< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
17/01/2008 @ 19:11
Kellytje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Daarnet gebeld voor de uitslag van de hcg... Ik heb momenteel 9000 en ik vind het zelf weinig. Volgens de vroedvrouw is het hoog genoeg maar als ik het opzoek op internet kan het momenteel gaan tot in de 50.000! Dan vind ik 9000 echt wel weinig!

Ik ben er niet gerust in Morgen uitslag van de andere waarden (oa cmv)...

Sorry voor het ego-berichtje...

Kelly

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 19:19
Ann

@Kellytje: Valt wel mee hoor! Bij Lubbe had ik op 4 weken maar 67. Als ik dat verdubbel om de twee dagen, kom ik ook ergens in die buurt uit hoor, zelfs wat lager! Nog niet direct zorgen maken he!

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 19:50
Kathy

Vandaag met leander naar kind en gezin geweest

Hij is nu 65,5 cm en weeg 7020 gram

Kellytje, kan wel begrijpen dat je je wat zorgen maakt, ik duim met je mee dat alles goed blijft gaan

Ann, hoe voel je je nu?

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 19:57
Ann

@Poester: Gaat wel hoor. Gisteren de hele dag niet gehuild, dat was al een vooruitgang. Vandaag wel effe. Wat stress op het werk en het emmertje liep meteen over. Gelukkig weet mijn chef ervan, dus ze weet dat de hormonen er wel voor iets tussenzitten en dat ik effe niet veel kan hebben. Jammer genoeg is het nogal druk...

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 20:26
babietje

Kelly, ik had van ons Emma op 5 weken zwangerschap een hcg waarde van 900. Dus die 9000 van u zijn wel goed hoor, je moet u niet ongerust maken. Alles zal wel in orde zijn.

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 23:04

Kelly zoals je hier ook al leest kunnen die waardes heel verschillend zijn. Niet wanhopen hoor, komt vast goed!! En misschien ben je nog iets minder ver dan je dacht? Of kan dat niet?

Poester, fijn dat Leander zo lekker groeit

Ann, hoe gaat het met je? Ik vraag het wel elke keer maar t is echt geen standaard vraag hoor. Meen het echt en leef echt met je mee!!!

Vannie, ja k kan me nog wel herinneren dat jij toen ook die Clearview had en weet nog heel goed dat je zei: vijf dagen voor mijn NOD knalpositief
Hopelijk nu weer he!

Laura das echt leuk allebei op dezelfde dag geboren. Ben ook benieuwd of ze al een beetje naar elkaar kijken hihi.

Vanmiddag bij mijn vader op bezoek geweest. Juist toen wij er waren mocht hij verhuizen naar de gewone afdeling, naar de cardiologie. Dus konden we wat langer blijven alhoewel ze wel allerlei onderzoekjes moesten doen. Hij heeft nog extra zuurstof (longonsteking was toch ook nog niet helemaal over en longen doen het nog niet helemaal goed) en hij heeft ook nog een pacemaker want het hart wil nog niet zo goed uit zichzelf. Dat laatste is wel ff minder maar verder ging het eigenlijk heel goed met hem
Hij had niet zo veel pijn dus dat viel mee.

En nu snel mijn bed in. Hopelijk slaapt sophie eens goed door vannacht want afgelopen nacht was weer drama (ze zal wel spanning voelen he)..

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 08:42
ann

@Mekkie: Spijtig dat je vader nog wat hulp nodig heeft... Verwachten de dokters dat zijn hart - na nog wat verder herstel - het netjes zelf weer overneemt, of is het nog te vroeg om daarover uitspraken te doen?

Hier gaat het wel hoor... Ik hoop dat mijn ventje dit weekend niet moet werken, zodat we onder ons drietjes iets leuks kunnen doen. Ik wil een mooi jurkje kopen, want zondag is het nieuwjaarsreceptie op Heiko's werk, en 1/3 is het pensioenfeest van zijn pa. Ik wil er best wel wat geld tegenaan gooien. Ik dacht eerst van het niet te doen, maar de kans op een buikje tegen dan is wel heel erg klein geworden, dus ik ga toch lekker eens rondkijken voor iets leuks! Mezelf lekker verwennen.

