vanalles te regelen: boeken halen in de bib, paspoortjes voor de kindjes, reisapotheek in huis halen, tandarts, kapper,... En tussendoor ook gestart met postnatale kiné en een paar last minute zonnebankbeurten zodat ik toch in mijn bikini durf volgende week!

Aiko slaapt intussen meestal door van half 12 tot half 8, maar af en toe is ze nog eens wat vroeger wakker (rond 6 uur dan) en overdag laat ze ook niet altijd evenveel tijd tussen haar voedingen. Echt regelmatig is ze dus nog niet, maar met 5 à 6 voedingen per dag hoor je mij echt niet klagen! Overdag is ze vaak een paar uur aan een stuk wakker nu en ze is ook volop beginnen lachen, af en toe maakt ze zelfs al kirrende geluidjes als ze iets leuk vindt.

Vandaag gaat het wel wat minder goed, ik denk dat ze weer in een sprongetje zit. Maar ja, beter nu dan op vakantie hé?

Allez, voorlopig is ze nog blij in haar park, dus ik ga ervan profiteren om iets te doen in huis!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 19:37

amai nathalie das verschieten
zoveel pijn seg , ik hoop dat ze je kunnen helpen
ben je ondertussen al terug thuis ?

kristina, een goeie opvolging maar inderdaad een heel gedoe met de kids maar allé precies wel beter al met hem hé

hier niet veel nieuws, de situatie met schoonouders is nog steeds hetzelfde , heb wel mijn gedacht gezegd tegen mijn man en hij gaf me gelijk maar hij gaat nog elke dag naar hen
binnenkort naar dr delport voor mijn zere knieen en naar homeopaat voor mijn PMS, zal ook al schelen
allé ga nog wat doen voor school nu ik alleen thuis ben

groetjes en geniet van jullie kindjes hé

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 15:19
Fie

hey hey

tussen de drukte door eventjes komen bijlezen en posten...

nathalie, meid, ik moest ook schrikken van dit nieuws!
ik hoop maar dat ze snel vinden wat er aan de hand is en dat je snel weer thuis bent, hoor...
veeeeeeeeeel beterschap van ons viertjes!

kristina, ook zo druk daar? gaan voorlezen op cato's school? ben benieuwd naar het filmke.
wij gaan vrijdag naar Lukas zijn school, is opendeur en we gaan em meteen inschrijven ook.
bart is precies redelijk 'game-verslaafd'...
krijg zo af en toe filmkes te zien, maar ik laat die nie aan wim zien, of hij wil ook zo enen...

els, amai, sander is ne rappe zeg! emma kan zich ook omrollen nu, zr doet nie liever dan oefenen in haar park, en dan is ze ook zo moe...
ben benieuwd om sander eens te zien, hoor!

marijke qje, bedankt om het nieuws van nathalie te melden, hou je ons op de hoogte hoe het met haar gaat, want ik maak me wat zorgen, hoor.

vanmiddag had ik afgesprokenmet een groepje mama's met hun februari baby'tje, maar 't is in lier en ik zie het nie zitten om zover te rijden alleen. er hadden een aantal mensen gevraagd om een fotoshoot te doen van hun baby's, maar zal voor de volgende keer zijn.
over 14 dagen is het wss hier bij mij thuis..

dus ben ik maar aan nen monsterstrijk begonnen!

onze auto is binnengeweest in de garage want moest naar de keuring. 500 euro kosten, is weer de moeite!

voor de rest is het hier dus lekker druk, lukas is een geweldig kereltje en wordt nog meer super hoe ouder hij wordt. dat manneke fleurt ons dagje op, niet te doen. en emma is een guitige meid, die altijd lacht en schettert en altijd content is.
ze heeft nog steeds veel last van haar maag dus de medicatie afbouwen kan nog niet, we hebben geprobeerd en enkele moeilijke dagen achter dr rug, ze had zoveel last!

alle, verder strijken...

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 14:56
Marijke

Kristina,
maar dan at Lola waarschijnlijk wel goed? Evelien stopt dan telkens na 5 min en dan zelfs niet omdat ze moe is, want ze ligt dan gewoon wat rond te kijken. Dus ik vermoed dat ze toch niet zo hongerig is als ze laat doorschijnen...
goed dat ze Bart daar zo goed opvolgen.. alleen al dat geloop naar die cardioloog en al dat geregel met de kindjes is ook niet alles denk ik..
groetjes,

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 13:29

Nathalie, heel veel beterschap meid!

MarijkeQJE, dat is bij Lola lang zo geweest ze, om de 3u. Die sliep ook maar op 5 maanden door he. Heb ze 's nachts ook nooit lang laten huilen, was altijd bang dat ze Cato zou wakker maken.

Ben daarnet gaan voorlezen in de klas van Cato, was leuk en de kindjes waren heel aandachtig. Bart heeft gefilmd dus tfilmke zal wel 1 dezer op onze site en youtube staan...
Gisteravond ongemakkelijk bezoek: mn nicht en haar verloofde, ivm da kleedje... hun buurvrouw en verre tante gaat kleedjes maken voor de bruidskindjes. Hoeveel da gaat kosten kon ze niet zeggen.
Gisterenmorgen moest Bart de 1e keer naar revalidatie in Gent, en hij moest na 2 minuten al van de fiets. Volgens de monitor was hij een ritmestoornis aan het maken, maar dt heeft hij niet, maar dat is omdat zn pacemaker niet ingesteld is om zware fysieke inspanningen te doen. Dat moet dus morgen bij de cardioloog gebeuren. En dan dinsdag weer naar Gent met zn pa, want is om 8u en ik moet Cato naar school doen ook he... diene mens is hier dan voo 7u al
Ga straks naar voorstelling van nieuwe atlas in Gent, hopelijk wil Cato wa slapen en is Lola ook rustig. Want ze ligt nu ook weer te wenen... Had de relax weggedaan omdat ik da gevaarlijk begin te vinden maar krijg dan onder mn voeten van Bart

Ben ermee weg. ciao!

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 11:06
Marijke

Els, dat zijn spasmen op haar darmen. Ze dachten eerst galstenen omdat ze zoveel pijn had, hoewel ze al zonder gal zit.. maar daar is alles mee in orde.
Ja, Bliep, ik stond daar al met tranen in mn ogen toen ik met Steven belde en hij het verhaal deed.. Hij zei dat t erger was dan 10 bevallingen samen, dus moet echt wel pijnlijk geweest zijn!
Deze nacht wou Evelien om de 3u eten .. volgende nacht toch weer laten rekken, hoor, want ze at dan wel zo dikwijls, twas veel minder..

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 10:36
bliep

Hey,

MarijkeQJE, wat is me dat nu!! Man, man, ik zit hier al te bibberen van het verschiet. Nathalie meisje, ik hoop dat je je intussen al wat beter voelt en snel weer naar huis kan! En ik ben ook al aan het duimen dat je zoiets nooit meer mee moet maken!

Later meer... Aiko moet in bad.

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 22:29
Els

oei,
dat is heel wat minder met Nathalie. Is dat dan epilepsie dat ze heeft ofzo?
Hopelijk kunnen ze haar vlug helpen.

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 16:40
Marijke

Els,
da's wel supersnel dat Sander dat kan! Normaal is dat toch maar op 3,5 maand,hé? Quinten was toen al supersnel (op 2,5 maand geloof ik)
Nathalie ligt op 't moment in 't ziekenhuis. Gisterenavond had ze weer zo'n aanval van spasmen en was echt wel heel hard. De ambulance is haar moeten komen halen, samen met Manu (en Steven die ondertussen naar huis was geroepen). Vandaag is 't al stukken beter. Ik hoop dat ze toch vinden waarom ze die aanvallen krijgt, hoor, dat ze 't kan vermijden..
groetjes,
Marijke

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 16:21
Els

Hallo,

Vandaag heb ik de laatste keer kraamhulp gehad. Dus vanaf nu staan we er alleen voor. Maar dat zal wel lukken. Zeker nu het geboortefeest ook al achter de rug is.

Nathalie, Sander drinkt 5 à 6 keer per dag (afhankelijk of hij 's nachts nog drinkt of niet). Hij doet dit toch al zeker 3 weken zo.
Ik las wel dat Aiko 120ml afgekolfde melk drinkt, maar Sander krijgt 100ml niet uit. Hij drinkt wel nog op zeer onregelmatige tijdstippen, soms 2 uur tussen, soms 5 uur. Maar dat zal wel beteren.

Sinds zaterdag kan Sander zich omrollen van buik naar rug. In het begin dacht ik dat het toeval was. Maar hij heeft het nu al zeker 12 keer gedaan. Hij wordt er wel heel moe van en slaapt dus veel.

Veel groetjes,
Els

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 14:26
Marijke

Heel eventjes kort want moet hier nog wat doen, heel deze morgen Evelien gaan showen op luc zijn werk.. en eer we daar rond waren! ..
Gisteren n ajuin op onze kamer gelegd en hielp wel want ze heeft beter geslapen.. nog wel last van hoor, maar ze sliep al betern dus zo maar wat verhelpen,hé.. daarjuist om boorwater geweest om haar oogje te spoelen, want dat zit dikwijls dicht
ah ja.. en we hebben n laptop,hé.. en ik zit er altijd mee in de zetel .. dus is makkelijk te combineren met bv geven

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 13:51
Nathalie

Deze middag zijn we naar de ka gegaan.. want manu had ook zo een snotneuske!! ale twas verergt gisteren en deze nacht ook.
Alhoewel ik had hem om 22u45 eten gegven en om 3u werd hij wakker ale had hij het moeilijk met te ademen! snel zijn neusje leeg gepomptùmet het peerke! En hij viel verder inslaap... tot 7u..ik schrok dat het zolaat al was! Dus bij deze is dat toch wel al doorslapen he!
Ben blij te gegaan zijn bij de ka...
hij stelde het heel goed buiten zijn verkoudheid dus...ik moet met een samegestelde spul zijn neusje spoelen en de suppo's s'avons gebruiken voor tslijm los ta maken.
2wkn geleden woog manu 3.960kg en 50 cm..
nu was het 4.690kg en 52 cm en hoofdamtrek was ook een cm bij genomen, nu was het 37. Goed ook he!

Els amai zeg des een grote jongen he jullie sander... zijn gewicht is dan toch wel normaal he, net zoals je zegde de laaste keer.
Els hoeveel voedingen geef jij op een dag nu nog?

Ben daar wel benieuwd naar, marijke, bliepje?? hoeveel bij jullie?

Oh ja grote felicitatie's met sander zijn doopsel he els!

Hier is het wat zene voor de datul te kunnen vast leggen voor manu zijn doopsel! Ale niet door de pepe zene, maar de meme! Ach ja eerst gaan we bij de pastoor eens gaan horen... en zo zullen we beslissen welke dag dan hoor! Te nemen of te laten...
Marijke je snapt me wel he.

Ik mag dan wel geen last hebben van allergie, dan is het nu mijn maag en darmen!!Tgaat op en af en soms echt het gevoel van naar tiolet te lopen voor te.... of.... !! Heb al naar de dr gebeld voor te horen wat ik mag nemen, want is echt niet leuk zo!!
Daarjuist lag ik boven manu te kokshalsen... ik mag een motilium nemen ga dat sevens na zijn voeding doen se.. om 14u mag hij eten.
Hopelijk helpt het, want sevens zal het druk zijn als ik de jongens van school ga gaan halen!! Als de mama iets mankeert jong... de papa is gaan werken!!

Zo

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 12:47
bliep

Els, we hebben elkaar gekruist zie ik. Gefeliciteerd met Sander zijn doopfeest! Blij te horen dat alles goed gaat daar... Geniet er nog maar van!

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 12:39
bliep

Hey,

even kort want straks komt mijn tante/meter op babybezoek en het ligt hier nog vol rommel...

Gisterenavond was echt gezellig, we hebben veel gebabbeld en er lekker van genoten. Aiko heeft 120 ml afgekolfde melk gedronken, dat was iets minder als ze normaal drinkt, denk ik, want ze was er al sneller om te eten terug, maar daar had ik al rekening mee gehouden, dus we waren op tijd weer thuis...

Nathalie, blij te horen dat je je weer wat beter voelt. En genoten van het schoolfeest precies, zo hoort het hé, voor een fiere mama!

Kristina, hopelijk is Cato van de diaree verlost nu. Hoe was het op school vandaag?

Ik heb net mijn lijstje afgewerkt met wat ik nog allemaal moet doen voor we op verlof kunnen vertrekken, 't is de moeite hoor! Nyah gaat dus vier dagen naar de OM deze week (vandaag niet) zodat ik mijn handen vrij heb. Ik voel me er wel een beetje schuldig over, maar daarna heeft ze mama én papa natuurlijk de volle 10 dagen bij haar, dus dat compenseert een beetje hé!

Oei, er ligt er eentje te roepen vanuit haar bed en eentje te protesteren vanuit haar wieg. 'k Zal maar eens gaan zien en dan aan de opkuis beginnen!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >