< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/04/2007 @ 17:31
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Zit hier trouwens nog met een probleempje: Lubbe is een schatje, maar hij bijt. Niet alleen in het park, maar ook op onze vingers, in onze wangen. 't Is alsof hij wil kussen, maar voor je het weet staan zijn tandjes in je wang. Ook in de creche heeft hij al een van de oppasdames beet gehad... We zeggen consequent neen en het leek beter, maar vandaag bijvoorbeeld doet hij het weer constant. Iemand ideeën?

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 08:45
M.

ann, heb net eens gekeken op de site, mooie foto's hoor!
en die taart zag er heerlijk uit! vind het wel leuk die wheely bug, daar zal hij zich nogal mee kunnen amuseren!
dus jullie gaan nu toch een ander park kopen? in de supra bazar of carrefour kun je misschien een goedkoop vinden of anders een 2ehands?
tja dat bijten? is dat niet een fase, een probeersel?
ik weet het niet maar mijn moeder zegt altijd dat als een kind bijt je direct zachtjes moet terugbijten zodat hij voelt dat het niet leuk is. en dan zelf ook tonen dat het pijn doet en dan snappen ze t wel. nuja dat is wat zij zegt, zelf heb ik daar geen zo'n ervaring mee hoor.

vannie, fijn dat het feestje zo geslaags was! mooie taart ook trouwens, ik vind al die kindertaarten zo leuk! tegen dat ik er een zal hebben hier, t is nog een lange tijd...
hoe is t op je werk? en is je ventje nu nog aan t solliciteren?

groetjes

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 09:02
M.

heb een paar nieuwe buikfoto's op mijn profiel gezet ook

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 17:34

Mooie foto's hoor Laura.

En Vannie ook leuke foto's van Kevin zijn verjaardag.

Ben eten doei!

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 19:20
Ann

@Laura: mooie buikfoto hoor! Ben helemaal jaloers!

Vandaag hebben we voor mij een fiets gekocht. Het frame is wat aan de grote kant, omdat ik nogal klein uitgevallen ben. Maar door het stuur en zadel wat bij te regelen valt het goed mee.

En toen zijn we een kinderzitje gaan kopen... Zo een voor achter het stuur. En dat valt dus niet mee he. Ik heb bijna geen ruimte tussen het stoeltje en het zadel, dus heb ik super veel problemen om te starten en te stoppen (mijn evenwicht is sowieso niet echt super). En mijn been over het zadel zwieren kan ik niet (en durf ik niet) - ik kan mijn evenwicht niet bewaren, dus zeker niet veilig met Lubbe erbij. Ben dus behoorlijk

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 09:02
M.

hoikes,

ben blij dat het vrijdg is, ben doodmoe! onze schat heeft gans de nacht liggen stampen en spartelen, amaai, gelijk in welke positie ik lag, ik bleef veel beweging voelen.
heb er ook wel van genoten maar weinig geslapen ook zo. meestal voel ik redelijk wat rond het slapengaan maar dat blijft maar even duren, t was precies een feestje in mijn buik vannacht
en veel plannen met t mooie weer van t weekend?
hier zal t weer druk druk zijn: we moeten naar een borrel, gaan bbqen, boodschappen doen, ouders bezoeken, schilderen, tuinieren en ja ook onze schuifdeur vermaken want ik ben er in geslaagd die te verpesten
enfin, maandag mogen we naar de gyn dus t geeft niet als t weekend snel gaat hihi

ann, hoe groot ben je? heb je het kleinste kader van fiets genomen dan? dat is echt wel belangrijk, ik vond ook dat er veel verschil tussen zal tussen een smal en medium kader. wel vervelend natuurlijk dat dat kinderzitje niet goed staat. kun je hem niet gaan inruilen voor een ander model? want als je je niet op je gemak zult voelen is t ook iets hé.

groetjes

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 09:58
babietje

Hallo meiden,

sorry ben al een week niet meer hier geweest maar het is echt te mooi weer om hier binnen te zitten en het is best wel druk hier. Architecten zoeken en afspraken maken, volgende week moeten we naar 3 architecten, maandag, woensdag en donderdag. Maar die van donderdag zie al dat hij dit jaar geen meer zou hebben, hij vermoedde dat we feb maart de vergunning zouden hebben maar dat vinden we nogal laat. maar het is dan wel een zeer goede architect want iemand die onmiddellijk kan beginnen heeft geen werk dus dat oo weer niet zo goed. maar soit we zullen wel zien. Gisteren zijn de eigenaars hier geweest om de huurprijs af te spreken enzo. Maar nu weten we ook niet zo goed wat we moeten doen want zij heeft hier in de buurt een huis maar heeft zo'n overbruggingskrediet genomen ofzo en dan zouden ze voor goed te zijn hier binnen de 2 jaar moeten inzitten. Maar op 2 jaar hebben wij ons huis ook niet rechtstaan, alle feitelijk binnen 1 jaar want zij moeten het hier ook nog verbouwen. Maar zij gaan wel alles laten doen dus dan lukt dat wel maar wij gaan zoveel mogelijk zelf doen dus dat wil zeggen dat het ook wat langer zal duren. Maar we zullen wel zien, een jaar mochten we nog zeker blijven wonen dus das toch al iets.

Mekkie, benje al wat beter? Wat heb je dan als je zoveel pijn hebt? Ja als je zo'n dikke buik hebt dan zie je echt niet meer wat je aan het doen bent maar ik liet dat dan aan men man over want anders zou je ook iets gezien hebben denk ik. Haha

Poester, leuk dat je nu een zoontje krijgt! Weer een koningswens vervult! Mooie buikje hoor!

Ann, leuke foto's van zen feestje, hij heeft zich blijkbaar goed geamuseerd! En wat ziet dat er een lekkere taart uit! Mmm het water komt me in de mond!

Vannie, de stoel is inderdaad mooi versierd! En wat een lekkere taart! Mmmm. Ik moet er binnenkort ook eentje bestellen.

Laura, ziet er goed uit he je buikje!

Vanavond gaat ons meisje ook logeren bij mijn schoonouders. We moeten gaan eten met men werk, leuk kan ik weer een beetje bijpraten want nu zie ik ze niet meer. En kan ik morgen nog eens uitslapen

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 12:30
Vannie

Ann, nee meid ik heb geen ervaring met bijten. Maar ik heb het wel eens vaker gehoord. Is dat geen "fase van uitproberen", maar dan een minder leuke fase ? Of zal het met de doorkomende tanden te maken hebben ? Helpt een bijting ? Dat heb je natuurlijk allang geprobeerd denk ik maar ik weet het anders ook niet. Ada ? Jij weet eigenlijk altijd alles dus brand maar los
Leuke foto's trouwens van Lubbe's verjaardag. Was jij ook al zo creatief met die feestmuts ?
Fietsen met zo'n kleine voorop is inderdaad heel erg wennen he ? Het is erg zwaar en het vergt inderdaad heel wat oefening. Ik heb toen overigens om dezelfde reden een mama-fiets gekocht, daarbij zit veel ruimte tussen het stoeltje en mijn zadel. Dus als het echt niet te doen is dan kun je altijd nog deze voor een mama-fiets inruilen. Maar je zal na een paar keer oefenen merken dat het beter gaat.

Laura, mijn eerste werkdag woensdag is hartstikke bevallen. Erg leuk en ging met een volle portemonnaie de deur uit dus ja hoor, dit houd ik wel vol haha !
Wauw, mooie buik !!!! Ik houd het nog steeds op een meisje.

Babietje..........waar is je banner ??????????????? Het gaat toch hopelijk wel goed allemaal nog ???

Vanavond komt een collega van Martin bij ons om nieuwe foto's te maken van Kevin en een portret van ons drietjes. Eindelijk, we staan bijna nooit ergens alle 3 op ! Hij is in zijn vrije tijd fotograaf en kan echt super fotograferen. En het kost ons niks.
Dit weekend lekker naar de marathon in Rotterdam en voor de verjaardag van mijn schoonvader.

Meiden, het wordt dit weekend hartstikke lekker weer, dus lekker naar buiten met jullie kleintjes.

xxxxx

[Laatst gewijzigd door Vannie - 13/04/2007 @ 12:35] - Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 20:26
babietje

Vannie, jaja alles is nog in orde! Ik had wat gepruld aan die banner en blijkbaar was hij dan weg. Ik had het nog niet door, al goed dat jij dat gezien had! ER staat bij wat het gaat worden volgens de chinese kalender en dan wilde ik eens proberen of dat bij ons Lore klopte maar dat lukte niet meer en daardoor zal hij waarschijnlijk verdwenen zijn! Merci he

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 21:30
Pooh

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Pooh nog eens hier even. Alles goed hier? Poester gefeliciteerd met het uitkomen van je wens he!

Wat een mooie taarten heb ik voorbij zien komen. Jammie, dat zal zeker gesmaakt hebben!

Ann, oei dat is niet zo fijn he die tandjes in je vlees. Het zal een fase zijn, Jonathan deed/doet het ook.

Ik ben ook blij te zien dat het met onze zwangere meiden allemaal prima gaat.
Ik ben zelf op het moment nogal radeloos. Jonathan is een geweldig kereltje, maar hij wil dus absoluut niet in slaap gebracht worden. En dat breekt je op he, je zit zo uren boven. Daar gaat mn enige vrije tijd. Ik kan er ook echt niet tegen, wordt er zo gestresst van op dat moment. Zo kom je in een cirkeltje terecht, want dat voelt hij ook heus wel. Ik vind het ook zo zielig, hij doet zoooo druk hij gaat over zijn grens heen. Het lijkt wel hyperventileren af en toe. Het is werkelijk tot hij er bij neer valt. Je kan hem vasthouden maar hij wringt zich in alle bochten, hij is zo sterk dat ik hem niet houden kan. Zet of leg je hem neer, gaat ie huilen (schreeuwen) of druk doen. Het enige wat helpt, is hem in zn wandelwagen zetten en een rondje het bos in lopen. Nou zie je me al, elke avond, elk slaapje? Ik ben doodmoe na mn werk.
Donderdag moet naar het CB en ik ga echt hulp inschakelen want hier kan ik echt niet meer tegen hoor.

Heeft iedereen verder nog een fijn pasen gehad?
xxxxxxx

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 12:45
M.

hoikes,

kom hier ook even tussendoor piepen, t is me een beetje te warm aan t worden in de zon.
gisteren lekker bbq met de buren en ook wat in de tuin gewerkt. k heb gans de terras afgespit met de hogedrukreiniger, t is weer gelijk een nieuwe! en ik was heel vuil natuurlijk tegen dat ik klaar was
onze kleine spruit is ook al gans t weekend heel beweeglijk, ik krijg veel stampen en schoppen en ook men maag krijgt het hard te verdurenmaarja t hoort er allemaal bij hé

babietje, t is druk precies om zo alles te regelen hé voor het huis! maar t is wel een leuke drukte ook denk ik? hopelijk geraakt alles snel geregeld, dan zal je ook wat meer op je gemak zijn.

vannie, wanneer ga je de foto's krijgen? je moet ze dan zeker op je profiel zetten hoor.
leuk zo de deur uitgaan zonder geld en terugkomen met geld, hier is t omgekeerd hahaha

pooh, wat erg voor je dat jonathan zo moeilijk wilt slapen, kan geloven dat het op den duur aan je vreet hoor! ik hoop dat ze je donderdag kunnen helpen en wat tips geven want zoals je zegt, altijd rondjes gaan maken kun je ook niet blijven doen. t is best dat je nu hulp inroept voor je er helemaal door zit.

groetjes

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 13:21
Kellytje

Hallo allemaal!

Mag ik nog binnen?

Dat was weer een heeeeele tijd geleden dat ik hier nog eens geweest was en kijk... ondertussen zie ik dat Babietje ook opnieuw zwanger is! Proficiat!!!

Ja sorry hoor meiden, ik kom tegenwoordig nog maar héél weinig op de pc en zeker op het werk ben ik daar rustiger mee sinds ik terug ben. Het lange thuis zitten met alle nare gevoelens vandien hebben me doen inzien dat mijn werk toch belangrijker is voor me dan ik dacht! Ik kijk nu dus veel meer uit wat ik prive doe op het werk!

En thuis... Tja daar heb ik altijd wel iets te doen of heb ik geen zin om de pc op te zetten. Die staat dus de laatste maanden ook meer af dan op!

De verjaardagen stapelen zich hier op he deze tijd Kan het me niet inbeelden dat het allemaal al een jaar geleden is! Nog 2 maanden en dan zijn wij aan de beurt!

Ja ik heb natuurlijk niet alles bijgelezen (zo'n 30 pagina's? ) dus weet niet goed wat er allemaal gaande is op het moment...

Ann, wij hebben ook een bijtertje! Vooral onze vingers zijn zeer gegeerd! Voor een kusje doet Leroy ook zijn mond open, maar op de kaak probeert hij gelukkig niet te bijten. Hopelijk is het iets dat over gaat want dat is natuurlijk niet leuk he, zeker niet als ze andere mensen/kindjes gaan bijten!

Zijn er nog nieuwtjes die jullie me misschien even kort kunnen vertellen? Ik ga echt proberen weer regelmatig langs te komen!

En nu terug aan het werk

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 14:35
Nessie

Spijtig dat jullie Ilian zijn verjaardag vergeten waren . Ofwel heb ik er te vlug over gelezen?

Maar het is wel geslaagd geweest, enkel heel druk. En zalig weer zeg. Ilian heeft donderdag lekker genoten van de dierentuin en 's avonds van een klein feestje met taart en slagroom. Gisteren hebben we dan een groot feestje gegeven en ook daar had hij veel plezier met al die aandacht! En pakjes genoeg gehad natuurlijk. Ook de ijstaart van bumba lustte hij maar al te graag. Goh, dat 1e jaar is al voorbij, het gaat toch allemaal veel te snel hé.

Zal dadelijk wat nieuwe foto's op mijn profiel plaatsen. En dan nog wat genieten van de warmte die we nu uitzonderlijk krijgen hé.

Op de rest reageer ik snel, allé, ik zal het proberen.

Groetjes!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 15:57
Ann

Oei Nessie, de verjaardag van Ilian was me inderdaad ontgaan! We zijn op weekend geweest en in de drukte ... Sorry en alsnog een dikke pakkerd voor Ilian!

Wat is hij trouwens ook al weer veel veranderd! Zijn gezichtje ziet er compleet anders uit

Wij hebben een zaaaaalig weekend gehad. We zijn naar Het Vennebos geweest in Nederland en het was super! De bungalows liggen er tussen de bomen en daardoor bleef het lekker fris binnen. Lubbe is drie keer gaan plonzen in het subtropisch zwembad. De eerste twee keer in het peuterbadje en het brubbelbad (omdat die het warmste water hadden), maar omdat het zo'n schitterend weer was hebben we de laatste dag nog een zwemring gekocht zodat hij mee kon in het grote bad en het buitenbad. Hij heeft er echt van genoten hoor! Ik probeer vandaag nog wat foto's op zijn site te zetten (lubbe.be)

Het probleem met de fiets is ook opgelost. Wij fietsen niet zo vaak, we doen alles zoveel mogelijk te voet. Ik had dus geen zin om super veel centen uit te geven en er stond een fiets in promotie in de Leenbakker. Nadeel is natuurlijk dat je de maat van de kader niet kan kiezen, ik denk dat dat gewoon een medium maat was, te groot voor mij dus met mijn metertje zestig. Maar met het zadel helemaal beneden en het stuur laag lukt het prima hoor. Alleen dat zitje lukte niet. Ik had amper tien centimeter tussen het zitje en het zadel, dus kon ik niet starten en stoppen.

We zijn teruggegaan naar de winkel en we hebben er eentje voor achterop gekocht, en dat lukt prima hoor, opgelost!

Ik zie dat het bijtertjes probleem hier niet compleet onbekend is... Het is nog niet beter hoor. Lubbe heeft een hele collectie bijtringen, we blijven er maar bijkopen in de hoop dat hij er eentje van gaat gebruiken, maar nee hoor. Meneertje bijt liever de mama Het enige wat een beetje indruk maakt, is als ik hem direct terechtwijs, een eindje verder op de grond neerzet en een meter verder ga staan met mijn rug naar hem toe. En dan een halve minuut negeren. Super lastig, maar dan lijkt hij toch door te hebben dat hij iets verkeerd gedaan heeft. De link met WAT hij verkeerd doet, is er precies nog niet Twee minuten later probeert hij het lekker opnieuw...

@Kelly: pas maar op, zo begon het ook met een kus met open mond, en ineens had hij het vel beet!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 21:18
Pooh

Online Status Bekijk profiel
Nessie!! Ojee! Ik vroeg me laatst al af wie de volgende ook al weer was! Misschien moeten we maar weer een lijstje aanleggen?

Lieve Ilian, dit berichtje is speciaal voor jou: Nog van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad. (Maar aan de foto's te zien is dat wel gelukt!) Hele dikke kus van ons en we zullen je noooooit meer vergeten vanaf nu.

Wie is nu het volgende feestvarken?? Lore of niet?!

xxxxxxxx

Ps: Laura bedankt voor je steun! Wat gezellig he zo'n wiebelende buik hihi

[Laatst gewijzigd door Pooh - 16/04/2007 @ 21:19] - Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 09:44
M.

hoikes,

gisteren zijn we dus terug naar de gyn geweest en t was weer heel leuk om onze terug te zien.
onze spruit weegt nu al 1,100 kg dus dat is netjes aan t gemiddelde, ook voor de rest zag alles er ok uit. het hartje ging goed tekeer en onze schat ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden en de gyn denkt niet dat het nu nog zal veranderen dus dat is ook goed.
mijn man wou graag nog eens een geslachtsbevestiging maar onze sloeber hield de beentjes stijf dicht dus de gyn kon er niets van maken. mijn ventje zit er nu mee in dat het misschien toch nog anders zou zijn van geslachht ofzo en was al een beetje aan t panikeren.
met mij ook alles ok, bloeddruk en urine ok en nog geen opening dus we mogen weer gerust zijn. nu mogen we al terug binnen 3 weken en dan ook de kamer gaan bespreken. we hebben ons ondertussen ook daar ingeschreven voor de rondleiding op de materniteit en ook voor 3 info avonden van kind en gezin.
s avonds zijn we dan naar de prenatale les geweest voor de 1e keer en ik ben echt blij dat we dit doen. heb zoveel bijgeleerd, niet te doen. we hebben uitleg gekregen over de verschillende soorten weeen, hoe je ze kunt opvangen, lendenmassage, dan ook wanneer je best vertrekt naar het ziekenhuis,... volgende week zien we de bevalling zelf, ben eens benieuwd!
tot zover eigenlijk het goede nieuws maar , we zijn ook nog naar het ziekenhuis gemoeten voor mijn oma. ze heeft gisteren een hersenbloeding gedaan en ze hebben ze moeten opereren. een schedelboring gedaan en nu houden ze ze voorlopig in slaap maar t ziet er niet zo goed uit ze is ook al 82 jaar en aan die leeftijd herpak je je niet zo snel meer als er iets gebeurt hé. gisteren geen dokter gezien dus hopelijk krijgen we vandaag iets meer te horen. ik hoop echt dat alles ok komt

nessie, ik vrees dat ik het ook vergeten ben het spijt me heel erg en je hebt er niet veel aan maar ik vergeet echt alles hoor! t is niet te doen, heb nu gisteren gehoord tijdens de prenatale dat 20% van de zwangere vrouwen last heeft met haar geheugen en ik ben er dus 1 van. in ieder geval toch nog een dikke proficiat en ik ben blij dat het feestje zo goed meegevallen is! t is trouwens al een flinke kerel aan t worden hé, mooie foto's

kellytje, welkom terug

ann, fijn dat het fietsprobleem opgelost is, alleen jammer dat het weer nu weer wat minder is, je zal nog even moeten wachten om hem uit te testen dan
was dat een center prarcs waar je naartoe bent geweest dan?

pooh, t is graag gedaan hoor, we zijn er hier toch voor elkaar hé! hoe is t nu?

groetjes

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 12:41
Vannie

Hellowwww girls !

Wauw, wat was het heerlijk weer dit weekend he ? Geweldig !
Ben ook geen minuut binnen geweest maar lekker naar mijn ouders en zondag's naar mijn schoonouders.

Laura, ik zal wat foto's van vrijdagavond op mijn profiel zetten, maar dat wel morgen worden denk ik.

Hey Kel, je leeft dus nog ? Haha, ach we vergeven het je wel hoor, je hebt een goed alibi met 2 kids dubbel zo druk.

Babietje, gelukkig, de banner is er weer ? Klopte die Chinese kalender ? Bij Kevin klopte hij niet overigens...

Meiden, ik heb helaas weinig tijd, want er komt zo een vriendin van de zwangerschapsgym op visite. Spreek jullie snel weer.

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 12:43
Vannie

nessie, nog even een berichtje voor jou, of eigenlijk voor ilian.
ik was zijn verjaardag niet vergeten en wou er een stukje over neerzetten bij mijn reactie van 10 april. dus ik las zojuist even terug en er staat inderdaad helemaal niks. dus waarschijnlijk heb ik het in mijn hoofd gehad maar niet neergezet. sstom, stommer, stomst !!

dus bij deze, daar gaan we :

ilian, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag. dat je maar een nog grotere knul mag worden en dat je lekker hebt genoten van de taart en kadootje !!!

(ik hoop dat ik het een beetje goed heb gemaakt want ik schaam me dood )

xxx

[Laatst gewijzigd door Vannie - 17/04/2007 @ 13:12] - Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 14:50
Kellytje

Laura, hopelijk komt het toch nog goed met je oma! 82 jaar is al een behoorlijke leeftijd, maar als het om iemand van je eigen familie gaat is het toch altijd te vroeg dat zoiets gebeurt he!

Veel sterkte gewenst aan jou en de hele familie!

Vannie: nou, als ik zie dat Ada hier zelfs met 3 kids nog kan komen... Een supermama is het volgens mij

Nessie: ook van mij nog een dikke proficiat en 3 dikke berenknuffels voor de verjaardag van Ilian!!!

Gisteren ging Leroy voor de eerste keer sinds 2 weken terug naar de onthaalmoeder en volgens mij vond hij het super! Ze had er totaal niets last mee gehad (meestal vindt hij de buggyrit naar school niet zo leuk) en toen ik hem ging ophalen kreeg ik een geweldig vrolijk onthaal!

Zijn er nou nog dames die nadenken over een volgend spruitje?

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 19:42
Ann

@Laura: fijn dat jullie kleintje het zo goed doet! Nog maar een goede tien weken te gaan! Ik ben net een Start to run begonnen, dus tegen dan zou ik 5 km moeten kunnen lopen

Wel spijtig dat het zo slecht gaat met je oma. Was ze voor die hersenbloeding nog helder van geest? 82 is een mooie leeftijd, maar natuurlijk hoop je dat ze je kindje nog kan zien groeien he... Ik had helaas al geen grootouders meer. Mijn schoonvader heeft zes jaar geleden ook een hersenbloeding gehad (hij was nog maar 50) en bij hem is alles gelukkig goed gekomen. Ik hoop dat het voor jouw oma ook de goede kant uitgaat.

We zijn naar Het Vennenbos geweest, net over de grens in Hapert, Noord-Brabant (22km van Eindhoven). Erg leuk!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >