< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's Geel

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/02/2007 @ 11:02
Anne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hai ladies,

wat de meeting betreft.. ik kan die 31ste maart in de voormiddag normaal wel dus... laat maar weten waar en hoe laat juist en we zijn van de partij.

Amai Liesbethje, dan staan jullie voor grote veranderingen, met die nieuwe toonzaal ed. Waar is dat juist, misschien dat we wel eens komen piepen dat weekend...

Inne : inderdaad, de tweeling kan ook naar moeke Leen, das zeker zo makkelijk voor Joke. Het lukt trouwens best goed daar hoor, kindjes slapen vrij goed en zijn brave flinke meiden. Die 31ste ga ik trouwens 's avonds babysitten daar. De vader van Joke (mijn schoonbroer dus) is trainer van de eerste ploeg van Geel en ze wilde doodgraag eens gaan kijken. Maar ja, vind maar eens babysit hé, met een voetbalgekke familie die ook graag gaat kijken. En daarom.. aangezien ik er ni zo voor ben om in de kou te gaan zitten kijken hoe ze achter nen bal aanlopen, heb ik mezelf aangeboden als babysit... ben wel eens benieuwd!
Goh, voor pampers kan ik je ook weinig tips geven. Ik gebruik ook 'echte' pampers maar ik hoorde van een vriendin van me, die drie jongens heeft, dat ze altijd Huggies gebruikte, ook omdat die er speciaal zijn voor jongens en meisjes... misschien een tip om eens te proberen...???

Aan allen die hier ook 4/5 werken.. ik kan dat alleen maar bevestigen. Ik ben na mijn bevallingsverlof direct 4/5 gaan werken (vrij op woe) en ik vind dat héérlijk. Veel minder stress sindsdien en veel tijd voor ons pruts... ik zou echt niet meer anders willen en hoop door omstandigheden ook nooit gedwongen te worden terug full-time te moeten werken.

allee, ik ga hier wat voortdoen, we gaan deze namiddag eens kijken op Batibouw en ik zal me eens klaarmaken en ons pruts naar de oma brengen zodat ze daar haar middagslaapje kan doen...

grtjs nog aan iedereen en hopelijk tot de 31ste???

toedeloe
Anne

Link naar deze reactie
23/02/2007 @ 14:50
safirke

Online Status Bekijk profiel
Hallokes allemaal,

Inne, je hebt de lont aangestoken, denk ik tochwant ineens schieten we nog eens in onze pen (bij wijze van spreken, he...)
Nu, 't was lang geleden ook (ben eens gaan kijken en toch bijna 'n maand geledenda'k nog eens iets geschreven had)
Vervelend dat Ferre natte billetjes heeft 's nachts, ik kan ook niet direct met goede raad afkomen want gebruik ook 'pampers dry' en tot hiertoe werken die hier wel goed.
En Daan binnenkort naar school...zal voor hem wel 'n hele ervaring gaan zijn en voor de ouders ook, he.
Trouwens, 21 mei gaat voor mij ook niet moeilijk te onthouden zijn maar dan omwille v/d verjaardag van onze meid. Groot gelijk dat je een dag minder gaat werken trouwens! De meesten doen dit precies hier al en ik werk nu zelfs parttime en da's de beste beslissing die ik in maanden heb gemaakt
Vrijdags is hier poetsdag en poets ik samen met Nicole (via dienstencheques) in de vm ons huisje en dan heb ik de woensdag om er helemaal te zijn voor de kindjes en leuke dingen te doen. Vind ik zelf goed geregeld...

Nessie, jij hebt ook leuke vooruitzichten vanaf april, dat zal wel genieten worden...
En amai, Ilian groeit ook als kool precies en wordt ook al 'n heel ventje, he, knap trouwens wat 'm allemaal al kan.

Liesbethje, jullie ook al grootse plannen, maar dan op 'verbouw-en bouwvlak'. Blijf jij dan trouwens werken waar je nu werkt of is het mss de bedoeling om mee in de zaak te stappen?
En Febe ook al aan de patatjes?! Wat gaat het toch razendsnel, vooral op 'n ander, he...

Anne, veel plezier op batibouw! Gaan jullie trouwens omdat jullie ook verbouwingsplannen of bouwplannen hebben of gewoon uit interesse? En jouw gedacht over voetbal deel ik volkomen, 'k heb hier ook zo'n ventje dat enorm zot is van voetbal en regelmatig gaat kijken naar Geel trouwens (is in vogelvlucht van bij ons ook maar nen kilometer of zoiets). Maar mij krijg je daar echt niet warm voor, hij hoopt natuurlijk dat Thijs hem later gaat vergezellen, maar tussen ons gezegd en gezwegen, ik hoop eigenlijk dat die liever 'n andere hobby wilt beoefenen

Wat die meeting betreft, ik vind den 31ste maart in de vm ook wel 'n goed ideeen tja, de lokatie kunnen we nog bespreken, he...

Hier trouwens de afgelopen weken zieken gehad (Julie nu trouwens in de vakantie) en dan ook nog beide ouders van Bart in het zh dus hectische tijden hier.
Daarenboven hebben we de badkamer geschilderd en willen we nu den beneden eens deftig gaan aanpakken (schilderen + gordijnen) maar daar willen we eigenlijk wel eens iemand voor langs laten komen voor kleuradvies en dergelijke.
Plus op het werk ook drukke tijden (auteurslezingen, jeugdboekenweek en vergaderingen alom) dus jullie kunnen al raden hoe ik elk vrij moment zo goed mogelijk probeer in te delen. Maar ja, zal dit niet bij iedereen zo wat zijn???

Maar goed dames, hier is er ondertussen eentje wakker geworden en moeten er nog boodschappen gedaan worden dus ga ik dat nu eerst doen met m'n kindjes.

Vele groetjes en tot later!

Link naar deze reactie
23/02/2007 @ 20:20
Liesbeth

Eventjes wat tijd maken om hiet nog eens wat neer te pennen:

Nessie: met Mats gaat het prima. Hij heeft na de operatie geen last gehad, het is noeg wel wat gezwollen en maadag moeten we op controle.
Zal voor jullie wel deugd doen nu je wat meer tijd hebt voor elkaar 's avonds.
Naar welke Centerparcs gaan jullie?

Anne: Zaaaaaaaaalig een skivakantie, daar kijken wij ook al naar uit maar wachten tot de kids wat groter zijn.

Inne: Fijn dat je vanaf juni 4/5 gaat werken. Is het definitief of tijdelijk?
Onze kids hebben ook periodes gehad dat ze 's nachts nat waren tot op hun hemdjes. Wanneer ik dan een pamper van een maatje groter aan deed was dat probleem opgelost.
Hopelijk moet je Ferre niet laten besnijden. Moeten jullie zalf gebruiken om de voorhuid naar achter te krijgen?

Liesbethje: Den 31e moet voor mij ook lukken als er niks tussen komt.

Ellen: Jij hebt ook een drukke periode achter derug, amai

Ik kom snel weer terug om nog wat van ons te schrijven maar nu ga ik naar Thuis kijken.

groetjes,
Liesbeth

Link naar deze reactie
24/02/2007 @ 13:49
Belle

Heykes!

ook bij mij is het lang geleden dat ik nog eens iets van me heb laten horen, maar daar zijn verschillende redenen voor...

Eerst was Tim ziek, goei griepke. Daarna kreeg ons Norah het snot. Ze was er niet echt ziek van, maar slaapt 's nachts toch slechter, dus da's voor ons ook lastiger. Toen werd ik ook ziek, keelontsteking. Ben nog AB aan't innemen. Ben dan woensdag tot vrijdag thuisgebleven van't werk. Het is nog niet helemaal gedaan, maar maandag zal ik wel terug gaan werken, normaal gezien. Gisteren met ons Norah naar de KA geweest, omdat het ook bij haar nog niet gedaan is. Hopelijk betert het snel, want er zit een oorontsteking klaar... Veel vocht achter haar oren, maar voorlopig heeft ze daar dus nog geen last van. Het kan zijn dat het over gaat, zonder dat het echt doorbreekt! Laat ons hopen! Als het volgende vrijdag nog niet beter is, moet ik terug naar de KA.

Daarbij kwam nog dat we een nieuwe OM moesten zoeken. Norah is zes dagen bij een hele goeie OM geweest, maar die blijkt nu zwanger! Ik ben natuurlijk heel heel blij voor haar, maar voor ons brengt dat dus een beetje stress met zich mee. Maar 9 kansen van de 10 hebben we al een nieuwe. En die woont hier op +/- 700m van ons huis af! Tussen ons huis en de binnenspeeltuin! Echt wel vlak bij. Er hangt eigenlijk een heel verhaal aan vast, hoe we daar terecht komen, maar dat zal ik op een volgende meeting wel eens doen!

Den 31ste lijkt voor mij ok! Terug hier in den Bruul, of ergens anders? In Mol is ook een binnenspeeltuin, de Calimero. Iemand nog een ander voorstel?

Liesbethje, de kans is groot dat wij naar het openingsweekend zullen komen. Hebben ook de andere tegels van ons huis bij jullie gekocht en we moeten nu toch eens komen zien voor de buitenafwerking! Ik hoop daar dit jaar EINDELIJK mee te kunnen beginnen, want onzen hof ligt er momenteel schoon bij, amai!

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar door ziek te zijn, is het werk hier blijven liggen. Zal eerst eens gaan eten, want daar heb ik ook nog geen tijd voor gehad! Norah moest eerst eten, natuurlijk!

Groetjes,
Belle.

Link naar deze reactie
24/02/2007 @ 14:26
Belle

M'n eitje is binnen en het heeft gesmaakt!

Nog snel een vraagske... Woensdag 07/03 begin ik met de start-to-run in Geel. Op 10 weken 5km leren lopen. Ik heb dat op m'n eigen al eens gedaan en dat ging eigenlijk tamelijk vlot. Ben toen wel gestopt in week acht, wat dom is natuurlijk. Daarom dat ik met de cursus zelf ga beginnen.

maandag en woensdag om 19:00u. op de Leunen
zaterdag om 10:00u. in de Belse bossen!

Het kan me maar helpen bij m'n dieet he

Nog iemand die graag meedoet? Zou tof zijn!

Allez, nu ga ik starten met opruimen, want ons meisje ligt nu nog mooi te slapen!

Groetjes,
Belle.

Link naar deze reactie
25/02/2007 @ 09:18
Dabberke

@ Belle; ik zou heel graag hebben meegedaan, maar spijtig genoeg kan ik `s maandags niet
Dat zal wel een uurtje duren zekers?
`k Heb dan om 8u repetitie met de harmonie en we staan vlak voor een concert. en dan gaat de dirigent - lees mijn vader - het niet erg appreciëren dat ik te laat/niet kom denk ik...

Link naar deze reactie
26/02/2007 @ 10:09
nessie@work

@ Liesbeth, wij gaan naar Erperheide. Dat is het leukste park voor kleine kindjes met die binnenspeeltuin volgens mijn vriendin.
Hopelijk is de controle ok vandaag. Wij moeten woensdag terug met Ilian.

@ Belle, lopen is echt niks voor mij. En ik zit met een slechte knie, dus dat is ook wel wat te belastend voor mij. Goed dat jullie zo snel een andere om gevonden hebben zeg.

Die meeting op de 31e is dan blijkbaar voor iedereen goed? Ik zal er dan ook wel zijn met Ilian. Maar liefst niet in Mol, dat is echt wel heel ver voor mij. Ik moet tot Geel al bijna een half uur rijden.

Vanavond ga ik proberen te starten met powerplaten. Iemand al gedaan? Wil toch nog mijn buik en billen terug steviger tegen de zomer. Er blijft precies zo'n blubberke hangen. Maar ja, zonder oefeningen gaat dat niet vanzelf weg hé.

Groetjes

Link naar deze reactie
27/02/2007 @ 11:29
safirke

Hey dames,

Belle, ik moet ook dringend iets aan m'n conditie doen en was/ben reeds begonnen met fitness elke dond.avond.
Lopen doe ik echt niet graagen zeker niet 3x/week. Jammer! Als het nu nog 1x was had ik mezelf er wel toe willen aanzetten maar 3x vind ik wat teveel v/h goede...Plus dat Bart elke ma.avond gitaarles volgt en zat.vm. hier ook niet makkelijk gaat.
Wel knap dat jij het wel ziet zitten en ik wens je in elk geval al veel succes toe. Hopelijk geraak je nu verder dan week 8.

Inne, grappig dat je muziekles volgt bij je papa.
Welk muziekinstrument bespeel je en geven jullie dan ook concerten enzo?
Ik heb zelf ooit in de fanfare gezeten maar verder dan tuba ben ik niet geraakt

Nessie, volgens vrienden van ons is Erperheide idd een heel leuke plaats om naartoe te trekken met kindjes dus veel plezier alvast!

Hier is onze jongen sinds een goede 2 weken enorme vorderingen aan het maken, amai! Ik moet nu echt m'n planten en kabels in de gaten houden want het is nen rappe op 'kruipvlak'. Hij geraakt nu echt overal waar 'm wil zijn en zitten gaat ook heel goed en stevig, hij begint zich zelfs al wat op te trekken. Nen echte jongen, veronderstel ik toch, want ik kan enkel vergelijken met z'n zus, he
En eindelijk zijn er ook 2 tandjes onderaan doorgebroken, dat mocht ook wel want hij zag er wel vanaf. Koorts, rode wangen, veel kwijlen en enorm chagrijnig met momenten.

Maar goed, ik ga seffens moeten vertrekken naar m'n werk dus ga ik het hierbij laten.

Oh ja, den 31ste in de vm dan??? Voor mij ook wel het liefste in Geel want ben niet bekend in Mol, Turnhout en omstreken daarentegen wel...

Groetjes!!!

Link naar deze reactie
28/02/2007 @ 10:49
Nessie

Hier weer een vermoeiende nacht achter de rug. Ilian moet nu aerosollen, 3x/dag en ook 3x/dag ab via het neusje. Dat is altijd een gevecht hoor. Hij hoest veel en dat doet pijn in zijn keel. Heb de rest van de week dus maar verlof gepakt om hem te kunnen verzorgen.

Groetjes en tot snel!

Link naar deze reactie
28/02/2007 @ 10:50
Nessie

Hier weer een vermoeiende nacht achter de rug. Ilian moet nu aerosollen, 3x/dag en ook 3x/dag ab via het neusje. Dat is altijd een gevecht hoor. Hij hoest veel en dat doet pijn in zijn keel. Heb de rest van de week dus maar verlof gepakt om hem te kunnen verzorgen.

Groetjes en tot snel!

Link naar deze reactie
01/03/2007 @ 14:05
hannah

Hela,

met ons alles goed, Ylias en papa zijn een weekje naar Tunesiê dus ik heb wat tijd voor Lina en voor het huis dus deze week grote kuis, niet veel tijd om te reageren!

lina staat trouwens bij baby van de maand dus als jullie op mijn meisje willen stemmen, alle beetjes helpen!

Groetjes

hannah, Ylias en Lina

Link naar deze reactie
07/03/2007 @ 20:32
liesbethje

Online Status
joehoe, hier efkes een vreugdekreetje, Ons Febe kan omdraaien. Van rug op buik maar terug blijkbaar nog nie.
Vorige week donderdag waren we naar K&G geweest en ze was flink bijgekomen. ze weegt ondertussen al 6.950kg en is 65.5cm groot. Flinke meid he?? Ze eet patatjes, en ze eet tot nu toe echt alles wa ik al klaargemaakt heb. (worteltjes, pompoen, tomaat, broccoli, courgette, bloemkool) alles lijkt jammie jammie.

Zo, ik ben ermee weg, (wij moeten gaan dansen) maar ik reageer zo snel mogelijk nog op jullie verhalen.

Groetjes

Link naar deze reactie
14/03/2007 @ 13:11
Belle

Heeeey!

Ik zie dat hier met iedereen alles ok is?

Alleen Ilian is blijkbaar geen 100%. Hoe is het ondertussen met hem? Ons Norah heeft ook een verkoudheidje gehad. Ze had er niet echt last van hoor. Overdag kraaide ze vrolijk en had ze veel plezier. 's Nachts sliep ze echter niet door en maakte ze ons ook wakker. Maarja, hoe ben je zelf, als je neus 's nachts helemaal dichtzit? Ondertussen is het beter. Je hoort dat ze het nog wat lastig heeft bij het ademen door haar neus, maar het is toch al een pak minder. En ze slaapt gelukkiglijk ook de hele nacht weer door.

Sinds een tweetal weken slaapt ze ook op haar eigen kamer. Dat ging beter dan ik dacht. Ik heb het er maar heel eventjes moeilijk mee gehad. Maar het is het beste om dat nu te doen, anders wordt het alleen maar moeilijker.

Gisteren bij Kind en Gezin serieus geschrokken. Op 4 weken tijd was onze kleine meid 1kg310g bijgekomen. Wetende dat ze een tweetal maanden geleden maar 300g op 5 weken was bijgekomen, is dat nu echt wel heel veel. Maar je ziet het er ook aan. Het begint nu ook wel een dikkertje te worden . Toen ik haar gewicht 6kg690g tegen Tim zei, vroeg die of de weegschaal bij K&G wel goed werkte! Haha. Ze is ondertussen ook al 63,5cm groot. Dus het gaat zeker de goede kant uit. Ik ben nooit echt ongerust geweest hoor, maar 'k ben toch blij dat het nu wat vlotter gaat met haar gewicht.

Met de mama gaat het ook de goeie kant uit. Ik wil graag tegen na de zomer m'n streefdoel halen. Tot over een maand moest er nog 15kg af. Maar ik ben op 4 weken tijd 4kg afgevallen, dus da's zeker ok. Nog 11 te gaan. Zaterdag moet ik weer naar de diëtiste. Ik kan op mezelf wel diëten, maar ik heb toch die controle van iemand anders nodig om het goed vol te houden. Dus ik zie het echt wel helemaal zitten!

En de eerste week start-to-run zit er ook weer op. Amai, mijn conditie zat echt onder 0 hoor! Maar stilaan komt het toch terug goed. Vanavond les twee. Elke woensdag krijgen we een ander schema dat we zaterdag en maandag moeten herhalen. Dus vanavond wordt het wat zwaarder. Maar ik moet het wel volhouden! Anders ga ik m'n streefgewicht nooit halen! Maar we kunnen elkaar hier misschien wat aanmoedigen, want ik hoor precies hier en daar dat velen onder jullie nog wat kwijt willen of toch de conditie willen verbeteren?

Allez, ik ga hier wat verderwerken. Het is een redelijk ego-berichtje geworden, maar dat komt ervan als je niet zoveel meer op internet komt . Het zal fijn zijn als we op de meeting nog eens IRL kunnen bijpraten!

Groetjes en tot dan!
Belle.

P.S. ik zal nog eens wat recente fotootjes van ons Norah op m'n profiel zetten.

Link naar deze reactie
14/03/2007 @ 14:44
Nessie

Mooie foto's van Norah weer.

Ilian is er weer helemaal terug bovenop hoor. Hij krijgt nu onderaan weer 2 tandjes bij. We zitten dus al aan 8!!

Ga nog even vlug wat van de zon genieten.

dada!!

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 12:53
Dabberke

hallo!

Weer heel rustig hier hé!

Alles goed met iedereen?

Ferre is net genezen van een goei griep, maar is nu terug zijn vrolijke zelf
Hij had wel terug kiemen in z'n urine, dus ik moet deze week nog eens een plasje binnenbrengen bij de dokter om te zien of dat ook terug in orde is...
Volgende week woensdag moeten wij terug op controle in Leuven. Ben eens benieuwd wat de prof gaat zeggen.

Ons kleine man kan nu ook vlot langs tafels, stoelen en zetels lopen, wat hij zelf geweldig vind!
Kruipen doet ie maar af en toe, maar als een echte paracommando sluipt hij overal naar toe en dat gaat voor hem vele vlotter! Als hij maar geraakt waar hij moet zijn
Van lig naar zit is sinds kort ook geen probleem meer! Hij doet het als de beste

Hij laat zich ook helemaal niet doen! Owee als Daan een speelgoedje durft af te pakken! (en dat gebeurt nogal eens) Krijsen dat hij kan

Daan is momenteel echt de peuterpuber aan't uithangen! Luisteren staat momenteel niet in zijn woordenboek! spijtig genoeg... Zo erg heeft hij het nog nooit gehad, maar ja, ook aan deze periode komt weer een einde hé!
En het is natuurlijk niet dat hij heel de dag vervelend is! 't Is nog altijd een schatje

Safirke, ik heb jou kindjes vorige week nog gezien. Julie met de fiets en Thys achterop de fiets bij zijn papa! Thys is ook al een mooie flinke jongen geworden!

Ik ga het hier bij laten, want m'n middagpauze zit er op!

groetjes,
Inne

ps: op mijn profiel staan ook weer wat nieuwe fotootjes!

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 13:14
nessie@work

@ Dabberke, inderdaad rustig hier de laatste tijd. Mooie foto's weer van je jongens. OP mijn profiel staan er ook weer enkele nieuwe.
Ferre is wel heel groot geworden precies!
Hoop maar niet dat je volgende week de prof te zien krijgt hé. Wij zijn ook al op controle geweest en na een uur te wachten, mochten we 10 minuutjes binnen bij de assistente. Even pamper uit en bekijken. Klaar is kees en in september nog eens terug. Dus we konden weer naar huis.

Met Ilian gaan we straks nog eens langs de ka. Hij heeft weer een vieze hoest, en ik wil er niet te lang mee wachten. Gisteren had hij 39°C koorts en zijn fruitpap is ook niet binnengebleven. Het kan ook wel wat met zijn tandjes te maken hebben, hij heeft daar weer veel last van de laatste dagen. Maar we gaan nu vooral voor die hoest. Beter een keer teveel dan te weinig hé.

Groetjes!!

Link naar deze reactie
21/03/2007 @ 20:03
Nessie

Hallo!!

Met Ilian had het beter gekund hoor. Hij zit met een oorontsteking en krijgt om de 4uur pijnmedicatie op aanraden van de dokter. Ook 10 dagen AB geven. Voor zijn hoest moet hij opnieuw aan de aërosol. Pfft. Maar de koorts is al gezakt, hij zeurt wel veel omdat zijn oortje pijn doet, en eten gaat ook moeilijker. Maar voor de rest is hij een gemakkelijke zieke, hij is ook nog altijd opgewekt en lachen gaat ook nog. Hopelijk is hij er snel vanaf. Volgende week moeten we nog terug op controle.

Tot snel!!!

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 17:09
safirke

Hey iedereen,

Idd rustig hier maar dat zal ergens wel normaal zijn, iedereen aan 't werk en dan de combinatie werk & gezin, da's niet altijd evident, he, maar dat zullen jullie ook wel kunnen beamen zeker?

Nessie, ocharme Ilian, nu weer 'n oorontsteking, hopelijk is 'm snel weer beter. Hier hout vasthouden maar Thijs is gelukkig tot hiertoe nog niet vaak ziek geweest, bij Julie was het ook lang geleden maar die is in de krokusvakantie goed ziek geweest (keelontsteking dus ook antibiotica).
En binnenkort kunnen jullie zijn 1ste verjaardag gaan vieren, he, daar zal je wel naar uitkijken zeker?

Inne, amai! Ferre evolueert ook snel hoor want hij is nu zeker de 10 maanden gepasseerd en dan zo al rondlopen langs tafels en stoelen enz...wel leuk zeker?
Je zal je handen ook wel meer dan vol hebben met die 2 pagadders, he. En tja, die beruchte peuterpuberteitniet altijd makkelijk (ik vond het jaar tss 2 en 3 eigenlijk het moeilijkste op dat vlak)maar je grenzen goed stellen en consequent blijven zijn de enige voorwaarden die ik steeds blijf hanteren.
Hele mooie foto's trouwens weer van Daan en Ferre, je ziet echt wel dat het broertjes zijn van mekaar, he.

Aha, jij hebt Bart & de kindjes wrs gezien op woensdag nm 14/03 want ik heb toen moeten werken (Jeugdboekenfeest) en toen was het zo'n zalig weertje zodat hij is gaan fietsen met hen. En ze hadden er zo'n deugd van gehad ook

En ja, onze Thijs wordt ook al 'n heel ventekedie is momenteel wel helemaal in z'n kruipfase en geraakt ook overal waar 'm wil zijn, helaas ook bij dingen die mama en papa wat minder vinden (planten, kabels, gitaar papa...)
En ook Julie vind regelmatig speeltjes van haar terug ergens onder het park of in het schuifje onderaan de tv-kast (want ja, dat krijgt ie open en dicht)
Maar ik vind het zo'n leuke tijd en geniet hier wel erg van, ik vind het trouwens ook heel leuk om te zien hoe broer en zus al zo kunnen genieten van elkaar en dat Julie zo lief kan zijn voor haar broertje, ze bemoedert hem dan zo en neemt het ook echt voor hem op.

Belle, fijn te lezen dat Norah nu wel zo goed aankomt!
Zo zie je maar dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt.
Ook knap van je dat je zo goed kan volhouden met je dieet, ga jij dan wekelijks naar 'n diëtiste?
Valt het lopen ook nog wat mee?
Hier ben ik momenteel niet zo goed bezig of moet ik zeggen helemaal niet goedwant in plaats van elke dond. te gaan fitnessen gaan ik en Bart juist dan regelmatig 'n klein hapje eten en/of wat drinken en praten dan wat bij, vele leuker dan fitnessen natuurlijk en ook wel belangrijk voor 'n relatie maar dus niet zo goed voor m'n figuur

Allé, tot den 31ste dan maar zeker??!!

Groetjes!

Link naar deze reactie
24/03/2007 @ 15:01
Anne

hoi dames,

ff een ego-berichtje maar ik ben weer zo'n trotse mama. Sedert afgelopen maandag zijn we gestart met het potje en ik moet zeggen dat het super loopt. Naast af en toe wel eens een 'accidentje' lukt het ons prutsemie al goed om pipi en kaka op het potje te doen. We hadden al gemerkt dat ze wel kon ophouden als ze dat wou, dus dan was ze er ook wel klaar voor dacht ik.
De eerste keer moest ze echt die grens over en de allereerste gelukte poging was al direct kaka! Natuurlijk geweldig enthousiast onthaald door papa en mama, en glunderen dat ze deed. De poging daarop was het raak met de pipi en sedertdien loopt het wel. Ik wil nog niet te vroeg juichen maar kmoet zeggen dat ik had gedacht dat het moeilijker zou zijn. Af en toe, vooral als ze moe is, dan wil ze niet zo goed mee en vraagt ze achter een pamper maar dan weten wij dat het tijd is om haar op potje te zetten. Ik zeg al de hele week dat ze zo'n flinke grote meid is en op momenten dat ze eigenlijk niet wil, staat ze naast me te huilen en te zeggen dat ze' nog een klein babietje is' , aandoenlijk toch hé.

Tja, er is weer een mijlpaal genomen en dat doet voor een mama toch telkens raar vind ik, dat afscheid nemen van het 'klein-zijn' van je spruit. Dus, volgende week op de meeting zal ik paraat zijn met een hele berg reservekleding in de aanslag hihi . Ik vrees dat een spelend kind er minder aan denkt dat ze pipi moet doen, dus ik verwacht wel wat natte broeken...
ach, ik vind het al zo flink dat ze zo vlug ermee weg is, ik loop ook al heel de week te glunderen

meiden, ik hoop jullie volgende zaterdag te zien om nog eens bij te kletsen en dan kan ik nog eens reageren want ik vind momenteel de tijd niet om, behalve dit ego-berichtje, veel neer te schrijven...

groetjes en tot volgende week

Anne

Link naar deze reactie
01/04/2007 @ 15:07
Anne

hoi dames,

Hopelijk is het gisteren fijn geweest? Mijn excuses dat ik niks had laten weten dat ik er uiteindelijk niet zo geraken, tis hier een beetje hectisch geweest dit weekend tot nu toe..
Vrijdag hier thuis nog feestje voor mijn verjaardag (34 alweer, zucht, wat vliegt de tijd hé ) en dat was al een beetje uitgelopen (twas iets van een half drie ). Ons meidje was daarbij al om half zeven uit de veren, dus veel geslapen had deze mama niet. Kwam nog bij dat ik nog moest winkelen voor de volgende week en dat we eigenlijk om half drie terug paraat moesten staan om met de familie over palmenmarkt te gaan. Mijn inschatting was dus een beetje fout geweest om te denken dat ik daar een paar uurtjes binnenspeeltijd ook nog wel tussen zou krijgen. Dus om half elf heb ik, na een superstressie voormiddag, toch maar besloten om het ff rustig aan te doen en de volgende meeting hopelijk terug zeker paraat te zijn. ik zal dan zeker met mijn boekingen voor die dag iets zuiniger zijn zodat we er zeker bij kunnen zijn.
maar achteraf gezien misschien niet helemaal slecht dat we niet geweest zijn want deze middag heb ik bij ons Manon rode vlekjes en enkele blaasjes ontdekt en ik vrees een beetje voor de windpokken... en anders hadden al jullie kindjes ook ziek geweest zucht.
dus, een geluk bij een ongeluk...

zo, alweer ff een ego-berichtje, maar wilde jullie ff op de hoogte brengen van het waarom van mijn niet komen opdagen.. nogmaals sorry!

grtjs
Anne

PS : hopelijk voelt ons meidje zich sebiet toch een beetje lekker want de andere kant van de familie verwacht ons vandaag op Palmenmarkt... misschien dat ik één van jullie nog wel tegenkom...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >