Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/02/2007 @ 10:09 nessie@work | @ Liesbeth, wij gaan naar Erperheide. Dat is het leukste park voor kleine kindjes met die binnenspeeltuin volgens mijn vriendin. Hopelijk is de controle ok vandaag. Wij moeten woensdag terug met Ilian. @ Belle, lopen is echt niks voor mij. En ik zit met een slechte knie, dus dat is ook wel wat te belastend voor mij. Goed dat jullie zo snel een andere om gevonden hebben zeg. Die meeting op de 31e is dan blijkbaar voor iedereen goed? Ik zal er dan ook wel zijn met Ilian. Maar liefst niet in Mol, dat is echt wel heel ver voor mij. Ik moet tot Geel al bijna een half uur rijden. Vanavond ga ik proberen te starten met powerplaten. Iemand al gedaan? Wil toch nog mijn buik en billen terug steviger tegen de zomer. Er blijft precies zo'n blubberke hangen. Maar ja, zonder oefeningen gaat dat niet vanzelf weg hé. ![]() Groetjes |
| 07/03/2007 @ 20:32 liesbethje | joehoe, hier efkes een vreugdekreetje, Ons Febe kan omdraaien. Van rug op buik maar terug blijkbaar nog nie. Vorige week donderdag waren we naar K&G geweest en ze was flink bijgekomen. ze weegt ondertussen al 6.950kg en is 65.5cm groot. Flinke meid he?? Ze eet patatjes, en ze eet tot nu toe echt alles wa ik al klaargemaakt heb. (worteltjes, pompoen, tomaat, broccoli, courgette, bloemkool) alles lijkt jammie jammie. Zo, ik ben ermee weg, (wij moeten gaan dansen) maar ik reageer zo snel mogelijk nog op jullie verhalen. Groetjes |
| 20/03/2007 @ 13:14 nessie@work | @ Dabberke, inderdaad rustig hier de laatste tijd. Mooie foto's weer van je jongens. OP mijn profiel staan er ook weer enkele nieuwe. Ferre is wel heel groot geworden precies! Hoop maar niet dat je volgende week de prof te zien krijgt hé. Wij zijn ook al op controle geweest en na een uur te wachten, mochten we 10 minuutjes binnen bij de assistente. Even pamper uit en bekijken. Klaar is kees en in september nog eens terug. Dus we konden weer naar huis. Met Ilian gaan we straks nog eens langs de ka. Hij heeft weer een vieze hoest, en ik wil er niet te lang mee wachten. Gisteren had hij 39°C koorts en zijn fruitpap is ook niet binnengebleven. Het kan ook wel wat met zijn tandjes te maken hebben, hij heeft daar weer veel last van de laatste dagen. Maar we gaan nu vooral voor die hoest. Beter een keer teveel dan te weinig hé. Groetjes!! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

mama's Geel

want ineens schieten we nog eens in onze pen (bij wijze van spreken, he...)
da'k nog eens iets geschreven had)
...
, 'k heb hier ook zo'n ventje dat enorm zot is van voetbal en regelmatig gaat kijken naar Geel trouwens (is in vogelvlucht van bij ons ook maar nen kilometer of zoiets). Maar mij krijg je daar echt niet warm voor, hij hoopt natuurlijk dat Thijs hem later gaat vergezellen, maar tussen ons gezegd en gezwegen, ik hoop eigenlijk dat die liever 'n andere hobby wilt beoefenen

en zeker niet 3x/week. Jammer! Als het nu nog 1x was had ik mezelf er wel toe willen aanzetten maar 3x vind ik wat teveel v/h goede

die is momenteel wel helemaal in z'n kruipfase en geraakt ook overal waar 'm wil zijn, helaas ook bij dingen die mama en papa wat minder vinden (planten, kabels, gitaar papa...)
)
want in plaats van elke dond. te gaan fitnessen gaan ik en Bart juist dan regelmatig 'n klein hapje eten en/of wat drinken en praten dan wat bij, vele leuker dan fitnessen natuurlijk en ook wel belangrijk voor 'n relatie maar dus niet zo goed voor m'n figuur
). Ons meidje was daarbij al om half zeven uit de veren, dus veel geslapen had deze mama niet. Kwam nog bij dat ik nog moest winkelen voor de volgende week en dat we eigenlijk om half drie terug paraat moesten staan om met de familie over palmenmarkt te gaan. Mijn inschatting was dus een beetje fout geweest om te denken dat ik daar een paar uurtjes binnenspeeltijd ook nog wel tussen zou krijgen. Dus om half elf heb ik, na een superstressie voormiddag, toch maar besloten om het ff rustig aan te doen en de volgende meeting hopelijk terug zeker paraat te zijn. ik zal dan zeker met mijn boekingen voor die dag iets zuiniger zijn zodat we er zeker bij kunnen zijn.