< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Dames omgeving Mechelen met kinderwens

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Dames omgeving Mechelen met kinderwens
29/02/2008 @ 12:47
Marie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi dames,

Marian, ik hoop voor jou dat het positief blijft gaan met Wilfried. En misschien komt je wens voor een derde kindje nog wel uit, ik denk dat wij het bij 2 zullen houden, ma ja, da zeg ik nu natuurlijk.

Debby heb je al een afspraak kunnen versieren bij je gynea? Ik moet maandagavond voor mijn 12 weken echo, ze gaat de nekplooimeting doen dan. Hopelijk is alles nog in orde dan.

Onze Rayan gaat na de paasvakantie naar't school. Hopelijk is hij dan volledig droog, hij heeft enkel nog problemen met de grote boodschap. Pipi gaat perfect.

Tot hoors
Marie

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 21:17
logan

Online Status Bekijk profiel
hey

hoonee marian zo te zien is het niet alleen bij mij dan hihihi
hier gelijk aardige kuren heb logan gistern morgen onder de zalf gevonden hij zag zo wit als iets ik dacht ik hoor die niet ze zijn nog niet wakker dus dacht zal nog wat blijven zitten maar nee ze waren lekker aan zalven hooo ook een vettig spul hoor maar goed zoals je zegder na kan je er mee lachen he
zijn jullie naar de stoet geweest zondag wij waren mee geweest zal fotos op mijn profiel zetten logan was zeer grappig hoor
hier nog niks proper hoor hij kan nog niet op potje gaan vind het ook vervelend wat het duurt lang vind ik maar goed
alle ga nu badje pakken want kan me maar niet opwarmen
groetjes wendy

Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 13:00
marian

Hoi allemaal,

Hier ook nog eens een teken van leven van mij. En deze keer ook met positief nieuws. Nee, ik ben niet zwanger, en nee, Wilfried is nog altijd niet overtuigd dat een derde toch wel héél leuk zou zijn. Mààr: het lijkt met hem persoonlijk wel de goede kant op te gaan. En dat is een pak van mijn hart kan ik wel zeggen! Hij is gisteren aan zijn derde werkweek begonnen, en ook al werkt hij naar mijn mening weer veel te veel, hij lijkt er zelf minder last van te hebben. Ik hoor hem bijna niet meer klagen dat hij moe is of zich niet lekker voelt, en hij is gewoon veel aangenamer gezelschap dan hij in maanden is geweest. De kinderen lijken hem ook een stuk minder te irriteren, en regelmatig beleeft hij zelfs terug plezier aan het feit dat zij hier rondlopen met al hun gekke uitspraken en capriolen. De kinderen zelf zijn weer superenthousiast als papa thuiskomt van zijn werk, en ik hoef niet meer mijn adem in te houden als er eentje een keer roept of zo. Ik ben in ieder geval blij dat deze crisis weer een beetje overwonnen lijkt!

Debby, hoe gaat het nu met je? Hopelijk ben je niet al te misselijk? Was je van Ryan trouwens ook niet ontzettend misselijk in het begin? Ik wil je niet van je roze wolk duwen, maar bij een volgende zwangerschap schijnt dat alleen maar erger te worden. Of lag dat bij mij aan het feit dat het een meisje was? Want ze zeggen ook wel dat je van een meisje meer ziek bent... Ben je trouwens al bij de gyn geweest? Spannend hoor!

Wendy, ook hier eentje die in september naar school kan. Of ja, als ze tegen dan zindelijk is tenminste... Ik was van plan te wachten met zindelijkehidstraining tot in de paasvakantie of zo, maar als ons Mare dan even traag is als Dries, hoeft ze dit jaar nog niet aan school te denken! Hoe doen jullie dat?

Marie, klinkt niet echt prettig, zo'n slechte nachten! Ik heb er zelf niet uitgesproken last van gehad tijdens mijn zwangerschappen, maar ja, ik slaap dan sowieso al héél slecht met periodes. Hopelijk gaat het intussen al wat beter? En wanneer gaat Rayan naar school eigenlijk?

Sandy, ik kijk er soms ook naar uit om terug te gaan werken hoor! Gewoon eens iets anders dan kinderen en huishouden om me mee bezig te houden... Maar aan de andere kant zie ik dan wel weer heel erg op tegen het rennen en vliegen om iedereen op tijd op zijn werk, school of creche te krijgen. Misschien is een avond in de week gaan sporten gemakkelijker dan

Cathy, hoe is het intussen met jou en Jonas? Ik heb jullie foto in de Flair gezien, echt schattig. Jonas is ook al een flinke jongen geworden zeg! En op je werk? Niet te druk momenteel?

Hier alles dus min of meer in orde. Hoewel, deze morgen heb ik me toch echt wel even boos gemaakt! Dries en Mare hadden al het wc-papier dat ze konden vinden afgerold en in bad gegooid, samen met alle inlegkruisjes en tampons, plus hun pyjama's. Daarbij hadden ze het reservoir uit de luchtbevochtiger gehaald en daarmee hun slaapkamer zo goed als onder water gezet, en in dat water Wilfried zijn postzegelverzameling van vroeger gesopt. Ik ben meer dan een uur bezig geweest met opruimen. Nu ze samen op één kamer slapen (dan slapen ze beter) steken ze om de haverklap van dit soort dingen uit 's morgens vroeg. En dan na een slapeloze nacht voor mama, want ik heb tot half 4 met Mare rondgedragen. Die heeft de hele nacht geweend, tot ik haar bij ons in bed legde, toen sliep ze natuurlijk onmiddellijk! Ach ja, achteraf kan ik er wel mee lachen hoor, maar als je zoiets vindt om half 7 is dat toch heel anders!

Zo, ik ga ervandoor! Tot binnenkort dus maar weer!

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 22:54
logan

hey kwam zeggen dat ik fotos op mijn profiel heb staan
het is mij gelukt

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 22:41
logan

hey allemaal

hier ben ik weer was lang geleden he
hier alles gaat weer normaal
heb teen en tander meer gemaakt en was niet echt happy die periode
maar goed het is voorbij
zoals ik jullie het al heb verteld dat er geen 3 meer komt is voor goed heb lang over gedaan om het idee uit mijn hoofd te zetten maar het gevoel dat ik er een mis is er nog het is een gemis en ken dat niet vertellen wat het is maar man lief versta het allesiens niet
en nu zeker loop met een opgezwollen buik (door spiraal denk ik)en das niet plezant de mensen zeggen haa terug zwanger ?? DAN MOET JE NEE ZEGGEN DAN VERSCHIETEN ZE !!!!! zeer vervelend hoor
maar goed moet volgende maand terug naar joos (gynè) gaan zal het daar melden
logan word groot in september gaat hij naar school ben benieuwd en die zelfde school jaar maar dan in 2009 na paas vakantie ons morgantje
zal wennen zijn voor mij !!!het gaat toch allemaal rap he ben pas bevallen en ze mogen naar school
het is ook daarom dat ik graag weer zwanger ben
maar goed
arnaud is een flinke man aant worden ben een fiere meter

marian hoe gaat het met jou

en proficiat voor de nieuwe mama's
groetjes wendy

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 22:41
logan

hey allemaal

hier ben ik weer was lang geleden he
hier alles gaat weer normaal
heb teen en tander meer gemaakt en was niet echt happy die periode
maar goed het is voorbij
zoals ik jullie het al heb verteld dat er geen 3 meer komt is voor goed heb lang over gedaan om het idee uit mijn hoofd te zetten maar het gevoel dat ik er een mis is er nog het is een gemis en ken dat niet vertellen wat het is maar man lief versta het allesiens niet
en nu zeker loop met een opgezwollen buik (door spiraal denk ik)en das niet plezant de mensen zeggen haa terug zwanger ?? DAN MOET JE NEE ZEGGEN DAN VERSCHIETEN ZE !!!!! zeer vervelend hoor
maar goed moet volgende maand terug naar joos (gynè) gaan zal het daar melden
logan word groot in september gaat hij naar school ben benieuwd en die zelfde school jaar maar dan in 2009 na paas vakantie ons morgantje
zal wennen zijn voor mij !!!het gaat toch allemaal rap he ben pas bevallen en ze mogen naar school
het is ook daarom dat ik graag weer zwanger ben
maar goed
arnaud is een flinke man aant worden ben een fiere meter

marian hoe gaat het met jou

en proficiat voor de nieuwe mama's
groetjes wendy

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 12:48
Debby

Bedankt Sandy.

Marie, ik deel de slapeloze nachten. Ik moet altijd naar de wc (vroeger ook), maar ik kan ni terug in slaap vallen, zodat ik uren wakker lig met honderden gedachten in mijn hoofd. Ik hoop dat het beter gaan nadat iedereen het weet en de echo achter de rug is.

Gisteren ook al voor de eerste keer moeten overgeven.

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 11:40
Marie

En Debby, hoe voel je je? Is het al wat doorgedrongen?

Hier alles oké, alleen superslechte nachten, word constant wakker van de honger en als ik ni direkt iets ga eten, word ik nog misselijk ook... Had ik helemaal niet bij onze Rayan... Ik hoop dat het binnenkort toch gedaan is, want ik kan mijn nachtrust wel gebruiken...

Tot hoors!
Marie

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 17:32
sandy

Hoi dames,

debby super meid,geniet ervan en van harter gefeliciteerd he.
.

groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 13:21
Debby

Dank jullie wel hoor allemaal.

Het is voorlopig nog moeilijk te vatten, maar ik heb dezelfde symptomen als bij Ryan, dus het zal wel snel komen. Die kerel wordt gewoon grote broer.

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 13:18
Cathy137

Hallo,

Wat een fantastisch nieuws!!! Geniet ervan.

groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 10:12
Marie

Aaaaahhhhhhh!!! Debby!!!!!!
Super! Een dikke proficiat van hieruit, het is je van harte gegund!! En wat zei Ken?

Groetjes
Marie

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 09:39
marian

Waauw, dat is dan wel écht geluk hebben. Halen jullie eerst alles uit de kast wat betreft onderzoeken en stimulatie en zo, en dan lukt het ineens als jullie er eigenlijk niks meer voor doen. Fijn hoor! Het is je echt van harte gegund!

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 09:09
Debby

Daar is toch niks onbeleefd aan.

Het was idd een wonder van moeder natuur. Voor IVF voelde ik me helemaal nog niet klaar, dus waren we net overgestapt op acupunctuur. Woensdag hadden we onze eerste afspraak, maar toen was ik gewoon al zwanger.

Begin vorige week heb ik nog tegen Ken gezegd dat het me niet zou verbazen als ik deze keer zwanger zou zijn. Ik stond toen vol met heel pijnlijke puistjes om mijn gezicht en mijn tieten doen al anderhalve week ontzetten pijn. Maar om heel eerlijk te zijn, dacht ik vanmorgen toch dat hij negatief ging zijn.

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 09:06
marian

Waauw Debby, dat is nog eens goed nieuws zo vroeg op de morgen! Proficiat meisje, je hebt lang genoeg moeten wachten. Waren jullie nu dan toch voor ivf of zo gegaan? Of was het gewoon een wonder van moeder natuur? Je hoeft niet te antwoorden natuurlijk, klinkt een beetje onbeleefd als ik het hier zo neerzet, maar het is echt gewoon pure interesse hoor.

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 07:33
Debby

Eindelijk mag ik eens goed nieuws brengen! Ik heb vanmorgen positief getest. Ik daver over heel mijn lijf!

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 16:06
sandy

Hoi dames,

voor de 2de keer,tekst was weg.
Meter zijn is heel leuk ben zelf meter van het oudste zoontje van mijn zus.Die is 13 feb trouwens voor de 2de keer bevallen,terug een zoontje,Noah.Mooi,braaf kereltje.
Marie gefeliciteerd met de zwangerschap.
Marian,herken min of meer je gevoel,zit zelf ook een beetje in een dipje,mijn ventje is niet ziek of zo maar voel mij niet zo happy.
Soms denk ik is dit het nu mijn leven,huishouden,kindjes,werken en huishouden,meer doe ik de laatste tijd niet.In bad,met kids,naar toilet met kids,nooit tijd voor mezelf,buiten nu,onverwachts vroeger gedaan op het werk dus ff tijd,maar ga direct verder doen,stofzuigen en kuisen.
Voel me al terug een beetje beter maar echt gelukkig niet nee,begin precies iets te missen.
Dames,totdat ik weer es ff tijd heb he.
Mrian,hou je goed en hopelijk schijnt ook voor jou binenkort de zon weer.
Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 16:05
sandy

Hoi dames,

voor de 2de keer,tekst was weg.
Meter zijn is heel leuk ben zelf meter van het oudste zoontje van mijn zus.Die is 13 feb trouwens voor de 2de keer bevallen,terug een zoontje,Noah.Mooi,braaf kereltje.
Marie gefeliciteerd met de zwangerschap.
Marian,herken min of meer je gevoel,zit zelf ook een beetje in een dipje,mijn ventje is niet ziek of zo maar voel mij niet zo happy.
Soms denk ik is dit het nu mijn leven,huishouden,kindjes,werken en huishouden,meer doe ik de laatste tijd niet.In bad,met kids,naar toilet met kids,nooit tijd voor mezelf,buiten nu,onverwachts vroeger gedaan op het werk dus ff tijd,maar ga direct verder doen,stofzuigen en kuisen.
Voel me al terug een beetje beter maar echt gelukkig niet nee,begin precies iets te missen.
Dames,totdat ik weer es ff tijd heb he.
Mrian,hou je goed en hopelijk schijnt ook voor jou binenkort de zon weer.
Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 08:16
Marie

Hey Marian,

Ik hoop dat ullie snel uit die winterdip geraken.
Ik zal in ieder geval ook gelukkig zi,n als de lente er is.

Tot hoors
Marie

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 11:17
marian

Dank je wel, Debby. Soms moet het er gewoon effe uit. Ik voel me af en toe gewoon zo machteloos en gefrustreerd! En het lijkt wel of ik de enige ben die er moeite voor doet dat het beter zou gaan. Die homeopatische pillen liggen hier nog steeds op de kast: hij heeft ze 'niet nodig'. Zijn trainingbroek zit nog netjes in de zak met het kaartje eraan: geen zin om te gaan joggen. En dan maar de hele avond achter de laptop met een half oog op de tv gericht in de zetel hangen... Waarom doe ik eigenlijk nog moeite? Maar ja...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >