< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Dames omgeving Mechelen met kinderwens

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Dames omgeving Mechelen met kinderwens
02/11/2007 @ 09:34
logan

Online Status Bekijk profiel
hoi
hier druk morgan is jarig vandaag dus moet ik nu veel doen maar dacht zal eerst eens wat schrijven he
hier alles ok en met de kindjes ook

doeg x
wendy

Link naar deze reactie
04/11/2007 @ 23:11
logan

hoi
logan en morgan zijn met hun fotos bij baby van de maand willen jullie voor ons stemmen

alvast bedankt
groetjes wendy en logan en morgan

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 09:39
Cathy137

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dames,

Wat een stilte hier. Ik kom gewoon effe zeggen dat ik nieuw werk heb, voorlopig weer tijdelijk (tot eind maart) maar ik kan terug iets in de boekhouding doen en dat doe ik heel graag. Zo kan ik weer extra ervaring op doen hé.Deze namiddag mag ik mijn contract gaan tekenen.

Voor de rest alles ok. Nog 3 nachtjes slapen en we gaan naar Barcelona hé.

Jonas heeft een oorontsteking gehad, hij neemt nog antibiotica maar volgens mij heeft hij er geen last meer van. We hebben dus enkele bijna slapeloze nachten gehad dit weekend. Zondagmorgen naar dokter van wacht geweest en toen zei ze dat het een oorontsteking was, ocharme ons ventje. Hij is nu wel nog een beetje flauwkes (kan oa niet goed alleen spelen), maar ja, we zullen hem een beetje te veel zijn goesting gegeven hebben .

Debby, hoe zit het bij jou?Lang niks van je gehoord.

Allée, ga hier nog een beetje met Jonas spelen.

vele groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 11:39
sandy

Hoi dames,

ff vlug dag zeggen gaan sewens in huis werken.Robbe slaapt.
Cathy proficiat met je nieuwe job,idd extra ervaring.Hoe zit het met 2de kindje,plannen ff terug opgeborgen.
Heb net de verhalen gelezn,vind het wel erg,zo een stress heb ik toch niet ervaren en nog niet trouwens,zou spijt hebben moest ik zo door het leven gaan.
Probeer zoveel mogelijk te doen maar als het niet kan blijft de kuis gewoon ff liggen.Ben ook blij dat ik part time werk.Maar ik moet gaan dochter gaan halen en dan zijn we weg.
Groetjes,
sandy

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 11:39
sandy

Hoi dames,

ff vlug dag zeggen gaan sewens in huis werken.Robbe slaapt.
Cathy proficiat met je nieuwe job,idd extra ervaring.Hoe zit het met 2de kindje,plannen ff terug opgeborgen.
Heb net de verhalen gelezn,vind het wel erg,zo een stress heb ik toch niet ervaren en nog niet trouwens,zou spijt hebben moest ik zo door het leven gaan.
Probeer zoveel mogelijk te doen maar als het niet kan blijft de kuis gewoon ff liggen.Ben ook blij dat ik part time werk.Maar ik moet gaan dochter gaan halen en dan zijn we weg.
Groetjes,
sandy

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 13:43
Cathy137

Hey dames,

Woensdagmiddag ben ik mijn contract gaan tekenen. Start was voorzien 14/11. Nu belt gisteren de brouwerij met een jobvoorstel. Ik deze morgen op gesprek geweest en mag direct beginnen. Nu zat ik natuurlijk met het probleem dat ik bij dat ander al een contract van bepaalde tijd getekend had, dus misschien kon ik er niet onder uit. Direct toen ik thuiskwam naar de firma gebeld, na een tijdje belden ze terug met het nieuws dat ik er niet moet beginnen (wat een opluchting!).
Dit contract bij de brouwerij is tijdelijk (6 maanden) maar kan verlengd worden. Het is om iemand te vervangen die net een hersenbloeding gehad heeft. Ik vind het wel heel erg voor de persoon in kwestie. Hopelijk komt ze er goed door en kan ze na een tijdje het gewone leven terug opnemen.
Eigenlijk had ik best een luxe-probleem!!

Allée, ga nog wat inpikken en morgenvroeg zijn we weg.

groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
16/11/2007 @ 10:21
logan

hey
hier ben ik weer het is hier weer zo stil zeg
ik ben ook zo druk bezig kadokes kopen naar feestjes gaan en zo pffs zal blij zijn dat het januari is se want het zijn duure maanden he

voor de rest lieftalige schoonmoeder ligd in zieken huis maar doe me niks ze heeft een atak gehad ik kan daargeen medelijden in vinden ze heeft zo veel slecht gedaan tegen ons en zeker (mij)dat ik geen compasse heb kom jullie nog wel vertelle wat er allemaal is gebeurt is en zo

groetjes wendy

Link naar deze reactie
21/11/2007 @ 11:22
marian

Hey,

Hier ben ik ook nog eens. Alles is ok hier hoor, dus geen zorgen. Geen zieke kindjes meer, mama is ook terug beter en de stress op Wilfried zijn werk valt al bij al nog mee vergeleken met vorige jaren op het einde van het jaar. En toch voel ik me niet zo goed eigenlijk. Ik kan om het minste beginnen janken, ben de hele tijd moe en zie er eigenlijk allemaal het nut niet meer zo van in. Ik mis mijn oma heel erg, en droom regelmatig over haar. Als ik tenminste slaap, want dat lukt ook al niet meer zo goed. Het ligt deze keer nochthans niet aan Mare, want die slaapt nu toch meestal door tussen middernacht en half 6. We steken haar nu samen met Dries in bed, tussen 19u en 19.30u. Dan wordt ze meestal een keer wakker als wij naar boven gaan, zo rond middernacht dus. En dan slaapt ze weer verder tot de vroege ochtend. Ik ga haar dan een fles chocomelk brengen, die ze zelf in bed leegdrinkt, waarna ze weer verder slaapt. Al bij al dus nog te doen. Maar nu lig ik dus gewoon van mezelf wakker. Ik weet niet wat ik heb eigenlijk. Ik moet me vaak gewoon vooruitslepen, alles is me te veel. En aan mijn man heb ik niet veel, want die is altijd aan het werk. Vorige week is hij welgeteld één keer thuis geweest voor ik de kinderen naar bed bracht, en toen had ik ze nog beneden gelaten tot 20u! Vergeleken met andere jaren valt het echt wel mee hoor, de hoeveelheid werk en overwerk, maar ik verdraag het gewoon niet. En àls hij thuis is, gaat de computer aan en dan zit ik ook maar te wachten tot hij die uitzet (als we gaan slapen dus). Ook helemaal normaal voor de tijd van het jaar hoor! Maar ik kan er precies niet mee om nu. Ik heb gewoon veel aandacht nodig blijkbaar... Ik verheug me enorm op Kerstmis, dan heeft hij een weekje vrij. Maar of het daarna beter zal gaan??? Pfff, ik heb gewoon een serieuze dip denk ik.

En of die derde kleine er ooit komt, is ook nog maar de vraag. Ik had nochthans Wilfried min of meer overtuigd, maar nu begin ik zelf dus te twijfelen. Ik heb nog altijd last van mijn bekken, en durf daarom ook een nieuwe zwangerschap niet zo goed aan. Maar ja, hoe wil je aan een kleintje komen als je niet zwanger wilt zijn? Ik vrees ook dat als ik terugga naar de orthopeed, hij me nog een zwangerschap zal afraden, daarom durf ik daar ook niet meer naartoe te gaan. Dan is het direct zo definitief! Ik ben nu serieus aan het denken om die derde dan maar te laten waar hij is, en me eventueel op te geven voor een pleegkindje of om eventueel in de zomer een 'Tjernobil-kindje' te laten afkomen. Het voelt gewoon niet compleet, zo zonder nóg een kleintje...

Zo, ik ga maar weer eens doordoen. Het huishouden doet zich helaas nog steeds niet vanzelf, en dadelijk is het ook alweer tijd om Dries te halen. Sorry dat ik zo'n depri-bericht hier post, maar het helpt wel een beetje om het eens allemaal te kunnen uiten. Hier thuis doe ik dat niet omdat Wilfried zelf al genoeg aan zijn hoofd heeft met zijn werk, en met familie en vrienden allemaal ver weg wonen komt het er vaak niet van. Dus...

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
22/11/2007 @ 17:38
sandy

Hoi dames,

ff snel,een kort berichtje.
Marian,klinkt idd een beetje heel erg depri meid,denk aan je kids die hebben je nog zeker 20 jaar hard nodig en ook jezelf niet vergeten,miss moet je nodig is tijd maken voor jezelf.En je man op tijd en stond laten weten dat er meer bestaat dan een computer,zit ook met zo eentje hoor.
Nu heb ik wel goed nieuws,zijn vandaag de akte gaan tekenen,zijn dus officieel huiseigenaar en voor 25jaar afbetalende.Volgende week verhuizen,vind ik eigenlijk iets minder zal blij zijn als het achter de rug is.
Met de kids is het redelijk,allebei een dikke snotvalling en ik nu ook.Ook hier zijn de nachten niet zo schitternd maar ja.
De schoolfoto's vond ik prachtig van zoey,is echt al een mooi madammeke.
ze kijkt ook enorm uit naar het nieuwe huis,vooral de tuin eigenlijk.
Robbe is zot op de trap,is er vandaag al 3 keer opgeweest helemaal tot op zolder en goed voor mama's lijn he want ik kan erachter gaan.
En hebben het adres doorgemaild naar de sint he want die moet naar daar komen,heb net in de krant gelezen dat je dus het beste de dag zelf sinterklaas viert en dat het goed is dat je kind ernaar uitkijkt.
Zo ga ne keer verderdoen sewens zijn ze terug van de dansles.
Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie
25/11/2007 @ 12:35
Cathy137

Hallo,

Sandy, proficiat hé. Ja die verhuis dat is niet niks, maar nadien zitten jullie in jullie eigen huisje hé.

Marian, kop op meid. Je klinkt een beetje depri, misschien is het wel door die donkere dagen tegenwoordig. Probeer aan de mooie dingen in het leven te denken, je 2 gezonde kids.
Nu ik heb zelf ook mijn mindere periodes hoor, ik denk nog dikwijls aan mijn overleden oma en dan pink ik ook een traantje weg. Maar nadien denk ik, ik moet gewoon meer van het leven genieten want het is zo kort.

Op het werk alles ok. Leuke job!!

Gisteren met Jonas naar de sint geweest in het shopping center, was leuk, al begon hij wel te wenen als hij de sint zag en staat dus met een treurig gezichtje op de foto.

Hoe zou het met Debby zijn? Lang niet gehoord.

groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
30/11/2007 @ 09:21
marian

En daar gaan we weer: het is nog maar net winter en iedereen is alweer ziek. Eerst Wilfried verkouden, nu ik, en bij Dries zal het ook niet meer lang duren. Die heeft deze nacht weer geklaagd van oorpijn, dus dat zit er weer aan te komen. Eergisteren ben ik met hem bij de dokter geweest omdat ik dacht dat hij niet goed meer hoorde, en nu bleek dus dat hij een hoop vocht achter zijn trommelvlies heeft zitten. Maandag moeten we ermee naar de oorarts, en dan zullen er waarschijnlijk buisjes gezet worden. Pfff, wordt weer een heel gedoe om hem daarna uit het water te houden vrees ik, maar ja, het zal dan moeten he.

Verder gaat het hier nog steeds niet echt lekker. Gisteren kwam Wilfried helemaal opgefokt van zijn werk terug, de tranen zaten zelfs heel hoog bij hem. Die stevent dus weer recht op een depressie af, en als er één ding is wat ik niet meer wil meemaken dan is het dat wel. Toen we elkaar leerden kennen heeft hij ook een zware depressie gehad (niet door mij hoor ) en dat was echt afzien. Dat kan ik er nu dus echt niet meer bijhebben nu ik mezelf ook al zo rot voel soms. Hij gaat nu maandag naar de huisarts, eens horen of die hem geen ziekverlof kan geven tot als zijn kerstverlof begint. Zo kan het echt niet verder! Hij was helemaal ingestort toen bleek dat ze de volgende weken wéér een aantal nachten moeten doorwerken om hun projecten af te krijgen. Daar bovenop had hij ook nog commentaar gekregen van collega's over zijn planning van het werk (terwijl hij die niet eens zelf maakt). Dus het zat hem erg hoog gisteren. Vanmorgen was hij min of meer gekalmeerd, maar het wordt dus echt tijd voor vakantie.

Zo, ik ga maar eens doordoen. Vanavond gaan we normaalgezien uit eten met zijn collega's en krijgen de kinderen een babysit. Maar ja, afwachten hoe het op zijn werk gaat vandaag, en hoe Dries zijn oorpijn evolueert. By the way, met Mare is alles goed hoor. Ze heeft stevige billen gekregen, ook al eet ze eigenlijk helemaal niet goed. En is vrees ik in de peuterpuberteit belandt: niet te geloven hoe ambetant ze soms is! Maar ja, dat hoort erbij he. Over een jaar of 2 is dat ook weer over...

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 14:41
Cathy137

Hallo,

Marian, het zit je ook ni echt mee hé meid. Hopelijk gaat het al wat beter met Wilfried en de kids.

Hier gaat het tegenwoordig ook niet zo goed. Ik wil eens leuk nieuws krijgen en niet steeds slecht nieuws. Vorige week een factuur van electrabel gehad om achterover te vallen. Nu kan het nog meevallen, zij hadden een schatting gedaan wat we verbruikt hebben, maar we hebben een pak minder verbruikt, dus hopelijk volgt er nu een aangenamere factuur (alhoewel betalen nooit leuk is).

Jonas is sinds vorige week woe ziek. Eerst overgeven en koorts, dan weer beter. Maar Robin is er deze morgen mee naar de dokter geweest en hij heeft een dubbele oorontsteking. Ocharme toch, gelukkig heeft die geen pijn als hij ligt waardoor die dus heel goed slaapt.
Robin gisterenavond en vanacht ook ziek, altijd maar overgeven. Die voelt zich ondertussen terug goed, goed genoeg om wel naar een vergadering van het werk te gaan (mannen hé). Ik dus maar een halve dag verlof genomen om bij onze spruit te blijven. Normaal gaat die naar oma als die ziek is, maar die heeft zelf een erge verkoudheid.
Ikzelf hoest ook al enkele weken, het mag nu ook eens stoppen.

Jonas en sinterklaas het gaat nog altijd niet samen. Als hij er een meter vanaf staat, gaat het nog, maar dichterbij begint hij te wenen.
Het zal wel beteren, eens hij beseft dat die pakjes brengt.

vele groetjes en tot de volgende

Cathy

Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 22:16
logan

hey allemaal

het is percies zo wat bij iedereen he dat depri gevoel pffs heb ook weer moeilijk hoor
alles is te veel!!! heb schrik als ik alleen ben met de kindjes ! dat heb ik nooit gehad!! ween ook de heledag lang dat ons logan kom troosten :(dan over een derde gesproken denk d

Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 22:16
logan

hey allemaal

het is percies zo wat bij iedereen he dat depri gevoel pffs heb ook weer moeilijk hoor
alles is te veel!!! heb schrik als ik alleen ben met de kindjes ! dat heb ik nooit gehad!! ween ook de heledag lang dat ons logan kom troosten :(dan over een derde gesproken denk d

Link naar deze reactie
11/12/2007 @ 20:39
Debby

Hoi lieve dames.

Ik zal mijn kopje ook nog maar eens laten zien zeker, want blijkbaar vragen sommigen zich af hoe het met me gaat.

Het is de laatste tijd zo ongelooflijk druk geweest en ik zat verschrikkelijk slecht in mijn vel. De combinatie van het tegen mijn zin gaan werken bij schoonmama en het maar niet zwanger worden, begon zijn tol te eisen. Maar gelukkig is de helft van het probleem al opgelost: Ik ben sinds vorige week maandag terug huismoeder. Zalig is het om weer alle tijd te kunnen nemen voor mijn klein kereltje.

Die doet het trouwens heel goed. Eten is nog steeds een probleem en praten vindt hij vaak ook maar niks. Alhoewel zijn woordenschat toch al een beetje meer uitgebreid is. Mijn favoriet blijft uiteraard mama. Zeker omdat hij het zo lang heeft uitgesteld. En als hij begint te miauwen, blaffen of kwaken, zou ik het zo in mijn broek doen van't lachen. En dan slaat mijn hart steeds een beetje sneller.
Sinds zaterdag slaapt hij ook in een groot bed. Hij valt er wel niet zo snel in slaap, maar hij wordt precies minder wakker en slaapt langer. Jaja, 't wordt een grote jongen.

En dan dat boeleke hé. Nog altijd niks. Vandaag hadden we onze 5de inseminatie. Nog eentje achter de deze dus. Ik heb altijd gezegd dat de 5de de goeie ging zijn en Ken zet al zijn geld op de 6de. Hopelijk krijg ik gelijk want dat wil zeggen dat Ken een positieve test krijgt voor zijn verjaardag.
En als het dan niks wordt, gaan we moeten kiezen. Stoppen bij de gyn en hopen op een wonder of overgaan op IVF. Ik had nooit gedacht dat ik die beslissing ging moeten nemen. Deze ronde wil Ken het er nog niet over hebben, maar als het deze keer niet lukt gaan we bij onze volgende afspraak bij de gyn, wel duidelijk informeren naar de kost en de gang van zaken.

Meisjes, sorry dat ik zo weinig kom de laatste tijd, maar het is hier zo moeilijk geweest. Maar blijkbaar ben ik niet alleen, dus dikke knuffel voor jullie allemaal. Hopelijk gaat het snel beter met iedereen.

Dikke kus,
Debby

Link naar deze reactie
11/12/2007 @ 21:30
Debby

Ik heb eindelijk eens mijn profiel aangepast...

Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 16:30
sandy

hoi dames,

is ff geleden maar de pc is ff aangesloten en heb ook een klein beetje tijd,kids zijn bij moeketot mijn groot verdriet logeert de kleinste nual bijna weken daar maar er is hier zoveel stof en vuil en hij kan daar echt niet tegen,zie hem wel alle dagen en hij is ook al enkele keren ff hier geweest maar toch mis ik dat vnejte ongelooflijk hardOns meisje is sinds vrijdgag terug thuis,haar kamer is afNu de onze nog,de vloer moet nog geschuurd en vernisd worden en dan kan onze slaapkamer erin en alles grondig stofvrij gemaakt worden
Zoey is ook juist weken ziek geweest en Robbe heeft ook net een oorontsteking gehad,maar nu het kouder wordt zou het moeten beteren.De verhuis is goed gegaan en raken stilloekes geinstalleerd.Zijn vandaag kerstinkopen gaan doen en hoop van het weekend foto's te maken voor de kaartjes,zal dit jaar iets later zijn
Debby,hopelijk een mooi keerst of nieuwjaarskado
LEuk dat je terug thuisblijfmama bent
Marian,hopelijk is je ventje snel beter,zijn wel juist donkere dagen en dan neigen wel meer mensen naar een depri moment alhoewel zijn collega's ni zo tof klinken.
Wendy ken dat ben ook een bangeschijt alleen thuis,en ben veel nachten alleen thuis,na drie jaar begon ik eindelijk te wennen en nu zijn we verhuisd,hopelijk doe ik er zolang ni over omhier een beke minder schrik te hebben,zit van het weekend ook weer nachten alleen
Zo ga ermee stoppen moet over een uurtje weg
Dames prettige feesten en een gelukkig nieuwjaar,dat al jullie dromen mogen uitkoemn
Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie
21/12/2007 @ 13:05
marian

Hoi allemaal,

Ja, het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier nog ben geweest. Ik heb wel regelmatig gekeken of er nieuwe berichtjes waren, maar had gewoon de moed niet om zelf nog eens iets neer te zetten.

Ook hier is het best moeilijk geweest de laatste tijd. Ik ben mentaal gewoon een beetje op, en afgelopen week ben ik dan ook nog eens erg ziek geworden. De huisarts heeft me gisteren dan doorgestuurd naar het ziekenhuis voor longfoto's, want ik kreeg steeds minder lucht. Een longontsteking was het gelukkig niet, en dus mocht ik gewoon terug naar huis. Maar ik was wel zo ziek dat ik mijn ouders heb opgebeld om te vragen of zij Dries en Mare wilden komen halen. Dus die zijn gisterenavond nog afgekomen, 120km enkele rit. Vandaag is het iets beter, maar dat mag ook wel als je weet wat voor medicatie ik hier heb staan: 2 astmapufjes, een zware hoestsiroop, bruistabletten tegen slijmen, antibiotica, suppo's, neusdruppels... Maar ja, beter helemaal stoned dan zo ziek als gisteren!

Debby, nu over naar ivf? Het zit jullie echt niet mee hè. Wat moeten jullie dan bij Ryan ongelooflijk veel geluk hebben gehad dat hij eigenlijk bijna direct met Clomid 'gelukt' is. Maar ja, dat is natuurlijk nu maar een schrale troost. In ieder geval duim ik nog steeds heel hard voor je dat het nu snel mag lukken. Wacht maar niet op mij!

Want dat is nog een heel ander verhaal... Ten eerste is er weer een probleem met mijn schildklier, dus kan ik niet anders dan nog even geduld te hebben, minstens een maand of 3-4. En ten tweede is Wilfried helemaal van gedacht veranderd en wil hij absoluut geen derde meer. Ok, het waren een beetje mindere omstandigheden de afgelopen week, maar de boodschap was wel duidelijk. Hij zei gewoon dat als ik nog een derde wilde, dat ik 'die 2' dan ook maar moest meenemen en de scheiding aanvragen. Ik heb nu dus hele grote vraagtekens bij die derde, want om nu alles op te geven voor nóg een kindje, dat gaat me toch te ver. Aan de andere kant vraag ik me stiekem wel eens af of deze relatie wel echt 'voor altijd' zal zijn, en als ik alleen zou komen te staan met de kinderen, zou ik er toch graag 3 hebben. Niet dat onze relatie niet goed is hoor, integendeel. Maar ik kan me zo ergeren aan het feit dat hij zich zo opjaagt aan de kinderen, ook als ze (in mijn ogen) niks verkeerd doen. Dan denk ik wel eens: is het voor iedereen niet beter dat we apart gaan wonen of zo?

Sandy, jullie zijn blijkbaar hard aan jullie huisje aan het werken! Dat doe je inderdaad beter zonder je kindjes erbij, hoe hard je ze ook mist. Ik kan het me helemaal voorstellen: ik mis Dries en Mare nu al ongelooflijk, terwijl ze pas van gisterenavond weg zijn.

Wendy, ook bij jullie dus last van de donkere decemberdagen! Nog even meid, en de dagen gaan weer lengen. Ik kijk ook enorm uit naar de lente, en hoop dat alles dan weer beter gaat.

Cathy, hopelijk zijn nu alle zieken een beetje genezen? Niet al te veel slecht nieuws meer gehad?

Zo, ik ga me terug neerleggen. Voel me nog wat wankel op mijn benen, maar ik krijg tenminste terug lucht. Dus nog maar goed wat rusten, en dan kan ik morgen mijn kindjes terug gaan halen, joepie! Het is eigenlijk pas nu ze een paar dagen weg zijn, dat ik besef hoe een troost de kinderen voor mij al zijn geweest als ik het moeilijk had. En dat was de afgelopen maanden nogal eens het geval...
Dus voor jullie allemaal prettige feestdagen, en dat 2008 ons alles mag brengen waarnaar we het afgelopen jaar zo verlangd hebben!

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
25/12/2007 @ 13:32
Cathy137

Hallo,

Iedereen fijne feestdagen gewenst!!

Binnenkort kom ik hier nog een uitgebreid verslagje uitbrengen hoor.

groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
25/12/2007 @ 23:40
Debby

Vrolijke kerst iedereen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >