volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 06/03/2008 @ 20:04 hope | vannie, We moedigen haar gewoon aan door te zeggen; doe maar pipi op je potje in plaats van op de grond ( onze meid is zo slim om het op de grond te doen) Je kunt het potje er gewoon zetten ( eventueel mee in de douche als het enigsinds mogelijk is) en hem erop duiden dat pipi daarin moet ( zonder boos te zijn) Dan leggen ze ook de link tussen hun lichaam en een voorwerp. Hier eigenlijk ook wel best grappige situaties, eergisteren zei ik nog tegen Steven dat ze algauw in de koppigheidsfase komt en ik me afvroeg of ze de neenfase gaat hebben ( Amber en Storm hadden dit niet), want ik vind die fase zo grappig. Begint ze de dag erna ( gisteren) toch wel niet categoriek neen te zeggen op alles. Hilarisch, blijf daar maar eens ernstig bij: wil je een boterham: neen, wil je pattatjes eten: neen, lekkere choco: neen Geraak er nog maar eens uit wat ze wil! Dan komt ze vragen; dinke, dinke ( = drinken) vragen wij ter bevestiging " wil je sap drinken" krijg je als antwoord neen ![]() En nu is het dus ook neen tegen het potje ( ze plast ook niet op de grond). Wordt zoektocht om ze dingen te vragen waarop ze geen ja of neen kan zeggen. Nessie, Goed dat je niet weggewaaid bent! Ja aan de kust kan het nogal eens waaien! Waar ben je naartoe gegaan? Wij hebben nog vrijkaarten voor sealife ( gewonnen met een wedstrijd) en gaan dus volgend weekend ( niet het komende) ook eens een dagje naar Blankenberge Ann, ![]() ![]() Meid normaal hoor je emoties! Zeker omdat je begint te beseffen wat er weg is. Hoor het wel vaker van mensen die een miskraam hebben gehad dat bepaalde periodes heel moeilijk zijn! ( drempel 12 weken en de voorziene geboortedatum) Vooral je onzekerheid rond wanneer je nu voor een tweede kunt gaan is ook slopend! Tuurlijk kun je het goed plaatsen dat je het risico niet kunt nemen, maar toch blijft het emotioneel een enorm moeilijk punt altijd maar weer moeten uitstellen en zelf niet kunnnen en mogen beslissen wanneer jullie er nu voor gaan. Ik leef echt met je mee!!! Sterkte!!! Mekkie, vreselijk he als je zo voortdurend met pijn moet rondlopen! Wordt jij daar ook zo moe van? ( ikzelf heb chronische rugpijn die met niets verlicht wordt en ben hier soms echt doodmoe van) Ja die kleintjes, ze stoppen soms dingen in hun mond waardoor je hart even stilstaat. Ik heb zo Storm als kind geregeld moeten ondersteboven houden, dan slaat de adrenaline toe hoor! Gelukkig heeft ze hem uitgespuwt! Malika, Hoe gaat het meid? Babietje, En al wat gewoon in jullie nieuwe thuis ( al zij het maar voorlopige thuis) Hier niet vele nieuws Bespreking in UZ is goed verlopen, vandaag hele dag scholing gehad en morgen terug bespreking in het AZ Sint Jan, 'k ben gaar ( wil bij ons zeggen, doodmoe!) Interimbureau heeft ook boodschap ingesproken op voice mail voor een interim volgende week. Morgenvroeg eens horen. Groetjes |
| 06/03/2008 @ 14:15 ann | Buikje is gelukkig beter. Ik ben weer aan het werk. Verder wat een dipje vandaag. Huil voor niks. 't Is zo stilaan de periode dat we het nieuws gingen aankondigen. En ik besef dat ik niet meer zwanger zal zijn voor mijn 30ste... Op een ander topic waren we met een stuk of vier uitgerekend rond dezelfde datum, die zijn nu al 12 weken, hebben al 1 of 2 echo's gehad. Ik dacht dat we tegen nu al volop zouden bezig zijn weer voor een tweede, maar nu dat niet het geval is, is het precies moeilijker te verwerken allemaal. Slaat dat ergens op? |
| 04/03/2008 @ 17:35 hope | Ann, Wat ik bedoel met mijn twijfels is dat ik het heel raar vind dat je waarden zo traag omhooggaan. Ik heb een cmv besmetting gehad een half jaar voor ik zwanger werd van Faith en toen ( net toen ik 4 weken zwanger was) waren mijn waarden al veel beter dan de jouwe ( dus 6 maand na de besmetting). Doet mijn vermoeden rijzen dat je de besmetting wel eens in de maand van je innesteling hebt gehad, kan verklaren waarom je nu nog niet ' goedgekeurd' wordt. Ik had het niet over nu al terug voor een zwangerschap gaan, maar zuiver over je lichaam die zo traag terug herstelt. Uiteindelijk zijn er nu toch al weer 3 maand voorbij en je waarden zijn amper verandert. Een vitaminekuur kan je weerstand terug herstellen waardoor je lichaam terug meer antistoffen aanmaakt en je waarden sneller stijgen. Nu de onderbroken nachten en virussen zulen niet echt helpen in je herstel. Hopelijk brengt de zomer wat sterkte en zijn je waarden tegen de zomer voldoende herstelt zodat jullie binnen enkele maanden voor kunnen gaan in alle veiligheid. Ik zou het ook eventjes laten rusten en pas binnen 2 maand terug een bloedtest laten doen ( denk dat er zeer weinig kans toe is dat je waarden volgende maand beter zullen zijn) Ja Faith is wel nog een pakje jonger natuurlijk. Ze is nog maar net 21 maand dus eigenlijk nog veel te jong voor het potje, maar ze gaf zelf aan dat ze beseft wanneer ze op de grond plast en ze wil zelf op het potje dus waarom niet. Ga het wel niet extra stimuleren hoor, het potje staat op de badkamer en ik laat haar vrij in wat ze ermee doet. Doei, eten is bijna klaar en ik ga dan naar de kapper ![]() ![]() |
| 04/03/2008 @ 12:36 hope | Ann, Pff valt echt niet mee hoor zo steeds moeten wachten! Vind het allemaal maar heel traag gaan, heb daar toch mijn twijfels over. Misschien toch eens een vitaminekuurtje volgen? Zodat je weerstand wat opbouwt? Kelly, Hou je taai meid! Ik denk aan je! Met veel rust en steun kom je er wel! Gewoon je tijd nemen EN jezelf de verwerking van alles gunnen ( miskraam, probleempjes na geboorte Leroy, pnd, problemen Kevin,...) Hier een glunderende mama, Faith heeft in het potje geplast. Heb het deze week in de badkamer gezet want telkens we haar omkleden plast ze steevast op de grond ( tot haar groot plezier) en groot was mijn verbazing toen er een plas in het potje lag ( ik was net Storm gaan oproepen en ze was even alleen in de badkamer) Dan glunder je toch hoor als mama. Zeg en voor diegene die twijfelen rond emoties en gevoelens naar een volgend kindje. Het blijft even leuk en intens hoor! Is nu mijn derde dat zindelijk wordt en toch voel ik me apetrots! Je hart wordt gewoon een stukje groter ;-) dikke knuffel!!! Drukke week |
| 03/03/2008 @ 19:11 Kathy ![]() | Kelly: hier ook niks anders dan begrip hoor voor je situatie. Je weet dat je hier steeds je hart mag komen luchten. Verder weinig nieuws van deze kant. |
| 03/03/2008 @ 10:51 M. ![]() | kellytje, meiske toch! heb echt te doen met je! al die drukte en de gebeurtenissen v |
| 03/03/2008 @ 10:51 M. ![]() | kellytje, meiske toch! heb echt te doen met je! al die drukte en de gebeurtenissen v |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

Gelukkig viel ze en spoog ze m zo uit....
Slaat dat ergens op?
).
waren was het misschien ook al een pak hoger he... En mijn huisarts is ook al van mening dat het oke is, omdat het duidelijk een oude besmetting is en geen heropflakkering. Maar ik hou mee voorlopig aan het strengste advies.

Samen geraken jullie er wel doorheen he! Ik vind het ook zo tof dat we hier terecht kunnen. Misschien is het wel een voordeel dat we elkaar niet in het "echt" kennen he... Dat neemt misschien wat remmingen weg. Ik ben echt verslaafd aan jullie!