hoi hoi
sorry voor dit late berichtje hoor maar er kwam ineens zoveel op je af he
nou ik ben dus vorigeweek zaterdag bevallen van een gezonde zoon van 7 ponden hij mag luisteren naar de naam Guido.
de bevalling is heel voorspoedig gegaan en heel snel.
in 4 uur was meneer op de wered.
om half 4 smorges moest ik plassen en toen voelde ik al wat lopen en ik dacht dat zou best wel eens mijn water kunnen zijn en inderdaad toen ik in mijn onderbroek keek allemaal vlokjes en het leek op het eerste gezicht mooi helder
en op de wc direkt de eerste wee (nog niet echt pijnlijk)
ik mijn vriend wakker gemaakt een matje in bed gelegt en mijn moeder gebeld dat ze maar naar ons toe moest komen.
de weeen kwamen meteen om de 4 a5 min
ik weer naar de wc vruchtwater groen!!
de verloskundige gebeld en we konden naar het zieken huis toe komen wand zij was er al maar wel rustig aan kan nog uuren duuren.
dus wachten op mijn moeder en mijn beste vriendin (mijn moeder ging haar eerst evn ophalen)
toen mijn moeder er was is mijn vriend even de hond maar mijn schoonouders gaan brengen.
en om 6 uur waren we in het ziekenhuis.
weeen om de 3 min maar duurde niet langer dan 40 sec dus kon nog wel even duuren.
er werd een hartfilmpje gemaakt van guido en diewas gelukkig goed om half 7 mocht ik weer rond lopen (gelukkig weeen opvangen is geen pretje op je rug)
nog steeds waaren de weeen wel goed op tevangen.
om 7 uur was de verloskundige klaar met de andere bevalling en kwam mij toucheren en toen had ik al 7 cm
dus ik denk duurt nog zeker 2 uur voor ik kan gaan persen
10 min later kreeg ik de eerste pers wee 3 cm in 10 min ik was er zelf ook erg verbaast over
na een half uurtje persen was mijnheer er ikh eb wel een aantal hechtingen in mijn schaamlip maar ben vedder niet uitgescheurt
ik mag denk ik wel zeggen dat ik een makkelijke bevalling heb gehad (ben heel blij mee)
guido is een heel lief kind ik zal van de week even probeeren of ik fotos op mijn profiel kan zetten
maar even hoor
Dusanka ik zie dat je weer zwanger bent
van harte mei en zo snel wie had dat gedacht he}

ben heel blij voor jullie hoor
even tot zo ver
veel liefs Suzanne