< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's Geel

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
03/04/2008 @ 08:59
nessie@work

@ Baki, proficiat met jullie flinke zoon. Een schoon bazeke ze! Geniet er maar van.

@ Safirke, we hebben idd weer een naam die niet veel voorkomt, allé, toch niet in onze omgeving. Evenveel letters als Ilian zijn naam, al had het er ook eentje meer kunnen zijn. NOg even geduld en jullie weten het hé.

@ Liesbeth, ik denk niet dat je veel zomerkledij zal moeten meenemen hoor, eerder rubberen botten en regenjassen. Al hoop ik dat het weer nog gaat omslaan natuurlijk, maar ik denk niet dat april dit jaar zo goed wordt als vorig jaar.
Bij Ilian zijn 1e verjaardag smolt de ijstaart 's avonds in de schaduw nog, dit jaar zal het geen ijs worden denk ik.
Maar zo warm hoeft het van mij niet te worden als ik de laatste weken moet doen ze.

Groetjes!!!

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 22:38
greet

Online Status Stuur bericht
hoi baki ,

proficiat met de geboorte van je zoontje ! ik heb uw mama een paar weken geleden nog gezien , dus ik wist al dat hij constantijn ging heten.

geniet van je kleine ventje.

groetjes greet (van roger van de naftpomp)

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 13:15
safirke

Online Status Bekijk profiel
Liesbeth, neen, Julie gaat tijdens deze vakantie geenenkele keer naar de Bengelbende. 'k heb verlof kunnen krijgen voor heel de paasvakantie dus dan is dat niet nodig, he.
Nu, we zijn vorige week al wel eens naar de bruul gereden met 'n vriendinnetje + mama en dat was natuurlijk geweldig voor hun.
En deze week zijn we maandag naar haar neefjes gereden, seffes komt er nog 'n klasgenootje spelen en morgen rijden we terug naar de neefjes (m'n zus heeft nieuw werk en kan dus niet veel thuis zijn gedurende dit 1ste werkjaar en daarom dat ik ga babysitten)
mET andere woorden, de vakantie is goed gevuld en vliegt om!

Fijn dat Jasper het zo tof vindt op de opvang en ook leuk dat hij de sportkampen ziet zitten. Buiten spelen of sporten is ook wel belangrijk voor die mannekes, he...
Ik denk dat ik ons meisje vanaf september ook iets ga laten doen op woe.nam of in het weekend (turnen of kleuterdansen ofzo), vriendinnetjes uit haar klas doen dit ook al en vragen al eens of ze niet mee wil gaan...
Maar ik zit nog steeds met het feit dat Thijs in de nam. best veel slaapt en daarom niet vlotjes op en neer kan rijden.

Zo, nu is het tijd om terug naar beneden te gaan want Julie Rutten kan hier elk moment zijn (jaja, ook 'n julieke)

Tot nog eens

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 08:35
Belle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Baki!

Proficiat met jullie kleine Constantyn. Allez ja, zo heel klein is 'ie ook niet echt Geniet er maar van, want het gaat echt ongelooflijk snel allemaal! Ik ben heel benieuwd naar je verhaal en naar de eerste babyfoto's!

Wat het tweede kindje bij ons betreft... We laten ons zeker niet beïnvloeden door anderen hoor. We hebben voor onszelf al besloten wanneer we eraan beginnen, maar dat duurt nog effe. Er zullen ook geen 5 jaar tussen zitten. Maar ieder moet dat voor zichzelf beslissen.

Vorig weekend naar Plopsaland De Panne geweest. Zalig! Maar heel vermoeiend! Het was onze eerste echte uitstap sinds Norah er is. Ik zag er heel erg naar uit en ons meisje is ook heel braaf geweest! Maar na zo'n hele dag Plopsa, waren we alle drie doodop. Maar het is een echte aanrader voor degene die er nog geweest zijn!

Groetjes,
Belle.

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 21:19
Liesbeth

Baki: proficiat met jullie zoon. Geniet er maar van en kom ons af en toe op de hoogte houden.

Ellen: gaat Julie deze vakantie naar de Bengelbende? Jasper is er 2 dagen geweest en donderdag gaat hij weer. Hij gaat ook naar het sportkamp. Dat vindt hij helemaal super.

Wij gaan dit WE met vrienden naar de Ardennen. We zullen maar dikke jassen meenemen want ze voorspellen weinig goe weer.
Vorig jaar zijn we enkele weken later(20april) gegaan en toen moest ik hals over kop zomerkledij gaan zoeken voor de jongens want het was toen kei warm. Ben eens benieuwd of het binnen enkele weken weer zo warm wordt. Voor mij mag het.

Morgen gaat Jasper naar een kennismakingsdag voor de voetbal. Hij wil een voetballer worden en moet dan morgen maar eens gaan proberen.

Verder weinig nieuws hier,

Groetjes,
Liesbeth

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 14:58
safirke

Baki, dikke proficiat met jullie zoontje!!!
Kan geloven dat je helemaal verliefd bent op zo'n hummeltje...is ook zo speciaal, he...

Belle, idd zoals Nessie ook al schreef, jullie kiezen zelf wanneer de tijd rijp is voor 'n 2de, he.
Bij ons in de tijd ook vaak die vraag van 'wanneer komt de 2de?', dit was na 'n goed jaar al zo en dan zeiden wij ook steevast 'dat beslissen we zelf wel en dan kom je het wel te weten'
Nu, ik heb wel 'n pnd gehad en dat heeft natuurlijk ook wel meegespeeld dat er uiteindelijk 3 jaar tss Julie en Thijs zit.

Nessie, spannende tijden weer voor jullie
Binnenkort de 2de verjaardag van Ilian en dan kort daarna 'n zusje voor hem en 'n dochtertje voor jullie...
Ben wel eens benieuwd welke naam jullie voor haar gekozen hebben want 'k vind Ilian wel origineel. Is het terug iets wat je niet zo vaak hoort?

En nu ga ik naar beneden want Julie is daar aan het boetseren en ik had beloofd nog wat mee te spelen

Groetjes

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 14:39
Baki

Hallo iedereen!

Ik ben van vandaag terug thuis!
Onze kleine spruit is donderdag 27 maart geboren om 13.01 uur geboren.
Zijn naam is Constantyn en weegt 3,445 en is 50,5 cm groot!
Het is een hele brave jongen die lekker veel slaapt!
We zijn echt verliefd op onze kleine spruit!

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 10:55
nessie@work

Hey dames, ik kwam ook eens piepen of Baki al iets had laten weten. Wordt nu toch ook wel benieuwd hoor.

En dan zal het idd mijn beurt zijn, nog een goei 5weken te gaan, dus buikje begint behoorlijk in de weg te zitten.

@ Belle, het is niet omdat anderen 'snel' voor een 2e gaan dat jullie dat ook moeten doen hé. Ieder breidt zijn gezin uit op een eigen tempo, daar hoeft niemand commentaar op te hebben. Als jullie liever 5 jaar tussen Norah en de 2e hebben, dan is dat jullie keuze. Je hebt nog tijd hé.

Groetjes!!

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 08:32
Belle

Nu wordt het toch wel echt spannend he! Vandaag of morgen zal ze wel naar huis komen, denk ik!

En wie is dan de eerstvolgende? Nessie is ook al bijna aan de beurt!

Gisteren gehoord dat iemand die een maand na mij bevallen is, op 10/10/06 terug zwanger is. Ik ben blijkbaar echt een uitzondering door zolang te wachten

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 09:55
Dabberke

Baki! Laat snel iets weten, ben heel nieuwsgierig naar je verhaal!
Alleszins al een hele dikke proficiat met jullie wondertje!!

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 20:03
safirke

Helaba allemaal,

Baki, ondertussen ben jij nu toch echt mama geworden...heel spannend allemaal...breng ons maar op de hoogte zodra het kan!
En mag ik vragen waarom jij ingeleid moest worden want je was toch nog niet echt overtijd, he?

Inne, hoe was het gisteren in Leuven met Ferre? Alles goed??
Wat dat praten betreft, dat komt idd wel wanneer hij er klaar voor is. Ze hebben nog tijd genoeg ook, he...
En idd, mensen staan er niet altijd bij stil dat mensen die kankervrij zijn verklaard daar nog jaren later mee geconfronteerd worden d.m.v. onderzoeken en dergelijke.
oNZE nieuwe collega heeft zelf 'n verleden van darmkanker (erfelijke variant) en moet dus elk jaar 'n onderzoek ondergaan en je merkt wel dat zij de periode voor die datum (in april) er meer mee bezig is.
(wat natuurlijk ook volstrekt normaal is)

Liesbeth en Belle, bevallingen bij de vleet precies daar bij jullie in de omgeving

Hier ben ik thuis in de paasvakantie en amai...dat heb ik tot hiertoe al best als vermoeiend ervaren
Thijs heeft echt last van apenkuren en dan in combinatie met Julie die zich ook niet laat doen is soms niet van de poes.
Ben dan ook met momenten heel blij als ik 'm 's middags nog 'n dutje kan laten doen en dat ze 's avonds omstreeks 19.30u. in bedje liggen zodat ik eens wat kan bijtanken
Maar ja...dat zal elke moeder of vader wel eens ervaren zeker?

Mijn voornemen was om tijdens deze vakantie m'n keuken eens 'n grondige poetsbeurt te geven (kasten leegmaken en alles wegdoen wat ik al 'n tijdje niet meer gebruikt heb) maar zit nu al achter op m'n schema
Ach ja, schema's zijn dan ook eigenlijk nergens goed voor, he!
We zullen wel zien wat het resultaat gaat zijn na volgende week...

Zo, nu ga ik eens lekker in de ijskast neuzen en 'n paasei verorberen, ze hebben toch weer veel te veel van het goede gekregen...

Groetjes,
Ellen & co

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 20:13
Belle

waaaa, spannend allemaal!
hou ons op de hoogte Baki!
Veel succes hoor! Ben benieuwd welke naam jullie gekozen hebben!

Twee collega's van me zijn vorige week opnieuw mama of papa geworden. Alletwee een dochtertje, Sam en Jinte. Ze hadden allebei al een jongetje.

Ik krijg wel veel zin om opnieuw zwanger te worden, maar toch stellen we het nog even uit. Het is nu echt nog niet aan de orde.

Groetjes,
Belle.

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 14:13
Baki

Ik moet morge avond binnen om 9 uur om het in gang te laten zetten.
Best wel spannend!

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 13:22
Liesbeth

Baki: ondertussen ben jij ook al mama. Laat maar snel weten hoe jullie spruit noemt en of alles goed gegaan is.

De neef van mijn man is gisteren voor de 3e keer papa geworden van een flinke zoon Elias. Ze hadden al 2 zonen Sander en Jonas.

Ben er snel weer vandoor want er zijn 2 nichtjes bij ons komen logeren.

groetjes,
Liesbeth

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 17:04
Baki

Hallo,

Ik ging eerst bij vercammen maar nu ga ik bij kuyken omdat ik altijd zo lang moest wachten om bij vercammen terecht te kunnen.

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 16:56
Dabberke

hallo allemaal!

Baki, waaw spannend! Volgende week heb jij je kleine pruts in je handen! Bij welke gyn ging jij nu weer?
Veel succes alleszins

Belle, klinkt heel erg bekend in de oren. Ferre begint eindelijk terug een beetje te luisteren!

Safirke, hier zegt Ferre eigenlijk nog bijna niets. Hij doet de laatste tijd wel meer moeite, maar dat beperkt zich toch tot woordjes van 1 lettergreep. behalve mama, papa, tutje, totto (auto) dan...
En meestal zijn die andere woordjes dan enkel maar door ons te verstaan.
Maar Daan was daar ook heel laat in, maak me nog niet veel zorgen, vooral omdat hij echt alles verstaat wat je zegt. Als hij wil tenminste...

Hier gaat alles vrij goed.

Vorige vrijdag zijn we met Ferre in Leuven geweest. Hij was heel braaf, enkel in de namiddag liet hij zien dat hij een klein koppigaardje is! Hij moest voor een onderzoek slapen, en had daarvoor een aantal stopjes gekregen. (max dosis) Maar mijnheer wou niet! Hij kon niet meer op zijn voeten staan van moeheid, maar slapen? How maar!
Uiteindelijk is het wel gelukt, maar echt maar op het allerlaatste moment...
26 maart moeten we nog eens naar ginder, maar nu gelukkig niet meer voor een hele dag.

Daan krijgt donderdag zijn laatste chemo via baxters. Daarna komen we in de onderhoudsfase terecht. We moeten dan om de 10 weken naar Leuven voor een ruggemergpunctie en inspuiting van chemo in ruggemerg. Om de 2 weken moet er een bloedcontrole gebeuren, 1x in Geel, de keer erna in Leuven. Voor de rest bestaat de behandeling uit chemopillen.
Hij mag dus binnekort terug naar school, speeltuinen,..., zijn haartjes zullen terug groeien, hij mag weer alles eten enz...
Zijn en ons leventje zal er dus terug wat normaler uitzien.

MAAR, en we verwachten dat veel mensen dat gaan vergeten, hij is dan nog niet genezen.
De onderhoudsfase duurt nog zeker 1,5 jaar en pas na 5 jaar wordt hij volledig genezen verklaart! In 2012 dus...

alle, ik ga het hierbij laten!
sluutjes

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 15:54
Baki

Ik ben net terug van het ziekenhuis en ik heb te horen gekregen dat als ik voor volgende dinsdag niet bevallen ben dat ze hem laten komen!
Dan hebben we ons kleintje in ons armen!
Ik heb ook al een centimeter opening dus dat is ook al goed he!
Nu is het alleen nog afwachten.

Groetjes

Baki en

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 20:05
safirke

Hey iedereen,

Hannah, geen erg hoor!
En druk, druk, druk...ken ik hier ook, 'k heb precies weinig of geen tijd meer voor mezelf
Ofwel thuis werken ofwel op het werk waar ik ook 'n hectische periode achter de rug heb (collega geopereerd en 2 maanden buiten strijd) en dan juist jeugdboekenweek enz...

Inne, hoe is het met Ferre? En Daan nu vrijdag zijn hopelijk laatste chemokuur? Laat het ons maar weten hoe het afgelopen is, he.

Belle, hier hebben we ook zo'n kuren met momenten hoor, Thijs is nu 20 maanden en heeft ook 'n heel eigen karaktertje en dat hebben we geweten hoor
Het is volkomen normaal en heeft te maken met grenzen aftasten en hun eigen persoonlijkheidje ontwikkelen maar voor de ouders en evt. zusjes of broertjes niet altijd makkelijk
Z'n vocabulaire capaciteiten breiden elke dag uit en dat vind ik wel 'n heel aangename periode en ook hilarisch met momenten.
'mama ete make' 'mama thijsje pakke' 'wapekes doen' (slapekes doen),
'papa thuis' 'uwieke sool' (julieke op school) 'tusje geve' (kusje geven) enz...en ook het liedje ''k zag 2 beren broodjes smeren' kent 'm bijna helemaal en zingt 'm dan zo heel enthousiast mee.
Als hij wil dat iemand dat voor 'm zingt zegt ie 'beje boodje smere, hihihi, hahaha' en dan kunnen wij hem niet weerstaan natuurlijk.

Nessie, voor jou komt het alweer dichtbij, he...
Nog een goede 2 maanden zeker?

Hier was m'n jongste broer ook onverwacht zwanger voor eind september maar dat is helaas vorige week misgelopen. Ze waren eerst helemaal verbouwereerd dat er 'n kleintje aankwam en toen ze eenmaal aan dat idee gewend waren geraakt en er helemaal voor gingen liep het helaas mis. Nicky (z'n vriendin) is vroedvrouw in opleiding dus zij kon het wel redelijk goed plaatsen maar de verwerking zal toch wel tijd vragen en zwaar zijn met momenten, vermoed ik.
Het heeft wel bewerkstelligt dat ze nu zeker geen maanden of jaren meer willen wachten op 'n babietje en er bewust voor willen kiezen als het licht op groen wordt gezet door de gyn.

Maar nu is het echt wel tijd voor m'n dagelijkse portie 'thuis'

Tot later!

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 14:43
Liesbeth

Efkes met de rapte.

Belle: zou het niet kunnen de Norah stillekes een peuterpuber wordt???
Dan doen ze echt moeilijk maar het gaat wel weer over.

Ik probeer straks nog eens langs te komen met mijn agenda erbij.

tot snel,
Liesbeth

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 13:46
Belle

Hey Inne,

hoe is het met Daantje? Alles ok? Hij heeft toch niet TE hard afgezien vrijdag? Is het einde nu in zicht? Kan men hem bijna genezen verklaren?

Ik duim voor jullie hoor!

Hier ook nog heel veel te vertellen, maar daar kom ik nog wel eens voor terug. Ben op't werk nu.

Het komt er gewoon op neer dat Norah een heel lastige periode door moet! Nog nooit zo stout geweest als de laatste dagen! Maar dat zal wel weer overgaan zeker?

Groetjes,
Belle.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >