Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/10/2007 @ 14:46 Liesbeth ![]() | efkes uppen voor we naar p2 verdwijnen |
| 09/10/2007 @ 14:42 inne@bel | hello, amai de site is nogal veranderd! ik dacht eerst dat het aan de pc van m'n vader lag. Heb ik jullie eigenlijk al laten weten dat Daan zijn belangrijke beenmergpunctie helemaal top was?! Hij is in remissie!!! De kankercellen zijn dus weg! maar om zeker te zijn dat ze er geen gemist hebben, moet hij natuurlijk nog heel lang behandeld worden. Het belangrijkste voor ons is dat hij in de categorie 'laag risico' blijft. Hij blijft ook goed reageren op de chemo en zijn humeur is weer super tegenwoordig! alleen het stappen gaat nog niet zo, maar daar oefenen we nu heel hard voor bij de kine. En het is echt wel hard werken voor ons vriendje. De haartjes zijn gevallen, maar hij is niet helemaal kaal. Hij heeft eigenlijk nog veel lichte donskes op zijn hoofdje staan. We rijden nu 4 keer in de week naar Leuven voor chemo. Is wel zwaar al dat gerij, maar Daan verdraagt deze chemo beter en is dus gelukkiger. Goh, en het kan echt nog vele erger hoor! Heb gehoord van een vrouw van mijn leeftijd (26 dus) van wie het dochtertje van zo'n 16mnd een hersentumor heeft. Kwaadaardig en ze hebben hem niet helemaal kunnen verwijderen... Haar dochtertje heeft minder dan 50% kans gekregen!! Wat ook 'vies' aanvoelt is dat de mama ook uit Bel afkomstig is: we hebben samen ons vormsel gedaan... Hoe groot de wereld ook is, je hoort toch veel te veel van zo'n toestanden dicht bij je in de buurt. Of je wordt er zelf door getroffen. Raar dat wij nu zoiets hebben van "gelukkig" heeft Daan "maar" ALL en niet iets anders... Ik mag er niet aan denken dat wij ooit te horen krijgen dat de kansen zo klein zijn dat je echt al afscheid begint te nemen.... aaaaaaaaaaaah!! ik ga er over stoppen want maak me zelf horendul van zo'n gedachten. Beter nieuws is dat Ferre nu al 6 tanden heeft! Niet slecht op een maand tijd he! Voor de rest is ie nog steeds een lieve weliswaar koppige kapoen! Anne, kan het zijn dat ik je op tv heb gezien? In huwelijk uit handen? Of was het een dubbelgangster? Hannah, de kindjes genezen? Ferre zijn echo was helemaal in orde. Nessie, al bij de gyn geweest? alles ok? hopelijk niet te misselijk? Met de andere mama's en kindjes alles in orde? Saluutjes! groetjes, Inne |
| 11/10/2007 @ 10:44 nessie@work | Hier ikke ook nog eens even. @ Inne, leuk nieuws van Daan zeg! Al blijven we duimen tot alle behadelingen achter de rug zijn natuurlijk. Maar het gaat dan toch de goede kant uit met hem. Ook fijn dat hij al wat beter gezind is. Met ons 2e ukje gaat alles prima. Ik heb 2.5week geleden de 1e echo gehad en alles was prima. Hartje klopte mooi en de groei was perfect met het aantal weken. Een goede week later kreeg ik echter bruinverlies dat 2.5dag heeft geduurd. Ik dus in paniek, maar werd gerustgesteld door het zh. De dag nadien toch teruggebeld of ik niet langs mocht komen. Dinsdag mocht ik dus een 2e keer voor een echo, wel bij de assistent, maar dat maakte niets uit voor mij. Ons kindje doet het nog altijd prima en is nu 24.1mm. Het hartje klopte ook mooi, dus dat is een hele geruststelling weer. Over 2 weken opnieuw een echo voor de nekplooi. Misselijk ben ik niet meer, maar ook niet echt veel geweest. Enkel 's morgens wat mottig. En vooral moe, dus op tijd gaan slapen hé. allé, tot snel!!! grts |
| 22/11/2007 @ 16:13 nessie@work | hey dames! Ik zal ook nog eens even een berichtje posten. De tijd en fut ontbreekt me meestal, maar ik kom wel regelmatig bijlezen. Hier gaat alles goed zijn gangetje. Ilian gaat naar een nieuwe onthaalmoeder en wil nu 's avonds zelfs niet meer mee naar huis, zo goed heeft het daar naar zijn zin. Wij dus heel blij hé. Woordjes beginnen ook meer op het echt woord te lijken en zijn naam begint ook te lukken. Met ukje in de buik gaat ook alles prima. Dinsdag geweest voor een echo en de kleine zit perfect op schema, we zijn nu bijna 16weken onderweg en buikje groeit dus goed. Kindje was in totaal 16cm lang. Gaat toch wel veel sneller nu je al een peuter hebt vind ik. @ Belle, oei, Norah zo dikwijls ziek. Dat is idd minder en ik weet dat je dan echt op je toppen loopt en denkt dat je zelf iets verkeerd doet. Maar dat is echt niet zo hoor. Met Ilian zijn we in het 1e jaar ook meer bij de ka geweest dan wat anders, maar nu is het heel wat beter, heeft net de 1e valling van de winter achter de rug, dus dat valt mee. Wij gaan naar dr Vercammen in St-Jozefziekenhuis in Turnhout. Een heel lieve en goede dokter, met zelf nog 2 kleine kindjes. Maar dat is misschien wat uit de richt voor jullie hé? En allergisch voor ei. Dat zal ook niet makkelijk zijn. Ei zit toch in heel veel verwerkt ook hé? Gaat dit blijven of kan ze er nog uitgroeien? Oja, toen wij het niet meer zagen zitten omdat Ilian elke 2 weken wel iets nieuws voorhad, de ene valling of oorontsteking na de andere, heb ik hier ergens gelezen dat ze in hun 1e levensjaren ... virussen moeten doorstaan (aantal weet ik niet meer, maar kwam neer op elke 2 weken iets nieuws) om een goed immuunsysteem op te bouwen. Ik verschoot toen ook wel hoor. Maar dan dacht ik zo, alles wat hij nu doormaakt, is hij tegen bestand als hij naar school gaat zeker? @ Dabberke, nog een late gelukkige verjaardag voor Daan! Zonde dat hij die in het zh moest vieren. Hoe gaat het nu met hem? Hebben ze iets gevonden? Is hij nu al terug thuis of nog niet? En hoe hou jij het vol? Ferre is er natuurlijk ook nog wel, misschien dat dat jullie wat helpt om de zorgen soms te vergeten? Ik denk dikwijls aan jullie en hopelijk kunnen jullie het nieuwe jaar goed inzetten met een vooruitgang die je niet verwacht hé. Ga het hierbij laten dames! Tot een volgende keer! groetjes |
| 26/11/2007 @ 14:01 dabberke@work | Hello, Belle, de wereld is inderdaad klein! Dus jij bent de zus van "de" pascal? Tja, bij GeelFM (vroegere LRG) zijn ze best wel een beetje fier op hun oud medewerker. Hans kende jou dus ook nog :-) Trouwens, Hans en Roel (Biesemans, zou je volgens Hans ook nog kennen) zijn sinds kort collega's. Ze hebben samen (met nog iemand) een bvba opgericht. (Allé, Hans zijn zaak is omgezet naar een bvba en Roel en Marieke zijn de nieuwe venoten...) Je hebt alleszins de groetjes van Hans! Anne, jaja Vergauwen werkt niet meer in Geel. Ze was ook de kinderarts van ons jongens. Ze zou nu een hoge functie binnen kind en gezin hebben ofzo. (ze woont trouwens bij m'n ouders in de straat) Er zou wel een nieuwe kinderarts zijn, maar die heb ik nog niet gezien. Wij gaan nu bij Vandenheuvel, ze is vrij "kortaf", allé zegt het zoals het is... Maar was wel de enige die er niet gerust op was bij Daan in't begin. Vandecasteele heeft altijd gezegd dat we niet aan leukemie moesten denken, dat het waarschijnlijk een virale infectie was Had Hans toen niet aangedrongen op nieuwe bloedcontroles hadden we de uitslag vele later geweten...Waar zitten al die andere mama's toch?! groetjes, Inne |
| 26/11/2007 @ 14:02 dabberke@work | foutje venoten moet natuurlijk vennoten zijn! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

mama's Geel

), soms papa en HEEL soms mama (of toch iets dat er op lijkt)
.
We hadden gepland om haar halve dagen te laten starten en dan tegen de herfstvakantie te bekijken of hele dagen zouden gaan maar ze wilde al vanaf dag 2 's middags terug naar de juf. Ze vindt het geweldig en amuseert zich enorm. Je ziet haar echt openbloeien en grote stappen nemen in haar doen.. ze wordt echt ineens 'snel groot'.
). Wel geeft ze zelf aan (en de juf ook) dat ze de speelplaats/tijd maar niks vindt.. te druk denk ik. Maar nu ze weet dat ze de juf van toezicht een handje mag geven is dit wel te doen. Wannneer je vraagt of ze het fijn gehad heeft zegt ze 'ja, maar op de speelplaats had ik een beetje geweend'.. zooooo schattig hoe dat eruit komt...
?
?) en tot binnenkort..
Had Hans toen niet aangedrongen op nieuwe bloedcontroles hadden we de uitslag vele later geweten...