volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 25/02/2008 @ 22:54 logan ![]() | hey kwam zeggen dat ik fotos op mijn profiel heb staan het is mij gelukt ![]() ![]() |
| 22/02/2008 @ 17:32 sandy | Hoi dames, debby super meid,geniet ervan en van harter gefeliciteerd he. .groetjes, Sandy |
| 22/02/2008 @ 13:18 Cathy137 ![]() | Hallo, Wat een fantastisch nieuws!!! Geniet ervan. groetjes Cathy |
| 22/02/2008 @ 10:12 Marie ![]() | Aaaaahhhhhhh!!! Debby!!!!!! Super! Een dikke proficiat van hieruit, het is je van harte gegund!! Groetjes Marie |
| 22/02/2008 @ 07:33 Debby ![]() | Eindelijk mag ik eens goed nieuws brengen! Ik heb vanmorgen positief getest. Ik daver over heel mijn lijf! |
| 21/02/2008 @ 16:06 sandy | Hoi dames, voor de 2de keer,tekst was weg. Meter zijn is heel leuk ben zelf meter van het oudste zoontje van mijn zus.Die is 13 feb trouwens voor de 2de keer bevallen,terug een zoontje,Noah.Mooi,braaf kereltje. Marie gefeliciteerd met de zwangerschap. Marian,herken min of meer je gevoel,zit zelf ook een beetje in een dipje,mijn ventje is niet ziek of zo maar voel mij niet zo happy. Soms denk ik is dit het nu mijn leven,huishouden,kindjes,werken en huishouden,meer doe ik de laatste tijd niet.In bad,met kids,naar toilet met kids,nooit tijd voor mezelf,buiten nu,onverwachts vroeger gedaan op het werk dus ff tijd,maar ga direct verder doen,stofzuigen en kuisen. Voel me al terug een beetje beter maar echt gelukkig niet nee,begin precies iets te missen. Dames,totdat ik weer es ff tijd heb he. Mrian,hou je goed en hopelijk schijnt ook voor jou binenkort de zon weer. Groetjes, Sandy |
| 21/02/2008 @ 16:05 sandy | Hoi dames, voor de 2de keer,tekst was weg. Meter zijn is heel leuk ben zelf meter van het oudste zoontje van mijn zus.Die is 13 feb trouwens voor de 2de keer bevallen,terug een zoontje,Noah.Mooi,braaf kereltje. Marie gefeliciteerd met de zwangerschap. Marian,herken min of meer je gevoel,zit zelf ook een beetje in een dipje,mijn ventje is niet ziek of zo maar voel mij niet zo happy. Soms denk ik is dit het nu mijn leven,huishouden,kindjes,werken en huishouden,meer doe ik de laatste tijd niet.In bad,met kids,naar toilet met kids,nooit tijd voor mezelf,buiten nu,onverwachts vroeger gedaan op het werk dus ff tijd,maar ga direct verder doen,stofzuigen en kuisen. Voel me al terug een beetje beter maar echt gelukkig niet nee,begin precies iets te missen. Dames,totdat ik weer es ff tijd heb he. Mrian,hou je goed en hopelijk schijnt ook voor jou binenkort de zon weer. Groetjes, Sandy |
| 15/02/2008 @ 08:16 Marie ![]() | Hey Marian, Ik hoop dat ullie snel uit die winterdip geraken. Ik zal in ieder geval ook gelukkig zi,n als de lente er is. Tot hoors Marie |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Dames omgeving Mechelen met kinderwens

groetjes wendy 
.