< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
15/01/2008 @ 10:39
Katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Evi, vorige keer dat ik naar K&G geweest ben was op 22 oktober, hij is dus op bijna 3 maanden wel 5 cm gegroeid! Hij was niet zo heel veel bijgekomen, ik denk zo'n 400 gram... Maar Senne heeft in december 3 weken lang heel slecht gegeten (door het ziek zijn) en is toen wel serieus afgevallen denk ik.

Veel beterschap voor jullie!!!

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 10:55
joke vleugels

hey,

ja ik vind het nog wat te vroeg om brood te geven, maar ze wil niet luisteren. Ik vind dat Vincent al zwaar genoeg is en die heeft niks extra nodig. Gisteren wou ze hem zelfs een boterham met confituur geven. Echt stukjes brood. Ik heb toen duidelijk gemaakt dat dat niet mocht, maar ze bekijkt me dan zo van: ik heb er al ene opgevoed, ik weet het beter. Hoe los ik dit op?

Oei, vincent is echt een dikkertje en grootje tov senne.

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 11:08
lente

veel beterschap aan de zieken!!!

joke: ik heb ons nymphe ook al is op een broodkorstje laten sabbelen dus denk ook ni echt dat het kwaad kan maar om nu al een booke mee confituur te geven...
ik heb ook nogal een bemoeizuchtige schoonmoeder die alles wel beter weet en altij zo'n goeie raad weet mee alles. probeer er ni naar te luisteren maar ja, zij moet ons nymphe ni bij houden dus ze is er nooit mee alleen. overlaatst wou ze haar zelfs vanillepudding geven, ze was toen een maand of 4, terwijl ze koemelkallergie heeft!!! de stoom kwam uit men oren.
groetjes!

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 11:11
Katrien

Over schoonmoeders kunnen we hier meestal wel boeken schrijven hoor

En ik schrijf zeker en vast mee dan

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 11:13
lente

das echt waar! as ik daar over begin blijft mijn isnpiratie komen hoor! schoonmoeders zijn echt een ras apart!!!

groetjes!

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 11:20
joke vleugels

de mijne bedoelt het wel goed en ze helpt ons goed, maar ik kan minder van haar verdragen als van mijn eigen ouders.
Ik wil ook niet te veel kwaad over haar zeggen, maar ik voel me soms een slechte mama, want ik ben volgens haar té overbezorgd voor mijne kleine etc...
Ik moet nog veel leren en in hare tijd was alles anders. Over de koeken voor de fruitpap hebben we ook een discussie gehad. Ik mocht de gele niet gebruiken, want die waren vies en vroeger mocht da wel...
Vroeger wisten ze zoveel ook nie hé.

Kga onze jongen groenten geven !

dadakes

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 11:22
Karen

Online Status Stuur bericht
tja, schoonmoeders...de onze gooide de met veel moeite afgekolfde melk gewoon weg en ging naar de apotheker pap halen(toen was ze net 4 weken en moest eens per uitzondering(we moesten naar een begrafenis van een vriend die verongelukt was)op ons Fien passen....
s'avonds wist ze natuurlijk van niets en de klein maar schreeuwen van de darmkrampjes...

Hier een jarige die niet meer naar school wil: allemaal kleine baby's...eigenlijk zou ze mee mogen met de kinderen van 2003(volgens kinderpsych waar ze getest werd)maar .... clb geeft me een afspraak ergens in april..tja...

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 11:24
lente

happy birthday too nina!!!

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 11:29
joke vleugels

gelukkige verjaardag aan Nina !!

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 11:33
Katrien

Gelukkige verjaardag voor Nina

Dom van me om dat te vergeten, heb haar verjaardag hier op m'n agenda in de pc staan, maar heb m'n agenda nog niet geopend

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 19:20
dieke 9Maand Moderator

Een dikke proficiat voor Nina! En iedereen bedankt voor de felicitaties voor Stan!

Karen: kan je niet gewoon met de school afspreken dat je meid bij de kindjes van 2003 in de klas gaat zitten? Stan zit al sinds vorig jaar bij de kindjes van 2003. Hij zit nu dus in de voorlaatste kleuterklas. Zijn juf bij wie hij destijds in september startte, had al na 4 dagen door dat het voor hem beter zou zijn om mee te gaan met die van 2003.

Groetjes!

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 20:03

hieper de piep hoera voor nina!.

hier zitten ook alle kindjes van 2004 en 2005 samen in 1 klas. de kleintjes worden wel regelmatig uit de klas gehaald en ik denk na krokus dat er een zomerklasje begint. 2 en 3 ziten zowiezo samen.

de onthaalmoeder heeft haar gtoe schuifaf in de gang moeten zetten want tijs bleef er niet af, dus ook weer een bult bij. nu legt hij zich toe op haar piknictafeltje, daarbovenop gaan staan is nog veel leuker en zeker erop staan dansen.

joke als jij senne al "klein vindt" onze tijs is hetzelfde kaliber als vincent en volgende week al 15 mnd oud!ik denk zelfs dat tijs minder weegt.

lente alles oke met nymphe?

wendy hoe gaat het bij jullie?

groetjes
evi

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 07:45
lente

hoi hoi allemaal,

ik denk dat het mee mijn kleine spruit de goede kant op gaat, deze avond om 17u moeten we naar de dokter voor een nacontrole.
ze heeft gisteren toch al beetje meer gegeten als de voorbije dagen en ze was vrolijk en speelde braafkes. ben is benieuwd als ze ik ze sebiet uit haar bedje haal.

seg meiden aan jullie allen: jullie komen allemaal wel is in mol veronderstel ik he, wandel dan is naast fotograaf krims, daar hang ik met mijn hele gezinneke in de etalage!
tis een montage foto (3 foto's in elkaar bewerkt) ik sta er op met ons nymphe in mijn armen, int midden sta ons nymphe alleen en daarnaast mijn vriend met haar in zen armen.
dus allemaal kijken he!!! (das al wel lang geleden hoor, toen was ze nog maar 10 weken oud toen we die foto's zijn laten trekken maar we hangen nog ni zo lang in de etalage.)

groetjes!!!

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 08:09

lente,
fijn dat het beter gaat met Nymphe!en nu zeg je pas dat je in mol voorhangt,ben er net maandag geweest!wel plezant zo hé.we hebben met onze trouwfoo's erg lang bij krims voorgehangen.

ik ga ze hier verder school klaar maken.jef sliep bij mij in bed deze nacht vermits hij bang van de wind was en om 22.30 nog dteeds niet sliep

groetjes
evi

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 08:54
Katrien

Lente, als ik nog eens passeer in Mol, dan ga ik eens een kijkje nemen!

Wij hangen normaal volgende keer met onze trouwfoto's in de etalage, normaal ergens in februari, als de etalage weer wordt veranderd... Natuurlijk moeten jullie dan ook eens gaan kijken hé

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 09:23

amaai zulke vele bm's hier op het forum.

jef is op school tijs in bed dus even rust!gelukkig zeiden ze net dat na de krokusvakantie er een peuterklasje komt en dat de kleintjes dan uit de klassen verdwijnen.

groetjes
evi

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 10:02
Karen

Online Status Stuur bericht
hé Dieke: welke school ?
Want hier krijg ik absoluut geen respons..telefonisch zegt het CLB me dat het zo te horen inderdaad beter zou zijn als ze mee met de kindjes van 2003 gaat...maar in het schooltja, het klopt dat de klas van Leen bommestevol zit...maar daar moet zij toch niet de dupe van worden hé

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 10:07

karen,

kindjes mogen er inderdaad niet de dupe van worden.ik geloof dat stan in olmen naar school gaat.

groetjes
evi

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 11:08
lente

ja sorry da ik er nu pas mee af kom da wij in de etalage hangen maar dacht er eigenlijk vanmorgen pas aan om da hier te zeggen.
dus met zen allen kijken he!!!

groetjes!

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 16:26
joke vleugels

hoi hoi,

Ik bedoelde helemaal niet dat Senne klein is. Vincent is gewoon groot en dik voor zijn leeftijf. Bedoelde er zeker niks slecht mee. Ik zou liever een normaler gewicht hebben, kreeg ik die commentaar allemaal niet.

Lente, mooie foto's !!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >