volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 03/04/2008 @ 08:59 nessie@work | @ Baki, proficiat met jullie flinke zoon. Een schoon bazeke ze! Geniet er maar van. @ Safirke, we hebben idd weer een naam die niet veel voorkomt, allé, toch niet in onze omgeving. Evenveel letters als Ilian zijn naam, al had het er ook eentje meer kunnen zijn. NOg even geduld en jullie weten het hé. ![]() @ Liesbeth, ik denk niet dat je veel zomerkledij zal moeten meenemen hoor, eerder rubberen botten en regenjassen. Al hoop ik dat het weer nog gaat omslaan natuurlijk, maar ik denk niet dat april dit jaar zo goed wordt als vorig jaar. Bij Ilian zijn 1e verjaardag smolt de ijstaart 's avonds in de schaduw nog, dit jaar zal het geen ijs worden denk ik. Maar zo warm hoeft het van mij niet te worden als ik de laatste weken moet doen ze. Groetjes!!! |
| 01/04/2008 @ 10:55 nessie@work | Hey dames, ik kwam ook eens piepen of Baki al iets had laten weten. Wordt nu toch ook wel benieuwd hoor. En dan zal het idd mijn beurt zijn, nog een goei 5weken te gaan, dus buikje begint behoorlijk in de weg te zitten. @ Belle, het is niet omdat anderen 'snel' voor een 2e gaan dat jullie dat ook moeten doen hé. Ieder breidt zijn gezin uit op een eigen tempo, daar hoeft niemand commentaar op te hebben. Als jullie liever 5 jaar tussen Norah en de 2e hebben, dan is dat jullie keuze. Je hebt nog tijd hé. Groetjes!! ![]() |
| 28/03/2008 @ 09:55 Dabberke ![]() | Baki! Laat snel iets weten, ben heel nieuwsgierig naar je verhaal! Alleszins al een hele dikke proficiat met jullie wondertje!! |
| 25/03/2008 @ 14:13 Baki ![]() | Ik moet morge avond binnen om 9 uur om het in gang te laten zetten. Best wel spannend! ![]() |
| 18/03/2008 @ 17:04 Baki ![]() | Hallo, Ik ging eerst bij vercammen maar nu ga ik bij kuyken omdat ik altijd zo lang moest wachten om bij vercammen terecht te kunnen. ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

mama's Geel

.

)