< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's Geel

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/09/2007 @ 09:07
Dabberke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hello!

Belle, ik denk dat ik je op Bel kermis heb gezien. Ik was er niet zeker van en ben net iets te verlegen om dat te gaan vragen... Stel dat ik er toch naast zat.
En amai ja, Norah is inderdaad wel snel met praten.`

Ferre zegt nu op zijn 16 maanden nog maar een paar woordjes: dada, tutje, daaa (daar, meestal in combinatie met tutje ), soms papa en HEEL soms mama (of toch iets dat er op lijkt)
Hij begint wel heel veel te verstaan. Als we zeggen om bijvoorbeeld iets in de vuilbak te doen, zal hij dat (als hij er goesting voor heeft) meestal wel doen.
`t Is een schatje, die Ferre van ons... maar ook een karakterke zulle! Als ie zijn goesting niet krijgt, begint hij te krijsen, mensen dat kind heeft een (hoge) stem!!

Nu ja, ik kan zo nog blijven vertellen over Ferre! Die mannekens worden toch veel te snel groot zulle...

Met Daan gaat alles goed. We hebben trouwens goed nieuws gehad, bij de beenmergpunctie na 2 weken chemo waren alle kankercellen bijna weg! Dus de kans is toch wel heel groot dat de chemo pakt en dat we in de categorie `laag risico` blijven! Volgende week donderdag wordt er een beslissende punctie gedaan, maar het ziet er goed uit!

Nessie, je eerste echo komt dichter en dichter bij!! Toch wel heel spannend hé!? De eerste beelden van jullie zoontje of dochtertje!

Anne, hoe is de eerste schooldag van Manon eigenlijk geweest? Gaat ze in Larum naar`t schooltje?

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie
21/09/2007 @ 22:09
Anne

dag allemaal,

nog eens een momentje tijd om te reageren..

Aan al de jarige brokjes hier.. nog een (late) gelukkige verjaardag toegewenst. Ik schrik er telkens van hoe snel het allemaal gaat, de ene moment zijn we nog mee aan het aftellen naar de bevalling en nu zijn we al verjaardagen aan het vieren, pfff.. maar das natuurlijk een teken dat het allemaal (meestal) vlotjes gaat hé

Inne @ Fijn dat Daan zo goed reageert op de chemo, toch ook wel een geruststelling voor jullie ook dat de chemo zo goed aanslaat. Tis geen makkelijke tijd voor jullie maar we denken aan jullie hoor...
toch ook spijtig dat hij nu niet naar 'scholeke' kan gaan hé...maar ach, hij zal zijn tijd later wel dubbel en dik inhalen zeker...wij blijven in ieder geval voor 200% duimen hoor .
Wat je vraag over ons Manon betreft, die gaat inderdaad sedert begin van de maand naar juffrouw Betty hier op school in Larum.. en ze gaat dolgraag! We hadden gepland om haar halve dagen te laten starten en dan tegen de herfstvakantie te bekijken of hele dagen zouden gaan maar ze wilde al vanaf dag 2 's middags terug naar de juf. Ze vindt het geweldig en amuseert zich enorm. Je ziet haar echt openbloeien en grote stappen nemen in haar doen.. ze wordt echt ineens 'snel groot'.
De moeder van Geert pikt haar elke middag op aan de school en dan kan ze telkens zien of ze niet te moe is om terug te gaan maar meestal wil ze persé terug.. met het gevolg dat we ze echt moeten entertainen tot 7u want anders ligt ze om 6u te slapen en tja, dan is ze er 's morgens iets te vroeg terug bij haha.
Ik moet wel zeggen dat het voor mij als mama wel een enorme geruststelling is te weten dat ze zo graag gaat. Ik heb nog geen enkele keer een huilend kind af moeten zetten (hout vasthouden ). Wel geeft ze zelf aan (en de juf ook) dat ze de speelplaats/tijd maar niks vindt.. te druk denk ik. Maar nu ze weet dat ze de juf van toezicht een handje mag geven is dit wel te doen. Wannneer je vraagt of ze het fijn gehad heeft zegt ze 'ja, maar op de speelplaats had ik een beetje geweend'.. zooooo schattig hoe dat eruit komt...
Bij de OM was ze op het laatst de oudste en had de onthaalmoeder het erg druk met vier babietjes.. ze werd daar perfect goed opgevangen maar het was duidelijk tijd voor meer uitdaging.. nu mag ze knippen en kleuren en plakken en schilderen en leert ze liedjes en... ach, als je je kind zingend van school haalt is het volgens mij toch een teken dat ze er klaar voor was..

sorry voor mijn litanie hé maar waar het hart van vol is.. ben zo content dat deze stap zo vlot genomen is...

Nessie @ nog nen dikke proficiat hé.. fijn seg, nog een kleintje.. Ilian zal een trotse grote broer worden..

aan al de rest... ik volg jullie verhalen op de voet hoor maar vindt niet altijd de tijd om te reageren...
hopelijk snel tot lees/ziens allemaal

Anne

Link naar deze reactie
22/09/2007 @ 14:23
Nessie

Ach ja, dat gebrek aan tijd kent iedereen wel hoor.

@ Inne, blij te horen dat de chemo aanslaat. HOpelijk is de volgende punctie ook zo positief. En hier ook een driftkopje als hij zijn zin niet krijgt hoor.

@ Anne, goh Manon al naar school. Het gaat idd wel snel allemaal. Leuk dat het zo vlot gegaan is. En die drukte zal ze ook nog wel gewoon worden zeker?

Hier alles bon. Dinsdag eindelijk een echo. Allé, eindelijk zeg ik nu, maar het is normaal pas rond die tijd dat ze een 1e geven hé. Maar het wachten duurt altijd zolang. Zal blij zijn dat ik gezien en gehoord heb dat alles in orde is.

BIj Ilian komen er weer 2 tandjes door. De bovenste hoektanden dit keer. Soms kan hij hierdoor wel wat lastiger zijn, maar het hoort er nu eenmaal bij hé. Dan heeft hij er nu al 14. Nog 6 te gaan dus. HOpelijk komen die wat later, hij heeft er op een paar maanden al heel wat gekregen nu.
Woensdag moesten we met Ilian terug op controle bij de Professor (assistent dus!) in Leuven. Alles is goed volgens hem en we moeten niet meer teruggaan op controle. Enkel afwachten wat het gaat geven in de pubertijd en later om kindjes te maken. Dat kan men nu nog niet zeggen. Het ene balletje zit mooi op zijn plaats, maar het andere nog niet echt. Beter kunnen ze het niet maken, dus nu gewoon afwachten of zijn eigen hormonen het allemaal goed klaarspelen hé. We zien wel.

Groetjes!!

Link naar deze reactie
25/09/2007 @ 08:42
Belle

Hey allemaal!

Effe laten weten dat ik eindelijk nog eens nieuwe foto's op m'n profiel gezet heb! Het werd tijd!

Hier allemaal zieken in huis. Norah een dubbele oorontsteking, Tim een keelontsteking en ik heb bijna geen stem meer. Ook een serieuze verkoudheid / keelontsteking.

Zal vanavond ook eens naar de dokter gaan. Moet deze namiddag voor het werk nog naar Brussel! Ik hoop dat ik de dag goed doorkom!

Groetjes,
Belle.

Link naar deze reactie
29/09/2007 @ 20:31
Liesbeth

Nessie: Hoe was de echo??
Een hele geruststelling dat alles ok is met Ilian.

Belle: Proficiat met je bijna weer tante.
Mats is helemaal hersteld al blijft zijn lip precies toch wat dik. Zal nog wel weg trekken hoop ik.
Fijn dat Norah al begint te praten. Heb jij binnenkort niet veel meer te zeggen. Jasper was verbaal ook heel snel, bij Mats gaat het een stuk trager al kan hij zoch goed verstaanbaar maken voor ons.
Mooie foto's van een echte prinses.

Inne: Wat ben ik blij te lezen dat Daan goed reageert op de chemo. Weet je al iets van de beslissende punctie?
We blijven aan jullie denken en duimen!!

Anne: Fijn dat Manon het zo goed doet op school.

Heb ik eigenlijk geschreven dat we met Mats ondertussen ook op controle geweest zijn? Het zag er volgens de dokter allemaal prima uit en we moeten niet meer terug gaan. Als Mats er later zelf vragen of problemen mee heeft kunnen we altijd bij hem terecht. Echt een super lieve dokter.
Mats is wel ne ongelooflijke deugeniet maar dat heb ik waarschijnlijk al wel geschreven. Wat minder is is dat hij regelmatig uithaalt. Hij krabt, slaat met speelgoed en dat is echt niet fijn. Meestal is zijn broer de dupe. Hopelijk is het een fase die snel voorbij is.
Jasper doet het prima. Hij gaat reuze graag naar school ne vraagt om thuis "taakjes" te mogen doen. Ik heb bij het kruidvat een "beloningsbord" gekocht maar we noemen het wel "takenbord" en daar is hij helemaal zot van.

Verder gaat hier alles zijn gewone gangetje.

groetjes,
Liesbeth

Link naar deze reactie
08/10/2007 @ 14:46
Liesbeth

efkes uppen voor we naar p2 verdwijnen

Link naar deze reactie
09/10/2007 @ 14:42
inne@bel

hello,

amai de site is nogal veranderd! ik dacht eerst dat het aan de pc van m'n vader lag.

Heb ik jullie eigenlijk al laten weten dat Daan zijn belangrijke beenmergpunctie helemaal top was?! Hij is in remissie!!!
De kankercellen zijn dus weg! maar om zeker te zijn dat ze er geen gemist hebben, moet hij natuurlijk nog heel lang behandeld worden.
Het belangrijkste voor ons is dat hij in de categorie 'laag risico' blijft.
Hij blijft ook goed reageren op de chemo en zijn humeur is weer super tegenwoordig!

alleen het stappen gaat nog niet zo, maar daar oefenen we nu heel hard voor bij de kine. En het is echt wel hard werken voor ons vriendje.

De haartjes zijn gevallen, maar hij is niet helemaal kaal. Hij heeft eigenlijk nog veel lichte donskes op zijn hoofdje staan.

We rijden nu 4 keer in de week naar Leuven voor chemo. Is wel zwaar al dat gerij, maar Daan verdraagt deze chemo beter en is dus gelukkiger.

Goh, en het kan echt nog vele erger hoor! Heb gehoord van een vrouw van mijn leeftijd (26 dus) van wie het dochtertje van zo'n 16mnd een hersentumor heeft. Kwaadaardig en ze hebben hem niet helemaal kunnen verwijderen... Haar dochtertje heeft minder dan 50% kans gekregen!!
Wat ook 'vies' aanvoelt is dat de mama ook uit Bel afkomstig is: we hebben samen ons vormsel gedaan...
Hoe groot de wereld ook is, je hoort toch veel te veel van zo'n toestanden dicht bij je in de buurt. Of je wordt er zelf door getroffen.
Raar dat wij nu zoiets hebben van "gelukkig" heeft Daan "maar" ALL en niet iets anders... Ik mag er niet aan denken dat wij ooit te horen krijgen dat de kansen zo klein zijn dat je echt al afscheid begint te nemen.... aaaaaaaaaaaah!! ik ga er over stoppen want maak me zelf horendul van zo'n gedachten.

Beter nieuws is dat Ferre nu al 6 tanden heeft! Niet slecht op een maand tijd he!
Voor de rest is ie nog steeds een lieve weliswaar koppige kapoen!

Anne, kan het zijn dat ik je op tv heb gezien? In huwelijk uit handen? Of was het een dubbelgangster?

Hannah, de kindjes genezen? Ferre zijn echo was helemaal in orde.

Nessie, al bij de gyn geweest? alles ok? hopelijk niet te misselijk?

Met de andere mama's en kindjes alles in orde?

Saluutjes!

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie
11/10/2007 @ 10:44
nessie@work

Hier ikke ook nog eens even.

@ Inne, leuk nieuws van Daan zeg! Al blijven we duimen tot alle behadelingen achter de rug zijn natuurlijk. Maar het gaat dan toch de goede kant uit met hem. Ook fijn dat hij al wat beter gezind is.

Met ons 2e ukje gaat alles prima. Ik heb 2.5week geleden de 1e echo gehad en alles was prima. Hartje klopte mooi en de groei was perfect met het aantal weken.
Een goede week later kreeg ik echter bruinverlies dat 2.5dag heeft geduurd. Ik dus in paniek, maar werd gerustgesteld door het zh. De dag nadien toch teruggebeld of ik niet langs mocht komen. Dinsdag mocht ik dus een 2e keer voor een echo, wel bij de assistent, maar dat maakte niets uit voor mij.
Ons kindje doet het nog altijd prima en is nu 24.1mm. Het hartje klopte ook mooi, dus dat is een hele geruststelling weer. Over 2 weken opnieuw een echo voor de nekplooi.

Misselijk ben ik niet meer, maar ook niet echt veel geweest. Enkel 's morgens wat mottig. En vooral moe, dus op tijd gaan slapen hé.

allé, tot snel!!!

grts

Link naar deze reactie
14/10/2007 @ 15:27
Anne

mama's geel
Inne@ ik ben inderdaad 3 seconden in beeld geweest bij Huwelijk uit Handen. Jill, de bruid, is een naaste collega van mij, en had me gevraagd om een tekstje te lezen tijdens de viering...wel heel grappig om jezelf zo op tv te zijn hoor.. twas trouwens een superleuke dag, dat huwelijk!

trouwens, goed nieuws over Daan hé, tzal wel een hele opluchting zijn nu jullie weten dat de chemo zo goed aanslaat.. we blijven duimen hoor.

Nessie@ goh, toch leuk hé, die echo's, dan is het 'echt' hé... zijn jullie al bezig met namen en zo??? we zijn benieuwd hoor...

aan al de rest.. waarschijnlijk zijn jullie nu ook aan het genieten van het mooie weer vandaag... tkan één van de laatste mooie (lees warmere) dagen zijn.. profiteer ervan...

hier weinig nieuws. Ons Manon gaat nog steeds erg graag naar school maar rijgt tegelijk de ene verkoudheid aan de andere, typisch zeker als ze pas naar school gaan...ach, dat vergroot hun weerstand maar zullen we denken hé...

allee, ik ga nog even een uurtje strijken met mijn rug buiten in het zonneke...heerlijk vind ik dat...

grtjs aan iedereen en tot vlug!

Anne

Link naar deze reactie
20/10/2007 @ 21:06
Liesbeth

Inne: Wat een goed nieuws ivm Daan. Ik ben zoooo blij voor jullie, al blijf ik natuurlijk ver ver duimen.
Ben jij ondertussen nog aan 't werk of heb je een werkonderbreking? De behandeling vergt precies veel tijd en energie.
Pf, er wat een verhaal van die andere vrouw. Daar zijn geen woorden voor. Bij zo'n situatie mag je niet te lang stil staan. Al doet het je toch beseffen hoe blij je mag zijn als je kindjes gezond zijn.
Daar staan we soms te weinig bij stil.
Ferre al 6 tandjes, flink hoor.

Nessie: Fijn dat met nr 2 alles goed gaat. Dat bruinverlies zal wel schrikken geweest zijn. Gelukkig is alles ok.

Anne: Hier hebben we inderdaad van de warmere dagen genoten. Nu zijn ze frisser maar gelukkig is de zon nog van de partij.
Fijn dat Manon graag naar school gaat.

Mats is begin van de week efkes flink ziek geweest. Zondag op maandag weende hij heel veel en dat is echt niet zijn gewoonte. Uiteindelijk na Junifen toch in slaap gevallen voor enkele uurtjes. 's Morgens was hij wat plat maar geen koorts of andere klachten. Dan maar naar de OM met Junifen in de tas voor als er iets was. Een uurtje nadien kreeg ik op 't werk tel van de OM dat Mats heel erg bleek was en had moeten overgeven. Gelukkig kon mijn moeder hem ophalen want ik zat vast op 't werk. Daar heeft hij heel veel geslapen en maar een klein beetje gegeten. Toen ik half de NM eraan kwam had hij een heel vies oor. Ik denk dat er serieuse druk achter zijn trommelvlies zat en dat het gesprongen is. Nadien voelde hij zihc weer een stuk beter. Donderdag moeten we naar K&G en dan moeten ze daar maar eens in zijn oortjes kijken.
Jasper is volop aan 't oefenen voor 't grootouderfeest. Dat is donderdag.
Morgen ga ik met Jasper en zijn beste vriendje en mama naar Plop en de pingiun. Ik ben eens benieuwd. Hij heeft al dikwijls gevraag wanneer we nog eens naar die grote TV gaan. Voorlopig weet hij nog niet dat we gaan anders duurt de tijd veel te lang.

Verder weinig nieuws,
groetjes,
Liesbeth

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 13:47
Dabberke

Hallo allemaal,

amai 't is al bijna een maand geleden dat er hier nog wat geschreven werd.

Alles goed met iedereen?
Nessie, hoe is het met jullie prutske in je buik?

Hier hebben we net een mindere tijd achter de rug, allé nog niet helemaal achter de rug.
Daan ligt al van einde oktober in Leuven met een virale infectie. Hij heeft 2 weken lang hoge koorts gehad. (max was 40,51!)

Die is vandaag voor de 4de dag voorbij, maar hij blijft nog steeds klagen over pijn in zijn buikje. (dus kan nog niet eten, hoewel hij dat wel wil) Vandaag was er dan ook bloed in zijn stoelgang...
Voor de derde keer een echo en foto van z'n buikje, maar daar weet ik de uitslag nog niet van. De vorige keren was er niets op te zien.

Ergens hoop ik deze keer van wel, zodat we weten wat er scheelt...

't Zijn moeilijke dagen geweest, want er zat totaal geen fut meer in Daan. En dan die onzekerheid! Pfff...
Maar het ergste is voorbij, dus hopelijk kunnen we nu snel terug naar huis! (komende zaterdag zullen we hier 3 weken zijn!)

En Ferre is tegenwoordig een echt schatje! Zijn eerste levensjaar was hij niet echt een gemakkelijke baby (slecht slapen en veel huilen/krijsen), maar nu is ie echt om op te eten! Zo'n lieve kapoen! Ik verschiet er echt van hoe hard hij veranderd is en blijft veranderen!

Hans heeft EINDELIJK onze site kunnen maken. (en dat voor iemand dat o.a. dat als job doet) Dus als jullie zin hebben moet je er maar eens een kijkje gaan nemen. Hij is wel nog maar net online, dus er staat nog niet veel op... (maar toch al wel iets)

www. claesenvos . info

(uiteraard aan elkaar geschreven)

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 16:46
Anne

mama's geel
Hey daar,

Inne@ ocharme, dan heeft Daan zijn derde verjaardag in het ziekenhuis moeten 'vieren' terwijl hij erg ziek was.. hopelijk hebben jullie er toch nog iets leuks van kunnen maken.

Tis te hopen dat het vanaf nu enkel beter gaat hé...

fijn dat Ferre zo'n zalig manneke aan het worden is... hij is nu op een erg leuke leeftijd hé...toch nog je kleine ventje maar toch ook al een beetje groot...

Ik zal sebiet de site van jullie eens gaan bekijken sè!

Hier alles ok... Als ambtenaar heb ik nu een lang weekend en moet ik morgen en overmorgen niet werken.. zalig! Ik kan ons pruts halen en brengen van school en tussendoor heb ik wat me-time, yes.. ik kijk er al naar uit... Heb vandaag als een gek gewerkt en ik hoop deze avond alles klaar te hebben zodat ik de volgende dagen enkel het hoognodig moet doen en verder eens wat kan tijd inhalen voor mezelf.. boekje lezen bij de stoof, wat winkels bekijken, naar de kapper... af en toe mag dat toch wel es hé...

en verder weinig nieuws... alles gaat zijn gangetje en dat is ok hé...

hoe is het met de anderen???

laat nog eens iets horen!!

Anne

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 10:50
Belle

Hey allemaal!

Ook nog eens een berichtje vanuit Bel!

Inne, ik ben je site gaan bekijken en ik was aangenaam verrast! De wereld is klein he! Jouw Hans ken ik nog van de tijd dat m'n broer presentator was bij LRG Je moet aan Hans maar es vragen of hij Pascal en Myriam nog kent!
Ik hoop ook dat Daan snel veel beter wordt! Het is zielig om je kindje zo te zien afzien. Wetende dat hij al zo ziek is en dan nog een virale infectie bij op doen! Pff, echt wel erg! Ik duim voor jullie dat het snel beter wordt!

Hier ook veel problemen met Norah's gezondheid! Ze is zo snel ziek! Sinds de tijd dat ze in het ziekenhuis gelegen heeft, is ze al meer ziek geweest dan gezond. Twee weken geleden werd bronchitis vastgesteld en moest ze preventief AB nemen, zodat ze zeker niets bij op zou doen. Elke morgen en avond aerosollen. 's Morgens laat ze dat meestal goed doen, maar 's avonds is dat echt een marteling! Dan brult ze de hele straat bijeen! De 9 afspraken bij de kiné zijn ook achter de rug. De slijmpjes werden goed losgeklopt. Maar nu is ze sinds vrijdagnacht weer aan het hoesten en heeft ze weer traanoogjes en een loopneus. Alles zit weer vast! En Tim en ik worden daar zo moedeloos van he! Echt, op de duur denk je dat je slechte ouders bent! Gisteren was het bijvoorbeeld heel mooi weer om eventueel te gaan wandelen, maarja, met ons zieke prutsje gaat dat niet he!

Deze namiddag wat vroeger vertrekken hier op't werk en naar de kinderarts! Nog maar eens! Welke kinderarts hebben jullie? Dat is hier al wel eens gevraagd, maar ik heb eigenlijk niet veel zin om dat in het forum terug te gaan zoeken. Vroeger had ik Vergauwen, maar die is weg in Geel.

Heb ik jullie al verteld dat Norah allergisch is voor EI? We moeten dus echt oppassen wat we haar te eten geven! Ze mag zelfs geen gevogelte meer eten! Dat is echt wel moeilijk! Maar we doen ons best om haar toch zo gevarieerd mogelijk te voeden!

Anne, goed genoten van het lange weekend? Ik ga donderdagavond bloedgeven... ben ik vrijdag ook nog eens thuis! Moet dit jaar nog 1 dagje opnemen en dan kan ik er 10 overzetten naar volgend jaar!

Aan de rest... Hoe is het met jullie allemaal?

Groetjes,
Belle.

Link naar deze reactie
22/11/2007 @ 16:13
nessie@work

hey dames! Ik zal ook nog eens even een berichtje posten. De tijd en fut ontbreekt me meestal, maar ik kom wel regelmatig bijlezen.

Hier gaat alles goed zijn gangetje. Ilian gaat naar een nieuwe onthaalmoeder en wil nu 's avonds zelfs niet meer mee naar huis, zo goed heeft het daar naar zijn zin. Wij dus heel blij hé. Woordjes beginnen ook meer op het echt woord te lijken en zijn naam begint ook te lukken.
Met ukje in de buik gaat ook alles prima. Dinsdag geweest voor een echo en de kleine zit perfect op schema, we zijn nu bijna 16weken onderweg en buikje groeit dus goed. Kindje was in totaal 16cm lang. Gaat toch wel veel sneller nu je al een peuter hebt vind ik.

@ Belle, oei, Norah zo dikwijls ziek. Dat is idd minder en ik weet dat je dan echt op je toppen loopt en denkt dat je zelf iets verkeerd doet. Maar dat is echt niet zo hoor. Met Ilian zijn we in het 1e jaar ook meer bij de ka geweest dan wat anders, maar nu is het heel wat beter, heeft net de 1e valling van de winter achter de rug, dus dat valt mee. Wij gaan naar dr Vercammen in St-Jozefziekenhuis in Turnhout. Een heel lieve en goede dokter, met zelf nog 2 kleine kindjes. Maar dat is misschien wat uit de richt voor jullie hé?
En allergisch voor ei. Dat zal ook niet makkelijk zijn. Ei zit toch in heel veel verwerkt ook hé? Gaat dit blijven of kan ze er nog uitgroeien?
Oja, toen wij het niet meer zagen zitten omdat Ilian elke 2 weken wel iets nieuws voorhad, de ene valling of oorontsteking na de andere, heb ik hier ergens gelezen dat ze in hun 1e levensjaren ... virussen moeten doorstaan (aantal weet ik niet meer, maar kwam neer op elke 2 weken iets nieuws) om een goed immuunsysteem op te bouwen. Ik verschoot toen ook wel hoor. Maar dan dacht ik zo, alles wat hij nu doormaakt, is hij tegen bestand als hij naar school gaat zeker?

@ Dabberke, nog een late gelukkige verjaardag voor Daan! Zonde dat hij die in het zh moest vieren. Hoe gaat het nu met hem? Hebben ze iets gevonden? Is hij nu al terug thuis of nog niet? En hoe hou jij het vol? Ferre is er natuurlijk ook nog wel, misschien dat dat jullie wat helpt om de zorgen soms te vergeten? Ik denk dikwijls aan jullie en hopelijk kunnen jullie het nieuwe jaar goed inzetten met een vooruitgang die je niet verwacht hé.

Ga het hierbij laten dames! Tot een volgende keer!

groetjes

Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 23:28
Anne

ff korte reactie..

Is Vergauwen (KA) weg in Geel??? Ik schrok echt toen ik dat las.. want das echt wel heel erg spijtig. Ik ging daar met ons Manon ook (laatste keer in juli dit jaar) en ik vond da een keigoei!!! Nu zal ik dus ook op zoek moeten naar een andere.. verdorie toch.. weet iemand waar ze naartoe is misschien???

aan iedereen.. veel beterschap met de zieken.. succes met de allerkleinsten (ook voor dat ukje van 16 weken ??) en tot binnenkort..

Ik kom hier nog wel lezen maar net zoals zovelen lijdt ik aan de druk-druk-ziekte en heb ik meestal niet de tijd om echt te antwoorden...

toedeloe

Anne

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 14:01
dabberke@work

Hello,

Belle, de wereld is inderdaad klein! Dus jij bent de zus van "de" pascal? Tja, bij GeelFM (vroegere LRG) zijn ze best wel een beetje fier op hun oud medewerker. Hans kende jou dus ook nog :-)
Trouwens, Hans en Roel (Biesemans, zou je volgens Hans ook nog kennen) zijn sinds kort collega's. Ze hebben samen (met nog iemand) een bvba opgericht. (Allé, Hans zijn zaak is omgezet naar een bvba en Roel en Marieke zijn de nieuwe venoten...)
Je hebt alleszins de groetjes van Hans!

Anne, jaja Vergauwen werkt niet meer in Geel. Ze was ook de kinderarts van ons jongens. Ze zou nu een hoge functie binnen kind en gezin hebben ofzo. (ze woont trouwens bij m'n ouders in de straat)
Er zou wel een nieuwe kinderarts zijn, maar die heb ik nog niet gezien. Wij gaan nu bij Vandenheuvel, ze is vrij "kortaf", allé zegt het zoals het is... Maar was wel de enige die er niet gerust op was bij Daan in't begin. Vandecasteele heeft altijd gezegd dat we niet aan leukemie moesten denken, dat het waarschijnlijk een virale infectie was Had Hans toen niet aangedrongen op nieuwe bloedcontroles hadden we de uitslag vele later geweten...

Waar zitten al die andere mama's toch?!

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 14:02
dabberke@work

foutje
venoten moet natuurlijk vennoten zijn!

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 21:14
Liesbeth

Drukdrukdruk... we kennen het allemaal wel he. Ik verschiet er toch van dat zooolang geleden is dat ik hier nog iets van me liet horen.
Ik kom wel regelmatig lezen maar schrijven komt er niet altijd van. Nu maak ik echt wel eventjes tijd voor jullie.

Inne: hoe is het ondertussen met Daan? Ik ben blij te lezen dat Ferre zo veranderd is. Merkt hij er iest van dat zijn broer ziek is? bv dat hij mama en papa minder ziet en dat broer niet altijd thuis is?
Hele mooie site trouwens, Heeft je ventje goed gedaan.
Geef Daan nog een late maar welgemeende verjaardagskuffel van ons allemaal

Anne: Fijn he zo wat extra me-time. Dat komt hier weinig voor maar des te meer geniet ik ervan als het toch eens gebeurd.

Belle: Jullie zijn zo te lezen op de sukkel met Norah. Vooral niet denken dat je slechte ouders betn maar dat zal je zelf ook wel weten he. Je kan er immers niks aan doen dat je kindje veel ziek is.
Spijtig genoeg is het ene kindje sneller ziek dan het andere.
Wij hebben Dr Eykens in Herentals als KA. Hij is niet meer van de jongste en is heel direct. Ondertussen is het al een jaar geleden dat we er naartoe geweest zijn.

Nessie: Leuk dat Ilian zo graag naar de OM gaat. Was er met de vorige een probleem? Ukje groeit ook snel he, al 16 weken. Wat gaat de tijd snel.

Ik heb ik vorige week een serieus slaaptekort opgelopen. Mats was er elke morgen tussen 5u20 en 6u. Pffff, eerst babbelen en dan echt roepen zodat je moet opstaan. Jasper slaapt sinds midden vorige week ook niet zo best. Hij ligt gemakkelijk 1u tot 1u30 te draaien en te keren in zijn bed. En dit midden in de nacht. Als hij wakker ligt kan ik ook niet in slaap komen. Donderdag ben ik als VIP naar Cirque du Soliel geweest (via 't werk) Heel erg leuk maar weer een korte nacht. Gelukkig stelde mijn moeder voor om de kinderen een nachtje te laten logeren bij hen. Dan konden wij eens doorslapen en de batterijtjes opladen. En deugd dat het deed!!!!! Mats werd daar om 5u45 wakker en viel om 6u30 terug in slaap om dan pas om 8u30 weer wakker te worden. Hier gaat hij nu later slapen en dat heeft al 2 dagen effect.
Bij Jasper is het Sintstress denk ik. Het is toch zoooooo spannend, de Sint die in het land is. Ik vind het een hele fijne periode maar zal toch blij zijn als het achter de rug is. En hopelijk slaapt hij dan weer beter.
Verder gaat alles hier zijn gewone gangetje.

Ik ga proberen om sneller terg langs te komen.

Veel Sint- en speelpret voor de kindjes,
groetjes Liesbeth

Link naar deze reactie
27/11/2007 @ 14:55
Baki

Hallo iedereen!

Ik verwacht in april mijn eerste kindje! Een zoontje!
Nu zag ik net dat er hier nog verschillende mensen van Geel zijn en aangezien ik geboren en getogen ben in Geel dacht ik, ik zal hier eens een berichtje laten.
Zijn er hier trouwens nog mama's die in april hun kindje verwachten?

Groetjes

Ilse en

Link naar deze reactie
28/11/2007 @ 14:42
Dabberke

Hoi Baki,

welkom hier!

Proficiat met je zwangerschap!
Momenteel is er op ons forumpje nog maar 1 mama zwanger en zij is uitgerekend voor begin mei geloof ik.
(of er moeten nog mama`s met een `geheimpje` rondlopen )

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >