< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/01/2008 @ 19:40
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@Babietje: ook geen idee wat er met Emma aan de hand was hoor... Ik zou ook behoorlijk flippen denk ik!

@Vannie: zoals ik al zei, ik geniet mee met jullie goed nieuws hoor! Niet mee inzitten!!! Onze tijd komt nog wel...

Ik moet zeggen dat vandaag me goed meegevallen is. Niet meer beginnen huilen op het werk (oef!) en daarpas nog het verteld aan mijn ouders. Ik was nog wat aan het twijfelen of ik het wel zou zeggen of niet, maar het is toch definitief en uiteindelijk ook de "beste" uitkomst gezien de omstandigheden. Ik mag er niet aan deken dat ik zelf zou moeten beslissen de zwangerschap te onderbreken op 20 weken of zo Dan liever zoals het nu gaat...

Die wachtperiode is erg vervelend, maar kan nog ingekort worden als de bloedresultaten meevallen. In elk geval ben ik er zelf ook al niet meer echt happig op om meteen er weer in te vliegen, om dan misschien in hetzelfde scenario terecht te komen, of erger. Dan liever een paar maand rust hoor! Daarna kan ik dan weer wat geruster zijn, want de kans op een herbesmetting is toch wel erg klein dan hoor! Half februari krijg ik trouwens mijn opvolg echo om te zien of alles weg is.

Morgen blijf ik toch lekker een dagje thuis. Als het weer wat meezit, ga ik eens lekker naar de kapper denk ik. Wat bijslapen. Strijken...

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 13:38
Vannie

Ann, goed zo meid !! Je zoekt afleiding en dat is een goede stap van je.

Hier niet veel nieuws. Ik voel natuurlijk weer vanalles, en waarschijnlijk is het natuurlijk niks haha. Moet erg vaak plassen, wat wel vreemd is, maar goed ik heb dat wel eens vaker gedacht geloof ik. Vanmorgen wel wat rustiger gedaan met werken.

Wat ik me trouwens afvraag : ik doe elke woensdag aquarobics en dat is best pittig. Nu vraag ik me af of het verstandig is om ermee door te gaan ? Ik ben bang dat al dat gespring en zo niet goed is, of is dat onzin ?

xxx

[Laatst gewijzigd door Vannie - 16/01/2008 @ 13:39] - Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 14:15
Ann

@Vannie: ik geloof niet dat het kwaad kan hoor, dat sporten. 't Is alleen niet zo'n goed idee om van niks te doen, naar ineens als een gek te gaan sporten in het begin van een zwangerschap. Lekker blijven doen! Ik geloof dat alleen paardrijden en skieën afgeraden worden. Als je daar valt, kan dat al aan een flinke snelheid zijn he..

Ik moest trouwens ook veel plassen, dus het kan best, ik

Ik heb geslapen tot 10 en nu net lekker naar de kapper geweest. Amai er is veel af!!! Eindelijk eens iemand gevonden die flink durft knippen in krulhaar. Ik denk dat Lubbe raar zal kijken vanavond als ik hem ga oppikken...

Gisteren keek ie ook al zo gek. Ik ben zelf met de auto van de creche naar huis gereden! Dat lijkt misschien niets, maar het was pas de tweede keer in de tien jaar dat ik mijn rijbewijs heb dat ik alleen (wel ja, met Lubbe dan) gereden heb met een auto. En Lubbe onderweg maar krijsen "Auto! Auto! Papa! Papa" Hij begreep er geen knijt van dat de mama achter het stuur ging zitten. Of dacht dat we de papa vergeten waren... Ik ben normaal gezien doodsbang om te rijden. Ik rij maar een keer of twee op een jaar, en dan alleen nog maar als Heiko erbij is. Ik denk dat ik me nu net iets dapperder voel als anders Hopelijk blijft dat een langetermijn effect. Zo hou ik er iets positiefs aan over!

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 14:16
Ann

@Mekkie: hoe gaat het nu met je vader? heeft hij de operatie goed doorstaan?

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 15:15

Vannie ik zou gewoon nog ff blijven sporten hoor. Net wat Ann zegt, alleen paardrijden en skieen zou ik een beetje mee uitkijken ALS je eenmaal zou weten dat je zwanger bent. Net als met eten van filet americain en zo. Stel dat je zwanger bent, dan is het nog zooo pril. Dat of kan wel wat hebben hoor!
Ik hoop het echt wel hoor dat je zwanger bent Alleen dat wachten duurt altijd zo lang he

Ann, ben wel benieuwd naar je kapsel dan
En gewoon vaker die auto pakken nu, als je er nu wel vertrouwen in hebt. You go girl!!!
Hoe is t verder?

Mijn vader ligt nog op de IC. Hij had nog wat hartritmestoornissen en te weinig zuurstof in zijn bloed maar verder ging het goed. De tube (slang die de ademhaling overnam) is er al uit. Hij heeft 4 omleidingen van de kransslagader gehad en de hartklep zelf kon gerepareerd worden. Das wel heel goed nieuws, want met een kunstklep moet je levenslang medicijnen slikken en altijd uitkijken en zo.

Sophie is vandaag naar opa en oma (mijn schoonouders dus), dus kan ik ff wat werk verzetten hier thuis (strijken, poetsen etc). Vanmorgen was ze weer extreem vroeg wakker. Nog ff bij ons in bed genomen maar ze heeft 3 kwartier lopen kletsen en boven op ons klimmen, knuffelen, kusjes geven etc. Wel lief hoor (maar k ben nog wel moe!). Daarna heeft ze nog even geslapen gelukkig.

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 15:21
Ann

@Mekkie: wat goed dat je vader het zo goed doet! Zal wel een grote opluchting zijn...

Hihi, die Sophie... Lubbe doet dat ook soms... Veel te vroeg wakker, dan denk je, ik neem hem nog even bij ons in bed, maar dan zit hij gek te doen en te zoenen en knuffelen... Dan wil je zelf eigenlijk nog slapen, maar hoe kan je boos worden bij zo een overvloed van liefde he...

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 15:33
Nessie

Hallo dames! Hier even een pauze tussen mijn strijk door. Een hele mand zeg. Het is weer wat blijven liggen de voorbije weken en dan valt het zo tegen hé.

@ Mekkie, blij te horen dat de operatie geslaagd is. Nu alleen nog duimen dat alles terug goed op zijn plooi komt zodat hij snel een gewone kamer mag bezetten hé.
En Ilian hier bij ons in bed gaat ook niet meer hoor, hij speelt dan ook meer dan ons nog wat te laten rusten haha. Ook over ons klimmen, springen, licht aan en uit, in onze neus knijpen en ga zo maar door.

@ Ann, leuk te horen dat jet het zo goed verwerkt een al snel een plaatsje kan geven. Ik kan het wel verstaan dat je nu niet staat te springen om er direct terug in te vliegen met klussen, en dat is je goed recht hé! Hopelijk zijn de bloedtesten snel weer helemaal "mooi" en krijgen jullie terug groen licht. Misschien wel met Lubbe's 2e verjaardag? Zou een mooie geschenk zijn hé.
En volhouden nu hé, dat chaufferen! Geeft je toch een zekere vrijheid als je zelf weg kan met de auto hé.

@ Vannie, Nog enkele dagen geduld en we weten of je goed geklust hebt! Ik duim alvast mee!

Voor de rest alles prima hier. Baby beweegt veel, soms op vervelende plaatsen, en buik begint soms wat in de weg te zitten. Durf er niet aan denken hoe het over enkele maanden gaat zijn.
Dit weekend gaan we met ons 3 naar centerparcs (Meerdal in NL) en dan dinsdag opnieuw een echo. We hebben dus weer wat om naar uit te kijken.

Groetjes!!

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 15:53
M.

mekkie, goed dat de operatie goed verlopen is! hopelijk is hij er snel weer helemaal door! hoelang moet hij blijven in het ziekenhuis?

ann, t is idd goed dat je wat afleiding zoekt, je zal er deugd van hebben een dagje thuis en naar de kapper.
je ouders zullen ook wel geschrokken zijn zeker? t is idd rot maar zoals je zegt, ik zou ook de beslissing zelf niet willen nemen op 20 weken ofzo hoor!
je doet het prima meid, en beetje bij beetje geraak je er wel weer door! en wij zijn er voor je!!

vannie, ik denk ook niet dat het sporten kwaad kan hoor, t is maar 1 keer per week ook en zolang je dan niet te veel overdrijft en als je toch twijfelt even vragen aan de gyn! ik ben benieuwd en voor je meid!

nessie, geniet maar van t weekendje center parcs, t zal je deugd doen

groetjes

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 16:15
Vannie

Nou op jullie advies ga ik dan vanavond toch maar lekker sporten. Ik had het laatst al eens gevraagd aan de instructrice of het kwaad zou kunnen dus zij weet van de plannen af zeg maar hihi. Maar zij zei ook al dat het prima kan, maar ik doe er wel voorzichtig mee.
Het kwam ook al zo goed uit dat vorige week mijn 3 maanden kaart afliep dus als ik vanavond niet zou gaan, dan zou het me ook niks gekost hebben. Maar goed, ik koop gewoon een nieuwe kaart en mocht het niet gaan op termijn dan kan ik hem eventueel misschien wel weer terug inwisselen of aan iemand anders overdoen ofzo, want anders ben ik mijn geld kwijt.

Ann, ik ken die angst voor autorijden wel hoor ! Alleen had ik het probleem met grotere auto's. Ik had zelf een autootje met mijn moeder samen en dat ging wel, maar onze vorige auto (die bedrijfswagen) bijvoorbeeld, dat was een Renault Traffic en dat vond ik veel te groot. Ik heb met de nieuwe auto gelijk besloten er in te gaan rijden en nu ga ik er vaak mee op pad, zowel alleen als met kind en/of met Martin dus ik ben de angst wel te boven. Gewoon veel doen, dan kom je er vanzelf overheen

Mekkie, goede berichten over je vader zeg

Ow, ik heb de bestelde zwangerschapstests (Clearview) binnen die ik online had besteld. Ik heb ze toen 2,5 jaar geleden ook besteld toen we voor Kevin bezig waren. Ik vond ze erg goed en ze zijn ook een stuk goedkoper. Nu nog wachten, pfffffffffffff

[Laatst gewijzigd door Vannie - 16/01/2008 @ 16:18] - Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 20:14
Ann

Voor de nieuwsgierigen (Mekkie hihihi): Nieuw kapsel op profiel te zien (toch voor een paar dagen)... Lekker kort. Ik denk dat het iets korter uitgevallen is, dan het de bedoeling van de kapster was, maar die krullen van mij hebben zo hun eigen idee! Oud kapsel: op http://www.lubbe.be staat een recente foto!

@Nessie: wat een leuke vooruitzichten zeg!!! Ik heb me hier net ook door wat strijk geploegd. Ik had wat achterstand op te halen!

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 09:09
Kellytje

Hihi Ann, wat raar... Ik had altijd bij jou een beeld van iemand met lang blond haar Best grappig eigenlijk als dan blijkt dat je (nu) kort bruin haar hebt!
Toch raar hoe mensen toch altijd een beeld vormen van iemand die ze niet kennen he. En 9 op de 10 keer is dat beeld helemaal verkeerd! Er is echt wel een heel pak af he! Wat een schitterende krullen heb je trouwens!

Ik kan begrijpen dat je in deze tijd niet echt gerust bent als je met de auto rijdt, vooral als je normaalgezien maar maximum 2x per jaar rijdt! Misschien moet je het eens wat meer gaan doen?
Ik vind autorijden schitterend, zelfs in het weekend rij ik altijd. Ritchy rijdt nl. niet graag met de auto, liever met de grote, stoere mobilhome hahaha En dat is voor mij dan weer veel te groot!!! (moet je trouwens een C voor hebben om mee te mogen rijden)

Vannie, iemand die gewend is te sporten mag inderdaad gewoon verder doen, dus leef je maar helemaal uit!
Goh, ik vind het superspannend dat we nu moeten wachten tot je die test kan gebruiken!

Mekkie, goed nieuws van je vader!!! Hopelijk herstelt hij nu snel en mag hij snel met een gerust hart (letterlijk ) naar huis!

De laatste dagen was Leroy ook steeds om 6u of zelfs ervoor al wakker! We moeten dan wel opstaan om half 7, maar toch doet dat half uurtje nog veel als je het al slapen kan doorbrengen! En ook bij ons is er geen sprake meer van rust wanneer we hem bij ons nemen!

Nessie, naar center parcs... SUPER!!! Geniet ervan!

Gisteren voor de eerste keer naar Karen (vroedvrouw) geweest. Ze heeft bloed geprikt en vandaag mag ik bellen voor de uitslag! Ik hoop maar dat ze goed nieuws heeft (hcg)!!
Het was echt heel fijn om opnieuw bij haar te kunnen gaan... Het is zo'n hartelijke vrouw! En ook al is ze heel eerlijk, ze kan me toch steeds gerust stellen wanneer ik met vragen of angsten zit! Het is zó anders dan bij een gyn! We hebben er gisteren meer dan een uur gezeten!

Ik zal nu maar eens beginnen werken want het begint nodig te worden

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 09:34
ann

@Vannie: waar koop jij die clearview-test? Online of zo? Op welke site? Ik heb nog wel effe tijd, maar leuk om al in huis te hebben he

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 09:50
ann

@Kelly: Woeps, bijna vergeten te vragen: En? Alles oke met je bloed?

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 12:41

Ja Kelly heb je de uitslag al?
En bij jou heb ik dus wel een beeld van lang blond haar. Klopt dat ?
Ann ik heb gisteravond nog ff snel naar je fotos gekeken. Leuk hoor zo je nieuwe kapsel, staat je goed vind ik

Wij gaan straks even bij mijn vader langs. Hij ligt nog op de IC dus we mogen maar een kwartiertje erbij en Sophie mag dus ook nog niet mee (is pas vanaf 10 jaar).

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 12:41
babietje

Laura, Proficiat he! Spannend! Heb je zenuwen voor morgen?

Vannie, dat kan ik me voorstellen dat heel de bus aandacht had voor Kevin. Hoe doen ze het toch! Ze kunnen iedereen rond hun vinger draaien. Haha.

Ann, mooi kapseltje! En proficiat met je mijlpaal; alleen met de auto. Moet je blijven doen hoor! Ik kan dat toch niet missen ze, een auto. Hoe doe jij dat dan allemaal, naar de winkel gaan enzo, of woon je ergens dichtbij een winkel.

Mekkie, fijn dat het goed gaat met je vader. Zal inderdaad een hele opluchting zijn!

Mekkie en Ann, ja dat bij in bed pakken en hopen dat ze verder slapen, no way. Spelen en rechtstaan en springen en knuffelen en... Maar slapen nee hoor ik ben wakker, iedereen wakker! haha

Nessie, leuk een weekendje weg! Veel plezier! En dinsdag weer een nieuwe echo! Ik mis dat al die maandelijkse bezoekjes aan de gyn. Maja ze ligt hier nu wel in haar bedje. maar toch, ik was wel graag zwanger eigenlijk.

Kelly, en weet je de uitslag al?

Dinsdag stonden we in de krant met ons viergeslachten. Het zijn er 4! Moemoe zal wel heel fier zijn. We staan in de GVA bij de berichten over de kempen. Nu kom ik ook eens in de krant!
Ik verschiet er wel van dat we er al zo vlug in staan. Ik heb de foto pas 27 dec opgestuurdn das nog geen 3 weken geleden. Bij ons Lore vorig jaar duurde het 2 maanden eer we erin stonden.

Ik ga nog wat van de rust genieten want men 2 meisjes slapen nog en rond 13 u moet ons Emma eten.

Grtjes

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 12:45

he Babietje leuk dat je in de krant stond. Kunnen we dat ook ergens zien op internet?
Oh en Laura ook van mij!

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 13:38
nessie@work

@ Babietje, ik heb het gezien denk ik. Ja zo 4 viergeslachten vallen wel op hé haha. En naar foto's van babytjes kijk ik altijd graag.

grts

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 14:03
M.

hoi allemaal,

we zijn gisteren terug naar K&G gemoeten met Laurine en ze meet ondertussen 67.5 cm en weegt 6.880 kg, weer netjes in t midden van de curve.
Ook voor de rest was ze 'goedgekeurd'
ons begint nu eindelijk ook weer beter te eten en te slapen overdag, oef, haar sprongetje zal over zijn zeker?
Zondag moeten we naar een familiefeest en mijn man zijn nicht zal er ook zijn met hun
hij is op dezelfde dag als Laurine geboren (weet niet of jullie dat nog herinneren), ben benieuwd hoe ze t gaan doen die 2 samen?

vannie, goed gesport? je moet het daar maar anders eens vragen als je kijkt voor een nieuwe kaart of ze die ook willen inruilen als t nodig is. ik ga hier ook sporten met beurtenkaarten want een jaarabonnement is nogal duur en als je dan een tijdje niet kunt gaan is t helemaal geld voor niets weg

ann, leuke coupe, t is idd een flink stuk af zeg!
ik had je anders wel verwacht met donker haar hoor, zo zie je maar, iedereen heeft er een ander beeld van hé

kellytje, heb je de uitslag al?

babietje, de zenuwen vallen goed mee, t is ondertussen al de 3e keer dat ik voor die job ergens naartoe moet dus begin het al gewoon te komen en eigenlijk is t slechste gepasseerd hé, het 1e gesprek en de testen.
wat leuk dat je in de krant stond zeg
dat ging hier normaal ook zo zijn maar mijn oma is gestorven toen ik 7 maand zwanger was

groetjes

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 14:18
Vannie

Ann, leuk hoor, je haar zo !! Lekker een pittig, fris koppie !
Ik heb die Clearview tests (dat is dus gewoon de goedkope versie van Clearblue die door doktoren vaak wordt gebruikt) besteld via babybrabbel.nl Ik geloof dat ze ook naar België sturen. Het kost iets van 4,25 voor 2 tests, dus ik heb er gelijk 4 besteld.Komen nog wat verzendkosten bij maar het is alsnog stukken goedkoper als in de winkel. Het zijn wel tests met een stripje dus geen digitale hoor. Maar ik vond ze perfect werken, weet je nog : 5 dagen voor NOD ? Hihi.

Nessie, alvast veel plezier op Center Parcs, geniet lekker hoor.

Kelly, nou je haalt de woorden uit mijn mond. Wat grappig, ik dacht precies aan hetzelfde. Ik heb ook van eenieder hier op het forum een bepaalde voorstelling en dat blijkt dan meestal helemaal anders te zijn. Sommigen van jullie hebben een website en dan zie ik het nog wel eens, maar toch.......
Ow, ik vergeet het bijna te vragen : hoe is je bloeduitslag ?

Mekkie, hoop dat je vader snel van de IC af mag. Maar volgens mij gaat het wel goed met hem he ?

Babietje, jullie worden nog eens beroemd he ? Ik denk dat ik misschien ook eens een foto ga sturen naar de krant bij een tweede kindje. Lijkt me ook wel leuk voor later. En zeker geweldig met de oma en overgrootoma erbij. Net als bij Laura is mijn oma ook gestorven toen ik hoogzwanger was, dus jij hebt een heel speciale foto zeg, dat is een fantastische herinnering.

Laura, heel veel succes morgen meid, zet hem op !!!!!!!!

Hier niet veel nieuws. Heb eindelijk de grote schoonmaak af. Heb dat even met tussenpozen gedaan. Het is anders geen doen, elke dag schoonmaken en dan ook nog werken, maar bij elkaar ben ik toch een weekje bezig geweest denk ik.
Ben dus gisteren wel wezen sporten. Dat ging erg goed moet ik zeggen. Bij een bepaalde oefening voelde ik wel ineens een pijnscheut in mijn buik en dan maak ik me gelijk zorgen natuurlijk. Maar waarschijnlijk onterrecht, dan kan van alles geweest zijn.
Ik blijf in elk geval gewoon gaan zolang ik kan.

xxx

[Laatst gewijzigd door Vannie - 17/01/2008 @ 14:21] - Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 15:01
ann

@Vannie: bedankt! Ik heb ze ook alvast besteld... Alleen ga ik niet zo vroeg testen hoor, kwestie van teleurstellingen achteraf te vermijden!

@Laura: voor morgen!

@Babietje: waaahw, een BK (bekende kempenaar) in ons midden

@Kelly: hoe kon je nu denken dat ik blond was??? Ben je dan nog nooit op onze site geweest??? Foei!
Nog steeds geen nieuws van de vroedvrouw????

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >