Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/11/2007 @ 09:34 logan ![]() | hoi hier druk morgan is jarig vandaag dus moet ik nu veel doen maar dacht zal eerst eens wat schrijven he hier alles ok en met de kindjes ook doeg x wendy |
| 04/11/2007 @ 23:11 logan ![]() | hoi logan en morgan zijn met hun fotos bij baby van de maand willen jullie voor ons stemmen alvast bedankt groetjes wendy en logan en morgan |
| 07/11/2007 @ 11:39 sandy | Hoi dames, ff vlug dag zeggen gaan sewens in huis werken.Robbe slaapt. Cathy proficiat met je nieuwe job,idd extra ervaring.Hoe zit het met 2de kindje,plannen ff terug opgeborgen. Heb net de verhalen gelezn,vind het wel erg,zo een stress heb ik toch niet ervaren en nog niet trouwens,zou spijt hebben moest ik zo door het leven gaan. Probeer zoveel mogelijk te doen maar als het niet kan blijft de kuis gewoon ff liggen.Ben ook blij dat ik part time werk.Maar ik moet gaan dochter gaan halen en dan zijn we weg. Groetjes, sandy |
| 07/11/2007 @ 11:39 sandy | Hoi dames, ff vlug dag zeggen gaan sewens in huis werken.Robbe slaapt. Cathy proficiat met je nieuwe job,idd extra ervaring.Hoe zit het met 2de kindje,plannen ff terug opgeborgen. Heb net de verhalen gelezn,vind het wel erg,zo een stress heb ik toch niet ervaren en nog niet trouwens,zou spijt hebben moest ik zo door het leven gaan. Probeer zoveel mogelijk te doen maar als het niet kan blijft de kuis gewoon ff liggen.Ben ook blij dat ik part time werk.Maar ik moet gaan dochter gaan halen en dan zijn we weg. Groetjes, sandy |
| 22/11/2007 @ 17:38 sandy | Hoi dames, ff snel,een kort berichtje. Marian,klinkt idd een beetje heel erg depri meid,denk aan je kids die hebben je nog zeker 20 jaar hard nodig en ook jezelf niet vergeten,miss moet je nodig is tijd maken voor jezelf.En je man op tijd en stond laten weten dat er meer bestaat dan een computer,zit ook met zo eentje hoor. Nu heb ik wel goed nieuws,zijn vandaag de akte gaan tekenen,zijn dus officieel huiseigenaar en voor 25jaar afbetalende.Volgende week verhuizen,vind ik eigenlijk iets minder zal blij zijn als het achter de rug is. Met de kids is het redelijk,allebei een dikke snotvalling en ik nu ook.Ook hier zijn de nachten niet zo schitternd maar ja. De schoolfoto's vond ik prachtig van zoey,is echt al een mooi madammeke. ze kijkt ook enorm uit naar het nieuwe huis,vooral de tuin eigenlijk. Robbe is zot op de trap,is er vandaag al 3 keer opgeweest helemaal tot op zolder en goed voor mama's lijn he want ik kan erachter gaan. En hebben het adres doorgemaild naar de sint he want die moet naar daar komen,heb net in de krant gelezen dat je dus het beste de dag zelf sinterklaas viert en dat het goed is dat je kind ernaar uitkijkt. Zo ga ne keer verderdoen sewens zijn ze terug van de dansles. Groetjes, Sandy |
| 11/12/2007 @ 21:30 Debby ![]() | Ik heb eindelijk eens mijn profiel aangepast... |
| 18/12/2007 @ 16:30 sandy | hoi dames, is ff geleden maar de pc is ff aangesloten en heb ook een klein beetje tijd,kids zijn bij moeketot mijn groot verdriet logeert de kleinste nual bijna weken daar maar er is hier zoveel stof en vuil en hij kan daar echt niet tegen,zie hem wel alle dagen en hij is ook al enkele keren ff hier geweest maar toch mis ik dat vnejte ongelooflijk hardOns meisje is sinds vrijdgag terug thuis,haar kamer is afNu de onze nog,de vloer moet nog geschuurd en vernisd worden en dan kan onze slaapkamer erin en alles grondig stofvrij gemaakt worden Zoey is ook juist weken ziek geweest en Robbe heeft ook net een oorontsteking gehad,maar nu het kouder wordt zou het moeten beteren.De verhuis is goed gegaan en raken stilloekes geinstalleerd.Zijn vandaag kerstinkopen gaan doen en hoop van het weekend foto's te maken voor de kaartjes,zal dit jaar iets later zijn Debby,hopelijk een mooi keerst of nieuwjaarskado LEuk dat je terug thuisblijfmama bent Marian,hopelijk is je ventje snel beter,zijn wel juist donkere dagen en dan neigen wel meer mensen naar een depri moment alhoewel zijn collega's ni zo tof klinken. Wendy ken dat ben ook een bangeschijt alleen thuis,en ben veel nachten alleen thuis,na drie jaar begon ik eindelijk te wennen en nu zijn we verhuisd,hopelijk doe ik er zolang ni over omhier een beke minder schrik te hebben,zit van het weekend ook weer nachten alleen Zo ga ermee stoppen moet over een uurtje weg Dames prettige feesten en een gelukkig nieuwjaar,dat al jullie dromen mogen uitkoemn Groetjes, Sandy |
| 25/12/2007 @ 13:32 Cathy137 ![]() | Hallo, Iedereen fijne feestdagen gewenst!! Binnenkort kom ik hier nog een uitgebreid verslagje uitbrengen hoor. groetjes Cathy |
| 25/12/2007 @ 23:40 Debby ![]() | Vrolijke kerst iedereen. ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Dames omgeving Mechelen met kinderwens

.
) en dat was echt afzien. Dat kan ik er nu dus echt niet meer bijhebben nu ik mezelf ook al zo rot voel soms. Hij gaat nu maandag naar de huisarts, eens horen of die hem geen ziekverlof kan geven tot als zijn kerstverlof begint. Zo kan het echt niet verder! Hij was helemaal ingestort toen bleek dat ze de volgende weken wéér een aantal nachten moeten doorwerken om hun projecten af te krijgen. Daar bovenop had hij ook nog commentaar gekregen van collega's over zijn planning van het werk (terwijl hij die niet eens zelf maakt). Dus het zat hem erg hoog gisteren. Vanmorgen was hij min of meer gekalmeerd, maar het wordt dus echt tijd voor vakantie.