Trouwens: nu mijn kapsel ineens in de 21ste eeuw gedonderd is, moet de rest ook volgen he... hihihi

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 09:10
Kellytje

Bedankt iedereen voor de info en bemoedigende woorden! Het heeft me toch wat geruster gemaakt dat 9000 toch niet zo slecht is!

Heb vannacht wel nachtmerrie gehad ... jawel hoor, dat het dus mis ging... Verschrikkelijk gewoon!!!
Maar ik ga echt proberen me geen (of toch zeker minder) zorgen meer te maken. Gisteren was om half 8 mijn pijp al uit, ik was echt ontzettend moe! Ritchy zei dus ook dat ik wel degelijk ontzettend zwanger ben
Zolang ik dat dus blijf voelen, probeer ik me kalm te houden en me niet druk te maken!

Ann, hoe gaat het nu met jou? Is het nu al allemaal vanzelf afgekomen? En emotioneel is het normaal dat je hormonen nog steeds alles overhoop gooien he.
Ja Ann, sorry van dat blond hoor dat was echt gewoon een beeld, had niets met het cliché te maken!!!

Babietje, dat moet leuk zijn om eens in de krant te staan! Het is zeker een leuk aandenken voor later!

Laura, goed dat Laurine het zo goed doet he! Goh, 67cm... waar is de tijd
En toi toi toi voor het gesprek!!!

Vannie, de grote schoonmaak jakkie hahaha Maar ja, soms moet dat toch wel eens gebeuren he! Momenteel gebeurt er bij ons dus niks want ik ben echt elke avond stikkapot! Maar dat zal wel overgaan en normaal heb je in het 2de trimester energie te over he, dus dan kan ik het allemaal inhalen hahaha

Mekkie, ik was altijd heel regelmatig dus het zou wel moeten kloppen dat ik nu 6 weken (4 weken effectief) ver ben.
Goed dat je vader al naar de cardiologie mocht he! En binnen een paar dagen zal het allemaal wel veel beter gaan! We blijven onze hoog houden!
Heeft Sophie goed geslapen?

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 09:57
ann

Aaaaarggggg, ik moet hier effe komen luchten!!! Ik ben me zo verschrikkelijk aan het opwinden voor mijn werderhelft... Hij heeft de laatste tijd enorm veel overgewerkt en weekends gewerkt, dus heeft hij veel conge staan. De creche is gesloten in zowat alle schoolvakanties, dus was de afspraak dat hij de paasvakantie voor zijn rekening zou nemen, ik de kerst. De krokusvakantie is ook al voor mij, want dan is het afsluiting van de boekhouding van januari, en is hij "onmisbaar". Nu begint hij ook al terug te krabbelen voor de paasvakantie! Hij wil nu ineens maar alleen de eerste week opvangen, terwijl ik de tweede week met een belangrijke cursus zit!

Pffff... Ik moet dit jaar 2 zware cursussen en examens afleggen, als ik ooit wil bevorderd geraken. Ik zit ook nog dit jaar met een opleiding en examen voor een belangrijke premie. Daarnaast moeten we nog kweetnie hoeveel schoolvakanties opvangen. Hij staat met gigantisch veel conge, maar telkens als ik vraag of hij thuisblijft: neen, hij is onmisbaar op het werk! Het begin van de maand is er altijd afsluiting, dus als de vakanties slecht vallen mag ik het altijd oplossen. Ho maar dat ik eens vooruit wil op het werk...

Veel steun heb ik de voorbije week ook al niet gehad van hem. Volgens hem was het zelfs nog geen zwangerschap, was het het best mogelijke gezien het scenario... In het weekend is hij evengoed gaan werken en hij is al de hele week om 22u thuis (hij vertrekt om 7u, geen ploegwerk he!!!) Zondag heb ik hem gezien ja, om te gaan nieuwjaren bij familie. En dan mocht ik nog met Lubbe op de trein tot aan zijn werk omdat hij niet teveel tijd ging verliezen...

Nu vraag ik je, ben ik dan zo onredelijk???? Mijn hormonen zullen me wel wat parten spelen, maar toch!!!

Sorry voor het ego-bericht... 't Is hier iets posten of in tranen uitbarsten op het werk...

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 10:16
Kellytje

Ann, mijn bloed begint eerlijk gezegd te koken als ik je berichtje lees... Misschien zijn het mijn hormonen ook wel, maar sorry, ik vind dat je overschot van gelijk hebt!

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen want ik vrees dat wanneer ik mijn gedacht ga zeggen dat ik het alleen maar erger voor je maak...
Ik vind het in ieder geval niet kunnen dat alles op jouw schouders terechtkomt! Je maakt met 2 een kind en dan moet je er ook met 2 voor instaan, eender in welke omstandigheden! Vakanties hebben wij sowieso meestal allebei, maar wanneer Leroy ziek is dan doe ik de eerste dag en als het nodig is, Ritchy de 2de dag opvang. (zijn baas heeft de ouderwetse gedachte dat vrouwen moeten thuis blijven bij de kinderen en niet de man, dus we moeten daar wat mee uitkijken)

Jij mag toch ook eens wat doen voor jezelf!?! Als hij altijd zo laat werkt moet hij ook wel beseffen dat jij OOK eens iets verder wil geraken op het werk!

Vooral het feit dat je niet veel steun hebt gehad aan hem de voorbije week, maakt me... sorry.. woedend!
Dat hij nog maar durft zeggen dat het zelfs nog geen zwangerschap was... dat gaat er bij mij niet in hoor...

Ann, volgens mij kunnen jullie best eens aan tafel gaan zitten om alles goed uit te praten! Zeg hem gewoon eerlijk hoe je je deze week gevoeld hebt en wat je ervan vindt dat hij je niet veel steun gaf. En ook wat je denkt over het werk...
Hebben jullie vanavond ofzo geen vrij moment waarop je rustig kan gaan zitten (niet voor de tv ofzo he, maar echt gewoon samen rustig aan tafel ofzo)? Want dit lijkt me toch een vrij serieuze situatie hoor meid... En als je het laat aanslepen, dan wordt het op den duur misschien nog erger...

Ik hoop dat het snel uitgepraat kan worden!

Liefs
Kelly

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 11:11
M.

hey ann, ik vind dat Kellytje wel voor een groot deel gelijk heeft hoor, t zou niet allemaal op jouw schouders mogen vallen, jullie zijn met 2 hé! ik zou er idd maar eens van praten en laten weten wat je voelt want voor je t weet ben je alles aan t opkroppen en ben je na verloop van tijd een bom die op barsten staat. ok, mannen ervaren zo'n dingen helemaal anders da, vrouwen maar dat wil daarom niet zeggen dat hij er geen rekening mee moet kouden hé
praat er maar zo snel mogelijk over want in een relatie is openheid net heel belangrijk en hij moet weten dat je hem nu nodig hebt!

kellytje, heb jij trouwens al meer nieuws? maak je maar niet te veel zorgen, alles is ok! en die nare droom zal gewoon een gevolg zijn van je piekeren erover. laat maar gauw iets weten als de resultaten er zijn

poester, Leander doet het goed zo te horen, t is een flink kerel!

mekkie, goed dat je vader naar een gewonen kamer is mogen gaan
hopelijk is hij er snel weer helemaal door, wat zeggen de dokters ervan?

vannie, met zicht op werk hier ben ik ook een tijdje geleden aan de grote kuis begonnen en net als bij jou ook in stukjes en beetjes
eingelijk moet ik nu nog de keuken doen maar denk het niet meer te doen aangezien in maart al de nieuwe komt

ga jullie laten, is wakker

groetjes

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 11:31
Vannie

Ann, nou ik ben benieuwd wanneer je de testjes binnen hebt. Bij mij duurde het zo'n 6 dagen, bij jou zal het wat langer duren denk ik.
Dit keer wil ik ook niet zo erg vroeg gaan testen hoor. Maar het zal wel weer voor NOD worden mezelf kennende
Ja, ik ben het helemaal met je eens : jij gaat jezelf eens lekker verwennen. Nieuw kapsel, nu ook mooie kleertjes erbij en gaan met die banaan !!! Je hebt het verdient !!
En wat je man betreft : dat is 2 druppels gelijk met de mijne : ze denken dat ze onmisbaar zijn en daar wijken zo ook niet vanaf, pffffffff. En dan hebben ze nog bergen vrije dagen over. En jij bent minder belangrijk qua werk vinden ze, ja ja, dat ken ik allemaal. Nou, hij zal zich toch ook eens naar jou moeten schikken hoor, jij hebt ook belangrijke zaken te doen !!! Ik heb er jaren over gedaan voordat Martin inzag dat ik ook thuis onmisbaar ben ! Want als ik het niet doe, dan mist ie me ineens hoor. Gewoon voor het blok zetten en zijn kleren niet meer wassen, dat soort geintjes haalde ik dan uit, of ik ging gewoon een dag weg en dan kon hij alleen het huishouden en Kevin gaan doen. Nou dat heeft geholpen hoor kan ik je zeggen. Geen haar meer op zijn hoofd die nog op mij neerkijkt !!!
En hoe hij reageert op je zwangerschap en miskraam : dat is echt die ongevoelige kant die veel mannen hebben. Die kerels gaan er zo vreselijk anders mee om, ze hebben geen idee dat het voor de vrouw heel erg anders voelt. Die kerels verwerken het op hun eigen, meestal ontactische manier. Ik zou zeggen : blijf lekker je hart op het forum luchten, dat doe ik ook, want die mannen snappen dat helemaal niet joh.
Gisteravond heb ik Martin gezegd dat ik deze keer graag samen met hem wil testen. Want ik heb namelijk altijd in mijn eentje getest en dat wil ik deze keer niet. Zit ie me aan te kijken of ie een spook ziet vliegen weet je wel. Het zal hem echt een bal kunnen schelen of we dat samen doen of ik alleen. En ik snap dat dan echt niet hoor, zoiets zie je als vrouw dan helemaal romantisch voor je, en meneer prikt de ballon weer door. En ik weet wel hoe dat dan gaat : straks testen we samen en als het dan negatief is, dan zit hij 2 minuten daarna gewoon weer tv te kijken hoor. Grrrrrrrrrrrrrrr !

Kelly, staar je niet blind op die lijstjes hoor. Als je vroedvrouw zegt dat het goed is, dan is dat zo ! Die waarden zijn slechts een indicatie en dat verschilt enorm per vrouw. En daarbij : 9000 valt gewoon binnen de marge ten opzichte van de lengte van je zwangerschap, dus maak je geen zorgen hoor

Mekkie, goede berichten over je vader zeg. En dat hij van de IC af is, is ook een goed teken.

Ai ai ai ik heb ook al zo vreselijk gedroomt. Ik droomde dat ik een kindje kreeg die iets had, ik weet eigenlijk niet wat, dat werd niet duidelijk, maar het was wel ernstig. Bah wat naar.....

[Laatst gewijzigd door Vannie - 18/01/2008 @ 11:34] - Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 12:10
Kellytje

http://www.bobolino.be/..._met_het_cmv_virus.aspx

Een filmpje waarin professor Temmerman uitleg geeft over cmv...

Ik dacht dat het misschien wel interessant kon zijn om het hier even te laten weten.

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 13:49
ann

@Kelly: tsja, dat filmpje... Ik had mijn bloed vooraf laten trekken (in juni al) en mijn huisdokter heeft zich stomweg vergist en gezegd dat ik wel al antistoffen had. Ik heb er dan ook geen aandacht meer aan besteed. Pas toen ik op jaarlijkse controle ging bij de gyn in december en die ernaar vroeg, heb ik de papieren erbij gehaald en gezien dat ik er nog geen had. Maar toen was mijn eisprong al voorbij... dikke pech zeker.

Ik ben trouwens daarna veranderd van huisdokter zodra ik wist dat ik zwanger was. Zij heeft me direct eerlijk en duidelijk geïnformeerd en ook gewaarschuwd voor het (klein) risico op herbesmetting. Mijn oude huisarts daarentegen zei: Alles in orde, alleen oppassen voor toxo, de rest is oke...

Nu ja, ik verwijt het hem niet, want ik had zelf beter kunnen opletten, en misschien had het er helemaal niets mee te maken... Ik vermoed dat ik de fout dus eerder bij mezelf leg, en dat ik het daardoor nog vrij moeilijk heb bij momenten (nu dus onder andere...)

Wat betreft mijn ventje: eigenlijk is hij goud waard... In de kalme periodes is hij er voor mij en ons zoontje. Hij speelt ermee, verzorgt hem, helpt in het huishouden. Hij beseft alleen niet goed hoe lastig ik het nu heb, en misschien heb ik het hem ook niet echt duidelijk gemaakt omdat ik weet dat het druk is op het werk. Hij is al gestresst en ik wou het niet erger maken. Ik ben ook een beetje bang om het erover te hebben omdat ik niet weet of hij het echt begrijpt.

@Vannie: ik begrijp je perfect... Ik ben ook zo eentje die per se samen wil testen, maar waarom??? De reactie (of de test nu positief is of negatief) is toch ongeveer dezelfde: nihil... Het wordt precies alleen maar geregistreerd: aha, zwanger! of: oke, niet zwanger! En daar zit jij dan met je testje en 1001 emoties...

Mannen

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 17:04
M.

hoikes,

goed nieuws! ik heb de job! t gesprek is goed verlopen, ik ben veel meer te weten gekomen over de job en zie t wel zitten, lijkt me een leuke job. waarschijnlijk zal ik mogen beginnen begin februari dus nog even genieten van mijn de rest van de maand want dat is wel t enigste dat me zwaar zal vallen hoor
enif, vroeg of laat moet ik toch de stap zetten en ben wel blij dat het met een job is die ik helemaal zie zitten
hoop dat jullie het niet ongepast vinden dat ik even met dit 'goede' nieuws kom aanzetten maar kon het niet laten
als ik dat zo lees over die mannen, dan mag ik echt niet klagen
ok hij heeft ook zo zen momenten maar als het op kindjes aankomt is t echt wel nen gouden vent dat ik heb
wij hebben echt alles gedeeld van goed tot slecht
en na negatieve testen was hij er evenveel van aangedaan als ik, zelfs jaja hij toonde telkens zijn emoties
nuja dat is ook een beetje de ene persoon bij de andere zeker?

vannie, eng zeg die droom, ben daar trouwens ook een krak in, overlaatst gedroom dat Laurine ontvoerd was bah, echt om bang van te worden!
jammer dat je ventje er zo snel overgaat zeg

ann, wat stom van je huisarts ik zou ook veranderd zijn hoor! ondertussen zit jij er nu wel mee!
en trouwens je mag jezelf niet verwijten hoor, hij is de dokter en moet de mensen voldoende waarschuwen!
en wat je ventje betreft, praat er toch maar over, ook al zie je dat niet zo goed zitten, je zal je achteraf beter voelen
als koppel moet je kunnen praten met elkaar en elkaars emoties wat aanvoelen en delen

groetjes

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 18:58
Kellytje

Ann, ik zou toch ook veranderen van dokter na zo'n blunder hoor! Want dat is het eigenlijk wel he?!
Je mag de fout toch absoluut niet bij jezelf leggen Ann, dat is echt niet waar! Het zijn harde cijfers, maar 1 op de 10 zwangerschappen eindigt spijtig genoeg in een mk... Dat is toch vrij veel he... Nee, alsjeblief, leg de fout niet bij jezelf, dat mag je echt niet doen!

Hihi sorry van mijn hevige reactie op jouw wederhelft Zullen de hormonen zijn vrees ik Maar probeer er toch maar over te praten met hem. Misschien is hij dit weekend wel eens thuis en vind je een rustig moment?

Laura, ik heb ook enorm veel geluk met mijn ventje... Zulke situaties die Vannie en Ann beschrijven zal ik met hem niet gauw meemaken... Eigenlijk is hij zelfs veel te braaf en soms zeg ik het hem ook, dat hij eens wat meer tegen mij moet ingaan

Proficiat met de job!!!!
Leuk dat je ook meteen iets hebt gevonden dat je helemaal ziet zitten! Dat kan het misschien iets makkelijker maken wanneer je Laurine moet wegbrengen. Gaat ze naar een creche gaan of een onthaalmoeder?

Oh, een hele tijd geleden had ik net dezelfde droom over Laura-Lynn (ontvoering) en het was zo'n droom die precies echt ECHT was! Echt verschrikkelijk voelde ik me toen ik wakker werd! Sindsdien heb ik ook elke dag een enorme schrik wanneer ze van school naar huis wandelt. Wanneer ze dan de gsm opneemt als ik bel, valt er een hele ongerustheid van me af! Ik vraag me af of ik ook zo ongerust zal zijn over Leroy...?

En dan nu... Uitslag van de andere bloedtesten (hcg wordt altijd telefonisch dezelfde dag al doorgegeven maar voor de andere testen moest ik wachten tot vandaag):
Suiker was perfect, voor toxo imuun maar dat wist ik al en cmv heb ik blijkbaar al gehad dus wel nog opletten maar het gevaar is niet meer zo groot.
Dat zijn dus allemaal positieve zaken en nu wachten tot 26 februari Ik mocht wel nog eens langs gaan moest ik echt ongerust zijn en dan zou ze het hcg nog eens laten nakijken. Maar ik ga proberen dat niet te doen. Zolang ik me 's avonds nog zo moe voel zal alles wel ok zijn!

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 19:50
Ann

@Laura: super dat je die job hebt en dat je het zo goed ziet zitten!!!

@Kelly: wat goed dat je nu gerustgesteld bent! Met zo'n uitslagen zou ik ook op wolkjes zitten hoor! 't Lijkt natuurlijk nog erg lang, tot eind februari, maar misschien vliegt het wel voorbij!

He zeg, 't is nu niet dat mijn ventje zo slecht is he!!! Nu moet ik hem hier nog verdedigen zeg Het is echt wel een schatje hoor, maar het is alleen allemaal erg zwart/wit in zijn wereld. Grijsnuances bestaan niet. Soms wat moeilijk om mee te leven (vooral als je zelf super emotioneel en all over the place bent), maar meestal ben ik erg content omdat ik altijd weet wat ik aan hem heb en hij doodeerlijk is. Gelukkig hebben we al wat kunnen babbelen, en hij beseft ook echt wel dat ik hem serieus gemist heb deze week. Dit weekend zullen we wel wat tijd aan ons drietjes besteden, dus het komt wel goed hoor meiden

@Vannie: heeft jouw ventje echt geen (half)broer lopen in België??? Soms denk ik echt dat ze familie zijn

Link naar deze reactie
20/01/2008 @ 19:50
Ann

Waar is iedereen??? Ik wil hier weer (liefst leuke) berichtjes lezen!!!

Huwelijkscrisis is weer achter de rug . Lekker veel tijd aan elkaar besteed en goed gebabbeld.

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 09:14
Kellytje

Hey Ann, hier zijn we !
Wat goed dat jullie lekker hebben kunnen babbelen!!! Ben toch opgelucht dat uw ventje eigenlijk toch nog niet zo slecht is

En, iedereen goed weekend gehad?
Wij waren zaterdag op bezoek bij een broer van Ritchy. Hij is net weg van bij zijn vrouw en we gingen eens kijken waar hij nu woont.
En gisteren was gewoon een "thuisblijfdag"! Ik was enorm moe en heb het meeste van de dag in de zetel doorgebracht!

Veel nieuws heb ik hier voor de rest eigenlijk niet... Ik wacht dus ook op leuke berichtjes van anderen

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 10:59
M.

hoikes,

ben hier ook nog eens, bedankt voor de felicitaties met de job, ben enerzijds wel benieuwd hoe het zal zijn en de job zie ik wel zitten maar mijn achterlaten helemaal niet! ik vrees dat ik het daar enorm moeilijk mee zal hebben, als ik er aan denk zou ik al beginnen
is dat normaal? hadden jullie daar ook zo'n last van?
en gaat dat gevoel snel over?
nuja t kunnen ook een beetje de hormonen zijn denk ik, mijn cyclus is precies helemaal in de war (mijn banner klopt niet echt)
ik zit nu op dag 53 en nog steeds gaan te zien! af en toe wat bruinverlies maar daar blijft het bij!
heb daarstraks gebeld naar de gyn en die denk dat ik misschien gewoon een cyclus ben aan het overslaan en even moet afwachten
en ja als ik er echt mee inzat even een zwangerschapstest doen om me gerust te stellen maar hij zei dat t wel niets zou zijn wat de kans is heel klein om zwanger te geraken door een spiraaltje
heeft er hier iemand een spiraaltje (gehad)?
oei, als ik het bekijk breng ik nu precies ook even geen leuke berichtjes

ann, fijn dat de plooien weer glad gestreken zijn met t ventje

kellytje, ben blij dat de uitslag zo goed was! t zal snel eind februari zijn hoor! Laurine zal naar de om gaan, die woont bij ons in de straat dus ik ken ze wel goed en t is niet ver

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >