volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 19/02/2007 @ 21:39 Groupy niet ingelogd | Knorretje proficiat meid!!! Idd mooi kindje hoor. Geniet maar van jullie aanwinst en zeker terug komen als je even tijd hebt ![]() Laura alles goed met de zw? Meid ik ben benieuwd naar het geslacht, verklap je het niet?! Ik gok een jongen. Ivm met de foto's verkleinen; - in de foto die je wil er opzetten klikken met rechtermuis - openen met paint - vanboven "afbeelding" klikken - en dan uirekken/hellen - bij uitrekken doe je ipv 100%; 25% bij beiden en dan ok - dan vanboven "bestand" klikken - en opslaan als - dan pak je opslaan in bureaublad - en voor je opslaat geef je hem een naam zodat je hem terugvind nadien - alles wegklikken - dan zie je op je bureaublad je fototje staan en kan je hem op je profiel zetten Groetjes |
| 16/02/2007 @ 17:35 M. ![]() | knorretje, een heel dikke proficiat met jullie dochtertje! een heel mooie naam trouwens! geniet er maar van meid! t is een schoon boeleke ![]() |
| 08/02/2007 @ 21:23 groupy ![]() | Knorretje, vandaag is jou uitgerekende dag, dat het nu maar snel mag gaan ![]() Laura, bijna in de helft, gaat snel hé. Mooie echo fototjes. Wanneer zet je jou er eens op? Ja, Anne is nu 1 jaar, eigenlijk al een peutertje Voor meer nieuws en foto's;http://www.anne-liebens.be Groetjes Miranda |
| 07/02/2007 @ 09:05 M. ![]() | knorretje, t is nu wel heel spannend! laat zeker weten hoe het was op controle! ik hoop dat jullie kleine spruit niet te lang meer op zich laat wachten! |
| 26/01/2007 @ 16:13 M. ![]() | hoi, ik heb foto's van onze echo's tot nu toe op mijn profiel gezet voor wie ze graag eens zou zien ![]() groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Wie wil er in februari mama worden ?

terug te zien.
. mijn ventje zit er nu mee in dat het misschien toch nog anders zou zijn van geslachht ofzo en was al een beetje aan t panikeren
.
, we zijn ook nog naar het ziekenhuis gemoeten voor mijn oma. ze heeft gisteren een hersenbloeding gedaan en ze hebben ze moeten opereren. een schedelboring gedaan en nu houden ze ze voorlopig in slaap maar t ziet er niet zo goed uit
ze is ook al 82 jaar en aan die leeftijd herpak je je niet zo snel meer als er iets gebeurt hé. gisteren geen dokter gezien dus hopelijk krijgen we vandaag iets meer te horen. ik hoop echt dat alles ok komt

. hij zeid athij een volledige controle ging doen en maar een korte echo maar de echo heeft toch langer geduur dan verwacht, ons schatje wou niet stilliggen en zo had de gyn de grootste moeite om alles te controleren en nog eens naar het geslacht te kijken
.

Voor meer nieuws en foto's;