Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/01/2008 @ 14:16 Ann ![]() | @Mekkie: hoe gaat het nu met je vader? heeft hij de operatie goed doorstaan? ![]() |
| 16/01/2008 @ 20:14 Ann ![]() | Voor de nieuwsgierigen (Mekkie hihihi): Nieuw kapsel op profiel te zien (toch voor een paar dagen)... Lekker kort. Ik denk dat het iets korter uitgevallen is, dan het de bedoeling van de kapster was, maar die krullen van mij hebben zo hun eigen idee! Oud kapsel: op http://www.lubbe.be staat een recente foto! @Nessie: wat een leuke vooruitzichten zeg!!! Ik heb me hier net ook door wat strijk geploegd. Ik had wat achterstand op te halen! |
| 17/01/2008 @ 09:34 ann | @Vannie: waar koop jij die clearview-test? Online of zo? Op welke site? Ik heb nog wel effe tijd, maar leuk om al in huis te hebben he ![]() |
| 17/01/2008 @ 09:50 ann | @Kelly: Woeps, bijna vergeten te vragen: En? Alles oke met je bloed? |
17/01/2008 @ 12:45 ![]() | he Babietje leuk dat je in de krant stond. Kunnen we dat ook ergens zien op internet? Oh en Laura ook |
| 17/01/2008 @ 13:38 nessie@work | @ Babietje, ik heb het gezien denk ik. Ja zo 4 viergeslachten vallen wel op hé haha. En naar foto's van babytjes kijk ik altijd graag. grts |
| 17/01/2008 @ 15:01 ann | @Vannie: bedankt! Ik heb ze ook alvast besteld... Alleen ga ik niet zo vroeg testen hoor, kwestie van teleurstellingen achteraf te vermijden! @Laura: @Babietje: waaahw, een BK (bekende kempenaar) in ons midden ![]() @Kelly: hoe kon je nu denken dat ik blond was??? Ben je dan nog nooit op onze site geweest??? Foei! ![]() Nog steeds geen nieuws van de vroedvrouw???? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

Dan liever zoals het nu gaat... 
Hopelijk blijft dat een langetermijn effect. Zo hou ik er iets positiefs aan over!
of
kan wel wat hebben hoor!

Hopelijk herstelt hij nu snel en mag hij snel met een gerust hart (letterlijk
) naar huis!
?