< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » geen duiveltjes in mei

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
05/04/2007 @ 19:00
Dusanka

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Suzanne,

Wat fijn zeg dat hij nu doorslaapt !!!..jaaaaaaaa het wordt echt steeds leuker nu hoor.

Ben veel moe dus ook niet veel fut om te reageren ..... volgende week donderdag weten we het geslacht dus dan een uitgebreid verslag

Liefs

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 15:02
Suzanne

Online Status Stuur bericht
hoi hoi

ons guppie is al weer bijna 3 manden oud wat gaat het toch snel he
gelukkig groeid hij goed.
hij begint nu naar dingen te lachen en voral te grijpen (bloemen van oma en zo ) en ik had haar nog zo gewaarschuwd haha
hij slaapt sinds kort lekker door dus das wel heel fijn hoor

vedder is het wel erg rustig hier hoor
hoe is het met iedereen?

kus Suzanne

Link naar deze reactie
20/02/2007 @ 13:05
Suzanne

goh wat rustig is het hier

Link naar deze reactie
31/01/2007 @ 13:59
Suzanne

haai haai

dusanka wat fijn zeg dat je puk nu al voeld lekker vroeg wel een goed teken he
die raare dromen heb ik gelukkig niet gehad maar mijn beste vriendin heeft ze voor mij gehad vanaf het moment dat ik zwanger was haha vond het wel schattig

Guido maakt ne nachten van 4,5 a 5 uur dus er zit al schot in he hij is alweer ruim 6 weken wat gaat het toch snel

trouwens voor jou ok he alweer 10 weken

Guido was op het cb al 1200 gr aan gekomen in 4 weken en 4 cm gegroeidwas zo trots op hem

het is wel een schatje hoor huilt aleen als hij echt een rede heeft en laat zich ook makkelijk trosten we hebben echt mazzel met zo,n lief vendje

alleen poepen gaat nog niet helemaal zo als het hoord kan hij heel hard kreunen echt zielig hoor maar ja hoort er bij hij heeft gelukkig niet zo veel last meer van krampjes

jammer dat we niks meer van rif hooren zou alles wel goed met haar gaan?

afgelopen zondag weer even op mijn paard gezeten heeeeeeeerlijk was dat n ze was zo braaf

groetjes Suzanne en Guido

Link naar deze reactie
30/01/2007 @ 09:47
Dusanka

Hey Suus,

Fijn dat het allemaal een beetje in zijn ritme komt...overschakeling he !!!
En tja de nachten zijn op deze manier lang he..... Gertje sliep vanaf 11 weken door maar ik maakte hem ook echt niet meer wakker voor een laatste voeding....hij melde zich vanzelf wel....doet hij nog steeds trouwens hhahaha hij gaat nu om 19.30/20.00 naar bed en wordt de volgende ochtend om 08.00 08.30 weer wakker...soms zelfs later.
ook is hij vaak wakker als wij thuis komen...wil hij nog even papa en mama tanken...zooooo schattig...nu maar hopen dat Puk ook zo makkelijk is want we zijn nu echt wel verwend hoor.

Voel Puk trouwens al bewegen..zoooooo wijs en zo fijn dat het al te voelen is...was bij gertje ook in week 11 dus het kan wel kloppen....en nee geen darmen hoor...voel het verschil goed hahahaha

Verder groeien we goed door ( zie profiel ) en kan ik niet wachten tot 13 feb..... duimen jullie met me mee ??

Heb trouwens wel steeds rare dromen hoor.... dat Puk 3 benen heeft of 2 hoofden..pfffff fijn die hormonen.

Kussssssssssssssssssssss

Link naar deze reactie
14/01/2007 @ 11:07
Suzanne

hoi hoi

hier begint alles een beetje ritme te krijgen
alleen de nachten breken me wel erg op hoor ben zo moe
ook al doet mijn vriend om de dag de nacht voeding ik word toch wakker (en moet hem dan wakker maken)dus ik hoop maar dat hij er een beetje vroeg bij is met doorslapen maar tot nu toe nog geen spoor

guido is wel een super lief ventje hij heeft een beetje moeite met poepen echt zielig hoor

as dins voor het eerst naar het cb ben benieuwd wat hij weegt hoor

he rif leef je nog meid

dusanka fijn dat je er een goed gevoel hebt bij je zwangerschap

ik mis het zwanger zijn wel hoor alleen ik wil geen 2e kindje
ik hoop dat je net zon goede zwangerschap hebt als ik heb gehad en bevalling natuurlijk ook

Link naar deze reactie
06/01/2007 @ 10:29
Dusanka

Hey liefjes !!!

Nou zo zie je maar weer he.....1.5 jaar geleden allemaal hopen op een beebje en nu allemaal mama !!!!

Dames mag ik jullie een fantastische nieuw jaar wensen met heeeeeeeel veel geluk voor jullie gezinnetje

Suzanne...he gadver meis...kraamtranen...nou niks erg hoor..is ook heel normaal alles moet er toch een keer uit he..het is natuurlijk ook niet niks..je hebt wel ff een prestatie neergezet en dat in 4 uur tijd pffffff petje af
kijk wat voor prachtig kereltje je hebt

Sandy: wat is het toch een prachtige meid zeg !! ben echt heel blij voor je dat je relatie ook weer goed is en ja soms is een break ff nodig he !! zo zie je maar eind goed al goed he..

Rif; hoestie dan ...

Hier intussen echt zwanger pffff...misselijk met vlagen, pijnlijke borsten..nou ja jullie kennen het...en steeds het idee; gaat het goed of gaat het niet goed ( ja ja is normaal) vreselijk emo en ik vind weer alles vies..... ja teken voor mij dat het daarbinnen goed gaat hahaha ben vreselijk knuffelig met Gertje en die zit me ook echt aan te kijken van ...wat is er met jou aan de hand...hihi..ja het is echt al een flinke bink hoor...hij kletst de gaten in je sokken en hij gaat erg hard...
Contract op mijn werk tot 31 aug....hoezo speling van het lot he..... dus dat is ook weer een geruststelling he...kunnen we in ieder geval goed de zomer door he...

Dames dikke knuffel

Liefs
Dusanka

Link naar deze reactie
05/01/2007 @ 20:22
Suzanne

hoi hoi

hier gaat allesweer aardig
ik heb alleen last van een depressie gehad ik kon alleen nog maar huilen en me heel ongelukkig voelen .
gelukkig gaat het nu weer wat beter heb hele goede druppels van de vk gehad en die helpen erg goed
ben nog wel moe maar mijn vendje doet nu de nacht voeding
hoe lang deden jullie kindjes er over om door te slapen?

guido heeft veel las van krampjes en ik let al op wat ik eet maat toch
vedder is het een schat van een baby morgen alweer 3weken wat gaat het toch snel

hoe is het met jullie erg rustig hier

sandy wat fijn dat jullie mekaar toch weer hebben terug gevonden hebben

rif hoe is het met jou?

en dusanka???

ps er staan eindelijk fotos op mijn profiel.

[Laatst gewijzigd door Suzanne - 05/01/2007 @ 20:22] - Link naar deze reactie
03/01/2007 @ 15:18
sandy

Online Status Bekijk profiel
ik krijg de foto's niet op mn profiel?????

Link naar deze reactie
03/01/2007 @ 15:08
sandy

Online Status Bekijk profiel
heyyy

suzanne GEFELICITEERD!!!!! wat heerlijk dat de bevalling zo goed is gegaan en snel!! hoe bevalt het moederschap? Vermoeiend he die eerste weken...

dusanka....ben je weer zwanger???? wauw wat heerlijk voor jullie! wat goed zeg dat gertje al kan staan! en ook al zijn naam brabbelen..dat is echt heel snel!

met ons gaat het goed, selena is alweer 7 maanden heeft 2 tandjes onder, het gaat zo snel als ik die foto's bekijk van toen ze net was geboren...ze was zoooo klein...

tussen mn vriend en mij gaat het goed..waarschijnlijk rond april komt hij weer hier wonen even een afstand heeft ons toch goed gedaan en we zijn er achter dat we toch niet zonder elkaar willen dus dat is super!

xxx sandy

Link naar deze reactie
24/12/2006 @ 10:24
Suzanne

hoi hoi

sorry voor dit late berichtje hoor maar er kwam ineens zoveel op je af he

nou ik ben dus vorigeweek zaterdag bevallen van een gezonde zoon van 7 ponden hij mag luisteren naar de naam Guido.

de bevalling is heel voorspoedig gegaan en heel snel.
in 4 uur was meneer op de wered.
om half 4 smorges moest ik plassen en toen voelde ik al wat lopen en ik dacht dat zou best wel eens mijn water kunnen zijn en inderdaad toen ik in mijn onderbroek keek allemaal vlokjes en het leek op het eerste gezicht mooi helder
en op de wc direkt de eerste wee (nog niet echt pijnlijk)
ik mijn vriend wakker gemaakt een matje in bed gelegt en mijn moeder gebeld dat ze maar naar ons toe moest komen.
de weeen kwamen meteen om de 4 a5 min
ik weer naar de wc vruchtwater groen!!
de verloskundige gebeld en we konden naar het zieken huis toe komen wand zij was er al maar wel rustig aan kan nog uuren duuren.
dus wachten op mijn moeder en mijn beste vriendin (mijn moeder ging haar eerst evn ophalen)
toen mijn moeder er was is mijn vriend even de hond maar mijn schoonouders gaan brengen.
en om 6 uur waren we in het ziekenhuis.
weeen om de 3 min maar duurde niet langer dan 40 sec dus kon nog wel even duuren.
er werd een hartfilmpje gemaakt van guido en diewas gelukkig goed om half 7 mocht ik weer rond lopen (gelukkig weeen opvangen is geen pretje op je rug)
nog steeds waaren de weeen wel goed op tevangen.
om 7 uur was de verloskundige klaar met de andere bevalling en kwam mij toucheren en toen had ik al 7 cm
dus ik denk duurt nog zeker 2 uur voor ik kan gaan persen
10 min later kreeg ik de eerste pers wee 3 cm in 10 min ik was er zelf ook erg verbaast over
na een half uurtje persen was mijnheer er ikh eb wel een aantal hechtingen in mijn schaamlip maar ben vedder niet uitgescheurt
ik mag denk ik wel zeggen dat ik een makkelijke bevalling heb gehad (ben heel blij mee)

guido is een heel lief kind ik zal van de week even probeeren of ik fotos op mijn profiel kan zetten

maar even hoor

Dusanka ik zie dat je weer zwanger bent
van harte mei en zo snel wie had dat gedacht he}
ben heel blij voor jullie hoor

even tot zo ver

veel liefs Suzanne

Link naar deze reactie
21/12/2006 @ 09:13
Dusanka

suzanne meid...van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!

vertel vertel vertel

liefs

Link naar deze reactie
13/12/2006 @ 10:53
Dusanka

Haaaai

Zijn we weer ....

pffff Suus heb echt ff met je te doen hoor....scheelt in ieder geval dat het geen hartje zomer is...( mens moet toch wat verzinnen om het dragelijk te maken...)
Zal voor je duimen dat beebje snel komt.

Rif.. aaaah ik snap hoe je je voelt hoor !!! maar in de praktijk valt het mee...tuurlijk ga je haar missen maar je bent er ook zo aan gewend en het is uiteindelijk best fijn om ook weer wat dingen voor jezelf te hebben...ennuh 2 maanden...dat komt helemaal goed nog ff niet zoveel aan denken.

Hier alles zijn gangetje...werk gaat goed, Dirk heeft weer ff vakantie omdat het restaurant dicht is ..en kleintje kan al van zit naar los staan...brabbelt intussen ook zijn eigen naam hahahaha zooo lief.
Gisteren heeft hij voor het eerste gehuild omdat ik ging werken...was ff wat minder maar hoort bij de leeftijd... hij had het daarna weer erg leuk bij papa

Ik hoop ook dat het niet zo lang duurt als de vorige keer maar dat heb je helaas niet in de hand.... we zullen dus gewoon weer moeten afwachten ...en anders hebben we in ieder geval een prachtige vent en daar zijn we al heeeeeel erg gelukkig mee !!!

Liefs

Sandy...joehoeeeeeee hoe is het

Link naar deze reactie
12/12/2006 @ 09:44
Suzanne

hoi hoi

dusanka wat leuk voor nog een kleintje
spannent hoor ik hoop in iedergeval dat het wat sneller lukt dan de vorige keer he

hier nog steeds niks *zucht*
we blijven maar wachten he ik denk zelf dat i overtijd gaat maar we zullen zien he

rif hoe is het met jou meid?
alweer een beetje aan het paardrijden of wacht je er nog mee ik mis het wel hoor mijn zus rijd nu op yvanda voor mij
dat blijft ze na de geboorte ook doen want over een half jaar komt de dochter van yvan ook naar stal en die gaan we dan inrijden kijk er erg naar uit hoor ze laat al van die mooie gangen zien

groetjes Suzanne

Link naar deze reactie
10/12/2006 @ 17:54
Rif

tjee wat gaat het snel he! Ik bedacht net dat ik over 2 maanden Gioya naar het KDV moet brengen. Ik wil echt niet!!!!

Altijd fijn om zulke complimentjes te krijgen he Dusanka!
Hij kan al veel woordjes zeg! En al lopen ook....!
Ik hoop voor je dat je weer snel zwanger wordt, spannend weer!

Gioy is al iets beter, ze hoest nog wel maar de snotneus is ver weg en ze rammelt alweer hard aan haar konijntje hihi.

Link naar deze reactie
09/12/2006 @ 01:15
Dusanka

Holaaaa

ja tis geen tijd maar ok.... net klaar met werken hihi

Rif wat is ze mooi !!! en wat een prachtige ogen.... gaat het wel wat beter met haar nu..

Suus... ik duim voor je hoor meis... ik vrees dat je het nu echt spuugzat bent he...

Sandy hoe is het meis en gaat alles goed met je prinsesje..

Hier alles ok... zoals jullie aan mijn banner kunnen zien gaan we het weer proberen.... lijkt me vreselijk leuk zo'n klein wurmpje erbij... voel natuurlijk weer van alles dus maar zien hoe of wat hihi

Werk gaat gelukkig goed nu en gisteren kwam de 'grote'baas me vertellen dat hij wel heel erg blij met me was ( ze hebben 15 restaurants) dus dat was wel erg leuk !!
Gertje is echt een heerlijk kereltje wat echt altijd blij is, hij begint nu echt een beetje te praten... zijn woordjes zijn nu al papa, mama, opa, oma, bah,broem, hmmmmmm en Que (!!) ja dat wordt nog wat.... zegt hij nu wat in het spaans of in het Nederlands..we hebben nog steeds een spaanse oppas dus dat wordt even puzzelen.
Hij loopt al door de box heen en al heel goed aan onze
vingers... ben dus een mega trotse mama hihi

Dames dikke knuf

Link naar deze reactie
08/12/2006 @ 21:03
Rif

Proficiat met je baan Dusanka!!! Wel tof dat je zo afvalt, zou ik ook wel willen *grijns*

Suzanne, sterkte nog - het duurt nu niet lang meer! En geniet toch van die laatste daagjes want het is ook wel heel speciaal hoor.

Ik ben net weer beter, maar nu is Gioya ziek. Echt zo zielig. We zijn net naar de huisartsenpost geweest want ze lag echt te stikken in mijn armen dus ik vond het doodeng!

Ik zal even kijken voor fotootjes van kleine wuppie ;)

xxx Rif

Link naar deze reactie
04/12/2006 @ 13:40
Suzanne

hoi hoi

dusanka gefeliciteerd met jullie nieuwe banen schilt weer een hoop stress

bij mij gaat het nu wat minder
ik heb echt ontzettend pijn in mijn heup ik kan er bijna niet op lopen is echt lastig kan niet eens even stofzuigen of zo en snachts heb ik er ook behoorlijk last van dus ik slaap ook slecht

ik hoop eigelijk dat guppy niet te lang meer wacht hoor want ben het nu wel een beetje zat hoor
zit hier maar te wachten.

nou nu wel weer genoeg gezeurt

rif hoe is het met jou?

groetjes Suzanne

Link naar deze reactie
27/11/2006 @ 10:00
Dusanka

Joehoeeeeee,

Nou de goden zijn met ons !!...vandaag beide beginnen met een nieuwe baan...ik als bedrijfsleider en Dirk als Chef kok... ( suus hij is dus kok ) niet bij hetzelfde restaurant maar ach...voorlopig zijn we weer onder de pannen....tot Maart wel aardig wat uurtjes maar dat is hier niet anders....6 dagen is normaal.. en ja we willen de kleine wel geven wat hij nodig heeft. Voordeel is dat we laat in de middag beginnen dus Gertje en mama komen niets tekort aan elkaar ......

Suus...nog ff meis...ik duim voor je ennuh niet bang zijn voor de bevalling...kindje moet er toch uit en het zal een hele opluchting zijn.

Hier vliegen de kilo's er ineens vreselijk af pffffff ben in 2 weken 4 kilo kwijt en moet nu echt oppassen dat ik niet mager wordt...zo raar ineens.... eerst wil het moeizaam en nu.......

Rif hoe is het met jou en Gioya.....

Sandy..... joehoeeeeee

Kus

Link naar deze reactie
23/11/2006 @ 17:30
Suzanne

hoi hoi

kom net bij de verloskundige vandaan en ons wurmpje is al helemaal ingedaalt hij kan geen kant meer op
alleen doet hij dat in de lenkte en zit hij dus nog steeds lekker in mijn ribben te porren waar ik dus nu een blauwe plek heb

maar vedder ging alles wel goed gelukkig

dusanka ik hoop dat je vent snel een baan vind hoor wat doet hij eigelijk?

rif hoe is het met jou?

groetjes Suzanne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >