< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Maar blijven hopen zeker?

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
Maar blijven hopen zeker?
22/02/2008 @ 14:32
Els

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Proficiat Debby!!
Het wachten is dan eindelijk toch beloond! Geniet van je zwangerschap!

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 07:34
Debby

Zwanger! Eindelijk!!!!

Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 14:47
Lijntje

Online Status
Hallo,

Zolang er hoop is... De moed niet verliezen. Makkelijk gezegd hè. Ik weet heel goed hoe het is om zo te verlangen naar een kindje, is een moeilijke tijd.

Denk dat ik zo'n 6w ver was toen ik naar het ziekenhuis belde voor de uitslag. Dus nog niet lang zwanger, dat niet. Was toen heel erg moe, we vertrokken de dag erna op vakantie en gelukkig is m'n moeder meegegaan, dus had ik wat tijd om te rusten. Voel me goed, zoals bij Leander. Dit kindje is rustiger, in de buik toch ;o)

Kan begrijpen dat je het moeilijk hebt met je schoonzusje. Voor hun zal het ook wel wat dubbel zijn. Zij die zich zo verheugen op hun kindje en weten dat jij ook graag zwanger zou zijn...

Wens jullie een heel gelukkig nieuw jaar, vol mooie dingen en vol verwondering...

Groetjes,
Lijntje

Link naar deze reactie
11/12/2007 @ 20:22
Debby

Hoi meiden.

Lieveke, wat moet het voor jou moeilijk zijn meid. Dikke knuffel en hopelijk vind je snel je draai samen met Yoran.

Lijntje, ik zit hier met een opengevallen mond. Wat een nieuws zeg. Eigenlijk wel fijn dat het zo heel onverwacht is. Hoever was je eigenlijk toen je het ontdekte? Gefeliciteerd trouwens!
Leuk dat alles zo goed is met Leander. Ze worden toch snel groot hé?

Met Ryan gaat ook alles piccobello. Zeker nu ik terug thuis ben en niet meer moet gaan werken bij mijn schoonmoeder. Heerlijk vind ik het om zo van mijn jongen te genieten.

Wat baby's maken betreft, is er nog steeds geen goed nieuws. Vandaag had ik mijn 5de inseminatie. Nog eentje te gaan en we moeten kiezen: stoppen met alles, of overgaan op IVF. Ik had nooit gedacht dat het zover ging komen.
Mijn schoonzusje is ondertussen 4 maand zwanger en het prikt zo. Vooral omdat ze anderhalf jaar geleden zei dat ze nog voor mij zwanger ging zijn, ook al waren ze toen helemaal nog niet aan kinderen aan't denken. Ik probeer blij te zijn dat ik tante word, maar het is zo verdomd moeilijk soms.

Dikke kus,
Debby

Link naar deze reactie
11/12/2007 @ 11:38
Lijntje

Online Status
long time no euhm write
Hey!

Ik lees hier zoveel jammers! Debby, ik duim dat je tweede wensenkindje er snel mag komen en Lieveke, je kleine ventje die onder het mes moet, heel akelig en dan nog alles alleen moeten verwerken, is pijnlijk...

Met Leander gaat het prima, slim, lief ventje dat al aardig wat pasjes zet (is 15 november een jaar geworden) en al vanalles zegt (papa, mama, boeboe (beer), bal) Voor de rest heeft hij wat zelfgevonden woordjes en natuurlijk dada enzo.

Begin september moest ik terug naar de gyn voor een naonderzoek nog, vroeg of ik m'n regels gehad had, zeg: ja, 15 juli. Oh, da's al effe geleden, dan doen we een zwangerschapstest. Ik zeg: neenee, da's niet nodig (zou het toch wel voelen?), zal dat evt thuis wel doen. Maar ze stond erop, dus bloedtest gedaan. 's Middags moest ik bellen. De verpleegster aan de lijn vond de uitslag niet zo snel, waar ging het over? Zwangerschap. Oh ja. Duidelijk positief. Wablieft? Ja, u bent zwanger, proficiat. Euhm????? De week erna zijn we op vakantie vertrokken en toen we terugkwamen was ik nog altijd vol ongeloof en verwondering. Heel gek. Zo snel had ik het zeker niet verwacht. Tuurlijk wilden we een tweede, ik heb borstvoeding gegeven (9mnd) en de laatste maand moet ik dan zwanger geworden zijn.
Leandertje zal net anderhalf zijn, want de baby wordt 9 mei verwacht. Fijn kort bijeen en tegelijk, hoe ga ik dat toch maar allemaal doen? De baby voel ik al 4 weken bewegen en stampen, zijn nu 19 weken ver, dus al bijna aan de helft.

Hoop dat het goed gaat met jullie!

Groetjes,
Lijntje

Link naar deze reactie
15/10/2007 @ 10:57
Lieveke

hey debby,

met mij begint alles weer op ze plooien te komen.Yoran is 4 september geopereerd.Operatie is goed verlopen,maar de andere kant moet ook nog gebeuren.
Vorige week heeft yoran dan weer 2 dagen op het ziekenhuis gelegen,want zijn teelbal waar hij geopereerd is,was volledig ontstoken door de verkeerde draadjes te hebben gebruikt bij de operatie.
Ondertussen zijn ik en de papa van yoran ook al 5 weken uit elkaar.Het klikte niet meer,dus een 2de baby zit er nu effe niet meer in.
Toch blijf ik duimen voor jou en zie ik regelmatig na of het al raak is,

liefs wendy

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 16:51
Debby

Lieveke, hoe is de operatie van Yoran eigenlijk geweest? Alles goed verlopen?

Link naar deze reactie
11/10/2007 @ 20:18
Debby

Hoi.

Ik raak er eindelijk ook nog eens. Jongens, jongens, wat een drukte.

Hoe gaat het met de kleine jongens?

Al babynieuws Lieveke?

Hier nog steeds niks. We zitten ondertussen al aan 19maanden weer. Als het bij elk kindje trager en trager gaat, ga ik nooit aan die 4 schatten komen.
Volgende week hebben we wel onze derde IUI en ik hoop dat er 2 eitjes zitten. Mss verhoogt dat onze kansen toch een beetje. Ik hou jullie wel op de hoogte.

Met Ryan gaat het ook redelijk goed. Sinds deze week zijn we aan de zindelijkheidstraining begonnen. Heel leuk!
Eten is nog wel altijd een probleem. Boterhammen, koeken of iets anders waar hij een stuk moet afbijten, lukken nog steeds niet. Hopelijk komt het ineens van de ene op de andere dag.

Ik ga mijn rakker stilaan klaar maken voor zijn bedje, want het is eigenlijk al veel te laat.

Tot gauw
Debby

Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 19:15
lieveke

Online Status Bekijk profiel
hey debby,

zo te zien zijn wij de enige 2 nog op dit forum.

ik wens je morgen heel veel succes toe en duim ontzettend hard dat het raak is

Ik ben met mijn lange cyclus naar de gyne geweest en die zei dat het wss maar een periode is dat ik dat nu heb.Ze raadde me aan om toch maar te temperaturen om zo te zien of ik een eisprong heb.Ze kon me ook pillen geven die me cyclus doen inkorten die je voor 6 maand moet nemen,het nadeel was dat je dan een half jaar zekerniet zwanger moogt worden,is risico ofzo,ze raadde dit zelf af omdat het niet zeker isdat het wel helpt en dan gooi je dat half jaar ook weer zomaar weg dus heb ik dat ook niet gepakt.
Als ik na een half jaar nu niet zwanger ben,moest ik nog eens langskomen.

Had ik al verteld dat ze bij K&G hadden gezegd dat ik met Yoran naar een uroloog moest?Ik moest daarheen omdat hij een teelbal niet kon vinden.Maandag ben ik dan daarheen geweest,hij heeft wel allebei ze teelballen,maar zijn rechtse is niet ingedaald met als gevolg dat Yoran op 4 september word geopereerd.Het eerst dat ik deed was huilen,wss geschrokken van de situatie,ik bereid me er nu mentaal op voor dat hij moet geopereerd worden,maar het is niet makkelijk om het uit je hoofd te zetten.Ik denk dat die dag de ergste dag uit me leven word.

liefs wendy

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 21:57
Debby

Hoi hoi.

Overmorgen is het zover dames: mijn eertste IUI!
Onverwachts want ik dacht dat het pas voor tegen het weekend zou zijn, maar heb een heel vroeg ei.

Ik vind het wel heel spannend allemaal en probeer niet te veel te hopen dat dit ons gaat helpen, maar 't is moeilijk.

Ik zit hier ondertussen ook met 2 zieken. Mijn ventje heeft een longontsteking en Ryan heeft last van koorts, buikpijn en wil niet eten. Morgen toch maar even naar de KA. De onze is wel op vakantie, maar vind dat hij toch iets te veel afziet om het op zijn beloop te laten.

Dikke kus voor jullie en de kleine jongens.

Liefs,
Debby

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 12:25
Debby

Hey Wendy.

Het lijkt wel alsof je over mij bezig bent. Ik heb ook zo van die cyclussen. Vooral sinds Ryan er is (30,28,32,43,50,30,67). Toen heb ik de resterende Clomid van Ryan genomen en 2 rondes erna naar de gyn. Sindsdien schommelt hij tussen de 28 en 30 dagen.
Clomid is dus een goeie om de cylcussen te regelen, maar had jij dat bij Yoran ook niet genomen? Of ben ik je nu met iemand anders aan het verwarren

Wat je ook kan doen is tempen... Vroeger deed ik het niet, maar voor ons 2de boeleke wel. Ik kan er niet echt mee aflezen wanneer mijn ei precies is, maar dan weet je tenminste wel of je er eentje hebt gehad of niet.
Mss dat eens proberen en anders nog maar eens bij de gyn langsgaan?

Ik hoop dat je snel goed nieuws brengt hoor meid, want vind het echt niet eerlijk dat ons beiden wéér moet overkomen.

Dikke kus,
Debby

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 11:09
lieveke

hey debby,

wat erg dat het weer niet raak is seg,ik hoop voor jou dat die IUI goed nieuws brengt.

Ik snap mijn cyclussen niet meer,ik ben niet zwanger,want ik heb negatief getest.Voor we Yoran hadden had ik elke maand een mooie cyclus van 28 dagen.Nu we weer voor een 2de bezig zijn,word elke cyclus langer.Ik zit nu al aan 40 dagen,de maand hiervoor zat ik aan 36 dagen en die maand ervoor 33 dagen,ik kan er echt niet meer aanuit.
Bestaat er eigenlijk iets om je cyclussen in te korten?
Want ik weet nu ook niet natuurlijk of ik wel een eisprong heb he,de maanden zijn te lang om met ovulatietesten te doen,is me veel te duur eigenlijk.
Heb jij wat raad debby??

liefs wendy

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 11:03
Debby

Weer ongesteld geworden, dus we beginnen deze ronde met IUI. In de hoop dat dat meer oplevert.

Link naar deze reactie
11/07/2007 @ 21:14
Debby

Hoi dames.

Wendy, bij jou is het ook weer spannend zie ik. Wat denk je zelf? Veel succes meid!
Zag in je profiel dat Yoran ook dat loopautootje heeft van Fisher Price. Is hij er ook zo dol op? Dat ding is bij ons zijn geld dubbel en dik waard geweest.

Lijntje, jammer te horen dat Leander zo slecht slaapt. Hopelijk komt er snel verandering in en kan je ook wat uitrusten.
Al 6 tanden zeg. Wow! Bij ons was dat tot vorige week ook het aantal. Nu zijn het er 8.

Ryan doet het heel goed. Morgen wordt hij alweer anderhalf. Pff, wat gaat de tijd snel. En hij begint al stilaan in zijn peuterpubertijd te raken. Jongens, wat een driftkikker. Heeft ie zeker van de mama.

Wat een nieuw beebje betreft... Wij zijn aan onze laatste ronde bezig met klussen. Het zaadonderzoek van 't ventje was namelijk niet zo heel goed en daarom schakelen we vanaf volgende cyclus over op IUI (inseminatie dus). Mss brengt dat een mooier resultaat.
En anders moet het nu maar raak zijn. Ik had 2 eitjes, dus is de kans op slagen toch een beetje hoger hé. Vrijdag de 13de nod en ik ben eens benieuwd of het een ongeluksdag gaat zijn.

Geef jullie jongens een dikke kus van me.

Groetjes,
Debby

[Laatst gewijzigd door Debby - 11/07/2007 @ 21:15] - Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 20:38
Lijntje

Online Status
Hey dames,

Blijft afwachten bij jullie hè... Hier alles oké, Leander is heel vrolijk, eet goed, maar slapen ho maar. Dus hier een mama met een chronisch slaapgebrek. Maar toch heel gelukkig natuurlijk.
Hij heeft al 6 tandjes, dus ik steek het daar maar op, in de hoop dat het nu even goed gaat. Borst geef ik nog altijd 's morgens en 's avonds, alhoewel ik er waarschijnlijk snel mee op ga houden, omdat het pijn begint te doen (tandjes dus) en om te kijken of hij dan wel doorslaapt...

Moet eens naar huis gaan (ben nu bij mijn mama op de pc, omdat de onze gecrasht is, en al een maand binnen), ben moe (what's new?)

Veel groetjes,
Lijntje

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 19:54
Debby

Dikke knuffel meid, maar ik duim dan nog maar even dat je te vroeg getest hebt.

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 18:51
lieveke

hey debby,

banner is juist maar heb getest en was negatief.wachten dus op de.

liefs wendy

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 22:41
Debby

Lieveke, ik hoop dat je banner nog juist is en je echt overtijd bent. Ik duim dat je snel goed nieuws mag brengen hoor.

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 22:02
Debby

Lieveke,

geen symptomen, wil niks zeggen, dus ik duim gewoon nog even verder.

Het onderzoek is nog niet geweest. We mochten het zaad nog niet verkwisten van de gyn. Haha! We moesten het eerst nuttig gebruiken.
Maandag moeten we bellen voor een afspraak.

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 17:56
lieveke

hey debby,

alles goed?

hier gaat het prima.Hoe was het sperma-onderzoek?

denk niet dat het voor deze maand is,heb totaal geen symptomen.

liefs wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >